PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Baekelandplein 20/21, Agnieschka



Ronald35
2 oktober 2006, 20:12
Zit een echte pussycat doll op het plein, heeft bij atlantis gewerkt, even bij bada en bij yin, zut nu in eindhoven. Een echt geile s.......... uit polen, agnes heet ze doet pzc voor 60 is echt een onwijs lekker geil ding. Donkere ogen, 1.65 high heels, vol met tattoo's piercings weet ik niet meer

Hollandmale
2 oktober 2006, 20:19
Zit een echte pussycat doll op het plein, heeft bij atlantis gewerkt, even bij bada en bij yin, zut nu in eindhoven. Een echt geile s.......... uit polen, agnes heet ze doet pzc voor 60 is echt een onwijs lekker geil ding. Donkere ogen, 1.65 high heels, vol met tattoo's piercings weet ik niet meerIs het deze Agnes: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1961&highlight=agnes ?

Forza...germania
2 oktober 2006, 21:46
Lieve Ronald vul eff het volgende formuliertje in ;)

Anders ga ik wel effe kijken.........:sleep: :sleep:

Ronald35
11 oktober 2006, 07:36
ja ik weet niet of het die agnes is, ze heeft veel tattoo's op d'r enkel ze heeft een onwijs mooi koppie en een heeeeeeeel strak lijf, spreekt goed engels of was het nou duits? :( het is in iedergeval het deel waar je tegenaanloopt als je binnenkomt de liggende U zeg maar en dan rechts het 3e raam met een bordje agnes polen voor het raam

Ronald35
6 november 2006, 23:16
ja ze zit nu op #21, ik heb haar weer 80euri's gegeven en heb als de vesuvius in de lucht gespoten, heftig wijf hoor als je haar wat langer kent, hmmmmmm an addiction extra.....

Forza...germania
5 februari 2007, 22:04
Anders ga ik wel effe kijken.........:sleep: :sleep:

....dus zo gezegd, zo gedaan. Dat was afgelopen week dus al. Welliswaar niet echt in wandel-outfit :rofl: , maar Forza had al lang gezien dat er daar op dat Baekelandplein (:eek: :eek: ) toch wel een errrruuuugggg fraaie brunette voor het raam stond te lonken, die eigenlijk niet zo paste in de mistroostige aanblik dat het plein op deze gure doordeweekse dag maakte. Maar dat het zeer snel tot een rendez-vous zou komen dat stond wel vast. Daarvoor was het prominent aanwezig bordje: Ik kom van 'PL' te opzichtig geplaatst.

Hedenavond was het dus zo ver.

Naam: Agnieschka

Haarkleur/lengte : zwart/lang krullend haar

Lengte : 1.70m en op higheels circa 10cm groter.

Postuur/Cupmaat : Slank / B (echt)

Nationaliteit / Taal : Pools / Duits, Engels en beetje Nederlands

Leeftijd : 24

Piercings/ Tattoeages: Navelpiercing en Arschgeweih

Service : GV/ZK/Beffen/Vingeren/FO (en wellicht FT, niet gevraagd)

Tijdsduur: Circa 20 min.

Prijs: € 60

Extra :Ik heb een uitgebreid programma met FO genomen.

Voorheen: Diverse saunaclubs en FKK's in Duitsland w.o. FKK Atlantis, FKK The Palace, GT, overige o.a. in Düsseldorf, verder ook YY en BB in Nederland.

Naast het feit dat deze Agnieschka en erg fraaie verschijning was, ook een zeer sympatieke meid en het klikte eigenlijk al meteen toen de Duitse en Nederlandse Clubs ter sprake kwamen. Meteen hele verhalen over "De ondergang van Atlantis" en de "Zuhälterei in Yinyang"; ja zo hoor je nog eens wat.
Alvorens er tot enige actie werd overgegaan en de dame langs me lag maar even de tijd genomen om dit fraais eens goed te bekijken. Gespreksonderwerpen hierbij waren o.a. haar high-heel-schoenen met witte touwtjes om haar benen, de lengte van haar schaamhaarstreepje en de afbeelding van een enkele tattoeage die er op het lichaam prijkten:hah: :hah: .

