PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Augustus 2012



satanic surfer
1 augustus 2012, 09:36
Ja hoor, deze randdebiel was nog ns op pad in het NRW, aankomst omstreeks 16uur te GT alwaar ik op de bouwmarkt m'n mobieltje neerpootte, de vriendelijk wenkende parkingboy kon zich wederom een wandeling besparen, godbetert, ik was hier om te wandelen, niet hij. De entreeobulus overhandigd en een luchtige badjas verkregen, mezelf ns duchtig in het sop gezet en als een halfverzopen soepkieken de barruimte ingetrippeld alwaar ik leek terechtgekomen in een club in rouw. Tering, 25 mannen, 30 vrouwen: allen ongeveer omterhardst aan het nietsnutten, naja, er kwam een geduchte tegenstander in deze helaas onaanvaardde discipline binnengewaaid, en maar meteen m'n reet neergeplant in een sofa ter zitgemak. Enkele gebruikelijke Belgische en Nederlandse bezoekers, een gerespecteerde Franse collega was ook aanwezig wat me in elk geval prettige conversaties doorheen de namiddag opleverde, want vanaf 19 uur was ie aan het pannekoeken tot sluitingstijd, Tanja was weer gesettled m.a.w. Het eerste uur vreesde ik het ergste, ik overwoog stellig om verder te karren richting Essen, maar het gekeuvel en het langzaam binnensijpelen van leuke(re) dames deed deze lamlendige hangbeer toch overstag gaan. Enkele dames waaronder de Hongaarse combo Kriztina/Michelle waren aanwezig, Andrea kwam binnengestuiterd en voorts de gebruikelijke crew met steeds dezelfde dames die vaak kamerden (Rosa/Tanja/Lia/Sandy/Nicky/ea). Opvallend vond ik het steil toegenomen aandeel Roemeense dames, een evolutie die al effie lijkt ingezet, maar na wat afwezigheid valt het des te meer op. Ook qua dames met aangekochte tieten was het percentueel hoogseizoen, zelfs naar GT-normen, schat minimaal 33% ofzo, niet dat daar an sich zoveel mee mis is, maar toch sneu. In totaal een 50-tal dames schat ik zo in, eventuele kameropties op 1 hand te tellen, goh, wat worden we somtijds hoogdravend en kritisch misschien, maar ik kan het niet romantischer maken dan het was. Opvallend en vermeldenswaardig: een prachtig mooi blond Roemeentje, zeg maar een jongere en mooiere versie van Larissa, sinds 3 dagen in GT dixit haarzelve, erg bevreemdend hoezeer ze zich ongemakkelijk leek te voelen. Ze kwam erg gedistancieerd over, maar gezien haar looks, 1m75, slank, prachtig snoetje staat ze wel als enige werkelijke optick-stunner te boek tijdens deze GT-dag. Wat een contrast met enkele overige clubs, het is momenteel geen feest voor de frequente GT-bezoeker lijkt me, of ze moesten zweren bij de gebruikelijke "hap" of lijden aan liebeskaspersyndrom. Dit beeldmooie blondje uiteraard in de smiezen gehouden, ze kamerde zelden wat erg mocht verbazen, wimpelde nog een kerel af, en maakte voorts ook enkele erg korte sessies, vooralsnog dus een vraagteken achter deze dame, ik neem aan dat ze binnenkort half het forum over zich heen zal krijgen, dat zal alvast enige indicatie geven...

Het was erreg rustig dus in GT, continu meerdere hutten leeg, een matige dag qua verdiensten voor vele dames, sneu. Hoegenaamd geen wachttijden gesignaleerd, behoudens voor de etensbedeling, naja, the usual. Het eten was ok zonder meer, soort van vis met pasta in een tomatensausje, grootkeukenshit, naja, de komende dagen staat er BBQ op het menu, smakelijk... Netheid en hygiëne top net als de bediening achter de bar, voortreffelijk. Sauna was ditmaal té heet, whirlpool té lauw, tuin té tuin om het maar ns allerzwartgalligst neer te pennen. Viel er dan niet te neuken hoor ik jullie vooralsnog geteisterde lezers hardop denken, jawel hoor en wel met 3 mokkels, 2 maal ter herhaling en tussendoor een nieuwkomer die meteen is verwezen naar de schuif met dames die tot de vergetelheid behoren, en enkel dankzij haar leuke ietwat deviante naam een paspoortje kreeg toebedeeld...

1: ANDREA: bruinharige krullenbol uit Roemenië met niet enkel mooie looks maar ook gedegen serviceskills. Zoals gebruikelijk een goede tot zeer goede sessie met deze dame die in GT zich heeft ontwikkeld tot een zekerheidje voor mezelf. verstandhouding is ok, geen geneuzel of gedoe, gewoon rechttoe rechtaan service zonder omwegen of eventuele randverschijnselen, 30 min: 50E, no alarms & no surprises. Dame al uitvoerig genoeg beschreven qua looks en servicemindedheid, oh ja, mooie tieten en gespierde kont voor genieters.

2: VENUS: goh, paspoortje aangemaakt voor deze dame, aangeraden door een Belgische collegabeer die ik na vandaag dus als non-informatieve collegabeer mag inschatten. Wat ter zijner verdediging spreekt: hij kamerde al vaak met haar, gister blijkbaar tot 2-maal toe, en hij stelde haar ook nog voor aan enkele andere beren. Laten we het positieve werbung noemen, m'n paspoortje is niet erg lovend, maar volgens experten in de branche is negatieve commentaar zelfs wervender als positieve, noem het dan maar een waarschuwing. Erased from the ss-heavy slice of pizza die ook werd aangeboden omstreeks 22 uur, maar die ik ditmaal links liet liggen, in tegenstelling tot dame nr...

3: INEZ: Bosnische tietenluder met jaren en kilometers op de teller. Een optie op z'n tijd, nooit ontgoochelend dus ook gister weer prima op dreef. Vollgas en gedreven, TZ zijn eerder matig en staan frequenter herhalingsgevaar in de weg, voorts niets op te mopperen, netjes op het halfuur afgerond, gedegen sessie zoals steeds. 30 min: 50E, nice. Dame al uitvoerig genoeg beschreven qua looks&servicmindedheid: gedegen comes in mind, bovendien een erg leuke, intelligente en welbespraakte dame, dat spreekt ter aanbeveling.

Zo, veel meer werd er niet gekamerd, en godbetert, s'namiddags had ik degene die me vertelde dat ik 3-maal zou kameren compleet kierewiet verklaard. Wel weer 'n lesje geleerd, het is momenteel behelpen in de grensclubs, een stelling die misschien niet erg populair mag klinken, maar gekeuvel met meerdere beren ging toch doorgaans die richting uit, qua line-up was het ok zonder meer, maar da's dan ook alles. Enkele beren kwamen zelfs nog over uit PHG en uit YY diezelfde dag, daar was het nog bedroevender dixit henzelve. Laten we zeggen dat ik de komende maand niet vaak, zeg maar zéér sporadisch in grensclubs aanwezig zal tekenen. Het verval lijkt ingezet, nu ook bij de marktleider, een rigide doorlichting van de actuele line-up qua sessiekwaliteit lijkt opportuun want er werden talloze kamergangen binnen no-time afgehaspeld, 15 minuten was algeheel geen uitzondering gister leek me, de nieuwe "aanwas" lijkt me van eerder matig allooi om het maar ns eufemistisch uit te drukken. Voorts nog te vermelden dat 2 dames aangaven voor de sessie 100E te wensen, deze dames werden vrolijk wandelen gestuurd door ondergetekende. Peace out!

Carlitos
2 augustus 2012, 02:41
Mijn bezoek vorige week na enkele maanden van afwezigheid was me goed bevallen, dus vandaag weer naar GT vertrokken op mijn vrije dag. Ik mocht naast de poort parkeren van Sebastiaan de opper parkeerwacht. Dus hoefde niet naar de dierentuin.
Het was dus al redelijk vroeg druk met dit mooie weer. Met theke Beate alles afgehandeld en mijn zomerbadjas aangetrokken na een irritante douche. Want iedere 5 seconden die knop indrukken is niet echt prettig.
Aan de bar was het druk met vrouwen, en buiten druk met mannen. De mannen genoten van het prachtige weer, net als enkele vrouwen. In de tuin heb ik me netjes bij Bosbeer gemeld, anders zou ik niet in zijn verslag worden vermeld. Tussendoor nog met de Paus gesproken over een nieuwe mooie blonde jonge dame, maar helaas was de Paus nog niet zover dat hij me enige info kon verschaffen. Maar wat kan die man verhalen vertellen, hij heeft giga ervaringen en sessies achter de rug.
Mijn ogen bleven op die mooie jonge blonde meid gericht, ze zag me kijken maar helaas geen reactie. Maar de dag is nog lang en ik had alweer veel nieuwe dames gespot. Maar ook veel dames die van GT hun vaste stek gemaakt hadden. Opvallend is dat er veel dames in de vakantietijd switchen van club. Zo zag ik Daniella van Magnum rondlopen, even een praatje gemaakt en ze wist mijn naam nog en de lekkere massage die ik haar gaf tijdens ons laatste samenzijn buiten de kamer.
Een veelbezette dame in Magnum, ze vond GT een verbetering. Vooral de vroege sluitingstijd van 01.00 uur i.p.v. 05.00 uur was een aangename vooruitgang.
Mijn voormalige vaste dame "Monique" was ook aanwezig, maar door ons afscheid van vorige week liet ze me met rust. Zodat ze aan de slag kon met meerdere Aziaten achter elkaar. In de Kino trof ik de MILF Nikita, een iets vollere dame die reeds 6 jaar in Duitsland woont en sinds 1 dag weer aan het werk was na 3 weken Urlaub. Leuke dame die me enigszins wel opwond, daar lagen we op de matras in de Kino. Ik met een stijve leuter en zij met met de vraag voor de sleutel. Maar ik kon die blonde van buiten niet vergeten.

Larissa was ook weer terug van een korte vakantie, en had er niet veel zin in. Ik had haar al een tijdje niet gesproken, dus we hadden voldoende gespreksstof. Het blijft een mooie meid, maar de tijd dat ik in GT was had ze het niet echt druk. Het nieuwe is er vanaf voor de meeste beren en ze hoort nu tot de vaste waarden van GT. Mooie meid met superservice, dat is gewoon zo.
Bij de theke kwam ik Bosbeer weer tegen die me aan RAUL7 voorstelde, de beroemde Belg van Spaanse afkomst. Deze kwam inderdaad net van een sessie terug met een lange grote donkerharige Duitse Cheyenne met alles op de goede plek, hij herkende haar van 2 jaar terug en had weer een super 30 min. RAUL7 doet gewoon niet meer dan die tijd. Even gesproken over een DVP waar we beide veel waarde aan hechten, maar helaas uit de clubscene verdwenen was. Iets wat we haar beiden gunden. Maar daar kwam die mooie blonde langslopen en ik liet haar gelijk de sleutel halen. Nu doe ik het weer zonder sollicitatie gesprek naar de kamer. Maar ik had het gevoel dat ik haar kende, dus ik hoopte dat het een goede herinnering was.

Haar naam was Georgiana, een 21-jarige Roemeense die net 1 week actief was in GT. Een tijd geleden wilde men in GT alleen dames die Engels en Duits spraken, maar daar zijn ze dus vanaf geweken. Deze jonge deerne sprak zoals vele landgenoten van haar alleen Engels.
Op de kamer ontpopt de op het eerste gezicht arrogante dame in een lieve vrij toegankelijke lieve kamergenote. Ze kleedde zich uit en stond daar mooi te wezen met haar 1.70 m, naturel volle stevige B-cup, slank figuur om af te likken en mooi gladgeschoren kutje met flappen.
Ik zat in de bank en ze vroeg of ik op het bed wilde liggen. Maar ik vroeg haar om naast me te zitten op de bank. Ondanks de 30 graden buiten was het goed toeven op de kamer, de airco deed goed zijn werk en we raken in een leuk gesprek. Ze vond de rustige aanpak van mij apart en ze voelde haar snel op haar gemak. Zo goed dat ze naar mij toenadering zocht met een heerlijke TZ. Nu ben ik daar heel erg gevoelig voor en mijn lul ook. Nu duurde die TZ wat langer en ze laat haar hand in mijn badjas glijden op zoek naar mijn verschillende G-spots. Mijn tepels laten haar weten dat de aandacht goed besteed is en ze zakt naar mijn kruis. Ze streelt mijn lul en begint me heel langzaam te pijpen. Maar dan gaat mijn telefoon, het is mijn vrouw!! Georgiana kijkt me aan met haar heerlijke mooie blauwe ogen en gaat verder. Ze heeft door dat het mijn vrouw is en pijpt me steeds dieper, zonder geluid maar wel 2 keer zo lekker. Ik ga staan want ik kan niet zomaar het belangrijke gesprek over de nieuw aan te schaffen slaapkamer afbreken. Daar sta ik dan met mijn stijve leuter die gepijpt wordt door een 21 jarige DVP die voor me knielt en ik aan mijn vrouw vertel dat ze zelf moet weten wanneer ze die slaapkamer laat komen. Achteraf is het wel leuk, maar tijdens het gesprek wel spannend.

Na het telefoongesprek zegt ze" "I'm a naughty girl he?" Nou dat is ze zeker en ik laat haar op het bed liggen en begin haar te likken. Ze is schoon en haar kut smaakt naar meer. Ik merk dat beffen toch niet haar ding is en kniel naast haar om me weer te laten pijpen. In de tussentijd speel ik met haar kutje die nog nat is van mijn eigen vocht, geen vinger in haar grotje helaas. Ik masseer voorzichtig haar borsten en tepels. Dat is toch wel het grootste verschil met oudere dames, de bosten van een 21 jarige voelen gewoon lekkerder aan. Maar de service van een 27 jarige is doorsnee wel altijd beter. Nu ook, het pijpen is lekker, maar niet meer dan gemiddeld. De looks is typisch GT, wat een mooie meid. Alles op de juiste plek, geen tattoos, heerlijk zachte huid, heerlijke TZ en je kan ook nog met haar lachen.

We gaan neuken, ik begin in doggy en kijk dan naar haar mooie kont en anus. Nu heb ik de laatste tijd wat filmpjes gezien met anale sex en dat beeld bleef me een beetje bij. Maar zoals meerdere Roemeense dames, geen extra's. Ze neukt lekker mee op mijn aangegeven tempo, kreunt lichtjes en geeft me het gevoel dat ik mijn werk goed doe. Door haar lengte kom ik tijdens doggy wat moeilijker aan haar schouders om meer kracht te zetten. Ik draai haar om en neuk haar in mijn favo positie, we TZ tijdens het neuken maar ze doet niet veel met mijn tepels. Als ik erom vraag doet ze het wel en het duurt niet lang voordat ik heerlijk klaarkom. Nadat ik klaar ben neuk ik haar verder en ze kijkt me verast aan, ze snapt het niet helemaal maar klaagt niet en doet weer lekker mee. Nu wilde ik eigenlijk een grapje uithalen, maar ze nam deze tweede keer serieus en neukte lekker mee. Nu bleef mijn lul redelijk overeind en ze likte me lekker aan mijn tepels en kuste me afwisselend op de mond. Mijn lul groeide toch weer in bijna stijve stand, maar met een vol condoom neuken voelt niet echt lekker. Ik ga naast haar liggen en ze kijkt me vol onbegrip aan. Maar toen ze me zag glimlachen kreeg een een stomp. Te bat, riep ze... Ik sla je in het Roemeens, wat ze dus ook deed. Ik neem haar bij haar handen en ga bovenop haar liggen, we zoenen weer voor een lange tijd en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze sessie.
Een uur is bijna voorbij, volgens haar allang voorbij, wat weer typisch Roemeens is. We nemen afscheid en ze geeft aan in GT te blijven en niet naar Villa Vertige terug te gaan.

