PDA

Volledige versie bekijken : Sylvia (Roemeense/Macedonische/Turkse) ex-Livia H7

Wijze grijze
5 april 2013, 15:52
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309605&highlight=#post309605

Terwijl ik met Anali zat te praten werd mijn aandacht steeds getrokken door een teruggetrokken meid met een ontzettend mooi melancholisch gezicht. Opeen of ander manier word ik hierdoor getriggerd, om niet te zeggen zelfs aangetrokken. Ook haar kledingkeuze was opmerkelijk te noemen. Gewoon een zwart, non-erotisch, broekpakje. Ze zat constant op de fruitautomaat te spelen en stak niet goed in haar vel.

Naam : Livia
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin sluik tot op de schouders
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34, B-cups
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ/ PZC/ NMC/ 69
Voordelen: Heel gevoelvolle meid. Heeft als verpleegster gemerkt. Dit verzorgende merk je terug.
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek: Hangt van de persoonlijke klik af
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Livia is een zeer lief serieus meisje. Haar geweldige ogen deden me vagelijk aan Cameron Diaz denken en ik heb nu eenmaal iets met mooie ogen. . Ik wilde me graag wat intensiever met haar bezighouden, maar dat ging nogal moeilijk vanwege het hoge muziekgeluidsniveau. Toen ze al haar speeltegoed op de automaat verloren had, vroeg ze me even te wachten. Na een tijdje kwam ze terug en nam me meteen mee naar de kino om ons gesprek in een rustiger omgeving voort te zetten. En het werd inderdaad een goed, lief, intermenselijk gesprek, waarbij al snel hele lieve tedere intimiteiten werden uitgewisseld. Helemaal mijn stijl. Livia was op dat moment misschien ook wel toe aan een rustmoment; een schouder om tegen te leunen. Ze heeft een achtergrond in de verpleging en dit verzorgende uitte zich ook op de kamer. “Just lie back, enjoy and let me do my work”. Als laatste sessie van de dag vind ik dat wel prettig. Je helemaal laten pamperen door een toegewijde lieve meid. Deze keer niet met de ogen dicht, maar volop genietend van haar ogen en haar activiteiten. Ik hoefde inderdaad niets te doen. Ook niet toen zij over me heen kwam zitten en zich al innig tongzoenend langzaam op Wijze Stijve liet zakken. Livia bewoog haar bekken ritmisch in cirkels over Wijze Stijve heen. Dit was zo heerlijk dat ik dit niet lang uit kon houden. Daarom tot 3 maal toe afgewisseld met een lekkere pijpbeurt. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

rmjhexe
16 april 2013, 18:47
Dit Roemeense servicekanon heeft haar werkplaats nu in Phg

MichelJ
18 mei 2013, 10:14
Naam : Sylvia

Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels

Leeftijd : begin 20 jaar

Haarkleur/lengte : Donkerblond / Lang

Lengte : 1.57m

Postuur / Cupmaat : slank/normaal / B-cup

Tatoeage/piercing : Nee / Nee

Service : PZC, NMC, TZ, vingeren

Extra : Roemeense met Macedonisch en Turks bloed, sinds 2 weken in PHG

MichelJ
18 mei 2013, 10:42
Terwijl ik met Bluebear, ceejay en Wijze grijze onderuit lig op de bank nestelt een blonde Roemeense zich tussen ons. Ik had haar ooit wel eens ergens gezien, maar geen idee waar. Toen ze naast me zat zag ik dat ze geen proto-type Roemeense was, en dat bleek ook wel; één van haar ouders was Roemeens, de andere Macedonisch/Turks, nouja...geeft niet...kan ik Macedonië ook eindelijk eens doorstrepen op de to-do-lijst :tongue:.

Sylvia is een leuk meisje in de omgang, komt gezellig bij je hangen en kletsen, zonder binnen 3 minuten naar de sleutel te vragen. Na een kwartiertje wilde ze een peuk gaan roken en liep, na "I come back!" gezegd te hebben naar buiten. Ondertussen kreeg ik van een collega-beer een tip dat het misschien niet helemaal een MJ-meisje zou zijn; geen vleestieten en een niet geheel strak buikje. "Fuck a duck", dacht ik. Wat moet ik hier nou mee? Blond haar heb ik geen problemen (meer) mee, maar slappe tietjes... Nog voor ik uitgedacht was was ze al weer terug naast me op de bank en hand m'n hand weer vast :rolleyes:. There is no way to escape anymore... Na nog een tiental minuutjes met haar gezeten te hebben besloot ik haar spontaniteit maar te belonen en ons af te zonderen op kamer "Silver". Mooi kamer trouwens.