Langzaam werd er tot enig gekus overgegaan, nog iets meer tot het niveau ZK bereikt was, terwijl de B-cupjes door mijn handen gleden.....niet al te vervelend moet ik zeggen:smile2:
Al snel werden de balletjes gelikt en een lekkere pijpbeurt gekregen. Dat deed ze erg goed; ervaring was duidelijk merkbaar. Daarna de dame nog even lekker verwend, alvorens het condoom werd volgeschoten in missio: Optickgevalletje om in vaktermen te spreken:teuflisch
Erg goede ervaring tegen een voor Eindhovense begrippen zeer concurrerende prijs. Ik vermoed dat er ook nog wel FT mogelijk is, gezien haar FKk-arbeidsverleden. Wasfaciliteiten zijn ook in ruime mate aanwezig op een verder erg nette kamer.

Kijk, nu ben ik beslist toch niet onwetend van wat er in Hookerlandia allemaal mogelijk is qua service en prijs....Ronald35 ook niet lijkt me. Dus voordat de hele ijsberenpopulatie, en vooral daar boven de rivieren (:D ), haar commentaar weer klaar heeft: jullie mogen onze platte kar wel hebben, als wij Agnieschka maar mogen behouden :fickdich: Getver.....wat was dit lekker !!

NB: Daar vooraan op nr 2 zat ook een lekker blond hummeltje van vooraan 20 met een strak lichaam. Weet iemand wie dat is ?

Grtz

Big30
5 februari 2007, 22:43
Kijk, nu ben ik beslist toch niet onwetend van wat er in Hookerlandia allemaal mogelijk is qua service en prijs....Ronald35 ook niet lijkt me. Dus voordat de hele ijsberenpopulatie, en vooral daar boven de rivieren (:D ), haar commentaar weer klaar heeft: jullie mogen onze platte kar wel hebben, als wij Agnieschka maar mogen behouden :fickdich:

Grtz

Beste Forza zou je even willen bevestigen dat we hier niet met een 1 April grap te maken hebben :D!

De platte kar (=PSV Kampioen) willen inleveren als deze dame maar in Eindhovuh blijft???

Kamer nummer 15 lijkt te kloppen = Westkant en als je ervoor staat derde raam van rechts, dat heeft Ronald35 goed onthouden!

Forza...germania
5 februari 2007, 22:49
Beste Forza zou je even willen bevestigen dat we hier niet met een 1 April grap te maken hebben :D!

De platte kar (=PSV Kampioen) willen inleveren als deze dame maar in Eindhovuh blijft???

Kamer nummer 15 lijkt te kloppen = Westkant en als je ervoor staat derde raam van rechts, dat heeft Ronald35 goed onthouden!

1. Geen 1-april-grap
2. Nicknaam wordt veranderd in: Forza...Baekelandplein!
3. Locatie was vanavond nr 20 en vorige week nr 21. Ze wisselt deze kamers af al naar gelang de aanwezigheid van vaste huursters. In laatste bericht van R35 werd ook al melding gemaakt van nr 21 !
4. Na 3 landstitels op rij, raakt de sleur er een beetje in op dat Stadhuisplein; vuurwerkincidenten zijn immers alleen leuk met nieuwjaar en beslist niet met 50.000 toeschouwers op een hoop :nee:

Big30
5 februari 2007, 22:59
3. Locatie was vanavond nr 20 en vorige week nr 21. Ze wisselt deze kamers af al naar gelang de aanwezigheid van vaste huursters. In laatste bericht van R35 werd ook al melding gemaakt van nr 21 !


Ronald had het over de liggende U (#15), dat zijn de nummers 11-17, nr. 20/21 das de staande U = Zuid-zijde oftewel de nummers 18-24.

Groet,
Big30