Ik ga me douchen en neem nog een "Fanta". Ik spreek nog even met Irene, het nichtje van Larissa waar ik eens een super sessie mee heb gehad. Ze klaagt en vraagt waarom het bij die ene sessie is gebleven. Als ik haar de waarheid vertel wordt ze boos.... Op de kruising van de bar en sauna spreek ik nog de mooie blonde slowaakse Nicolle, ze is niet meer boos op me en stuurt aan op een kamergang. Maar voor die dag pas ik. Als ik verder loop kom ik mijn eerste vaste dame in mijn clubcarrière tegen, de nu blonde Julia/Rosa. Ook zij spreekt al maanden niet meer tegen me, maar vandaag wil ik het rechtzetten en spreek haar aan. En na 5 min. is het weer bijna koek en ei, een kamergang zit er niet meer in maar ze zal me niet meer negeren. Bosbeer zei het al eens tegen me, Bram noemde me ook eens de meest gehate man van GT. Ik weet niet waarom ik soms ruzie maak met DVP's, het zal door het pannenkoeken komen denk ik. Je bent veel uren met een dame op de kamer, je verteld veel en dames dus ook. Nu onthoud ik veel van die verhalen en kom ik er soms achter dat de dames niet langer toneel kunnen spelen en ze gewoonweg in je gezicht liegen. Ook een van de redenen om met pannenkoeken te stoppen. Mijn respect voor DVP's is wel veel minder dan toen ik begon, ik zal ze ook steeds meer gaan behandelen waarvoor ze in een club zijn. Ze weten niet beter, want als je ze met respect gehandeld maken ze alleen maar gebruik van je. Ik heb nu in 1 week 4 keer de vraag voor geld gehad via SMS/ping/Whatts App. Bedragen variërend van 300 tot 1000 euro. Allemaal Roemeense dames die in Roemenië zaten, maar ook in Duitsland. Maar ik vertrouw geen enkele DVP meer, ik heb nu alleen nog maar sex met ze en voor de rest zoeken ze het maar uit. Gelukkig hebben we dit forum en wisselen beren ook met mijn hun mindere ervaringen uit. Ik heb 1 keer een dure wijze les gehad. Ik trap er niet meer in.

Met een terugblik naar een lekkere sessie met Georgiana, weet ook inmiddels waar ik haar van ken. Ze werkte vorig jaar enkele maanden in PHG, ik was eens 30 min. op de kamer, maar ze sprak haast geen woord Engels, nu een half jaar later was ze 1000% vooruit gegaan met de taal.

Ik eet mijn buikje nog vol met de heerlijke BBQ en vertrek weer richting huis voor dat het begint te regenen. Ik ben best blij dat Julia/Rosa me weer vriendelijk aankijkt, ik ben niet meer bang dat Nicolle me geen mes in de rug steekt en vind het jammer dat lekkere Irene niet tegen de waarheid kan.

Dus ik kan volgende week met een gerust hart mijn vrijkaart verzilveren in Bruggen en op zoek gaan naar nieuwe dames, want ik probeer RAUL7 op te volgen en niet meer dan 30 min. op de kamer te vertoeven. Ik bouw het af met alleen maar uurtjes voor deze maand....:tongue:

bergm550
2 augustus 2012, 09:43
Met theke Beate alles afgehandeld en mijn zomerbadjas aangetrokken na een irritante douche. Want iedere 5 seconden die knop indrukken is niet echt prettig.


Wat ik altijd doe, is ik houd de knop ingedrukt met een hand en dan spoel ik me af met mijn andere hand. Behalve bij het inzepen natuurlijk, dan moet ik beide handen gebruiken. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ze de douche even iets langer aan laten staan, bijvoorbeeld 10 seconden. Echter, wellicht kost dit te veel geld. Ik kan me namelijk herinneren dat een paar jaar geleden in GT de douches zeker 30 seconden aan stonden. Dan stond je je af te drogen en dan stond de douche vaak nog aan.


Ik heb nu in 1 week 4 keer de vraag voor geld gehad via SMS/ping/Whatts App. Bedragen variërend van 300 tot 1000 euro. Allemaal Roemeense dames die in Roemenië zaten, maar ook in Duitsland. Maar ik vertrouw geen enkele DVP meer, ik heb nu alleen nog maar sex met ze en voor de rest zoeken ze het maar uit. Gelukkig hebben we dit forum en wisselen beren ook met mijn hun mindere ervaringen uit. Ik heb 1 keer een dure wijze les gehad. Ik trap er niet meer in.


Precies. Die verhalen van "mijn moeder is ziek", dat heb ik sowieso nooit geloofd. Wellicht ligt de waarheid in het midden, maar desalniettemin neem ik alles wat ze zeggen met een korreltje zout. Ik heb mijn plezier op de kamer en betaal voor de tijd dat ik met ze op de kamer ben en daarbij blijft het. Eenmaal van de kamer af scheiden onze wegen weer.

Carlitos
2 augustus 2012, 10:24
Wat ik altijd doe, is ik houd de knop ingedrukt met een hand en dan spoel ik me af met mijn andere hand. Behalve bij het inzepen natuurlijk, dan moet ik beide handen gebruiken. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ze de douche even iets langer aan laten staan, bijvoorbeeld 10 seconden. Echter, wellicht kost dit te veel geld. Ik kan me namelijk herinneren dat een paar jaar geleden in GT de douches zeker 30 seconden aan stonden. Dan stond je je af te drogen en dan stond de douche vaak nog aan.

Maar laten we eerlijk zijn. De laatste douche staat op 5 seconden, dat is niks! Ik vind 30 sec. nog te doen voor een douche. Ik denk dat zeker 3 min. nodig is om mijn goddelijke lichaam van alle viezigheid te ontdoen. Mijn vriend Bram heeft veel langer nodig, daar komt de wasserpolizei nog voor.




Precies. Die verhalen van "mijn moeder is ziek", dat heb ik sowieso nooit geloofd. Wellicht ligt de waarheid in het midden, maar desalniettemin neem ik alles wat ze zeggen met een korreltje zout. Ik heb mijn plezier op de kamer en betaal voor de tijd dat ik met ze op de kamer ben en daarbij blijft het. Eenmaal van de kamer af scheiden onze wegen weer.

Het enige wat ik zou doen is een ticket betalen als ik deze zelf boek. Deze tip heb ik van een medebeer die heel veel ervaring met Roemeentjes heeft, Boy69. De andere verhaaltjes leren ze op de DVP-school, allemaal standaard verhalen.

Jack42
2 augustus 2012, 19:32
Mede door het mooie weer ben ik deze week al 2 keer naar GT geweest.
Natuurlijk ga je niet alleen naar GT om in de tuin te liggen. Alica is op dit moment de reden voor mij om naar GT te gaan.
Vorige week had ik vernomen dat ze weer was teruggekeerd in GT na een maandje afwezig te zijn geweest en afgesproken dat ik haar zondag zou bezoeken. Alica is voor mij de huidige topper in GT nu de GT-relatie met Romina op een wat lager pitje staat.
Geen kwaad woord over Romina, het is en blijft een schatje maar zo nu en dan een pauze inlassen bij haar is niet verkeerd om haar scherp te houden.

Zondag rond 15 uur bij GT aangekomen en na een colaatje met Alica gedronken te hebben afgesproken met haar om na het eten te gaan kameren.
De Paus ff de hand geschud en hij gaf mij de zegen zodat de dag niet meer fout kon gaan.
Ook kwam Picasso1 aanlopen maar hij had op dat moment weinig tijd want hij moest steeds maar weer dames kussen. Hij beheerst het presalen in de eredivisie van de clubs beter als seksenfun. Dan maar even in de zon gaan liggen om de batterij wat op te laden.
Rond half zes kwam Alica me halen en zijn we snel wat gaan eten om even later naar de kamer te gaan. Alica haalde alles uit de kast en het was een GFE sessie van een heel hoog niveau. Ze weet mijn gevoelige plekjes feilloos te vinden. Het was voor mij een topsessie. Bij het afrekenen is ze altijd erg netjes, ze wil echt niet het onderste uit de kan. Zij weet hoe het werkt om een stammgast te behandelen en daardoor deze te behouden.
Na een whirlpool en wederom wat kletsen met P1 en de Paus waar even later Marina de altijd aardige "big boss" van GT zich ook even meldde. Ze vertelde dat ze in de loop van volgende week in GT ook met een uitgebreid ontbijt/lunchbuffet beginnen zoals dat nu in LR al het geval is. Een goed idee van GT.
De 2e ronde van de dag was weer met Alica en om 1 uur zéér voldaan GT verlaten.
De line-up was deze zondag heel erg goed al had ik er weinig aan omdat ik maar oog had voor 1 dame. Wat opviel was de aanwezigheid van Rebecca en Johanna uit LR. Ze zullen vaker op zaterdag en zondag in GT aanwezig zijn en doordeweeks in LR.

Woensdag weer terug naar GT. Ik wilde eigenlijk donderdag gaan maar omdat het woensdag mooi weer was en Ace2 helaas toch niet kon komen op donderdag voor de woensdag gekozen. Helemaal geen verkeerde dag omdat er altijd veel leden van het forum aanwezig zijn. Zo heb ik Bosbeer, da Souza, De Paus, Megaboob en raul7 de hand geschud. Gert Jan helaas weer misgelopen.
Ook kwam ik een lid tegen die ik al meer dan 4 jaar niet gezien had en die er vroeger in de goede oude PHG tijd ook altijd was.
Om 13 uur mijn autootje de GT parkeerplaats opgedraaid en na een koffie snel naar buiten om van de zon te gaan genieten.
Daar lag Romina ook die er afgelopen zondag niet was. Ik kreeg meteen van haar te horen over mijn escapades van vorige week donderdag (LR bezoek) en afgelopen zondag. Wij hebben het forum maar de dames hebben een tamtam om elkaar in te lichten.
Later zou Romina me nog ontvoeren naar een bedje in de tuin om wat bij te praten maar sex zat er voor deze dag niet in met haar want ik had een afspraak met Alica.
Na wat gegeten te hebben met Alica naar de kamer vertrokken met haar om ons voor een tijdje af te zonderen van de rest voor een topsessie. Na terugkeer een whirlpool genomen en Eugenia kwam regelmatig in de bar voorbij om ff te knuffelen. Gelukkig ziet Eugeentje er weer veel beter uit als een 2-3 maandjes geleden en het is en blijft een schatje. Ze gaat komende dinsdag van een verdiende vakantie genieten voor een maandje.
Na een gesprek met Megaboob over de dikke tetten kwam Alica me ophalen voor de laatste ronde van de dag.
Samenvattend: van 2 heerlijke dagen in GT genoten met dank aan Alica een vrouw die je een perfecte illusie geeft.

ilovethaigirls
3 augustus 2012, 10:12
Gisteren beetje nader kennis gemaakt met een paar dames die vrij nieuw zijn in GT. Zit in september zonder pannenkoekenmeisje en mijn to-do-lijstje wordt alsmaar langer.

Een dame wiens naam ik absoluut moest weten is de Bulgaarse GIA. Volgens het franstalige forum zou ze een uitmuntende service bieden = to-do-nummer-één.

Een andere dame die me bijna letterlijk in de schoot viel is de Turkse JAIDA (weet niet of je het zo schrijft maar dat is wat ik er van begrepen heb). Die hangt altijd bij Sandra (ex-yougaslavië). JAIDA is vrij groot, slank, lang zwart opgestoken haar, prachtig gezicht, 20 j. Ze zat samen met Sandra meer dan een uur bij ons en leek me uiterst sympathiek. Het plaatje wordt een klein beetje verstoord door een zeer opvallende tattoo in de nek. = to-do-nummer-twee

Het was gisteren geen Ace2-dag want er waren geen latina's aanwezig. Wie er wel erg goed uit zag was de Thaise Serena. Verder wel een prima line-up en voor een donderdag heel weinig ijsberen.

RAUL7
3 augustus 2012, 12:16
Gisteren beetje nader kennis gemaakt met een paar dames die vrij nieuw zijn in GT. Zit in september zonder pannenkoekenmeisje en mijn to-do-lijstje wordt alsmaar langer.


Dan gaat gij in september vaker van dame wisselen - met meerdere dames handje vasthouden - dan gij de laatste 4 jaar hebt gedaan! :biggrin:

Zultbroek81
3 augustus 2012, 15:38
@ ilovethaigirls:Turkse Ceyda,ipv jaida;)

Gr. Spank!

ilovethaigirls
3 augustus 2012, 17:55
Dan gaat gij in september vaker van dame wisselen - met meerdere dames handje vasthouden - dan gij de laatste 4 jaar hebt gedaan! :biggrin:

Je verwart me met Michelj maar is inderdaad al een maand of 8 geleden dat ik in GT nog eens "vreemd" ben gegaan.


@ ilovethaigirls:Turkse Ceyda,ipv jaida;)

Gr. Spank!

Zou kunnen spank, ik vind met geen van beide namen enige info, noch op youppie, noch hier. Ik vis het binnenkort wel uit :biggrin:

Badslippers
3 augustus 2012, 21:50
Ze streelt mijn lul en begint me heel langzaam te pijpen. Maar dan gaat mijn telefoon, het is mijn vrouw!! Georgiana kijkt me aan met haar heerlijke mooie blauwe ogen en gaat verder. Ze heeft door dat het mijn vrouw is en pijpt me steeds dieper, zonder geluid maar wel 2 keer zo lekker. Ik ga staan want ik kan niet zomaar het belangrijke gesprek over de nieuw aan te schaffen slaapkamer afbreken. Daar sta ik dan met mijn stijve leuter die gepijpt wordt door een 21 jarige DVP die voor me knielt en ik aan mijn vrouw vertel dat ze zelf moet weten wanneer ze die slaapkamer laat komen. Achteraf is het wel leuk, maar tijdens het gesprek wel spannend.


Nu onthoud ik veel van die verhalen en kom ik er soms achter dat de dames niet langer toneel kunnen spelen en ze gewoonweg in je gezicht liegen. Ook een van de redenen om met pannenkoeken te stoppen. Mijn respect voor DVP's is wel veel minder dan toen ik begon, ik zal ze ook steeds meer gaan behandelen waarvoor ze in een club zijn. Ze weten niet beter, want als je ze met respect gehandeld maken ze alleen maar gebruik van je. Ik heb nu in 1 week 4 keer de vraag voor geld gehad via SMS/ping/Whatts App. Bedragen variërend van 300 tot 1000 euro. Allemaal Roemeense dames die in Roemenië zaten, maar ook in Duitsland. Maar ik vertrouw geen enkele DVP meer, ik heb nu alleen nog maar sex met ze en voor de rest zoeken ze het maar uit. Gelukkig hebben we dit forum en wisselen beren ook met mijn hun mindere ervaringen uit. Ik heb 1 keer een dure wijze les gehad. Ik trap er niet meer in.

Heerlijk om te lezen dit soort tegenstrijdigheden. Dit zijn qua overpeinzing de krenten in de pap voor mij. De leugenachtige, onbetrouwbare en bedriegerige hoer versus de ijsbeer die tijdens het pijpen (door diezelfde snol) met zijn vrouw telefoneert over een aan te schaffen slaapkamer ameublement. Wie is hier nu de valse adder? GJ? Nee, die staat in dit verhaal gewoon synoniem voor de meerderheid van ons ijsberen. Tja, door al dat wandelen gaan wij toch aan tunnelvisie lijden vrees ik.

