PDA

Volledige versie bekijken : Kenteken verwijderen van de auto.



Bluebear
4 april 2013, 16:57
"Bluebear" was onlangs iets opgevallen tijdens een bezoek aan zijn favoriete paaldansvereniging PHG. Ik was vroeg op de dag aanwezig en kon parkeren op de binnenplaats. Een paar andere automobilisten volgden mijn voorbeeld al snel. Toen de heren geparkeerd hadden viel mij op dat ze op hun gemak hun kentekenplaten verwijderden. Natuurlijk begrijp ik dat dit gebeurde om het een en ander te verbloemen, maar het was een fenomeen dat ik nog niet eerder hadt gezien. Aangezien dat dit overdag gebeurde, waren deze "captains of industry" extra voorzichtig tijdens hun "lunchbreak".
Ik vroeg me af of er meerdere heren zijn die dit doen. Ik persoonlijk zit te denken aan een camouflagenet over d'n auto!! :cool:
Of is dat te weinig?
3905

bosbeer
4 april 2013, 17:04
Ik laat de mijne altijd na aankomst door de parkingboy overspuiten in een andere kleur met waterverf. Een half uur voor ik vertrek stuur ik 'm een sms-je waarna hij de wagen weer schoonspuit met heet water onder hoge druk. Natuurlijk ontvangt hij daarvoor elke keer een leuke fooi en doet hij het graag. Nu maar hopen dat er binnen geen bekenden waren die me gezien hebben.

Jansen
4 april 2013, 21:44
Enkele jaren terug is er na bezoek van PHG enkele mensen thuis benadert.
Wat natuurlijk heel veel problemen met zich mee bracht in de prive.
Deze zieke idioot vertelde dat de wagen met dat kenteken bezoeker was van deze club en misschien wat verloren was daar waar de auto had gestaan.

Deze gek had natuurlijk de gegevens opgevraagd via RDW waar hij dan wel een connectie heeft gehad.

Ik heb in deze tijd ook mijn wagen in het dorp Oedt neergezet en meegereden met mijn andere sauna maat.

Misschien is er weer een gek actief dus vraag het maar na.

Een andere mogelijkheid is dat op een eigen terrein iedereen mag parkeren ook zonder kentekens ( dit om niet door de politie getrasseerd te worden wanneer er een opsporing loopt.)

Daarom doet Big30 altijd zijn platen eraf wanneer hij boodschappen bij de Lidl doet.

bosbeer
5 april 2013, 08:33
Enkele jaren terug is er na bezoek van PHG enkele mensen thuis benadert.
Wat natuurlijk heel veel problemen met zich mee bracht in de prive.
Deze zieke idioot vertelde dat de wagen met dat kenteken bezoeker was van deze club en misschien wat verloren was daar waar de auto had gestaan.

Deze gek had natuurlijk de gegevens opgevraagd via RDW waar hij dan wel een connectie heeft gehad.

Ik heb in deze tijd ook mijn wagen in het dorp Oedt neergezet en meegereden met mijn andere sauna maat.

Misschien is er weer een gek actief dus vraag het maar na.

Een andere mogelijkheid is dat op een eigen terrein iedereen mag parkeren ook zonder kentekens ( dit om niet door de politie getrasseerd te worden wanneer er een opsporing loopt.)

Daarom doet Big30 altijd zijn platen eraf wanneer hij boodschappen bij de Lidl doet.


Nou je het zegt, elke keer als ik Big bij de Lidl zie worden zijn tassen helemaal binnenste buiten gekeerd en bij de andere klanten niet. Mogelijk heeft dat er ook mee te maken dat die kentekenplaten eraf zijn...
Maar als die zieke idioot bij mij aan de voordeur staat kunnen de buren direkt de ambulance bellen. Eigenlijk kan ik het me nauwelijks voorstellen dat zoiets is gebeurd. Zou het niet een broodje-aap verhaal kunnen zijn??

Goedemorgenallemaal
5 april 2013, 15:10
Als ik wel eens flitsen zie van "help , mijn man is klusser" dan vermoed ik dat vele mannen uit schaamte hun auto bij GT zetten en van daaruit naar de bouwmarkt gaan.

de duisburg spesjalist
5 april 2013, 15:44
en dan ben ik gisteren in gt geweest hopelijk hebben ze mijn kenteken niet genoteerd of toch misschien wel misschien kan je er wat mee winnen en ga big30 aan het rad draaien en als je kenteken er uit rol heb je een reisje na curasau met een week kaart capralegra alin :smile2: