Volledige versie bekijken : Katja (Poolse) (PHG)
mr rocky
2 oktober 2006, 00:54
:D Ik heb gezocht op naam en een Katja uit PHG gevonden, maar de beschrijving van dat meisje komt niet overeen met Poolse Katja waar ik vandaag een uurtje mee mocht beleven: "mijn Katja" ziet er als volgt uit: lang sluik haar (donkerblond/blond, peper/zout) echt superslank en ik schat een A-cup. Toen ik haar zag was ik gelijk verkocht en heb haar gelijk de sleutel laten halen. Op kamer 15 heeft ze me heerlijk verwend, ongelooflijk hoe mooi dit meisje is en het uitzicht als ze je pijpt is echt geweldig.
Vandaag had ze een kort broekje aan met achterop SNOOPY, en een snoepie was het inderdaad.:freu: :freu: :freu:
Flipper
2 oktober 2006, 10:27
Hoi,
Nee dat is een andere katja, wellicht goed om even een nieuw paspoort aan te maken?
groet.
Willem2
2 oktober 2006, 11:01
AUB vul de ontbrekende gegevens in. En er zal weer geplakt en geknipt gaan worden dat het een lieve lust is :D
Naam : Katja
Haarkleur/-lengte : lang sluik haar (donkerblond/blond, peper/zout)
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Superslank, A-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en engels ?
Leeftijd : 21-23 jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Heel goed pijpen
Bijzonderheden :
Willi69
2 oktober 2006, 11:44
Name: Katja
Haarfarbe/-länge: blond, lang
Größe: ca. 165 cm
Figur: sehr schlank, kleine Oberweite
Herkunft/Sprache: Polen, eingeschränktes Deutsch und Englisch
Tattoos/Piercings: Zungenpiercing
Service: nach Angaben von anderen Gästen sehr gut :)
Sonstiges: Freundin von Angelica
Lebenslauf: vorher in Bochum tätig, vermutlich Freude39
en er waren voor een zondag veel (mooie) dames aanwezig waaronder ook enkele nieuwe waarbij Kathia (Scoob help me als ik de naam niet goed heb) opviel door haar schoonheid.
Weiß Scoob etwa mehr? :green_smi
Jack42
2 oktober 2006, 18:27
Weiß Scoob etwa mehr? :green_smi
Ja, Scoob war dabei als Thekendame Nadine die name hat gesagt von die Dame. :roll:
Tiga
2 oktober 2006, 19:10
Also wenn wir von der gleiche dame reden ("Snoopy" stand auf ihr rotes höschen) dan kann ich schwer glauben das sie 29 ist, eher 19 :), sieht junger aus.
Scoobert
2 oktober 2006, 19:21
Ja, Scoob war dabei als Thekendame Nadine die name hat gesagt von die Dame. :roll:
Ik weet ff niet waar het over gaat als ik eerlijk ben....kan aan mijn geheugen liggen hoor ;)
mr rocky
2 oktober 2006, 20:10
ik meen me te herinneren, dat ze zei dat ze 21 was.:motz:
Jansen
4 november 2006, 01:09
ik meen me te herinneren, dat ze zei dat ze 21 was.:motz:
Ja dit is een andere Katja want de Katja waar ik over schreef en ook Willy 69 is 28 jaar met tongpiersing,en is nu naar GT