PDA

Volledige versie bekijken : Betty (Roemeense) ex-Lea H7/Mondial

Wijze grijze
5 april 2013, 15:48
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309605&highlight=#post309605

Na het douchen stond al meteen het eerste Roemeentje klaar om me op hun versie van een 1 Aprilgrap te trakteren en ik stonk er natuurlijk in. Pret voor 10 dat ze had. Ze week niet meer van m’n zijde en begeleidde me ook met m’n ontbijtbroodje naar een zitbank. Het was Lea

Naam : Lea (of Lia?)
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin sluik tot op de schouders
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : beetje babyspek, 55 Kg maat 34, stevige A-cups
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ/ PZC/ NMC/ 69
Voordelen: Lekker kussertje, zeer actief op de kamer
Nadelen: .ADHD?
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af
Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Terwijl ik zat te eten werd Wijze Stijve ook langzaam uit z’n slaap gewekt en op (bijna) nuchtere maag moest ik al gefriemel ondergaan. Kussen terwijl ik een broodje in de mond had, heb ik maar tegengehouden, maar Lea was wel volhardend. Nadat ze m’n bordje had opgeruimd en ik even tanden was gaan poetsen, begon ze meteen met haar tong te inspecteren of ik geen broodkruimels vergeten was weg te poetsen. Dat beviel me wel en we verhuisden naar de kino om de kennismaking naar een volgend level te tillen. Daar liet Lea geen gras over groeien. Deze meid zal naast haar babypilletje ook wel dagelijks een Ritalinnetje moeten slikken om haar tomeloze energie te beteugelen. Tegenwoordig heet dit ADHD, maar vroeger waren dit de kinderen die niet stil konden blijven zitten en dus meteen vooraan, binnen handbereik van de meester, hun plek hadden. In de kino werd ik zowat bedolven onder haar kussen. Niet onprettig, maar toch wel fijn als je af en toe lucht kunt halen. Het had wel effect, want triomfantelijk kwam ze terug met de sleutel van de kamer naast de kino. Zij was (en ik dus ook) de eerste die vandaag een kamer draaide. Op de kamer moest ik haar onstuimigheid een beetje temperen. Rustig aan meisje, denk om Wijze grijze’s bloeddruk. En tot mijn tevredenheid kon ze ook heel aanhankelijk en teder zijn. En zo werd het dan toch nog een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

rmjhexe
11 juni 2013, 19:47
Is vandaag in mondial begonnen

Wijze grijze
19 augustus 2013, 10:56
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=327467&highlight=#post327467

Echter toen kwam opeens Betty erbij. Een kleine kruimel met een lichte drang naar zeer prominent aanwezig zijn. Door haar hypergedrag en vrolijke natuur, herkende ik haar al snel als Lea uit Heaven7. Nu wel met een moderner bruin pagekapseltje. Na een kort intermezzo in Mondial had zij een interne transfer gemaakt en werkt sinds één maand in Samya.

Betty bood me een kauwgum aan en tot haar onbedaarlijke vreugde trapte ik in haar fopartikel. Op het moment dat je de kauwgum wilt pakken krijg je een elektrische schok. Enorme hilariteit onder de overige aanwezige meiden, die de mop blijkbaar al meerdere malen hadden zien slagen. Ook ik kon de humor er wel van inzien. Maar met Betty had ik in Heaven7 van geweldige presales genoten. Kon ze dit level hier in Samya ook handhaven? Geen probleem voor dit ongecompliceerde spring in ’t veldje. Ik werd overladen met onstuimige tongzoenen en heb hoop ik hierdoor ook pioniersarbeid verricht door de overige meiden te laten zien hoe goede presales kunnen escaleren tot een kamergang.
“Maar Betty, in Heaven7 hadden we toch normaal gesproken eerst nog geweldige kino-actie en hier in Samya bevindt zich toch ook een kino die er akelig ongebruikt bijligt. Zullen we daar eerst nog eens gaan kijken?” En hup, togen we naar de bovenste etage, waar de presales activiteiten naar het Heaven7 niveau getild werden. Intussen waren we één uur verder….Kijk, dan heb je dus een contract, waar je met goed fatsoen niet meer onderuit kunt. Niet dat ik dat wilde trouwens. “Please go and get a key. Room 13 please”. Deze kamer bevindt zich naast de kino en beschikt over een raam en heeft spiegels naast het bed en aan het voeteneind. Bovendien een sexschommel. Deze hebben we echter niet gebruikt. Wel zijn de aanwezige spiegels een toegevoegde waarde want je hebt mooi zicht op alle activiteiten. Op een gegeven moment was Betty zo botergeil dat ik haar met 3 vingers tegelijk probleemloos kon vingeren terwijl ze me lag te pijpen. Betty’s heerlijke tongzoenen droegen mede bij tot een Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

Heilenhaus
23 september 2013, 21:56
.
Kurze Zusammenfassung der letzten Besuche

Auf einer eher selteneren kulinarischen Reise nach Köln dreimal halt im Samya gemacht.

Name: Betty
Herkunft: Rumänien
Optik: etwas pummelig, kurze zottelige kupfern eingefärbte Haare
Konfektion: 36 bei ca.1,50 m - mördergeile B-Titten
Küssen: der absolute Hammer die gleiche Liga wie früher Becky (Thai)
Augenkontakt: ja
Lecken: super lecker (selten) geht Astrein mit
Fingern: do it
Fo: ---
GV: lange vor dem eigentlichem „Verkehr“ über 20 Minuten eine Höllen Schlittenfahrt. Wusste gar nicht wie viele Varianten es dazu gibt. Die Zeit zog sich endlos hin bis die Eichel rot angeschwollen war weil inzwischen Stoppeln gewachsen waren. Durch gepiesackt sollte dann kurz vor dem zu erwartendem Abschuss ein Kondom aufgezogen werden. Oh man - prompt ins Koma gefallen.
GF6: Himmel auf Erden
Service: Top :biggrin:
Illusion: bei 0%
Wiederholung: bei 100%
Fakt: Eine ausgewogene Persönlichkeit mit kräftigen Aromen. Feige, Orient-Tabak und perfekt eingebundener Duft von Leichtfüßigkeit.
Bo äh