Megaboob
3 augustus 2012, 23:32
Deze week moest de boobmeister op woensdag in de buurt van Duitsland zijn, en dus maakte ik wat van mijn spaarzame tijd vrij voor een bezoek aan GT op deze zonnige dag. Ik kon zelfs al rond 16.30 aan de poort staan, en er was parkeerplek genoeg, dus dat was mooi.
Gezien de warmte eerst maar eens buiten gaan zitten na het omkleed en douche ritueel, en een lekkere beck's ice genote. Even gesproken met een aantal bekende ijsberen, waaronder de Paus, en later bij het eten ook Jack42, die druk was met zijn liefje. de barbeque was ronduit goed voor mijn smaak, alles prima gegrild, goed gaar, lekkere smaak, vooral de kipfile is echt uitstekend. wat mij betreft mag het barbeque seizoen nog een hele tijd doorgaan in GT, toch mede een aanleiding om nu twee weken achter elkaar te komen. Nadat de interne mens dus goed was verzorgd, nog even nagepraat en uitgebuikt, en darana kon de jacht op een schoonheid gaan beginnen. Ik kwam Slowaakse Nicolle en Heidi tegen, en dat resulteerde in een trio met beide dames, zie het verslag onder beider dames. Prima sessie, tikje duur, maar goed, je moet er wat voor over hebben, en ik kwam tevreden van de kamer. Nog weer even terug naar buiten, krantje snel gelezen, en nog een beck's ice genoten, door naar de welness, de sauan was op prima temperatuur, en het bubbelbad was wat koeler, dus dat was mooi.

Tijdens het "uitliggen" in het atrium kwam Sonja vorbij, en die dacht een mooi slachtoffer aan me te hebben, en stak "brutaal" haar tepels in mijn mond, miauwend van genot. Even bijgekletst, maar Sonja stond vandaar niet op het menu, incendenteel wel, amar dat word geen gewoonte. Nadat ik haar dat netjes meldde was dat ook geen probleem, Sonja pakt het sportief op en ging verder op jacht. Ze was wat afgevallen, en zag er prima uit!

Nog een paar andere dames kwamen hun geluk proberen, maar ik had Lola al gespot, en met haar pronte boezem is zij natuurlijk een ideale bedgenote voor de boobmeister, en aldus geschiedde weer, tot mijn volle tevredenheid. Zie verslag!

Na deze sessie weer even bijgekomen, wat gedronken (water, ik moest tenslotte nog rijden), nog even weer met jack42 gesproken, mijn nieuwe tablet even geprobeerd in GT, werkte ook goed, en ik kwam Asia en Mandy tegen, die mij zeer overtuigend tot een trio probeerden te verleiden (ze hadden gehoord of gelezen dat ik het klaatste trio met hun erg succesvol vond), maar omdat ik er al 2 sessies op had zitten waaronder een trio, deze keer toch met pijn in het hart bedankt, ook de boobmeister is maar een mens, en de kans op nog een goede sessie was nu toch wel wat kleiner door de eerste sessies. Ook zou een trio er financieel te hard inhakken, en dus aangegeven dat ze de volgende keer weer hoog op de lijst stan. Dat werd ook zonder problemen (en met een lading zoenen!) geaccepteerd door beide dames, waarna ik besloot dan om te gaan kleden en GT te gaan verlaten rond de klok van 12.

Er waren helaas toch wat afwezigen op boob-front: Poolse Nicolle, Jenny, Milis, Ricarda en zo nog een paar schitteren alweer een tijdje door afwezigheid, maar dat zal de zomervakantie zijn. Ook ons nieuwe busenwunder Shakira was er niet, en mijn oude trouwe "dekmaatje" Victoria was ook afwezig, maar dat gaf dan wel de gelegenheid om andere dames te verwennen, en dat is ook mede de lol van de club bezoeken!

Het was een goede dag, en ik kom zeker weer!

Megaboob

BSesamstraat
4 augustus 2012, 08:36
Gisteren een gezellige dag gehad met o.a quad en z'n maatje en Ace2 was ook aanwezig maar die het tedruk had met de dames .
Ik heb 2 top sessies gehad met 2 meiden. De eerste was een porno sessie met Marina uit Oekraïne lekker buiten in de tuin waar ik een show weg gaf voor een paar beren ;) en dat wil wel na een goeie lustpil ;)... Heb haar flink af geneukt op alle standjes en uit eindelijk m'n yoghurt zo als het hoort op haar tong,wang en haren gespoten... ;) toen ze merkte dat ze flink onderzat moest ze gelijk lachen en begon ze gelijk over de trio samen met Melody wat ik een paar weken terug had. Toen zaten allebei de gezichten onder ;)...

Later nog een TOP sessie met een nieuwe dame Layla(DE ,Marokkaans ) stukje komt nog.

Maar ja m'n plicht roept ook nog;) had aan Charisma Gold beloofd om gekomen kijken bij een SM party waarbij zij de Meesteres is. Zie Stukje Bij provincie Limburg .

P.s wat is dat een leuke een spontane meid...degene die wel eens een film van haar hebben gezien zouden misschien zeggen mmm ze kijk zo streng of arrogant ...dat is ze echt niet!!!

CLUBSPORT
4 augustus 2012, 08:50
Er waren helaas toch wat afwezigen op boob-front: Poolse Nicolle, Jenny, Milis, Ricarda en zo nog een paar schitteren alweer een tijdje door afwezigheid,

Megaboob
MILIS heb ik van dat rijtje het langst niet gezien ook zij staat op mijn lijst , hopelijk is NICOLLE er volgende week weer want dan open ik mijn vakantie met een bezoekje in brüggen

wervelwind
6 augustus 2012, 21:27
Golden Time, zaterdag 28 juli

Verandering van spijs doet niet altijd eten

Na een maand GT-onthouding was het weer tijd voor een hele dag Garten-Theater en ander vermaak. Ik trek het liefst een middag en avond uit voor GT ipv de korte bliksembezoekjes op zondag om daarna nog naar Luxemburg te moeten rijden. Deze keer was bovendien, dankzij Bosbeer, een dag waarop Patricia mijn dag met haar aanwezigheid zou verrijken. Sinds Quna is gestopt heb ik Patricia herontdekt en gemerkt dat ze zich tot een echte GT-topper heeft ontwikkeld.

Net te laat voor het ontbijt kwam ik aan en tot mijn vreugde was er plaats op het GT terrein. Naast mij parkeerde een Luxemburgse auto met een groep mannen van gemengde leeftijd, een mooie illustratie van de absolute club-armoede in een straal van 200 km rond Luxemburg.

Ik kreeg een veel te kleine badjas mee maar merkte dit pas toen ik hem aan had. Als een clown liep ik naar de theke waar Marina mij lachend een grotere ijsbeermantel gaf. Bij de douches maakte ik aangenaam kennis met Ketserr. In de bar was het al lekker druk met veel mooie nieuwe dames. Met holle ogen van de honger constateerde ik dat het buffet al was leeggeruimd en dat mijn obligate broodje tot het rijk der fabelen zou horen. Precies op het voor haar juiste moment sprak Luana me aan. Voor zover ik van de honger al geen knikkende knieën had, kreeg ik ze wel van haar....Wat zag ze er weer lekker uit, voor mij is en blijft ze een van de stunners van GT. Mijn van de honger verdoofde brein bood geen weerstand toen ze me eraan herinnerde dat ik haar de vorige keer een kamergang had beloofd. Heel even besefte ik nog dat het dan een tongzoen-loze sessie zou worden maar haar prachtige borsten, mooie kont, geile stem en vriendelijkheid deden alle rationaliteit verdwijnen. En zo lag ik even later (na het verorberen van 2 stukken gebak om brandstof te hebben) met haar op de groepssex-kamer naast het atrium. Het was een sessie zoals ik die van haar ken en ik liet het bij het vooraf afgesproken halfuur.

Na mijn openings-sessie ging ik lekker buiten hangen, alwaar ik Ketserr, Cupido en nog 2 andere beren trof wiens namen ik ben vergeten. Tijdens dit gezellige onderonsje kwam Patricia naast me zitten. Ik vertelde haar dat ik degene was die ze heel blij maakte door nog een dag langer te blijven. Na wat grappen en grollen spraken we af dat ik haar zou opzoeken als ik weer strijdklaar was. Voordat ik haar ging opzoeken was ik nog getuige van het bekende tafereel waarbij een dame voor het eerst kennis maakt met de Ketszwans. Ik weet niet welke dame het was maar ze kon haar verbazing en opwinding nauwelijks de baas. Ze wreef er met haar kont langs maar Ketserr hield stand. Ik vond het tijd worden voor mijn tweede sessie en ging op zoek naar Patricia. Ik vond haar voor de kino en al snel lag ik met haar in een van de hutjes. Het was zoals altijd een heerlijke sessie met een hoop humor en ongeremde geiligheid.

Na deze tweede ronde was het tijd voor eten en ik stond als een van de eersten in de rij. Dankzij voorkruipende DVPs duurde het even voordat ik mijn eten had maar ach, het zij ze vergeven. Ze bieden me de hele dag al gratis mooi uitzicht dus dan maken die paar minuten ook niets meer uit. Na het eten moest ik even lekker uitbuiken en daarna was het tijd voor de sauna en de whirlpool. Terug in de bar maakte ik kennis de heerlijke kleine zwartharige roemeense Venus. Echt een plaatje en precies het type dame waar ik voor moet oppassen want ik ben zwak bij zo'n dame. Ze kwam niet uit zichzelf met de sleutelvraag wat in haar voordeel pleitte en na een plezierig gesprekje stond ik met een knallende leuter en liet ik haar de sleutel halen.
Op de kamer was ik eerst even heel blij, omdat ik haar echt heel mooi vind. Ik dirigeerde haar meteen in 69 en genoot van haar heerlijk sappige en frisse poesje. Ineens sprong ze op want "het was te lekker". Nou, daar was ik dus niet blij mee. Ze wou duidelijk de leiding hebben en het tempo erin houden. Ik besloot de rest van het halfuur te vullen met haar lekker te neuken zonder klaar te komen en dat was heerlijk. Ze deed goed mee in verschillende posities en had geen glijmiddel nodig. Toch denk ik niet dat ik nog met haar ga kameren want ze is me te profi. Haar goed recht natuurlijk maar ook mijn goed recht om naar de concurrent te gaan.

Ik had een halfuur tijd tot mijn tweede afspraak met Patricia voor wie ik mijn lading zwemmers had bewaard. Ruim de tijd voor een saunagang en whirlpool-zit. Eenmaal op de kamer met Patricia had ik nog een veel betere sessie dan de eerste. Het wordt maar beter en beter met haar. Druipnat van het zweet en plakkerig van alle geile sappen strompelde ik van de kamer richting douche. Tijdens mijn afsluitende bak GT koffie prees ik haar nog even de hemel in bij een paar andere beren, waarvoor ik rijkelijk werd beloond met een heerlijke zoen en toen was het weer tijd om te vertrekken.

Big30
7 augustus 2012, 18:31
n.b Discussie deur beleid verplaatst naar:
Deur Policy beschouwingen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25517-Deur-Policy-beschouwingen)

klaasdirk
7 augustus 2012, 22:44
Vandaag weer eens een bezoekje aan Golden Time gebracht.
Redelijk vroeg gearriveerd, bij binnekomst een hartelijk welkom en werd gewezen op de introductie het brunch buffet waar ik overigens geen gebruik van heb gemaakt.

Het was redelijk weer, maar voor mij net even te fris om in de prachtige tuin te vertoeven. Aan het einde van de middag werd het beter, toen brak het zonnetje voorzichtig door, de temperatuur liep meteen merkbaar op.

De sfeer was relax, eigenlijk gewoon rustig. Veel, voor mij, reguliere dames waren niet aanwezig. Trouwens wel voldoende dames aanwezig in verhouding tot de hoeveelheid beren. Over dames gesproken het lijkt wel of er een touringcar vol uit Roemenie is gekomen.

Voor mij was het een dag met een tintje. Vooral dames met een licht getinte huidskleur dus.
Eerste slachtoffer was Josie, deze Braziliaanse schone had ik lang niet gehad. Ik vind dat ze een prachtig figuur heeft, vooral een heerlijke kont. Lekker geknuffelt, dat doet ze graag. Maar op een of andere manier was de klik er vandaag niet. Geeft niet, kan gebeuren, sessie beperkt tot een half uurtje. Het is toch een schatje.

Even gerelaxed, drankje, sauna, ronje lopen.....

Zo botste ik tegen de fraaie (gemodificeerde) voorgevel van Serina. Wat een lekker lichaam heeft deze half Thais/Maleisische dame. Meteen naar de kamer waar ze een werkelijk fantastische pijpbeurt gaf. Zo goed heb ik zelden gehad en had van mij uren mogen duren. Daarna ging ze op mij zitten, pfff wat strak en reed me in een paar minuten klaar, in een woord: geweldig! Nog even nagekletst, lieve meid, absoluut herhalingsgevaar.

Vervolgens wat gegeten, barbeque, helemaal prima, niets op aan te merken.

Tot slot een trio met Maggie en Jolina, wat een schatjes. Ze hebben me heerlijk verwend, gewoon niet te beschrijven. De laatste druppels eruit geperst.

Voldaan (met VIP-kaart) huiswaarts gekeerd.

Overige voor mij bekende aanwezige dames: Lydia, Claudia, Dilana, Shakira, Lara, Lulu, Aliyah, Rosa, Inez, Dana en een buslading Roemeense.....
Een beperkt lijstje, maar verder kwam ik vandaag (helaas) niet.

Tot de volgende keer!

dennisw
8 augustus 2012, 09:28
Na een wat langere afwezigheid, gisteren een bezoekje aan GT ingepland. Niet lang na openingstijd bleek het parkeerterrein bij het pand redelijk gevuld met bovenmodale bolides.
Na de financiële verplichtingen voldaan te hebben kreeg ik de opmerking van de theke dat ze me wel een aanzienlijke tijd niet meer had gezien. Kan gebeuren in een vakantietijd.

Aangezien de tijdsplanning een lang verblijf toe zou laten kwam er meer dan 1 kamergang in aanmerking. Aangezien mijn persoonlijke toppers pas later op de dag starten ben ik zoek gegaan naar iets onbekends. Er waren voldoende aantrekkelijke dvp’s aanwezig die daarvoor in aanmerking kwamen. Na wat gesprekjes op verschillende plaatsen met voor mij niet bekende dames kon ik na een rondje niet echt mijn keuze maken. In de barruimte zaten 2 dames naast elkaar op een kruk die stug naar 1 kant uit blijven kijken. Als je langs liep volgde er een eerste keer een spontaan lachje. Aangezien de ogen niet volgden maar door gelopen en plaats genomen in de vrije nis richting de kamers 4 en 5. Toen mijn blik die van een van de twee dames kruisten haar met een handgebaar uitgenodigd. Ze stond op van haar kruk en kwam aangelopen en nam naast me plaats.
Haar leeftijd is begin 20, met een lengte ven 1.65 en halflang bruin haar. Is niet afgetraind slank, heeft een normaal postuur. Naast een slipje droeg ze gisteren een zwart korset met erg veel haakjes.
Tijdens de eerste kennismaking blijkt ze een sociale praatster die in staat is een gezellige sfeer te creëren. De dame gaf niet de indruk op jacht te zijn naar omzet waardoor we een kwartier nadat ze mijn gesprekspartner werd nog niet hadden gesproken over een sleutel.
Intussen had ze zich ruimschoots voorgesteld en zij ze Tequila te heten. Voor mij stond intussen vast dat ik deze dame eens op de kamer uit wilde proberen.
Na een klein half uurtje volgde van haar uit de vraag of ze een sleutel mocht gaan halen. Ik veinsde dat ik nog geen beslissing genomen had. Vooraf wilde ik eerste geïnformeerd worden wat er wel of niet tot de mogelijkheden behoorde. Behalve anaal was alles bespreekbaar. Ik stond op en ging voor haar staan. Er volgde een kus op haar lippen die ze daarna beantwoorde met een intense tongzoen. Hierna volgde er uiteraard een positief antwoord op haar vraagstelling.
Ze kwam terug met de sleutel van kamer 2. Hier hebben we een aangenaam uurtje doorgebracht waarbij langdurig tongzoenen gevolgd werd door wat te spelen met haar pussy waar ze intens van kon genieten en waarbij ze je niet afremde. Hierna overgegaan naar seks in verschillende standjes en uiteindelijk de sessie afgerond in doggy.
Moe maar voldaan nog wat nagepraat. Deze dame krijgt bij een volgend bezoek met zekerheid wederom aandacht. Voor de liefhebbers van GFE een aanrader. Ze is geen geharde profi en wil het je oprecht naar de zin maken.

Daarna gebruik gemaakt van de brunch en een aantal wellness rondjes gemaakt.
Omstreeks 2 uur op zoek gegaan voor ronde 2. Ondanks het intussen ruime aanbod geen directe keuze gemaakt en me genesteld in een couch in de barruimte. Na verloop van tijd kwam een van mijn “zekerheden” spontaan naast me zitten. Met haar een blokhutje bezocht en daar heeft ze wederom bevestigd dat een kamerbezoek met haar risicoloos is en nooit leidt tot een teleurstelling.

Na een sauna bezoek en een cooling down buiten bleef er nog wat tijd over voor een mogelijke ronde 3. Bij de deur naar binnen stond een oude bekende in gesprek. Ik had Melissa een lange tijd niet meer gezien en tijdens het voorbij lopen onderbrak ze haar gesprek en begroete ze me met een hartelijke groet met spontane glimlach. Binnen een rondje gelopen zonder een keuze te maken. Mijn resterende tijd was intussen nog maar beperkt tot een ruim half uur. Tijdens een laatste rondgang trof ik Melissa bij de kino. Hier vertelde ze me naar aanleiding van mijn vraagstelling dat ze weer terug is na een geruime tijd afwezigheid. Helaas was ze intussen al geschaakt waardoor een kamergang nier meer mogelijk was binnen mijn tijd. Afgesproken dat tijdens een volgend treffen een kamerbezoek op het programma wordt gezet. Door het gesprekje met haar was mijn resterende tijd voor een laatste kamergang niet meer toereikend.
Na een douchebezoek mijn berenvel omgeruild voor dagelijkse kleding en aan het einde van de middag het pand verlaten.

Wederom een positief ervaren GT bezoek wat met zekerheid een vervolg krijgt.

bosbeer
8 augustus 2012, 09:42
En hoe heet die zekerheid?

albertde2de
8 augustus 2012, 15:33
Jezus Christus...wanneer was ik nu ook alweer in GT.....JANUARI !!!!!!!
GVD hoe gek kan je zijn.....volgende week maar even kijken of het er nog staat...en de DVP's er liggen

masseurke
8 augustus 2012, 15:40
En hoe heet die zekerheid?

Wellicht niet Bospee...

gignnl
9 augustus 2012, 02:21
Deze vakantieperiode is voor mij,werktechnisch,erg druk.Een woensdag vrij bleek dus een godswonder,immers kon ik met Jack42 mee naar GT.
Bij binnenkomst bleek er lichtelijk paniek te ontstaan,ik dacht ivm binnekomst van Hercules de juryvoorzitter doch de oorzaak lag heel anders.De aanwezigheid van Dasouza tezamen met Gignnl op een dag leidde bij de thekedames tot grote zorgen ivm de hoeveelheid beschikbare Warsteiner.Nadat ik ze gerust had gesteld dat 420 flessen vast wel genoeg was voor vandaag kon ik gaan genieten van de brunch.
In navolging van LR heeft men het ontbijt uitgebreid,een kok staat er eieren te bakken naar keuze.Afgezien van het feit dat het prima eten is leid het nog tot een tweede meevaller.Doordat de brunch tot laat in de middag duurt is de rij voor het eten een stuk minder.
Na de brunch bleek dat er een grote afvaardiging van het forum was.Afgezien van J42 en ondergetekende gaven Bosbeer,Van Dattum,Boy69,Hp001,Foots,Raoul7,Dasouza,De Paus,Ace2 en Tiga acte de presence.En oja,Bbert had zich kunnen losrukken uit de takels en was er ook nog even.
Na de brunch zag ik Poolse Diana rondlopen en starte direct een zoekactie,ondanks mijn snelle inzet bleek ze al net geklist in de kino.
Niet getreurd heb ik me onmiddelijk laten troosten door Kee,ook nu voor mij een prima servicedame.
Hierna langdurig het pand verkend,helaas niets gevonden dus eerst maar naar de bbq.Hierna wat rondgehangen in de kino waar ik werd benaderd door 2 dames.Zeg maar nee dan krijg je er 2 dus naar de kamer met Chantal en Crissy,2 Ketserr favorietjes.
Chantal is inmiddels voorzien van een voorbouwtechnische update welke prima is gelukt en rood haar,en Crissy tsja is gewoon een hottie.Alhoewel ze niet met elkaar speelden was de sessie prima geslaagd,kleine Gign vulde het condoompje goed bij Crissy terwijl Chantal de achtergrondmuziek verzorgde.
Even bijkomend in de bar was ik getuige van de val van zijn voetstuk van onze Thor Ace2,terwijl hij druk in gesprek was met een Filipino werd deze voor zijn neus gewoon weggekaapt Ace2 verbijsterd achterlatend.
Aangezien er geen Latinos waren heeft onze Juryvoorzitter zich moeten behelpen,na zijn vertrek kwam ineens een latino binnen....
Jack42 bleek inmiddels begonnen te zijn met een pannekoeksessie met zijn Alica welke geruime tijd duurde,daarom maar wat troost gezocht en gevonden bij Poolse Diana.Deze dame had ik al eerder getroffen en met haar prima sessies gehad.
Ze was 2 jaar weggeweest,vorige week was ze er weer doch bleek op een snelle knipoog na onvindbaar.Ook vandaag zag ik haar diverse malen doch was telkens verdwenen.Nu in de kino stond ze voor me en direct toegeslagen,de sessie was net als voorgaande gewoon vuurwerk,wat een lekker ding.
Later heeft ze menig hoofd op hol gebracht met een paaldanssessie,wat is die meid lenig.
In de bar was het inmiddels aardig leeg geworden,diverse forumleden hadden de thuisreis al aanvaard,dus tot sluit de tijd wat gevuld met rondkijken en Warsteinertjes kantelen.
Voor mij een zeer geslaagde dag,gesproken met diverse forumleden en vooral veel lol gehad met diverse dames!Tot snel!

Beron
9 augustus 2012, 19:14
My last visit: Breakfast is vastly improved. Girl staff at the moment is average in quantity and beauty. I had a session with a very beautiful new girl (polish/croatia - fluent german - forgot the name). But she worked in Pascha before and her service is, to say it as positively as possible: to be improved. Fortunatley we had a good chemistry and she is really beautiful, so I didn't care very much. No regrets. I would even give it a retry. Maybe.
Barbecue was average, weather was average. Final rating for my sunday: Average!

Megaboob
12 augustus 2012, 13:24
Afgelopen donderdag was het weer zover, Megaboob was weer in de buurt van Brüggen en mijn auto stuurde geheel vanzelf weer het parkeerterrein van GT op. Ik arriveerde net voor het eten, en heb dus na het omkleedritueel eerst van de barbeque genoten, die weer prima was. Terwijl ik aan het eten was zag ik Picasso1, die me ook voorstelde aan Jacky Pakutra, wat leuk was. Beide heren waren op jacht, maar konden hun gading nog niet helemaal vinden, alwaar megaboob al vrij snel na het eten zijn eerste keuze maakte: Lola met haar fantastische tieten. Optisch helemaal goed voor mij, en qua service steeds beter aan het worden, we raken op elkaar ingespeeld. Zie verslag.

Na Lola moest ik weer even bijkomen, dus even gepraat met Picasso en Jacky, en in sauna en bubbelbad gezeten, vaste prik. Sonja dacht me alweer te kunnen verleiden, maar ik wist dit katje wat je niet zonder handschoenen aan kunt pakken nog even af te wimpelen. Ook Asia en Mandy kwamen nieuwsgierig informeren of ik alweer aan een nieuw geil trio toe was, maar ook zij moesten nog even geduld hebben. Ik had al een nieuwe dame gespot met EE cup, Lolita, en zij had mij ook al gespot, en zij nam het initiatief, en kwam bij me zitten. Leuke dame, goede aanwinst voor GT, en ik ben na haar GFE behandeling weer als herboren van de kamer gestapt, zie verslag.

Wederom een rondje wellness voor mij om bij te komen van al dat GFE geweld. een ijsbeer had mijn badjas omgeruild (zelfde maat), dus op zich geen probleem. Ik had ook een pakje kaugom erin, hij ook, dus ik nam gedachtenloos een kaugom, en kreeg het spaans benauwd.... (nee, niet van Picasso!) Nog eens even naar de verpakking gekeken, en bleek het nicorette te zijn. Mijn keel brandde, het zweet brak me uit, wat dat spul allemaal niet doet met een brave niet roker, ongelofelijk. Mijn hart klopte, dus snel de kaugom weggedaan, glaasje water gedronken, en in het bubbelbad bijgekomen van deze ervaring. Ik begrijp de rokers niet, dit was werkelijk een verschrikking, geen nicotine voor de Boobmeister!

Het mag duidelijk zijn dat ik aangedaan was door deze medicinale kaugom, en ik niet gelijk weer toe was aan de gebruikelijke 3de sessie. Ondanks dat Sonja op mijn schoot plofte, mijn ballen bijna brak alsof het eieren waren, en kreunde dat ze me ging verkrachten, moest ik haar afwimpelen na dit alles, en ook Asia en Mandy moest ik helaas teleurstellen, mijn lichaam was wat van slag. na het drinken van enkele glazen mineraal water, en een rustigevend gesprekje met Picasso en Jacky P, heb ik besloten naar huis terug te gaan rijden, een extra sessie zat er echt niet meer in.

Omgekleed, afscheid genomen van de theke, geen kortingkaart (ik was er toch weer voor de 3de keer in 3 weken!), maar goed, het is haar vergeven, in de auto, en mijn eigen sade cd nog maar weer eens opgezet, om onderweg nog eens heerlijk na te genieten van de GFE sessie met Lolita!

Megaboob

kempie
12 augustus 2012, 17:43
Vrijdag weer een bezoekje gebracht aan GT. Het viel me op dat er dit maal (net als de laatste 2 keer) weer veel nieuwe dvp's rondliepen.

Ditmaal eerste sessie met Lola. Daarna zag ik tegen het raam een mooie nieuwe dame zonder topje. Donker haar in een soort knotje, mooie c-cup pas op de kamer kon ik vaststellen dat ze naturel waren. Ze had na een uurtje binnen nog eigenlijk geen aanspraak. Al die tijd nog geen praatje mee gemaakt want het was niet alweer de tijd om naar de kamer te gaan. Rustige dame die lijkt op een vamp fatale. Onze blikken hadden elkaar diverse malen gekruist maar ze had me nog niet eens gewenkt. Toen ik eindelijk een praatje met deze dame ging maken stelde ze zich voor als Celine (niet daan de spelling gevraag dus het zou ook Seline kunnen zijn) , een 29 jarige Roemeense. Het was haar 2e dag in GT maar ze had al drie en een half jaar ervaring in world opgedaan. Om dichterbij familie die in Duitsland woont te kunnen zijn is ze nu naar GT verhuisd. Waar ze het wil proberen. Het beviel haar wel ondanks de nog weinige klanten die avond. Deze stil zittende dame bleek al snel een stuk minder stil ze noemde zich verlegen in de bar maar zei dat ze dat niet op de kamer was. Wel dat heb ik geweten. Haar de sleutel laten halen en ze op de kamer was alle verlegenheid verdwenen. Ik heb werkelijk nog nooit zo gezoend met een DVP ze gaf werkelijk haar hele tong op een manier die ik nog nooit had mee gemaakt. PZC was ook fantastich en de sex ook. Eerst zij on top wat ze langer deed dan de meeste dvp's, daarna normaal om af te sluiten in doggie. Echt een volledig uurtje genoten op de kamer. Weinig, te weinig met haar gepraat maar eerlijk gezegd met haar moet je niet praten maar heerlijk lang zoenen. Nog wel gezegd dat ze maar even geduld moet hebben in GT want als meer beren haar leren kennen zal haar reputatie wel zorgen dat ze voldoende klandizie heeft om niet terug naar World te hoeven. Niet kunnen vragen of ze ook op zaterdag werkt. Want meestal ga ik op zaterdag. Als ik over 2 weken weer ga en ze is er is herhaling verzekerd. Beren probeer deze dame zodat ze niet snel weer vertrekt, ze heeft een services niveau dat ver boven het gemiddelde van de dvp's in GT ligt. Ik hou niet echt een top 5 bij maar als ik die had is deze dame voor 2012 met stip op 1 binnengekomen.

Later nog met Larissa naar de kamer geweest, maar die ga ik nu voorlopig maar eens overslaan. Wilde nog een vierde keer naar de kamer maar dan moet je er wel zeker van zijn dat een dame goed is een FT wil dan nog wel eens helpen ook. Sprak even met de kleine zeer aantrekkelijke roemense Sabrina maar toen ze zei dat ze 19 was het haar 2e dag in GT was en ze niet eerder in dit vak had gewerkt viel ze af. Had ook van een paar vrienden die ik in Gt tegen het lijf was gelopen vernomen dat de nieuwe wat langere roemeense dame die vlak in het begin net naast Celina zat ook erg goed moest zijn. Heb haar naam niet mee gekregen maar volgens mij had ik haar vorige keer voor het eerst gezien of deze keer pas. Deze dame was aan het eind van de avond nergens meer te bekennen. Had graag een 2e sessie met celina gedaan maar zei ging rond om 10 uur met een beer naar de kamer na enige tijd bubbelen was ze nog niet terug en tot 12 uur was ze er nog niet. Ze moet een pannenkoeken sessie hebben gehad. Geef die beer eens ongelijk. Toen maar gewoon naar huis gegaan zonder 4e sessie.

Onderweg naar huis had ik de hele tijd in m'n hoofd "celine ik wil je snel weer zien". En nu heb ik nog steeds een heel groot verlangen naar haar en om de nieuwe dame op m'n to do list ook te doen. Kan niet wachten tot de 2 weken weer om zijn.

Carlitos
13 augustus 2012, 07:28
Ik rij nu al een paar weken alleen rond. Mijn vriend Bram zit te bakken in een warm land met veel schulden. Ik heb geen zin om vandaag ver te rijden, dus gaan we weer eens naar GT, nu de derde week achter elkaar na 2 maanden van afwezigheid.
Het is druk dus de VW Golf moet naar het Tierpark en ik loop het stuk naar de club. De theke is die van LR, met die mooie blauwe ogen, maar naar mijn menig kan die voor de theke veel meer geld verdienen. In ieder geval wel aan mij. Doet me denken aan mijn en RAUL7 favo van vorig jaar.

Snelle douche en even gebruik maken van de BBQ, dat geluk had ik tot nu toe nog niet. Het is druk met beren en dames, de vakantie loopt langzaam ten einde en men weet de weg naar GT weer te vinden. Ik zie weer een paar nieuwe meiden en Bosbeer had me al verteld dat hij zeer tevreden met een aantal nieuwe dame had gekamerd. Ik moet zeggen dat verhalen over nieuwe dames van GT schaars zijn.

Tijdens de BBQ zie ik dat een zeer mooie blonde dame rondlopen. Ik heb haar eerder gezien en eens met haar gesproken. Maar ze heeft het normaal erg druk, maar nu zit ze bij de Kino zonder enige aandacht. Dus ik ga naast haar zitten en begin een gesprek. Haar naam, Samina, ik weet nu ook waarom ik haar niet heb meegenomen. Ze kuste toen niet. En haar recensies hier waren niet echt top. Maar dat was inmiddels al een paar maanden geleden. Nu heeft ze een uitgebreider repertoire, waar zelfs anaal in zit. Nu is dat niet mijn ding, maar het idee alleen al dat deze zeer mooie blonde schoonheid anaal doet......fap-fap-fap. Maar ja, €50 extra is dan wel uit de pocket.
Het gesprek verloopt lekker en ik geef duidelijk aan dat ik wel van TZ en beffen hou. Allemaal geen probleem. Zolang ik maar schoon ben en de tandjes heb verzorgd. Het wordt een hutje buiten, nummer 19. Airco staat al aan en het bedje wordt gespreid door Samina. Ze buigt voorover en dan valt me op dat ze een buikje heeft, wel mooie B-cup borsten en een mooie getinte bruine huid.

