Volledige versie bekijken : Silvia (Roemeense) ex-Sara H7/VV
shoarmaman
1 april 2013, 12:52
Naam : Sara
Was afgelopen zaterdag (29-4-2013) naar eigen zeggen een kleine maand aanwezig, nadat ze daarvoor naar eigen zeggen in Oberhausen had gewerkt.
Nationaliteit/taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/lengte : Zwart / halflang stijl
Ogen : Bruin
Lengte : ca. 1.65
Postuur / Cupmaat : Slank / kleine C
Tatoeage / Piercing : Kleine niet storende taoeage op pols / knopje tussen lip en neus
Service : Standaardwerk. Zoenen niet geprobeerd (aangezien ik dat niet doe met DVP's)
Zeer mooi Roemeentje wat naar mijn mening wel wat weg had van de Franse zangeres Alize. Het was mijn eerste keer in Heaven7 en wat mij betreft zeker niet de laatste keer. Bij binnenkomst viel deze Sara mij meteen al op (ze zat topless met haar heerlijke cup C borsten op de bank). We hadden oogcontact. Het duurde niet lang of ze stond voor me. Ze was leuk en zag er zeer goed uit. Ook haar gebit was zeer netjes. Nadat ik aan de bar al even met haar borsten gespeeld had, werd het tijd om naar de kamer te gaan. Heb hier een half uurtje plezier met haar gehad. Leuke mooie meid. Vond het naar eigen zeggen ook prettig dat ik haar befte. Na de kamergang ook nog leuk contact mee gehad. Geen wereldtopper kwa service, maar wel ontzettend mooi en leuk.
hansdordt
21 april 2013, 02:24
Sinds donderdag werkzaam onder de naam Silvia in Haus Panthera
satanic surfer
21 april 2013, 11:32
Klopt, ze zal nog behoorlijk aan haar service dienen te werken om een regular te worden in Panthera waar de lat toch ietsje hoger ligt...idd sinds 2 maanden in Duitse clubs onderweg, spreekt prima Engels, matig Duits
hansdordt
21 april 2013, 12:48
Opvallende verschijning in positieve zin door haar mooie ronde borsten en fijne lichaamsbouw en een leuk maar niet super aantrekkelijk gezicht. Ik herkende haar van Heaven7, wat ze ook bevestigde. Het was al na 10-en en ik had er al 3 sessies op zitten. Bij de derde sessie lukte het me al niet om klaar te komen dus, als ik al met haar naar de kamer zou gaan, het zou niet mijn hoofddoel worden. Een half uurtje met haar stoeien, en met haar borsten spelen, zag ik wel zitten. Ik had dus al kort met haar gesproken en toen ik alleen op een bankje zat, eerst zat ik daar nog met Anja, kwam ze naast me zitten. Binnen no time duwde ze haar pluspunten in mijn gezicht en mocht ik er aan likken mmmm ;) Tongzoenen? Kan me er weinig van herinneren, dus dat mag geen naam hebben. "I want to fuck" zei ze. Komt dat ff goed uit dacht ik, ik ook! Al snel gingen we dus naar de kamer. Ik moest even wachten en tijdens het wachten kwam Angela bij me staan, helaas voor haar en mij was ik al bezet.
Op de kamer heeft ze, op mijn verzoek, het pijpen over geslagen. Op de rand van het bed gezeten heb ik haar ff goed vastgepakt en weer even aan haar pluspunten gelikt. Mijn pik was nu goed hard, dus heb ik snel het condoom erover laten doen en begonnen met standje cowgirl. Dat ging niet echt lekker, of het nu aan mij of aan haar lag, ik weet het niet. De erectie was wat minder geworden en hij floepte er telkens uit :mad: Er zat niets anders op dan te stoppen, zo ging het echt niet goed. Ik besloot haar te gaan beffen, tijdens het beffen word ik meestal weer hard omdat ik het zo geil vind. Ook nu werkte dat goed en een nieuwe poging tot neuken werd begonnen in missio. Ook nu weer was ik niet hard genoeg om goed te kunnen neuken. Het was niet zoals ik had gewild en dat vond Silvia ook. Na missio nog doggy gedaan, klaarkomen lukte echter niet.
Het was al met al een vreemde onbevredigende sessie geworden. Wel veel geneukt, het zweet moest ik af en toe van mijn hoofd vegen, maar niet op het gewenste nivo. Volgende keer beter als ik met haar de 1e of de 2e sessie doe. Het is sowieso geen gfe met haar, maar meer een pse. Ze wil te graag, te snelle en ruige sex en daar heb ik na 3 sessies de puf niet meer voor. Ik ben tenslotte de 50 al gepasseerd. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig al was het maar om het dan beter te doen dan vandaag het geval was.
hansdordt
22 april 2013, 17:42
4040
Er staan nog meer foto's op de site
klikkerdeklik (http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/silvia-3747.html)
rmjhexe
22 april 2013, 19:01
Klopt, ze zal nog behoorlijk aan haar service dienen te werken om een regular te worden in Panthera waar de lat toch ietsje hoger ligt...idd sinds 2 maanden in Duitse clubs onderweg, spreekt prima Engels, matig Duitsin heaven 7 was ze wat service betreft onder de maat, toch een leuke verschijning en bij Bob zal ze toch betere service moeten verlenen anders kan ze op zoek naar een nieuwe club
MiniME
27 april 2013, 16:02
Super mooi meisje, als SS me niet gewaarschuwd had, was ik zeker voor de bijl gegaan, maar hij zelf lijkt nu toch voor de 2e keer er ingetrapt te zijn :cool:
bad pritt
27 april 2013, 16:08
Super mooi meisje, als SS me niet gewaarschuwd had, was ik zeker voor de bijl gegaan, maar hij zelf lijkt nu toch voor de 2e keer er ingetrapt te zijn :cool:
Een vrouw presteert vaak bij iedereen anders, ss beschrijft dus niet haar service niveau maar alleen zijn ervaring met haar.
Beter op je eigen gevoel afgaan en proberen als je denkt dat er een goede sessie inzit.
Super mooi vrouwtje idd.
MiniME
27 april 2013, 16:26
Een vrouw presteert vaak bij iedereen anders, ss beschrijft dus niet haar service niveau maar alleen zijn ervaring met haar.
Beter op je eigen gevoel afgaan en proberen als je denkt dat er een goede sessie inzit.
Super mooi vrouwtje idd.
Eens, heb natuurlijk ook zelf enig vooronderzoek verricht, gezellig praatje aangeknoopt en de lack of chemistry en het gebrek aan enige voorspel in de bar, had ik zelf die (voorlopige) conclusie ook al getrokken.
rmjhexe
10 juli 2013, 19:35
Silvia werkt nu in vila vertigo
satanic surfer
29 maart 2015, 13:29
==> Aca Gold de retour