Volledige versie bekijken : Isa (Roemeense)
BSesamstraat
9 april 2013, 19:28
Naam : Isa
Nationaliteit/Taal : Engels, Duits en uiteraard roemeens
Leeftijd : ik schat 20-22
Haarkleur/-lengte : Rood geverfd/kort
Lengte dame : 1,65 (sorry ben ik slecht in)
Postuur/Cupmaat : slank, lekkere B cup
Tatoeages/Piercings : volgens mij niks
Service: TZ, PZC,NMC FT weet ik niet
Voordelen: mooi lichaam en is spontaan en gezellig.
Nadelen: niet vol overgave, piept snel(te grote penis,te diep)
Tijdsduur :30 min
Prijs :50,-
Extra’s bij het bezoek: Niks ;)
Zag haar al een paar weken rond lopen en zag wel dat ze aardig vaak naar de kamer ging.
Ik kwam er naast te zitten en we raakte in gesprek, ze was aardig en lekker vrolijk.
Omdat ik verder niks zag ben ik met haar gegaan. Er vriendelijke meid maar qua service geef ik haar een 6,5.
Ze begint al met een hele reeks aan spullen klaar teleggen ;).... dan zakt bertje onder nul.
Dus na een nat doekje smeerde ze gelijk al glijmiddel op haar poes.
Ja dan ga ik niet meer likken, dus begon ze aan een pijp beurt die aardig goed ding.
Ze kwam lekker op me zitten maar ze hield al snel haar hand er tussen zodat hij niet te diep kon gaan..
Daarna haar lekker in doggy genomen en dat was wel lekker met een uitzicht op haar mooie kontje.
Dus ook zo klaar gekomen en binnen het half uurtje uit de kamer gegaan.
Herhaling? nee voor mij niet.
laplagne
10 april 2013, 18:09
Klopt inderdaad bbertb! Dit is een leuke dame, die redelijk populair is. Isa stond vorige week op mijn zogenaamde verlanglijstje, maar het is er uiteindelijk niet van gekomen. Aida had mij helemaal gesloopt, maar Aida sprak wel over een trio met Isa en dat kan natuurlijk nooit geen kwaad. Wel nog gesproken met Isa en ik moest gelijk denken aan de hit 'meisjes met rode haren, die kunnen... ' Isa spreekt zeer redelijk haar talen, maar alleen haar snelle rondetijden (lees kamerbezoeken) baren mij zorgen. Aan de andere kant verdient zij een kans bij Laplagne!
sukehashi
20 juni 2015, 21:56
Vandaag (zaterdag) zag ik haar al zitten aan de bar. Heerlijke volle kont heeft ze. Trio'tje gedaan op aanraden van haar vriendin, Pamela.
Heerlijk zicht in doggystyle (zeker met al die spiegels), maar heb me laten verleiden om me leeg te zuigen door twee roemeense mondjes.
Al bij al OK.
Vandaag (zaterdag) zag ik haar al zitten aan de bar. Heerlijke volle kont heeft ze. Trio'tje gedaan op aanraden van haar vriendin, Pamela.
Heerlijk zicht in doggystyle (zeker met al die spiegels), maar heb me laten verleiden om me leeg te zuigen door twee roemeense mondjes.
Al bij al OK.
Welke club?
Welke club?
Golden Time :wink:. nb topic verplaatst.
rokkenjager
21 juni 2015, 10:07
Volgens mij gaat dit niet om de Izabella van GD. Deze heeft geen volle komt. Maar een heel mooi gevormd klein kontje.
rokkenjager
21 juni 2015, 10:23
1212112121
Volgens mij gaat dit niet om de Izabella van GD. Deze heeft geen volle komt. Maar een heel mooi gevormd klein kontje.
Neen al stond daar de recensie per abuis wel. Het gaat om de/een Isaballa in GT. Tenminste ik ga er vanuit dat de GD Isabella nu niet in GT is, kan zijn dat wel degelijk deze dame bedoeld werd.
cassenoisette
22 juni 2015, 11:50
Not sure if she is the same girl, or was offered the same alias.
Former Amora, was briefly in Samya, moldavian.
"de souza"
22 juni 2015, 20:46
Het is de voormalige Isa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34024-Isa-Roemeens-(rood-kort-haar)&highlight=isa):rolleyes:
cassenoisette
22 juni 2015, 22:08
Apparently, "Isa" is now used by a german girl
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40794-Isa-(Duitse)
Oost
16 januari 2016, 11:47
Niet zeker dat dit dezelvde Isabella is ... hoewel, commentaar gezien wel:
1m65, slank met mooie kont.
Lange bruine haren, mooie ogen.
Geen tattoos, en praat makkelijk.