Eenmaal op kamer kwam de snelheid van een TGV er in. Terwijl ik me badjas nog aan had zat ze aan me tepels te knagen (iets wat weinig prettig was) en daalde direct af naar beneden. Ho ho ho, zo gaat dat niet hè. Eerst maar een uitkleden, op bed liggen en friemelen, zoenen en rotzooien. Tongzoenen deed ze verdienstelijk, PZC vond ik een onvoldoende. Hoewel ze de hele slurf deed verdwijnen voelde ik met enige regelmaat haar tandjes tegen me pik. Vingeren liet ze toe, hoewel ze volgens mij enige angst had, al heb ik geen idee waarvoor. Uiteindelijk na een hand- en blowjob in de lucht geschoten.

Aangezien Wijze grijze ook met deze dame geweest is, en ik zeer benieuwd ben naar zijn ervaring, sluit ik maar eens af met zijn approval: MJ sexapproval™:5,5/10.

Zeker géén acuut herhalingsgevaar, maar afgelopen jaar een drietal dames gehad die bij de 1e sessie een dikke onvoldoende scoorden en toch uitgegroeid zijn tot MJ's (ex-) favorieten :redface:.

rmjhexe
18 mei 2013, 10:44
Werkte eerst in heaven 7 en vertrekt 22juni terug naar Roemenië waar ze volgens eigen zeggen haar oude beroep weer oppakt. In heaven werkte ze onder de artiestenaam livia

Wijze grijze
19 mei 2013, 11:53
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=315432#post315432

Afgelost werd deze Griekse lady door Silvia. Ik kende haar nog als Livia uit haar Heaven 7 tijd en had ook al een kamer met haar aldaar gedeeld. Met een beetje hulp van mij herinnerde Silvia/ Livia zich aan onze date in Heaven7. Meer ook aan de omstandigheden waarin ze toen verkeerde en de rustige romantische sessie die we toen gehad hadden. Ze gaat binnenkort een definitief eind breien aan deze DVP-periode in haar leven en haar roeping tot verpleegster volgen. Dit zou dus een afscheid worden.
Mooi, kijken of dat iets toevoegt. Het werd min of meer een evenaring van onze eerdere kamer. Silvia/Livia zou mij gaan verwennen. En dat doet ze gewoon heel goed. Heel lief en passioneel kun je je overgeven aan haar en haar haar ding laten doen. Als verpleegstertjes dan ook nog eens dat met je doen wat je so wie so al graag hebt, dan beleef je een heerlijke sessie. Heb net even MichelJ’s ervaring gelezen en heb mijn sessie toch wel anders beleefd. Na een romantisch begin met veel TZ daalde ze af naar Wijze Stijve en liet er een hele tedere BJ op los. Tegelijk weet ze (ervaring/ medisch achtergrond?) met haar vingertjes die plekjes te stimuleren die de sensatie nog een extra boost geven. Ik heb verder ook niets van terughoudendheid ervaren, maar ze was in alles heel meegaand. MichelJ’s beschrijving wekt de schijn op van een afwerksessie. Bij mij is het een innige rustige, niet heftige sessie geworden. Bijna GFE-waardig. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.

rmjhexe
19 mei 2013, 12:21
Denk dat Mj het goed ingeschat heeft, ze is erg verandert , ja waar je mee omgaat word je mee besmet. Vond haar in h7 leuker en mag haar wel. Door al die dingen die ik van haar weet is het op de kamer minder, misschien komt dat door mij maar doordat ik teveel weet word het er niet geiler van. Hoop dat ze deze periode snel vergeet en gelukkig met haar vriend en kindje word. Ze verdient iets beter! ( hopelijk belt ze niet meer, heb toch een zwak voor haar)

rmjhexe
3 april 2014, 08:02
Zit nu in Babylon

Pietjepik
3 april 2014, 08:38
heeft overigens nooit als verpleegster gewerkt...... hoeren blijven pinokkio :angst:

Bluebear
3 april 2014, 19:09
heeft overigens nooit als verpleegster gewerkt...... hoeren blijven pinokkio :angst:

Hoe kun je dat nu zeggen? Ze zorgt nu toch ook voor jouw als een soort van Florence Nightingale. Pleegzuster Bloedgeil. Ze zuigt alle rare kwalen uit je wormvormig aanhangsel. :tongue: :biggrin:

6999

Pietjepik
2 augustus 2014, 21:04
Ze is weer in happy! :freu:

gisteren tijdens de white party best aardig mee geneukt.

rmjhexe
2 augustus 2014, 21:16
Jammer dat ze gebrandmerkt is, een naam op haar arm

Pietjepik
2 augustus 2014, 21:23
Jammer dat ze gebrandmerkt is, een naam op haar arm

ik heb haar ook gebrandmerkt :smoke:

:t15134::t1511::t15119: