Volledige versie bekijken : Carla (Roemeense) ex-GD
funske
7 april 2013, 15:29
Naam: Carla
Haarkleur/-lengte : lange zwarte haren tot over de schouders
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : normaal slank. C-cup. Lief gezicht.
Nationaliteit/Taal : Roemenië. Spreekt Engels, Italiaans en beetje Duits.
Leeftijd : 22 jaar
Tatoeages/piercings: geen
Service: GFE, TZ, PZC, NMC, beffen, massage.
funske
7 april 2013, 15:51
Een week geleden, 2e Paasdag, heb ik met deze dame, èn samen met Christina, een hele leuke tijd gehad in de kino. Met beide mooie dames een GFE beleefd. De ene begon met mijn kleine jongen te spelen en de andere begon mij heerlijk te zoenen. Na een poosje lekker gepijpt te zijn, wisselden de dames van handelingen en even later zaten hun beide tongen aan mijn inmiddels grote jongen. Terwijl Carla mij iets later heerlijk zoende pakte Christina een condoom en even later veranderde ze in een echte cowgirl. Zoveel verwennerij kon ik natuurlijk niet lang weerstaan en vulde al gauw het rubbertje. Na de daad kwamen de dames nog even heerlijk tegen me aanliggen tot het half uur om was. Aan beide dames heb ik dan ook goede herinneringen. Ik hoop dat ze nog lang bij Golden Dreams blijven.
saralai
21 juli 2013, 00:23
Was eigenlijk zeker voor Amalia gekomen maar vandaag bij binnenkomst zag ik haar niet zo snel toen lekker met Carla zitten babbelen wat leidde tot een kamergang en later op de dag dit nogmaals met haar herhaald,kortom 2 goeie sessies met haar gehad,vind haar een toppertje,lekker lichaam,geen gezeur alles kan/mag!Zij liet mij Amalia voor vandaag vergeten.
Stiffmaster
24 september 2013, 21:52
Voor een keer dan zal ik weer eens reageren, dit is een pareltje in velerlei opzichten, mooi, lief en sensueel, een op en top dame. :freu:
Stiffmaster
7 oktober 2013, 12:18
Deze is speciaal voor Carla, misschien wil mijn maat haar dit doorgeven vandaag.
Lieve Carla van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag vandaag, helaas ben ik door omstandigheden niet in staat om je persoonlijk te komen feliciteren, hoop dat je toch een mooie en leuke dag hebt. :happybirth:
funske
7 oktober 2013, 19:16
Stiffmaster, ik heb je berichtje net aan Carla laten zien. Het volgende schrijft zij zelf:
Ich danke dir Stiffmaster das du mein Geburtstag nicht vergessen hast... Dicke küssennn.
Carla
Stiffmaster
7 oktober 2013, 22:35
Stiffmaster, ik heb je berichtje net aan Carla laten zien. Het volgende schrijft zij zelf:
Ich danke dir Stiffmaster das du mein Geburtstag nicht vergessen hast... Dicke küssennn.
Carla
Bedankt Funske, leuk om te zien en horen, we gaan elkaar zeker een keer zien in Golden Dreams.
StrikerXMF
8 oktober 2013, 00:18
And Elvis has left the building, and took 2 others with hem/her......
Helaas, voor "haar" klanten.
Jimbo1
8 oktober 2013, 09:31
And Elvis has left the building, and took 2 others with hem/her......
Helaas, voor "haar" klanten.
Dit vraagt om enige toelichting... :gruebel:
StrikerXMF
8 oktober 2013, 09:34
Ze is vertrokken, net nadat de overige dames nog zo aardig waren haar een bos bloemen en gebak te geven voor haar verjaardag. Met haar zijn twee anderen meegegaan, waarvan ik de namen niet heb meegekregen. Had haar een uurtje ervoor nog gesproken en ze zei er niets over.
Jimbo1
8 oktober 2013, 09:47
Ze is vertrokken, net nadat de overige dames nog zo aardig waren haar een bos bloemen en gebak te geven voor haar verjaardag. Met haar zijn twee anderen meegegaan, waarvan ik de namen niet heb meegekregen. Had haar een uurtje ervoor nog gesproken en ze zei er niets over.
Tx voor de info. Jammer, maar dat soort dingen gebeuren. Nu maar hopen dat ze niet een van 'mijn' dames heeft meegenomen... :eek:
StrikerXMF
8 oktober 2013, 09:48
Tx voor de info. Jammer, maar dat soort dingen gebeuren. Nu maar hopen dat ze niet een van 'mijn' dames heeft meegenomen... :eek:
Lucy is er nog ;)
Jimbo1
8 oktober 2013, 09:55
:goodjob[1]:
funske
8 oktober 2013, 13:33
.....Met haar zijn twee anderen meegegaan, waarvan ik de namen niet heb meegekregen. Had haar een uurtje ervoor nog gesproken en ze zei er niets over.