Ik dacht dat ze Moldavisch was, maar maakt geen verschil.
Een op de kamer: slechte keuze: niet tongzoenen, dan maar 69.
Kan goed pijpen.
Ik wil geen overtime, en kijk m'n horloge wat haar in een Spaanse colère brengt:mad:
Hierdoor was m'n zin voorbij.
Isabella, never again.
Big30
19 januari 2016, 16:28
NB onnodige en niet relevante vraag mbt een andere dame weggehaald.
pret
19 januari 2016, 17:35
NB onnodige en niet relevante vraag mbt een andere dame weggehaald.
En terecht. Daarvoor is immers een chat tab voor aanwezig
lollypopman
9 februari 2016, 23:49
Idd een van de lekkerste volle ronde ass die ik heb gezien.
Daarnaast tz gewoon goed iig bij dan.
Maar het beste pluspunt is wel haar bj skills ik kan het nieto schrijven je moet het ma zelf een keer ondergaan en ervaren.
14580
Gisteren met Isabella op de kamer beland.
Ik had een half uurtje gepland maar heb het toch verdubbeld.
Zulke lekkere siliconen vrije tieten, en dan dat kontje!!!
En de service was goed.
Eerst begonnen met Bj waarna ze zelf 69 vroeg.
Dan overgegaan naar allerlei standjes waarbij ze bovenop snel moe wordt. (iets met haar knie..)
En lekker alles in't mondje.
Herhaling? Voor mij zeker. 8.5/10
Na 3 weken vakantie van haar vandaag weer met lekkere Isabella geweest. Wat is zij voor mij toch een topper!!!���� Heerlijk zoals altijd.
Das
23 augustus 2016, 10:21
terug aanwezig
Das
23 november 2016, 22:45
Ik had me voorgenomen om vandaag op Isabella te wachten.
Toen ze binnenkwam is ze ook direkt naar mij gekomen en ik heb haar de eerste 2.5 u niet meer losgelaten. De dag ervoor was er tijdens het gesprek gesproken over wat bijgeloof en ik had haar een klein kadootje meegebracht wat ik haar eerst in de kino heb overhandigd. Nu ben ik met haar al tegen de 20 keer naar de kamer geweest dus een kleinigheidje kon wel een keer.
Lekker anderhalf uur met haar gaan vrijen, altijd lekker met Isabella. Op een of andere manier gaan we steeds terug samen en dan is dat een keer of 5 bezoeken achter elkaar en dan weer een aantal keer helemaal niet. Geen verklaring waarom er telkens een pauze tussen zit. Nu staat ze weer bovenaan in ieder geval.
Das
6 februari 2019, 00:07
Joepie,
Ze is terug in GT!
hotmister1985
23 april 2019, 18:57
Heeft iemand Isa recent nog gespot?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
naar huis om pasen te vieren
lekkersfan
25 april 2019, 22:38
Hele mooie kont, echt geil om te zien, uitstraling die mij nieuwsgierig maakt. De kamervraag gesteld en daarna nog twee keer, herhalingsgevaar is ontiegelijk groot, ze begrijpt mij heel goed. Had een superweekend. Ik heb echt dringend opslag nodig :)
mijn eerste kamer met haar was in maart 2016 zie ik hier
Mijn laatste was 20/5/2019
Ook zij is helaas besmet door het pluspakket virus!
hotmister1985
22 mei 2019, 23:08
Wat kost nu extra en voor hoeveel?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Das
15 januari 2023, 20:22
Vandaag na lange afwezigheid in saunaclubs nog eens met Isa mogen spelen in een club met zeer veel trappen.
Pluspakket heeft ze achter zich gelaten
goede service voor 110€ voor een uur
vanaf komende dinsdag in GG
pietpotent44
5 juni 2023, 04:43
vanaf komende dinsdag in GG
Er was in GT nog een tweede Roemeense Isabella. Enig idee waar die nu uithangt ?
Beiden hadden een grote bos donker krulhaar, alleen was die tweede iets slanker en langer haar. En heeft ook lang in yinyang gewerkt.
(Die Isabella I heeft voor zover ik weet tot 2020 in elk geval altijd in GT en LR gewerkt.)
Er was in GT nog een tweede Roemeense Isabella. Enig idee waar die nu uithangt ?
Beiden hadden een grote bos donker krulhaar, alleen was die tweede iets slanker en langer haar. En heeft ook lang in yinyang gewerkt.
(Die Isabella I heeft voor zover ik weet tot 2020 in elk geval altijd in GT en LR gewerkt.)
de isabella 1 heeft ook even in dcdngmw gewerkt.
waar de ander is heb ik geen weet van
Das
19 oktober 2023, 15:46
Na 1,5 maand is ze terug