PDA

Volledige versie bekijken : Neuken op 4 mei, dodenherdenking



Goedemorgenallemaal
8 april 2013, 13:36
je doet het of je doet het niet maar je moet toch toegeven dat, zeker in Nederland zelf, het wellicht niet het geeigende moment was. Zonder de gevallenen waren we nu deel van Duitsland... Hee wat zeg ik nu. Waar gaan we meestal naartoe?
Maar goed, enige eerbied is wel gepast. Ik zie het als "je kunt wel even zonder rond een uur of 8"- dag.
Maar wart ik nou tegenkwam vond ik wel erg frappant:

4 Mei Sexy Promotietour Gangbang Ella

Op 4 en 5 mei herdenken we en vieren we onze bevrijding en vrijheid in het algemeen.

Sexjobs.nl, geven een extra feestelijk en extra geil bevrijdingsfeestje op zaterdag 4 mei. Natuurlijk op een herkenbare manier: een sexy promotietoer door Hilversum en twee keer een gangbang. Ja, ja, met hapjes en drankjes en een passende aankleding van de ruimte.

Mannen en Militairen in militaire outfit (denk aan Rambo & GI Joe, Gala-uniform, battledress, etc) hebben deze dag gratis entree!.
Militairen in actieve dienst die liever niet in battledress komen: kijk op sexjobsdeals...10 militairen zullen gratis entree krijgen via sexjobsdeals...

Details:
* Sexy promotietour van 12.00 uur tot maximaal 13.30 uur .. mannen in uniform/battledress mogen gratis mee.( we zoeken met spoed legervoertuigen voor transport, zie ook onze ander advertentie op sexjobs)
* eerste gangbang van 14.00 uur tot 17.00 uur en
* tweede gangbang van 19.00 uur tot 22.00 uur.
LET OP: Natuurlijk respecteren wij de gevallenen door om 20.00 uur twee minuten stilte in acht te nemen.

Kosten: Entree euro 9,50
Mannen in militaire outfit Gratis.
Gangbang zelf is, zoals altijd, Gratis.

Hoe doe je dat in het heetst van de strijd?
Schuif dan een uurtje op zou ik zeggen.

Big30
8 april 2013, 23:02
Schuif dan een uurtje op zou ik zeggen.
Hou op die avond niet zo'n evenement zou ik zeggen :wink: of begin dan pas na 20u op zijn minst.

Goedemorgenallemaal
9 april 2013, 13:53
Hou op die avond niet zo'n evenement zou ik zeggen :wink: of begin dan pas na 20u op zijn minst.

Ik ga het hoe langer hoe vreemder vinden voor de 4e mei. Nu valt mijn oog hierop:

Details:
* Sexy promotietour van 12.00 uur tot maximaal 13.30 uur .. mannen in uniform/battledress mogen gratis mee.
Los van principes, doe je het wel of niet. Dit lijkt me wel erg ver gaan...