Verrassend nieuws. Ze heeft mij er gisteren ook niks over verteld. De andere twee zullen zeer waarschijnlijk Sabina en Selena zijn.
topplayah
21 november 2013, 21:24
Werkt nu in villa Marisol ..
casio007
21 november 2013, 22:20
De andere twee dames die weg zijn bij GD zijn Larissa en Ramona.
Vooral Larissa is een plaatje.
Kijk maar naar haar foto's ook die op de website van GD.
De andere dame Ramona ook een mooie dame die weet wat wij ijsberen willen.
Beide dames heb ik ontmoet bij Sun Temple.
Zie daar ook mijn recensies.
Jammer dat ze dasr niet meer zijn.
Dat vind ik ook van Carla.
Maar de dames komen hier om te werken en geld te verdienen voor het thuisfront.
Denk dat het wat rustiger is bij GD.
Vandaar dat de dames het dan elders gaan proberen.
funske
21 november 2013, 22:44
Carla is op 7 oktober samen met 2 anderen vertrokken en dat waren niet Larissa en Ramona, want die heb ik bij latere bezoekjes nog weer gezien bij GD. De 2 door mij genoemde dames (vriendinnen van Carla) waren op de dag van vertrek van Carla de hele tijd bij Carla en bij de latere bezoekjes heb ik deze vriendinnen niet weer gezien.
Leuk om te weten dat Carla nu in VM werkt. Haar vriendinnen misschien ook wel. Als ik daar eens in de buurt ben .......
mrourke
15 december 2013, 19:38
Vorige week ook nog met Carla op pad geweest. Ze voelt zich in deze club heel erg op haar gemak, ze ziet er goed uit, veel animo voor haar. Ze heeft hier dan ook letterlijk alle ruimte, de beren van allerlei pluimage weten haar te vinden en andersom. Carla is gewoon een leuke en lieve dame die weet wat ze wil. Ik vermaak me altijd prima met haar, erg goede service. Daarnaast vind ze het niet erg als je haar een keer overslaat wegens een overvolle agenda. Dat waardeer ik. Voor de liefhebbers, volgens mij gaat ze woensdag met vakantie, dus de 18e.
Gr Rourke
Arnold16
29 maart 2014, 18:06
Na een paar maanden niet in de gelegenheid was een club te bezoeken deze week weer eens de Villa opgezocht.
Bij de deur werd ik opgewacht door de charmante topless Carla (of Karla ?).
Na mijn ijsberenvel te hebben aangetrokken even een broodje gegegeten waarna ik Carla trof in de bioscoopzaal.
Zij spreekt zeer bruikbaar Duits en Engels, zodat we een gezellig babbeltje konden beginnen. Heel geleidelijk ging dat over in een rustige en tedere pre sales sessie, gevolgd door een prima kamerbezoek.
Carla is ook op de kamer heel rudtig en teder zodat je je bij haar al gauw op je gemak voelt. Echt een lieve (tijdelijke) vriendin bij wie ik graag nog eens terug wil komen.
casio007
6 april 2014, 22:54
Carla is inderdaad een schatje.
Kende haar al van Golden Time.
Ze stelt je snel op je gemak, niet gelijk sleutel vraag.
Relaxt kwam ze mij opzoeken in de sauna.
Sauna afgebroken, douchen en bij haar op de bank geploft.
Heerlijk relax gesproken even nog drankje voor mij gehaald en voor haarzelf.
Ze heeft een heerlijk figuur schitterende naturel borsten en gevoelig.
Na wat kletsen en elkaar strelen was ik er wel klaar voor.
Op kamer hebben we een uur heerlijk ontspannen naar haar en mijn hoogtepunt toegewerkt.
Massage is zeker een aanrader.
Ook haar service gaat heel ontspannen, waardoor ik weer heerlijk heb genoten.
Kwam haar later nog een paar keer tegen en dan dringt ze zich niet op.
Vriendelijk glimlacht ze je toe en raakt ze je even aan.
Toen ik weging kreeg ik een kusje, tot de volgende keer.
Dat zal ik ook zeker doen.
Chris Moneymaker
3 september 2014, 15:51
Weet iemand waar deze Dane tegenwoordig haar brood verdient? Heb haar al lange tijd niet in de VM gezien.