Nadat ze haar kleding uit heeft, draait zij zich om en kust me vol op de mond. Er dwarrelt een heerlijk boterzachte tong door mijn mond met een tong piercing die weer een klingelend geluid geeft. Ik neem met mijn handen haar billen beet en duw ze omhoog. Dan langzaam omhoog naar haar borsten. Verder zie ik nu geen piercings, maar wel een kleine tattoo op haar voet.
Ik buig me voorover om in haar tepels te bijten, dat laat ze toe en ik lik mijn weg naar boven richting haar nek en oren. Dan doet zij hetzelfde, likt dan mijn tepels en gaat dan ook zo naar boven. Mijn lul is in alle staten, ik vraag haar om me te pijpen en ze knielt netjes voor me neer. Samina begint bij mijn ballen en via mijn schacht omhoog naar mijn eikel. Ze kijkt me aan met haar mooie ogen, grijs/blauw, en begint mijn lul diep in haar mond te nemen. Man wat een gezicht, een fotomodellen kop die je gewoon aan het DT is zonder te gaggen. Ik neem haar hoofd en doe alsof ik het tempo bepaal, en ook dat laat ze toe. Ik wil nu even ontspannen en ga in de bank zitten. Ze vraagt of ik op het bed verder wil, maar ik zeg dat ik op de bank geiler vind. Wat het voor mij ook is. Ze komt nu ook makkelijker aan mijn ballen, helaas geen lotuskus, maar ja met zo'n mooie vrouw verwacht je dat ook niet.

Ik moet me nu echt inhouden, ze begint me nu zonder handen te pijpen, met haar handen bewerkt ze mijn tepels. Tijd dat Gert-Jan wat werk gaat verrichten, ze heeft een prachtige kut zonder flappen. Samina maakt het zich gemakkelijk en ik duik tussen haar benen. Wat een prachtig uitzicht en een heerlijk frisse reuk. Ze smaakt ook heerlijk, ze is echt schoon. Maar na een tijdje wordt het wat smeriger, wat vochtiger en mijn vingers gaan er nu wat makkelijker doorheen. Je voelt dat ze het lekker vind, het is nu geen plafond staren en je afvragen hoe laat je naar huis gaat met hoeveel geld in de beurs. Klaarkomen doet ze niet, is het ook teveel dame voor. Maar der poesje is er nu wel klaar voor, condoom erom heen en we beginnen in missionaris. Komt niet vaak voor maar dat leek haar beter gezien de dikte. Het kost wat moeite maar het lukt, helaas probeert ze met een truukje diepe halen tegen te houden. Maar na een paar stoten omzeil ik die truuk en knal hem iets harder erin. Dat vind ze niet prettig, maar ik ga iets naar voren toe om haat te zoenen. Dat gaat goed en ze vergeet welke dingen ze moet doen om me tegen te houden. Haar zoenen zijn echt heerlijk zacht, heerlijk zachte lippen zachte tong en die piercing geeft wel een apart gevoel. Die kon ik nog niet. Maar zo wil ik niet klaarkomen, ik wil nog even doggy en kijken of ik die extra €50 wil uitgeven voor anaal. Ik draai haar om en laat haar kont tot op de juiste hoogte zakken. In der kut gaat het gewoon lekker, maar haar sterretje ziet er ook heerlijk uit. Ik begin hem vochtig te maken en duw mijn vinger erin. Althans was dat de bedoeling, maar nu trok ze haar "keutel" in en zei dat mijn lul toch echt te dik was voor haar anus. Ik vroeg nog of er gewoon een vinger erin kon, dat kon voor €50! Jammer dan, de zin was een beetje over, dus laat ik me netjes klaarpijpen en een FT erachter. Nu moet ik zeggen dat ze netjes doorgaat tot ik helemaal leeg ben, en ze blijft je aankijken met die mooie kijkers. Een hele schone meid die direct spoelt na het toetje. Ik wil nog gaan liggen en wat knuffelen en kussen, maar ze trok haar kleren al aan. Zo zie je maar dat een dame in een jaar behoorlijk profi kan worden. Het gaat tenslotte om geld, dat blijkt achteraf wel.

We lopen naar de lockers en ik wil af rekenen, uurtje met FT, maar dat klopte dus niet volgens de Samina telling. Uurtje plus 10 min. en een FT. €175 graag. 1,5 x €100 en €25..... Ik heb niet geklaagd, ik heb haar aangekeken en toen was ik om. Wat een mooie meid, daar kun je gewoon geen nee tegen zeggen. Herhalings gevaar, zeker weten, alleen voor 30 min. en dan dat mondje volgooien. Heel erg graag.

Ik ga me douchen, ik heb me toch flink ingespannen en ik wil graag fris voor de dag komen. Maar wie gaat het worden, er zijn zat mooie meiden. Daar heeft Bosbeer helemaal gelijk in. :biggrin:

Terug in de bar word ik aan mijn badjas getrokken, het is de mooie lieve Larissa. De laatste keer toen ik haar zag vond ik haar mooier, ze zag nu iets vermoeider uit terwijl ze net een korte "vakantie" achter de rug had. Ze weet dat ik niet ga kameren met haar, vanwege een door mij gerespecteerde regel tussen 2 beren van vorig jaar. Nu moet ik zeggen dat ik me wel een beetje moet bedwingen, want ze doet me graag teasen. Haar nichtje Irene komt zich met het gesprek bemoeien, want ze ziet dat mijn lul door het spel van Larissa hard is geworden. En vraagt direct of ik met haar naar de kamer wil. Ze is een brutaaltje, maar de sex was super kon ik me herinneren. Alleen direct dat gebedel om cadeaus is beschamend.:huch:
Ik had haar al buiten in de zon zien liggen, ze had nog geen kamer gehad. Dat vind ik ook een voordeel dat ze nog "maagd" is die dag.
Ik laat me overhalen en ik ga met Irene naar kamer 5 met douche. Ze heeft een voller figuur, maar maakt me helemaal gek met die geile blik van der. Ze geeft een van de beste Blowjobs en neukt als een echte DVP die het zelf ook lekker vind. Op de kamer neemt zij het initiatief, zij is de baas. Ik gedraag me graag nederig in haar bijzijn. Dat weet ze en nu gaat ze proberen hoever ze kan gaan. Na het maken van het bed gooit ze zich neer, ik blijf staan en wacht wat ze wilt. Ik doe niks en heb mijn badjas nog aan. Ze steekt een voet naar me en zegt dat ik haar mag likken. Ik wil graag dit spel meespelen, maar dan wel fris. Ik zeg dat we ons dan eerst moeten gaan douchen. Voor haar weer extra tijd en voor mij een heerlijke verzorging. We stappen onder de douche, haar haren mogen niet nat worden! Ik zeep haar in en begin haar zachtjes in haar borsten te knijpen. Heerlijke volle B-cup met lekkere tepels die niet echt reageren. Langzaam naar onder en even in haar kruis kroelen. Dan haar beide benen en haar voetjes een voor een. Dan ben ik aan de beurt, dat gaat wat sneller. Maar ze zeept mijn lul goed in die natuurlijk vier overeind staat na deze onverwachte douche. We drogen elkaar snel af, maar ik laat haar me toch even snel lekker pijpen. Ik neem een droge handdoek mee en als ze op het bed ligt geef ik haar voeten wat extra aandacht. Dan begin ik een voor een haar tenen te likken en ik zuig op haar dikke teen, ik kijk haar geil aan en zie dat ze me lachend aankijkt. Nog niet vaak meegemaakt vraag ik aan haar. Ze lacht iets harder en roept dan: "Come on, suck my feet". Ik ga verder met het adoreren van haar beide voeten, ze raakt wel lichtjes geraakt door dit voorspel. Ze spreid haar benen en begint met zichzelf te spelen. Lipjes uit elkaar en geeft met haar vinger aan waar ik verder moet, maar dan met mijn tong. Ik lik haar op Badslippers wijze, ik ben totaal geil en ik lik haar poes uit en daarna haar kontgat, welke ik zojuist goed heb schoongemaakt. Mijn tong steek ik diep in haar vulva en haar ass. Ze vind het lekker, ze geniet ervan en voel haar schokken. Of ze gaat klaarkomen weet ik niet, meestal doen dames dat eventueel met hun laatste klant maar zeker niet met hun eerste.
Ze is wel erg nat, ik wil nu gewoon neuken. Condoom erom en ze begint in cowgirl. Ze geeft zich helemaal en laat haar handen op mijn borst rusten, ze is geen lichtgewicht dus na een tijd gooi ik haar om naar doggy. Een beetje houvast heb ik wel, maar ik voel dat ik het niet lang kan volhouden. Ik laat haar op haar rug draaien en begin aan mijn favo positie. Ze likt en bijt in mijn tepels, en ik kom heerlijk klaar. Ze ziet dat ik heb genoten en vraagt wanneer ik weer kom voor haar. Ik probeer me eruit te lullen, dat ik het druk heb. Maar dat ze nu mijn prinses is en dat ik haar snel op haar wenken kom bedienen.
We TZ nog wat en maken 1,5 uur vol. Met wat fooi rond ik het af, want die fooi heeft ze wel verdient. Ik vond het echt heerlijk en geil.

Het is inmiddels al laat geworden na wat gesprekjes met oud gediende DVP's, we gaan het pand verlaten. Het is druk bij de lockers. Dames en heren lopen door elkaar, douches lopen volop en zijn allemaal bezet. Ik wacht geduldig en sla alles gade wat er allemaal rondloopt om 01.00 uur in GT. Het mooiste is dat je de dames in hun gewone kleren ziet rondlopen. Er bestaan FKK dagen in bepaalde clubs, misschien eens een dag waar de dames hun gewone kleren moeten aan houden. Ik vind dat ook wel wat hebben....

Ik heb in ieder geval weer eens echt genoten in Golden Time. Als Bram terug is van zijn vakantie zullen we toch maar eens GT aandoen, kan zeer de moeite waard zijn.

CLUBSPORT
13 augustus 2012, 07:50
ipv weer thuis zit ik nu in het pittoreske dorpje Zuffenhausen :rolleyes: hier zitten ook diverse clubs in de buurt al is het niet zeker of ik tijd heb om wat te bezoeken .
Eergisteren de vakantie gestart met een bezoekje GT , het was een lekker dagje met veel zon en 3 kamergangen oa met : INGA , LOLITA en slowaakse NICOLLE , later op de dag kwamen ook de beruchtte beren BADSLIPPERS en GT JUNKIE de tent onveilig maken .
zoals altijd volgt een uitgebreid verslagje later , nu eerst het dorp verkennen .

bergm550
13 augustus 2012, 11:29
ipv weer thuis zit ik nu in het pittoreske dorpje Zuffenhausen :rolleyes: hier zitten ook diverse clubs in de buurt al is het niet zeker of ik tijd heb om wat te bezoeken .


Zuffenhausen ligt in de buurt van Stuttgart. Daar heb je ook The Paradise (www.the-paradise.de).

Big30
13 augustus 2012, 12:36
Zuffenhausen ligt in de buurt van Stuttgart.
Club bezoek is ook aan te raden maar bij Zuffenhausen denk ik meteen aan Porsche en zou dus zeker daar het Porsche Museum gaan bezoeken, maar misschien dat CS op dit moment daar al foto's aan het maken is ;).

CLUBSPORT
13 augustus 2012, 20:48
Zuffenhausen ligt in de buurt van Stuttgart. Daar heb je ook The Paradise (www.the-paradise.de).
ben ik 2 jaar terug al eens geweest en hoewel EXTINCE en SONNY helemaal lyrish waren over deze club had ik daar 2 sesies die op 1 en 2 zouden staan indien ik een top 5 van slechtste kamergangen in elkaar zou flansen over de laatste 5 jaar , de club zelf is overigens wel heel mooi .

CLUBSPORT
13 augustus 2012, 20:50
Club bezoek is ook aan te raden maar bij Zuffenhausen denk ik meteen aan Porsche en zou dus zeker daar het Porsche Museum gaan bezoeken, maar misschien dat CS op dit moment daar al foto's aan het maken is ;).
Fout , ook daar ben ik 2 jaar terug al eens geweest , mijn bakkie staat er trouwens ook binnen , in het lichtblauw geloof ik .

CLUBSPORT
13 augustus 2012, 21:38
Als je op vakantie gaat en je hoeft geen rekening te houden met echtgenoot en kids want die heb je nie waar kan je dan het best je vakantie beginnen ?? GT natuurlijk en zo geschiedde vrijdag de auto volgegooit en zaterdagin de morgen vertrokken , de eerste etappe van de reis was dus meer dan bekent terrein maar ik moest wel even rekening houden met het feit dat ik een overnachting nodig had in de buurt , dat werd uiteindelijk vlak in de buurt heidecamp castro (eigenaar kwam niet uit cuba volgens mij ) , eigenlijk was het gewoon spotgoedkoop 29 euro met ontbijt de volgende morgen dus een aanrader voor GT gangers die een slaapplaats zoeken in de buurt , sterker nog : ik werd de volgende ochtend herkent door een belg die daar ook overnachte , hij ging 3 dagen op rij naar GT .

Enfin toen dat allemaal was geregeld snelde ik in mijn bolide naar GT , het was ondertussen al bijna 2 uur en de parkeerplek leek vol maar de oostblokboy was effe nergens te bekennen en ik reed maar effe door en dat loonde want helemaal achterin om de hoek was nog 1 plek te vinden , ik snelde me vervolgens naar binnen rekende snel af bij de theke en ging douchen om daarna met opnieuw droge haartjes het bargedeelte binnen te wandelen , om de hoek op de kruk zat DORINA strategisch geplaatst en ik kreeg gelijk 3 zoenen cadeau nou dat was een mooie binnenkomer toch moest ik haar ook dit keer weer teleurstellen .

Aan de bar zat ketser en van hem wist ik als enige dat hij er was want ik had zijn auto al zien staan , ik kletste effe kort met hem en snelde daarna naar buiten want het buffet was nu in de tent en ik moet zeggen dat was goed geregeld met van alles en nog wat .
op de bankjes zaten REX en CUPIDO te eten samen LOLITA en een nog onbekende dame voor mij , later kwam MAGGIE ook langs en met haar wou ik zeker weer op herhaling maar dat zou in de loop van de avond toch heel anders uitpakken , wat later in de middag pakten CUPIDO en IK weer een rondje wirlpool en pas vroeg in de avond zou ik mijn 1e sessie beleven , een nieuwe dame voor mij luisterend naar de naam INGA klein van stuk
met een mooi wit doorschijnend hemd aan , ze verleidde me bij de theke met haar sexy blik toen ze me vervolgens nog een kleine lapdance cadeau deed was kleine cluppie klaarwakker , sleutel halen meid en snel de kamer op .
de sessie zelf was goed en vond plaats in de tent bij het atrium maar kwam wel wat langzaam op gang .
toen ik klaarkwam stak opeens SONJA haar koppie door het gordijn heen want die wou ook een kamer , ze moest nog heel even wachten :biggrin:.

Het was heerlijk weer overdag geweest en tot laat in de avond was het goed toeven in de tuin , daar kwam ik opeens BADSLIPPERS tegen leuk hem weer eens te treffen later zou ook GT JUNKY zijn gezicht weer eens laten zien .

