PDA

Volledige versie bekijken : Angela (Roemeense) Bochum huis 15 kamer 63



WA
4 april 2013, 15:37
Naam : Angela
Nationaliteit/taal : Roemeens, talen Duits Engels en Roemeens
Leeftijd : 20 tot 22
Haarkleur/lengte : Zwart, Lang
Lengte : ca 1.70
Postuur/Cupmaat : slank, prachtige A cupjes
Tatoeage/Piercing : zowel tattoo als piercing aanwezig
Service : €30 voor 20 min. PMC, NMC, diverse standjes, eenmaal op de kamer bleek er geen enkele tijdsdruk.

Vanavond maar weer eens Bochum gedaan nadat ik op de vulkaan al een keer geslaagd was.

Ik begin de eierberg meer en meer te waarderen. Met de zomer hopelijk in aantocht kon het daar best nog wel eens erg leuk gaan worden. Afgelopen avond alvast een leuk voorschot gehad op wat hopelijk een lange hete zomer word.

Bochum is eigenlijk een 13 in een dozijn raambuurt waar stevig geannimeerd word en het glas veel te lijden heeft onder de tikkende dames. Nagels, ringen hoge hakken, alles word ingezet om aandacht te trekken. Op sommige plekken is het net een spiegelpaleis, en een enkele dame maakt daar heel handig gebruik van. Slipje uit, benen wijd, op een dusdanige manier dat de wandelaar net niets zit, want kozijn in de weg. Bij interesse volg veelal het bekende riedeltje: Hast du Lust, €30 blasen ficken stellungwechsel"... Ja mooi :tongue:

Niets van dat alles bij Angela, mijn eerste probefahrt am Eierberg. Na een zoveelste rondje om de dames te bekijken (ik moet mijn bril echt fulltime gaan dragen) dook Angela in eens op. Geen getikt, geen "schatzi ein frage" geen "willst du ficken"". Slechts haar jeugdige Skinny figuur en killer look gebruikt ze om potentiële klanten te binden. Toch even een klein praatje. Niet over de kosten of mogelijkheden, maar om de stemming te peilen. Vlak daarvoor hadden we al sex gehad, slechts visueel maar toch. Een heerlijk brutaal bekkie wist me door middel van eye contact zo goed als zeker te binden. Na de juiste antwoorden was het besluit snel genomen... Dat word zeker weten leuk zo saampjes op de kamer :biggrin:

Niet gehinderd door enige ervaring met het specifiek pand werd ik blij verrast met een mini rondleiding. Ze boemsen niet direct achter het gordijn, maar er is dus nog een kamertje. Trap op viel het me op dat het lopen van haar niet heel soepel ging. Rugpijn van de veel te hoge hakken waar ze op liep. Opgelost door haar verder naar haar kamer te dragen..., ja ik ben een romanticus :eek: . Ok, kamer binnen, kleertjes uit... o god wat een heerlijk lichaampje. Ik dacht gelijk nog "dit is er één voor m'n wandelmaatje", maar niet voordat ik haar consumeer. Of consumeerde zij mij...:annieengel: Nou ja, na lange tijd veel bij bekende dames geweest te zijn was het weer eens raak. Een bijna perfecte kennismaking met een voor mij nieuwe dame. Aan hoe geweldig de standjes waren en welke doe ik niet. Ook het orale gedeelte blijf in nevelen gehult.

Rest slechts haar uiterlijk. Prachtig slanke dame. Ik schat een jaar of één a tweeëntwintig. Heerlijke naturelle A cupjes, super zachte huid, een paar brutale bruine kijkertjes en schitterend lange benen. Normaal gesproken ga ik niet voor dit soort uiterlijk, maar het plaatje klopte gewoon helemaal. Een erg goed verzorgde dame. Weinig make up, prima onderhouden gebit, mooie lekker ruikende lange zwarte (of heel donkerbruin) haren. Ze weet heel goed waar ze mee bezig is, en doet het werk dan al ook een jaar of twee op verschillende plaatsen in Dld en België. Dat was tijdens de sessie te merken, maar voor heren die er genoegen in scheppen de dame over haar eigen grenzen te krijgen kunnen hier best wel eens een succesje halen.

Groet,

Vulkaanridder