PDA

Volledige versie bekijken : Jasmin (Nigeriaanse)

foefel
7 april 2013, 12:09
Vrijdag een bezoekje aan Babylon gebracht [bedankt Willem2 voor vrijkaartje] en na een lekker broodje zag
ik een mooi donker meisje dat geil uit haar ogen keek. Haar naam was Jasmin uit Nigeria 28 jaar ze heeft een prachtig lichaam met kleine hangtietjes.We raakte op de bank met elkaar aan de praat en het duurde niet lang
of we waren heerlijk aan het tongzoenen.Ze had me goed opgegeild en zijn snel naar de kamer gegaan.
Daar ging het feest gewoon door met tongzoenen,pijpen,beffen,vingeren ook bij mij daar houdt ze van.
Het is een geile meid die er zelf ook van geniet en helemaal tot het uiterste gaat.We zijn allebei heerlijk klaargekomen na een wild half uurtje.Na vorige keer Precieuze als topper te hebben gehad hebben ze in Babylon weer een mooie geile meid erbij,ga zo door.

travel56
7 april 2013, 22:04
Vrijdag na 2 sessies ging/dacht ik even wat uitrusten in de sauna,helaas voor korte duur,een mooie donkere parel kwam binnen,Jasmin was haar naam.
Ze begon me gelijk overal te likken,tongzoenen,waardoor ik steeds geiler werd,gevolgd door lekkere pijpsessie tot het eind.
Geweldige geile dame, wauw!!!

Mitchi68
8 april 2013, 21:35
Ik had al veel positieve dingen gehoord over Jasmin, onder andere door Blackaddict, franstalige ijsbeer en ware kenner van afrikaanse schonen...deze zaterdag was ik rustig aan 't babbelen met hem toen Jasmin recht op ons kwam lopen. Ze liet haar handen op verkenning gaan op beide onze lichaam, diepe kussen, met haar kont lekker bewegen en vrijven... ok, richting kino met zijn drie dan maar. Een uur lekker zot doen, strelen kussen, pijpen, ze laat zich volledig gaan en verliest zelfs helemaal kontrole: 3 maal is ze toen al klaargekomen, allen met beffen, jawel
Richting kamer dan, voor een andere uur, steeds met drie: ongelooflijk: we deden alle posities ieder op zijn beurt, ik dacht bij momenten dat ze de boel verloor...maar dan werd ze weer aktief en ineens stak ze een van haar fijne en lange vingers in mijn kont. Oei, zeer verrassend, maar eigenlijk heel zacht en heerlijk, ze doet het prima en houdt ook van zelfs van dat praktijk. Ze wou zelfs veel meer binnenkrijgen langs dat achterpoortje, maar geen van ons twee was nog in staat om haar voldoening te geven wat dat betreft. Ondertussen was ze nog minstens twee keer klaargekomen, het begon op een competitie tussen Bkackaddict en ik te lijken...we waren totaal uitgeput, maar een fantastische ontdekking voor mij. Ik zal het zeker opnieuw met haar doen, maar dan met zijn tweeen, om mij nog meer te kunnen laten gaan.
Pluspunten: haar ogen, haar kussen en pijpen zijn uitstekend, haar rug en haar kontje zijn ongelooflijk, vooral in doggy style, het uur dat we samen in de kino doorgebracht hebben, heeft ze helemaal niet bijgerekend...mooi meegenomen.
Minpunt: jammer voor haar borsten, inderdaad...maar toch zeer gevoelig;
Nota bene: spreekt allen maar engels en italiaans..

foefel
1 juni 2013, 12:33
Jasmin was vrijdag jarig en en een bewonderaar verwende ze met bloemen en een cadeautje.
Het nadeel was dat de man haar ook enkele uurtjes mee naar de kamer nam.
Mijn geduld voor haar werd op de proef gesteld maar ook beloond.
Ik ontdekte ze daarna op een ligbank bij de sauna.
Ze herkende we nog van de vorige keer en begon met een lekkere tongzoen.
Na wat geknuffel naar de kamer waar ze weer heerlijk tekeer ging , pijpen het beste wat me ooit is overkomen.
Het mooiste is dat ze er zelf ook plezier aan beleeft en hebben het met verschillende standjes en veel tongzoenen geil afgemaakt.
Er werken meer donkere meisjes in Babylon maar Jasmin is voor mij de geilste.

salitos
10 juni 2013, 11:11
party vrijdag 7-6

Rond een uur of 4 kwamen er een paar nieuwe vrouwen binnen waaronder de Nigeriaanse Jasmin. Ik heb gezellig met haar zitten kletsen en van het een kwam het ander. Toch maar naar de kamer; werd kamer 6, amper ruimte rond het bed, maar het bed zelf was ok. Ik weet niet of ze normaal ( als er geen parties zijn) naakt rond loopt, maar die push-up BH's zijn verneukeratief. Toen haar verpleegsterkleding en BH uitgingen bleek ze toch behoorlijke slappe hang tieten te hebben. Maar over neuken en pijpen niets te klagen, ben tot slot heerlijk in haar mondje klaar gekomen. (€ 25 extra)