BADSLIPPERS had een goede ervaring gehad met LOLITA en ik besloot om haar ook eens te proberen , dat pakte op de kamer heel goed uit , LOLITA is een heerlijk smpathieke meid vurig heerlijk tongzoenen vol passie en de rest was ook meer dan goed verzorgt.
De hockeyfinale was ondertussen begonnen en REX werd helemaal gek :biggrin: hellas gingen de heren onderuit met 2 1 .
Mijn laatste kamergang werd slowaakse n dat werd helaas niet wat ik gehoopt had ye deed alles niet slecht maar ik miste de passie maar goed het was voor mij ook al de 3e keer en wellicht was ik ook wat vemoeid .
BADSLIPPERS en CUPIDO deden nog een poging met wast hulp van mij om een aanwezigheidslijst te maken maar dat ging niet eenvoudig hadden ze hem bijna klaar raakt ie de verbinding kwijt weg lijst en opnieuw beginnen MAGGIE was ondertussen weggegaan dus haar liep ik tot mijn grote spijt mis maar goed volgende keer beter .
tegen sluitingstijd vertrokken en moe maar voldaan het bed in gedoken , de komende dagen zullen waarschijnlijk clubloos blijven maar we zullen zien ik hou jullie op de hoogte .
tot laters .

bergm550
13 augustus 2012, 22:44
maar ik moest wel even rekening houden met het feit dat ik een overnachting nodig had in de buurt , dat werd uiteindelijk vlak in de buurt heidecamp castro (eigenaar kwam niet uit cuba volgens mij ) , eigenlijk was het gewoon spotgoedkoop 29 euro met ontbijt de volgende morgen dus een aanrader voor GT gangers die een slaapplaats zoeken in de buurt

Dit is de website (www.heide-camp-gastro.de) van het hotel. Ligt op 1 km afstand van GT. Ik heb er zelf ook een paar keer overnacht. Het is inderdaad goedkoop, maar de bedden stonden me tegen en daarom boek ik nu altijd een kamer in het Bruggener Klimp Hotel (www.brueggener-klimp.de). Het is iets duurder, maar ik slaap er prettiger.

gignnl
14 augustus 2012, 15:11
Zullen we maandag naar GT gaan ik haal je wel op was het telefoontje van Mondesir op zondag,na lang nadenken was het antwoord uiteraard ja.Alhoewel het zonnetje achter de wolken was verstopt was de temperatuur goed voor een relaxed dagje.
Na eerst wat boodschappen te hebben gedaan bij de lokale slijter en de Lidl (nee Big was er niet bij) en de heilige koe wat goedkoper bijgevuld te hebben ging het naar het Deutsch/Hollandischer naturschutzgebiet.
We draaiden de parkplatz op en het stond al goed vol,mooi nog een van de laatste plaatsjes kunnen bezetten.
Bij het opdraaien zagen we een man in badjas richting zijn auto slenteren waarop hij zijn hond uit de auto liet en rustig een stukje ging wandelen.Het bleek niet Rex te zijn want die mag gewoon mee naar binnen.Met deze temperaturen niet zo wijs je trouwe viervoeter in de auto te laten.
Bij de theke even moeten wachten op een vers geschoten ijsbeervel welke nog heerlijk warm was,wachten was geen probleem want zag direct Elizabeth die me vriendelijk groette.
Na het omkleed/was ritueel bleek ze echter naar de kamer te gaan vertrekken dus eerst maar een ontbijtje doen,de kok maakt ter plaatse een vers roerei met een heel palet groentes welke prima smaakten.MJ nog gezocht maar na de reorganisatie bij Tpg is de sorteermachine zo in de war dat de post zomaar in de verkeerde postcodegebieden terechtkomt.
In de bar wat gedronken waarna het duo Criss/Chantal kwamen kijken voor een trio.Beide dames zagen er weer heerlijk uit,Criss met haar zaadvragende oogjes,maar aangegeven toch maar even op Elizabeth te wachten.
Haar sessie bleek deze keer gelukkig niet met een mod van het pannekoekenforum dus snel naar zimmer 2.
Begeleid door zucht,kreun en steun geluiden uit de naastgelegen kamer even een heerlijke GFE sessie met haar.
Tussendoor een uitgebreid gesprek over allerlei Roemeense ditjes en datjes en ook nog wat after sales,prima sessie.
Mondesir bleek inmiddels ook goed de smaak te pakken te hebben.De afwezigheid van zijn Katya bleek geen onoverkomelijk bezwaar want hij vond 3 prima plaatsvervangsters.
Genoten van de bbq waarna ik even in de kino ben gaan uitbuiken,diverse jaagsters wo uiteraard Andrea kwamen even kijken maar helaas.Later hier wel kennis gemaakt met Kitty,een Bulgaars opdondertje wat sinds een week hier werkt.
Alhoewel haar ranke bouw niet zo mijn ding is had ik bij haar wel een goed geval.De eerste tz beloofden veel goeds dus toch maar een schlusseltje.Mijn voorgevoel bleek juist want een prima sessie volgde,dame maakte uit zichzelf netjes de tijd vol en wou me nog 5 euro wisselgeld geven wat uiteraard niet de bedoeling was.
Voor mij was de pijp hierna wel leeg.Nog even lekker buiten genoten van het weer en een lekkere Warsteiner.
Achter ons zat een groep Fransen welke de hemel op aarde hadden ontdekt,Sonja ook want voor ons ogen werd de nummer 4 van de groep die ze nog niet had gescoord naar de kamer gesleurd.
Frans is de laatse tijd een beetje de voertaal in GT zowel bij de gasten als bij de dames...........

bosbeer
16 augustus 2012, 11:15
Gisteren, woensdag 15 augustus was geen dag om als GT- superdag de boeken in te gaan. Allereerst was het erg warm. Buiten ging het nog wel, af en toe stond er een briesje, maar in de barruimte was het om te smelten zo heet. In de tuin werkte de wifi deze keer totaal niet en ook op het terras geen verbinding. Af en toe had ik binnen contact maar het was te warm om daar langer dan 10 minuten te schrijven. Bovendien was ik beroerd. Al zeker 4 tot 5 weken verkouden, hoesten, keelpijn, moe, geen eetlust. De keelpijn kwam gisteren tot een climax, want in de loop van de middag kon ik haast niet meer slikken. De eerste Beck's Ice gingen er nog wel in, maar het werd steeds moeilijker. Ik maakte me een beetje zorgen na de documentaire van maandag over Fritz Korbach. Fritz is een jaar geleden overleden aan keelkanker. Ik heb de ziekte na de uitzending eens gegoogled en zag direkt tot mijn verbijstering dat deze de laatste jaren voor het grootste deel wordt veroorzaakt door orale sex. Daarvoor waren roken en alcohol de grote boosdoeners, maar dat is dus veranderd. Wie de levenswijze van Fritz Korbach kende, weet dat bij Fritz beide oorzaken weleens aan de orde zouden kunnen zijn geweest. Maar het hield me wel bezig natuurlijk, zou ik op een bepaald moment de verkeerde meid op mijn befkunsten hebben getrakteerd? Nou ja, ik heb er nog voor moeten betalen ook, hoe dom kan een beer eigenlijk zijn door te betalen om een ziekte op te lopen? Enfin, kom net terug van de huisarts die ik natuurlijk niet kon vertellen dat ik wekelijks vrouwen oraal lig te verwennen in GT. Temeer daar het een vrouwelijke arts is en zich in de kennissenkring van mijn eigen vrouw bevindt. Maar ook zonder die info vond ze het raadzaam om mijn bloed te laten onderzoeken, dus wachten we dan maar op de uitslag.
Rond 13.45 arriveerde ik in GT, na eerst wat maaltijden voor thuis te hebben ingeslagen bij de REWE en een kratje Beck's Ice bij de drankenhal in Kaldenkirchen. Me eerst maar naar de tent begeven waar de chef de hele dag omeletten staat te bakken. Voor me stond Satanic Surfer die er eentje bestelde met paprika, terwijl ik de voorkeur gaf aan ham en tomaat. Aangeschoven bij de SS en zijn Duitse vriend Uwe. SS kan ongeveer worden omschreven als 1 van de grootste clubkenners , die op het forum daarover ook nog graag zijn bevindingen met ons deelt. Als het goed is schrijf ik het, maar kritisch blijf ik wel, vertelde hij. Het door hem vaak bezochte Samya is iets teruggelopen de laatste tijd, maar dat kan ook door de vakantie komen. Ook wist hij me te vertellen dat mijn vroegere GT vriendinnetje Franzi er weer terug is. De omeletjes smaakten prima en zijn zacht, dus ik kon ze ook nog behoorlijk doorslikken. Dit in tegenstelling tot de barbeque, die ik heb overgeslagen.
Na de brunch even op het terras gezeten, waar ik heb kennis gemaakt met Van Dattum die met De Souza iets aan het drinken was. Vrolijke, sympathieke beer, komt echt om te genieten en heeft dat 's middags ook gedaan met Larissa. Hij vermoedt een streepje bij haar voor te hebben gezien de bovengemiddelde kwaliteit van de kamergangen met haar. De Souza zou 's middags met een mooie blonde naar de kamer gaan, helaas ben ik haar naam even kwijt. Ze is nog maar erg kort in GT. Hij was er zeer tevreden over in tegenstelling tot zijn tweede sessie 's avonds met Irene, het nichtje van Larissa. Irene is een optisch prachtige meid met een heerlijk figuur. Maar het is een brutale donder en toch wel erg pro. De Souza vond haar vrij afstandelijk en ze toonde zeer weinig passie. Terecht merkte hij op dat ze niet veel stamgasten zal hebben en na een jaartje GT wel weer zal verkassen naar een andere club om daar weer een tijd als " nieuwe" rond te gaan lopen om haar portemonnee te vullen.
Na een half uurtje op het terras te hebben gezeten ben ik maar in de tuin gaan liggen, waar de beren en de meiden door elkaar lagen en op sommige plekken bovenop elkaar. Rond half 5 begon de lucht te betrekken en maar naar binnen gegaan en heb eerst een koele douche genomen. Daarna 10 minuten met de ipad de barruimte in, maar daar werd ik weer net zo nat als voordat ik me had afgedroogd. Toen ik naar buiten liep, zag ik daar de lange gestalte van HP001 in de deuropening staan. Ook hij voelde zich niet lekker en had spijt dat hij gekomen was. Ook hij had gezien dat de line-up niet geweldig was en zijn favorietjes waren er ook niet. Rond 22.00 uur zou hij naar de kamer vertrekken met de Roemeense Morena. Ook de liefhebber van parenclubs Stefan ( 2 m en 2 cm) was binnengekomen rond 19.00 uur. Ik had in krant gelezen dat Kasteel Waterloo een gang-bang had deze avond, voor he en bi-schierige beren en was verbaasd hem dus in GT te zien. Niet omdat hij bischierig is, integendeel, maar hij houdt van de sfeer in die tenten en heeft vermoedelijk het idee dat hij niet met hoeren in de weer is daar. Ik kan hem verzekeren dat de meeste vrouwen in parenclubs vaker een lul in hun lijf hebben gehad dan de gemiddelde hoer. En niet alleen omdat ze vaak 30 jaar ouder zijn dan onze clubmeisjes. Maar Stefan had vanavond zijn pijlen gericht op de mooie Braziliaanse Barbara. Een slank en zeer blank meisje met zwart haar en een prima figuurtje. Bepaald geen Braziliaans type. Na 3 kwartier werd zijn wachten beloond en kwam ze aanlopen vanaf de hutjes. Hij heeft zich prima met haar vermaakt.
Ik twijfelde rond 20.00 uur om naar huis te gaan, want de 3e Warsteiner kreeg ik haast niet naar binnen. Maar ik knoopte toch een gesprekje aan met de Bulgaarse Melina, die ' s middags nog bij ons buiten op de bedden had gezeten en een paranormale behandeling kreeg van de paus. Ze is een brutaal grietje, afkomstig uit PHG. Maar ze heeft een lekker figuur en maakte me daarmee geil. Ze nodigde me uit om mee te gaan naar de ligbanken achter het kikkervijvertje en zo gezegd... Daar had ze al snel het berenvel van mijn lijf gerukt en begon me te verwennen met een lekkere pijpbeurt. Na een minuut of 10 heeft ze de sleutel gehaald en kwam me daarna ophalen om het plezier voort te zetten in dodenkamer 6. Als dat maar goed gaat, dacht ik bij mezelf en mijn keelpijn werd weer erger.
Prima kamergang, de meid heeft een heerlijk lijf. Alle sexvariaties hebben we weer de revue laten passeren. Wel begon ze helaas na 20 minuten te zeuren dat het half uur bijna om was en dat we de tijd van buiten erbij op moesten tellen. Uiteindelijk heb ik er een uur van gemaakt. Voor die 75 euro was het toch een bovengemiddelde kamergang. Deze meid kan lastig zijn, maar dom is ze niet. 's middags in de tuin had ze al opgemerkt dat ik een goed verzorgde beer was, hetgeen ze kon zien aan mijn geknipte teen - en vingernagels. Slecht verzorgde beren neemt ze niet , of ze stuurt ze eerst onder de douche. En beren met onverzorgde en te lange nagels komen er bij haar niet in. Dus, wie de schoen past...
Zoals gezegd was de line up matig. Mijn stunners Denise en Francis waren er allebei niet. De dames die er o.a wel waren: Irene, Denise(R), Criss, Crissy, Nikita, Annabelle, Larissa, Patrizia, Martha, Lara, Jana, Elisabeth, Magda, Julia/ Rosa, Lisa, Dunya die met haar Antilliaanse kont heupwiegend door de tuin paradeerde, Maggy, Samina, Bonny, Barbara, Dorothea, Alya, Lakeisha, Anja( Theke, vandaag weer acher de bar, net als Keisha), Melody, Marina, Inez, Kriszina, Luana, Sonja, Mandy, Shanti, Miranda, Melina, Steffi, Morena, de zeer donkere Dominicaanse ( naam even kwijt) en Florentina.
Op vrijdag en vooral in het weekend gaat het nog warmer worden dan gisteren. Aan te raden is zoveel mogelijk buiten te vertoeven en af en toe een frisse douche te pakken, dan zijn ook die dagen nog wel door te komen in GT. En de petitielijst voor een airco svp even tekenen bij de Theke.

"de souza"
16 augustus 2012, 20:34
De Souza zou 's middags met een mooie blonde naar de kamer gaan, helaas ben ik haar naam even kwijt. Ze is nog maar erg kort in GT. Hij was er zeer tevreden over in tegenstelling tot zijn tweede sessie 's avonds met Irene, het nichtje van Larissa. Irene is een optisch prachtige meid met een heerlijk figuur. Maar het is een brutale donder en toch wel erg pro. De Souza vond haar vrij afstandelijk en ze toonde zeer weinig passie. Terecht merkte hij op dat ze niet veel stamgasten zal hebben en na een jaartje GT wel weer zal verkassen naar een andere club om daar weer een tijd als " nieuwe" rond te gaan lopen om haar portemonnee te vullen.


BB, kan merken dat je niet helemaal fit bent:gruebel: het was namelijk precies omgekeerd: In de middag met Irene en s´avonds met die mooie blonde, een roemeense met de naam Sabrina (zie recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31031-Sabrina))

Over Irene wil ik nog wel kwijt dat het me erg tegen viel, ik had hoge verwachtingen....

En beterschap overigens!

satanic surfer
17 augustus 2012, 11:43
Op een feestdag in België naar GT rijden, eigenlijk een onverstandig idee, zeker na véélst te driftig kameren de voorafgaande avond in PSR, maar een uitje met enkele bevriende Duitse Kollegen gooide weer ns roet in het geordende golvenschuimersleventje en dusdoende draaide ik rondom het middaguur de bouwmarkt op om de zonnebadende parkingboy wat rust te gunnen. Vind het überhaupt leuker om daar te parkeren, dan voel je je toch niet zulk een gepatenteerde clubganger; ik zou zomaar een doe-het-zelver met dolgedraaide GPS kunnen zijn die een 57tal bouwmarkten dichter bij huis had laten links liggen om een zakje cement op te pikken. 60E-obulus overhandigd aan de vriendelijke thekefrau, een verkwikkende douche en dan maar ns een luilekkerplekje opgezocht om rustig te liggen niksen nabij het impressionante ontbijtbuffet, maar daarover in een speciaal daaraan gewijdde alinea meer. Rondom dit onchristelijke clubuur alreeds een ganse roedel dames aanwezig, doorheen de dag in totaal een 70-tal dames had ik de indruk, een 15-tal mezelf onbekende dames, enkele fraaie nieuwkomers maar toch ook ettelijke minder florissante verschijningen, maar alla, can happen. Aangezien m'n Teutoonse buddies weer ns uitblonken qua laattijdige aankomst een uurtje in m'n uppie rondgehangen alvorens bruut te worden verstoord in m'n rustmodus door een Bosnische tietenloeder met de naweëen van een griepaanval. Inez vond er niet beter op dan zich maar ns uitgestrekt over me heen te vleien, en warempel verschenen nét op dat moment 2 moffen die me op de koop toe nog ns betichten van premature handtastelijkheden alvorens hun verschijning ten tonele; naja, lul je daar maar ns uit met een mokkel op je schoot die m'n berepootjes ook nog ns op 'r tieten drukte ter complete dooddoener qua eventuele verdedigingsmodus, busted. Gelukkig hoepelden die gozers meteen effie op zodat ik de zuurstofsmachtende tieten van Inez weer netjes in het daarvoor bedoelde bikinitopje wurmde, een gebaar dat ze apprecieerde als gééneen, zelfs in flukse wandeltred bleef de forse inhoud rimpelloos op z'n plekkie dixit haarzelve, naja, 2 bonuspuntjes gescoord. Aangezien één van die Duitsers übergeil stond stoof ie meteen op een blonde verschijning af die ie in de verte had opgemerkt en die vunzige veelpleger vond er niet beter op dan het maar meteen op een kameren te zetten ondanks de enorme hitte die als een oververhit donsdeken over GT hing, karakter kun je die gozer niet ontzeggen, prima toch. Dat bood me ruimte zat om te ontbijten me dunkt, dus m'n luie reet naar de ontbijttent versleept om aldaar te stuiten op dé Star-reporter van YBF, medebeer Bosbeer die ook een eitje in z'n molen wou slagen, prima toch, hierover meer in de alinea: ontbijt met prettige neveneffecten die naadloos volgt op drie puntjes...

Frühstucken dus, prima geregeld, een vriendelijke kokspersoon die éénieder op zijn of haar wenken bediende met versgebakken eitjes in allerhande variëteiten, excellent. Nou mag ik graag ns kritische taal gebruiken op z'n tijd, maar als het goed is ben ik er evengraag als de kippen bij om het te melden. Uitermate geslaagde verbetering ten opzichte van voorheen, lekker en ruim qua aanbod, geopteerd voor pilzen en paprika ter addendi, maar legio overige opties desgewenst, de goedgemutste kok van dienst kweet zich prima van z'n taak, een dikke vette pluim in de reet van die medewerker van mijn part, hulde. Prettig neveneffect van dit uitgebreide ontbijt leek me dat de gebruikelijke warteschlange voor het avondeten aanzienlijk beperkter was dan anders, misschien een toevaltreffer, maar ik gok dat velen hun buikje hadden bolgevreten met ontbijtwaar en dus bleef de gebruikelijke (ergerlijke) wachtrij ditmaal behoorlijk beperkt had ik de indruk. Ook de BBQ was lekker en rijkelijk voorhanden, pizza s'avonds overgeslagen, tussendoortjes ook, maar er dient gewag gemaakt te worden van een aanzienlijke verbetering ter voedselvoorziening ditmaal, dus nogmaals hulde.

Collega Bosbeer schoof gezellig aan, we praatten wat bij, ook wat geneuzel met Kollege dabei, der Waldbär spreekt verdomme aardig Duits, dus erg gezellig vond ik. Toen Bosbeer wat ging genieten van de zonovergoten tuin en diens bewoners bleven Uwe en ikzelve nog over om rustig sjauwelend als een stem overbejaarde oma's het ns te hebben over allerhande dommigheden terwijl er wat zelfbereidde cake werd binnengesmikkeld door beren die voorts anoniem wensen te blijven, de gluiperd had die rustig binnengesmokkeld, het smaakte weer naar vitriool, maar effectief was ie wederom waarvoor m'n dank. Ganse bananenboten onzin en nonsens werden weer geventileerd door mezelve want ik wordt dan nogal 'n praatvaar somtijds terwijl een zichtbaar van de damespracht genietende medebär er niet beter op vond dan stilzwijgend te zitten grijnzen op onaangepaste wijze, heerlijke symbiose van gelijkgezinden met compleet deviante beleving, fookin' nice. Het was dus weer dolletjes, maar toen ie opkraste richting sauna (het moet niet veel gekker worden bij 30+°) begaf ik me maar naar andere bekenden zoals daar waren "desouza" waarmee het altijd gezellig fantahijsen is, en voorts nog enkele vriendelijke beerspersonen waaronder VanDattum die een erg aardige en slimme gozer bleek te zijn, uitgebreid in niet-kamerende hoedanigheid kennisgemaakt, erg leuk. Voorts een hoop gepeupel met speciale vermelding voor 2 Armeense gozers waarvan er eentje pipser uitzag dan strikt aangewezen. Godbetert, die kerel lag gister nog in het ziekenhuis, en nu kwam ie wat Roemeentjes neuken, karakter kun je de beste man niet ontzeggen. Leuke anekdote hoe ze de dienstdoende arts ietsje té voluntarisch de ware toedracht over hun voorafgaande clubdag hadden verhaald, iets met voedselvergiftiging etc., en toen de gediplomeerde arts naar de etensgewoonte vroeg was hun doodleuke antwoord: he had 3 pussies yesterday doc. Leuke gozers dus, een beetje blasé zoals de meesten die uit de USof A komen overgevlogen, maar toch gezellige krawaten. Voor de nog niet afgehaakte lezers een ruggesteuntje: er werd ook gekamerd, én wel met 1 dame, namelijk Sabrina die ik voor de verwarring zal tutoyeren als Hittegolf in de volgende alinea, dit om diagonaal scannende lezerrs een hakje van jewelste te zetten, maar ssst...

Rondom 17 me subtiel ende ietwat koddig amateurisch naast Hittegolf geplaceerd in een sofa op de rand van zon en lommerrijke breuklijn. Wat gekeuvel in het Engels met deze fraaie blondine die zich ook op de parking van de bouwmarkt zou kunnen hebben geparkeerd want aan haar is sinds enkele maanden ook iets verbouwd, namelijk haar tieten om hett maar ns plastisch uit te drukken. Voorts een schoon meiske, 1m63, middellange blonde haartjes in een staartje, C/D-cup silicone dus met incisie via de tepels wat maakte dat tietenmassage algeheel niet stoordde maar tepelknijpen je op een pak fikse muilperen kon komen te staan. Sportief dametje ook deze Hittegolf, ze was nog gaan fitnessen deze morgen, had voorts liggen zonnen in de tuin, en hoegenaamd niet aan kameren toegekomen dixit haarzelve. Voorheen was ze al wel effie in GT aanwezig geweest, ook in enkele overige naburige clubs, maar sinds kort dus weer nabij de bouwmarkt, toll. Presales zonder tijdsdruk, makkelijk een klein halfuurtje chitchatten waarbij ze op algeheel aangename wijze somtijds wat contact zocht, het was me verdorie veelst te warm om te knuffelen in het openbaar, dus rustig een sleutelvraagje geuit, Hittegolf ging ns checken hoe dat puur technisch zat met de wartezeit momentan, en verhip, kwam ze terug aangelopen zonder sleutel, kwartierte wachten. No prob moppie, rustig gekeuveld totdat ik een fikse por in de miltzone kreeg dat er hinten im garten een tentje vrij was. Naja, prima toch, met deze broeierige temperaturen liever niet met een hittegolf binnen in een kamer verzeilen, dus maar het tentzeil gesloten om een half bataljon voyeurs in de tuin een fikse hak te zetten. Service was goed te noemen, nabijheid was ok te noemen, TZ dito, PZC goed, NMC goed tot zeer goed, een dik halfuur tenten dus waarbij een verbazend gute laune was feitelijk. De sogenennte sympathie war dabei, een erg leuke tante feitelijk en mits wat gunstige randvoorwaarden en overeenstemmende humorvoorliefde was het een opperbeste stemming tussen beide participanten, en nadat de aardbeikleurige gummi werd weggekeild richting een zeikende voyeur achter de tent maar ns naar de umkleide getogen voor de financiële plichtplegingen die als ruimhartig mogen worden beschreven, erg leuke attitude die haar tot eer strekt. Herhalingsgevaar is aanwezig, geen prioriteit maar wel een erg leuk meisje waarmee het leuk was vanaf presale tot af en toe een guitige oogopslag doorheen de dag, nice.

Voorts dus vooral een luilekker relaxdag in prima compagnie temidden van driftig kamerende dames, er waren opties genoeg voor eventuele overige strapatsen in betalende vorm, maar de voorgaande dag had er al ingehakt, de hittegolf in verscheidene betekenissen ook... Blijven socializen en rustig keuvelend genoten van de dag GT waar het allesbeschouwd prima toeven was. Dikke punten gescoord met het heropgewaardeerde ontbijt dat prettige neveneffecten had. In de grensstreek staat GT nog steviger dan voorheen afgescheiden op nr1 voor ondergetekende, en zal dus tengevolge blijven worden gefrequenteerd met plezier... Peace out!

satanic surfer
19 augustus 2012, 12:49
Oh damn, vorige post lijkt wel een erg vreemde snuiter te zijn met zulk een klad samengestelde zinnen, dus deze recensent zal het kort en zakelijk houden ditmaal...
60E entree, eten en reinheid prima te noemen, line-up goed, berengezelschap divers doch interessant, té veel gesocialized vielleicht, maar toch 3 kamers van zéér uiteenlopende kwaliteit, voorts pokkewarm en de barruimte was warmer dan de sauna...
1: COCO: draadje aangemaakt zonet: Katastrofe en netjes een baggerdame uit World weggepoetst als Zitrone des Monats, had ik niet verwacht, maar het totale gebrek aan klantgerichte inzet en zulke NON-service heb ik zelden meegemaakt
2: PATRIZIA: de rebound-sessie snél na de ontnuchtering: lang geleden en tengevolge niet flitsend als toen ik nog een "regelmatige" klant van haar was, desalniettemin goede service vanuit de lendenen, halfuurtje fun as ever: nice.
3: CELINA: een andere nieuwelinge in GT: 2-uurse sessie die mag worden gecatalogeerd als één der beste sessies ooit in GT... Topservice, én dat soort woorden gebruik ik zelden, referentieklasse van seconde1 tot seconde laatst
Een dag vol contrast dus, helaas is het onzeker hoelang Celina nog blijft in de regio dixit haarzelve, en nog helazer is het feit dat Coco-achtigen in GT rondstruinen somtijds...Voor sessie 3 zal ik ongetwijfeld weldra opnieuw naar GT kachelen, jammer dat de occasionele snertsessie er ook ns bij zit, maar desbetreffend is signalement traceerbaar.

kempie
19 augustus 2012, 19:30
3: CELINA: een andere nieuwelinge in GT: 2-uurse sessie die mag worden gecatalogeerd als één der beste sessies ooit in GT... Topservice, én dat soort woorden gebruik ik zelden, referentieklasse van seconde1 tot seconde laatst
Voor sessie 3 zal ik ongetwijfeld weldra opnieuw naar GT kachelen, jammer dat de occasionele snertsessie er ook ns bij zit, maar desbetreffend is signalement traceerbaar.



Betreft het deze dame? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30976-Celine-%28Roemeense%29 Kan best zijn dat ik de naam net verkeerd had. Dan hoop ik dat ze in ieder geval deze week nog blijft dan zal ik haar komend weekend ook nog bezoeken. Volgens mij heeft het vooral met klandizie te maken of ze hier blijft. Hopen maar dat ze snel voldoende klanten aan trekt want heren beren geen woord van wat SS zegt is te veel gezegd. Ik heb allang geen pannenkoeken sessie meer gedaan maar voor haar ga ik snel een uitzondering maken. Services niveau ver boven GT niveau.

satanic surfer
20 augustus 2012, 00:32
@ Kempie: zou zomaar kunnen behoudens de borsten die allesbehalve echt zijn bij Celina, daar hebben we het nog uitgebreid over gehad...Ook leeftijd verschilt, clubverleden vertoont gelijkenissen maar zo lang is/was ze niet in World, leeftijd komt niet overeen, dus vooralsnog zou ik ze nog niet samenvoegen...Fake borsten zijn het absoluut, daar bestaat geen enkele twijfel over bij Celina!
Uiteraard hoop ik dat we het over 2 verschillende dames hebben, dat zou de potentiële toppervangstkans enkel verhogen...

albertde2de
20 augustus 2012, 11:09
Vrijdag toch even richting GT gereden...rare omleiding bij Venlo..uiteindelijk toch op plaats van bestemming terechtgekomen!
Parkeren buiten het terrein maar wel voor de deur..Ik ben zolang niet geweest dat ik dacht met 50 euri's wel naar binnen te kunnen...maar dat is dus 60 geworden.
Bij binnekomst gespot door Andrea..die me al snel naar een eerste kamersessie kreeg terwijl ik er nog geen zin in had!! WAAROM DOE IK HET DAN? Geen idee.
Ik wilde eigenlijk een trio met Maggie...maar die zag ik nergens..
Later toch nog gelukt met Maggie en Luana (Bianca) was HEEEERRRRLIJK...ik lekker lui zij meer dan actief..
Lekker wat gegeten en hup in de koets weer terug naar het noorden..

luckybru
20 augustus 2012, 11:31
nieuw op dit forum, een paar bijeenkomsten deze zomer bij Golden Time :

Gia Bulgarije, 5 sterren, mooi en lief.
Ina Letland, schattig en grappig.
Mimik Turkije, voor de kino, verschrikkelijk heet.
Layla (Duitsland, Marokko) nul te voorkomen. niet op de GT.
Ayleen, duitsland, mooi en professioneel.
binnenkort.

bosbeer
21 augustus 2012, 09:45
Vrijdag toch even richting GT gereden...rare omleiding bij Venlo..uiteindelijk toch op plaats van bestemming terechtgekomen!


Is je al wel bekend dat als je uit het noorden komt de A73 overgaat in de A74 en je zo buiten Venlo om naar GT kunt rijden? Vanaf de grens de 3e afslag en je zit op de weg naar Bruggen.

Cupido
21 augustus 2012, 15:13
Het was een relax dagje in GT. De ergste hitte was voorbij, al merkte je daar nog niet veel van in het bargedeelte, er waren een stuk minder beren aanwezig evenals dames en de sfeer was rustig en gezellig. Weinig bekende ijsberen opent sneller gesprekken met andere beren en de dames. Het leverde mij weer veel nieuwe gedachtswijze en ideeen op. Al met al kom ik toch nog op zo’n 50 namen en ik ben er zeker nog weer een stuk of 10 vergeten of daar heb ik nog geen naam van.

Hier de lijst: Adelina (leuke nieuwe meid, vorige week al gespot) en boy 69 vindt haar ook erg aardig, Adriana, Anabel, Anastacia, Andrea, Angela, Anna(uit LR, GT naam nog onbekend, alleen op ma en di in GT), Celine, Christina, Criss, Denise, Djordina, Dorine, Dunja, Eileen, Elisabeth, Emma, let op voor onze plankenneukers Gaby is er weer, Ina, Inez, Inna, Janine, Jeyda/ Jeena, Jolina/Shila, Julia, Katja, Kitty (nieuw sinds 2 wkn werkzaam uit Bulgarije), Laura, Lin, Lolita, Luana, Magda, Maja, Maggy/meggy (thais), Mara, Melody, Mercedes(LR naam), Minell, Morena, Nicole, Olga, Patrizia, Sabrina, Sandra, Sonja, Tina, Venus, Victoria, Vita (LR naam hoe heet ze in GT? En alleen op ma en di in GT te bewonderen zegt ze) en een nieuwe Duitse Xenia.

Dames bij de vleet dus toch nog en de verhouding dames mannen lag goed, maar niet overmatig. Zelf ben ik deze keer met Annabel en Sabrina geweest. Annabel is een prachtig mooie vrouw ( ook zonder make up Rex) en je zou er bijna schuchter van worden. Ik had haar vorige week nog tekeer zien gaan in de hangmat, dus had al een voorproefje gekregen wat me vandaag te wachten stond. Ze zat gisteren goed in der vel en ik heb me heerlijk met haar vermaakt, 100 % herhalingsgevaar. Dat gevaar had ik al lang bij Sabrina. En haar geile blik kon ik later op de avond niet meer weerstaan. En het was weer een weergaloze sessie.

Gedurende de dag toch nog even de sauna in gegaan en ook 2 maal de whirlpool opgezocht die niet zo erg warm stond. En later op de avond nog mijn massagekunsten mogen uitoefenen op inmiddels 3 dames. Wie weet moet ik er toch eens geld voor gaan vragen, haha. Ze waren in ieder geval begeistert!! Toch wel heerlijk als je dat als beroep hebt en je kunt met je handen over die prachtige jonge huiden glijden. Ik heb echt mijn carrière gemist.

Op naar zaterdag!!!

AlwaysHorny72
22 augustus 2012, 18:09
Duidelijk minder warm vandaag dan de afgelopen dagen en dat was duidelijk te merken.
Errug druk vanmiddag en al wachttijden om te kameren.
Desondanks liep er weer veel lekkers rond.
Ik kom niet heel vaak maar zag toch weer aardig wat nieuwe gezichten.

Druk dus!!

bosbeer
25 augustus 2012, 13:51
Al een lange tijd nikxxx meer gezien, gehoord of vernomen van NikXXX. Ook lang niet meer in de club gezien. Hopelijk is alles ok met je?

Tiga
25 augustus 2012, 15:43
Al een lange tijd nikxxx meer gezien, gehoord of vernomen van NikXXX. Ook lang niet meer in de club gezien. Hopelijk is alles ok met je?

Met Nikxxx gaat het goed, begreep ik zojuist uit een betrouwbare bron.

kempie
25 augustus 2012, 20:16
vrijdag weer een mooi dagje mogen beleven in GT. Om 14.00 uur aangekomen. Zoals altijd eerst rustig gekeken welke dames er dit keer aanwezig waren. Weer een paar fraaie nieuwe gezichtjes.

Ik had de hoop dat Celine er weer was een een paar dames die ik op de to do list heb staan. Van die lijst zag ik de dame die wel onderaan hing. Ook liepen er twee nieuwe schone rond die een optie waren. Het was vroeg dus ik gaf het de tijd. Celine was vorige keer er ook pas einde middag. Toen er een klein uur verstreken was begon ik het tijd te vinden voor de eerste kamer gang zodat ik weer een beetje hersteld was mocht Celine einde middag binnen komen. De DVP van mijn to do list was net naar de kamer dus ik keek naar de tijd en dacht als ze na een half uur terug is ga ik misschien met haar en ik ga dan nu maar kennis maken met de 2 nieuwe dames mocht dat klikken dan ga ik misschien wel eerst met 1 van deze dames naar de kamer toen ik Celine al dacht binnen zien te komen. Ik wachtte dus nog even tot deze dame zich omgekleed had en nog voor dat ze terug was was de dvp van m'n to do list al weer terug ik keek naar de tijd 13 minuten. Ik dacht die kan gelijk van m'n to do list.

Het bleek inderdaad Celine te zijn en ik heb d'r gelijk maar mee genomen naar de kamer voor een goddelijk uurtje. Daarna kennis gemaakt met de 1 van de 2 schone namelijk Marriana een heel mooie 22 jarige brunette. Sinds een week in Gt eerder in PHG gewerkt. Een goed half uurtje mee beleefd en volgende keer mogelijk wel op herhaling. De andere dame van de lijst bleek Georgiana te heten een slanke 21 jarige blonde ook uit PHG en VV. Helemaal mijn ding. Was niet zo'n geweldige sessie. Kon niet echt opgewonden raken van het pijpen en was bang dat het een fiasco zou worden omdat het toch al de derde keer was. Toch gelukt in doggie te finishen. Bij een half uur gehouden. Geen herhalingsgevaar.

Vroeg me af of het nog wel verstandig was voor een 4e sessie te gaan. Op zich wel zin in. Dus besloten dat te doen maar dan wel veel tijd te nemen voor ik dat weer ging doen maar dan wel met iemand waarvan ik weet dat ze ervoor kon zorgen dat ik ook een 4e keer klaar kwam. Dan kwamen vanavond alleen Lola, Larissa, Milena of wederom Celine in aanmerking. Ik had geen zin om voor de zoveelste keer met 1 van de eerste 3 dames te gaan dus m'n besluit stond vast het werd Celine voor de 2e keer vandaag. Ze was al naar de kamer toen ik terug kwam van m'n 3e kamer gang. Eerst wat gedronken in de bar en ze was nog weg. Half uurtje naar Sauna en bubbelbad geweest en ze was nog niet terug (wachttijd was intussen 30 minuten dus ze kan niet zijn terug gekomen en alweer naar de kamer). Geen probleem ik had flink wat tijd nodig. Bijgekletst met een oude kende en wat in de bar gehangen. Intussen was ze al zeker twee uur weg en ik uitgekletst. Ik maar gaan zitten wachten. Na een uur was ik het wel zat en begon ik toch maar te denken aan 1 van de andere 3 dames. Als een beer haar al zeker 3 uur aan het pannenkoeken was weet je niet hoelang dat nog wel kan gaan duren. Larissa kwam terug van de kamer en dan toch maar met haar ze gaat zitten en ik loop nog 1 rondje langs de cinema om m'n opties te bekijken en te overdenk. Lola zat daar ok niet. Kom terug en Larissa was alweer bezet ik denk binnen 3 minuten balen. Komt geluk vrij snel Celine toch van de kamer terug. Zo snel ze opgefrist was haar gevraagd de sleutel te halen. Wederom een prima uurtje mee gehad. Ze gaat woensdag naar huis maar heeft gezegd wel terug te willen keren naar GT dat gaat wel zeker een maand duren dus geen spijt van 2 sessie met haar op een dag.

Opvallende dat Catelea nog steeds afwezig is. Hopelijk alleen flink langer dan gedacht en is ze binnenkort weer terug en heeft ze niet voor een andere club gekozen.

CLUBSPORT
26 augustus 2012, 10:44
Gisteren mijn vakantie afgesloten in GT , het weer viel mee , had onderweg wat regen gehad maar het klaarde in de loop van de dag goed op , CUPIDI REX KETSER DESOUZA en later ook TIGA waren ook aanwezig .
het damesaanbod was goed oa gekamerd met DORINA en LOLITA , een uitgebreider verslagje volgt zoals altijd later .

dennisw
26 augustus 2012, 20:49
GT 26/08
Na lange tijd, vandaag de mogelijk gehad op een zondag naar Bruggen af te reizen. Kort na openingstijd waren beide parkeerplaatsen al redelijk gevuld. Mijn dagelijkse kleding veilig opgeborgen en incognito de barruimte als ijsbeer betreden.
Binnen was het nagenoeg uitgestorven. Het merendeel van de aanwezigen genoten van een uitgebreide lunch.
Dat maakte de keuze eenvoudig om van de whirlpool en de sauna gebruik te maken. Na dat rondje waren de dames op hun plekken in de barruimte en bij de kino geïnstalleerd. Een plekje opgezocht aan de bar en wat kennismakingsgesprekjes opgestart met voor mij onbekende nieuwelingen in lingerie verpakking. Plots zag ik in een ooghoek een kleine blonde dame gekleed in alleen een zwart slipje met een handdoek en een sleutel in de hand voorbij flitsen. Ik herkende haar van een eerder bezoek van ongeveer 2 maanden geleden. Toen had ze naar mijn idee wat langer haar en was de kleur daarvan anders. Ik beëindigde mijn eerste verkenningtocht en begon met een tweede wellness ronde. Mijn hoop was er op gevestigd dat mijn blikvanger na een half uur weer in beeld zou komen. Na wat graafwerk in het geheugen wist ik me te herinneren dat haar naam Lusi is, een Duitse dvp van ongeveer 22 jaar en 1.60 groot met een piercing in haar rechter tepel en een opvallende tato op haar kuit in de vorm van een kruislings aangebrachte veter.
Na het sauna bezoek liep ik haar in de kleedruimte bijna letterlijk tegen het lijf. Ik had geluk. Ze bleek nog niet geboekt voor een volgende cessie. Aangezien ze het in de barruimte te druk vindt werd er afgesproken elkaar te treffen bij de kino. Op nagenoeg het afgesproken tijdstip kwamen we beide aangelopen. Ze nodigde me uit aan haar rechter hand te komen zitten. Van enige terughoudendheid was geen sprake meer. Het gesprek viel geen moment stil. Er volgde van haar een spontane spraakwaterval die aangaf dat ze zich intussen thuis voelt in het wereldje en dat ze volledig de regie in handen heeft. Ze blijkt onregelmatig aanwezig te zijn en dat voor een aaneengesloten periode van 2 of 3 dagen.
In tegenstelling tot voor 2 maanden is ze veranderd in een gesprekspartner waar je een middagprogramma mee gevuld kunt krijgen. Echter dit was niet het doel van mijn bezoek aan GT. Een eerdere positieve ervaring op de kamer maakte me nieuwsgierig of ze wederom in staat zou zijn een bovengemiddelde indruk te verzorgen. Zonder te informeren naar gewijzigde service of tariefstelling vroeg ik haar na geruime tijd om een sleutel te organiseren. Het zelfvertrouwen dat ze intussen uitstraalt en de toepasselijke humor waarmee ze regeert op uiterlijke signalen gaven aan dat mijn risico op een teleurstelling nihil zou zijn.
Nadat ze een drankje voor me geregeld had werd het kamer 6. De keuze voor het bed werd aan mij overgelaten. Nadat ze het laken gespreid had gingen we liggen en volgde een eerste voorzichtige kus. Daarna daagde ze me uit voor een uitgebreide tongzoen. Haar palet aan mogelijkheden is nog steeds zeer uitgebreid. Dat ze intussen meer ervaren is was ook snel duidelijk. Ik hoefde geen aanwijzigen te geven. Ze liet haar creativiteit de vrije loop door plagend op zoek te gaan de manier waarop mijn lichaam het meest intens reageerde op haar voorzetjes. Na 25 minuten had ik me niet meer onder controle en volgde een eerste ontlading. Na een cleaning kwam ze in mijn armen liggen en kwam er een vervolg, op het eerder bij de kino opgestarte geanimeerd gesprek. Na ongeveer 30 minuten wilde ze opstaan om de lakens van het bed te verwijderen. We hadden vooraf geen tijdsduur afgesproken maar dat eerste half uur had mij op andere gedachten gebracht. Aangezien ze er zelf (ook zicht- en hoorbaar) van had genoten was het niet moeilijk haar te overtuigen om te kiezen voor een verlenging.
Ook tijdens de tweede helft bleef de ervaring ongewijzigd. De afwisseling tussen de diverse standjes en de spontane manier waarmee ze overkomt, zorgen ervoor dat ook een tweede half uur snel voorbij ging. Ze neemt de tijd en er ontstaat na ruim een uur geen discussie over een paar extra minuten.
In de kleedruimte afscheid genomen van deze kleine kanjer en haar beloond met een kus en een welverdiende fooi.
Deze dame is door haar optreden van vandaag met stip gestegen op mijn persoonlijke voorkeurslijstje.
Na een douche mijn berenvel verwisseld voor een dagelijks tenue en het pand verlaten. De auto kon ik bijna zwemmend bereiken tijdens een spontane wolkbreuk. Uiteindelijk nat, maar voldaan het parkeerterrein verlaten.
De ervaring van vandaag laat de vraagstelling niet open aan welke saunaclub een volgend bezoek zal worden gebracht. De vraagstelling beperkt zich tot wanneer?

CLUBSPORT
30 augustus 2012, 19:32
Na het korte nachtje WORLD vertrok ik zaterdagochtend richting BRUGGEN om de vakantie af te sluiten , toch nog een file onderweg zodat ik net na 12 uur de parkeerplek van GT opdraaide , er was nog genoeg plek snel plantte ik mijn auto in de hoek en haaste me naar binnen .
na alle plichtplegingen kleede ik me om en na een verfrissende douche liep ik direct langs het bargedeelte naar buiten richting de tent om eens leeker te gaan genieten van een ontbijtje , REX DESOUZA CUPIDO en KETSER zaten er al en ook LOLITA of nu LOLLI zat erbij ik begroette haar en de heren en ging wat te eten halen waarna ik me bij hen voegde , we kletsten wat en na verloop van tijd verplaatsten we ons naar binnen waar we kort een saunaronde deden , ik vond het na een kleine 10 minuten wel welletjes en vluchtte naar buiten .

Ik besloot de stoute schoenen eens aan te trekken en liep op DORINA af zij weigerde tijdens ons gesprekje dit keer stout de sleutelvraag te stellen dus stelde ik hem maar :biggrin: toch werd het op de kamer niet wat ik ervan had verwacht , buiten de kamer is ze dan een beetje een bijdehante ondeugd maar op de kamer is het allemaal wat plichtmatig en dat is dan wel jammer .
Met DORINA was het dus een eenmalig avontuur en na wat rondlopen kletsen met medeberen bankhangen besloot ik rond 5 uur toen LOLLI langsliep met haar een kamer op te zoeken , we besloten er een uur van te maken en gingen rustig van start met een heerlijke massage om uiteindelijk met verschillende standjes te eindigen in doggy , het was niet zo heftig geweest als met MAGGY maar nietemin zeker niet minder bevredigend .

Na deze heerlijke passionele sessie met LOLLI had ik wel trek gekregen en er was niet tot nauwelijks een wachtrij voor het eten dus ik viel gretig aan , het eten was weer prima verzorgd en het vlees van de barbeque smaakte goed .
hierna vond ik het wat kamergangen betreft wel genoeg , met MAGGY had ik nog wel een keer gewild maar ze was weer veel bezet en ook NICOLLE was dit keer afwezig en ik had geen zin meer om nog een nieuwe dame te proberen .
In de loop van de avond werd het weer gezellig druk KETSER kreeg genoeg aandacht van CHANTAL die hem haar BH uitleende en op zijn hoofd plantte :biggrin:
uiteindelijk vond ik het rond een uur of half 12 het welletjes , ik nam afscheid van de medeberen en ging me omkleden , bij de theke kreeg ik nog het verwijt dat ze me al lang niet had gezien :eek: ik was er 2 weken geleden nog ! verdedigde ik mezelf , ja veel te lang zei ze lachend ;) jaja geef me maar een vrijkaartje dacht ik nog , ik kreeg nog wel een kortingskaart .

ptr icecube
31 augustus 2012, 19:34
Wie is de DVP die al enige jaren in GT werkt en altijd met zo,n nepbruin gezicht loopt?

Badslippers
31 augustus 2012, 19:56
Wie is de DVP die al enige jaren in GT werkt en altijd met zo,n nepbruin gezicht loopt?

Shaira?

bosbeer
31 augustus 2012, 20:28
Wie is de DVP die al enige jaren in GT werkt en altijd met zo,n nepbruin gezicht loopt?

Het kunnen er wel meer zijn. Opvallend nepbruin is bv ook Natasja. Lang middelblond haar, niet al te groot en draagt meestal een rose setje. Verder heeft ze altijd veel praatjes en een beetje een hoge stem. Loopt nogal te jagen altijd. Met zo weinig gegevens is niet echt te bepalen wie je bedoelt.