Volledige versie bekijken : Andrea (Roemeense) ex-Sixsens
seksenfun
12 april 2013, 22:56
haarkleur/-lengte: lichtblond /lang (vaak omhoog opgeknoopt)
lengte dame: 1,57
postuur/cupmaat: slank /natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: nee/nee
service: de gewone dingen allemaal een beetje
voordelen: grappig
nadelen: de dingen gebeuren een beetje plichtmatig
extra’s bij het bezoek: gaat mee in de HWP :smoke:
Frank-de
14 april 2013, 23:30
Heb met deze dame gekamerd: mooie meid, redelijke service. Maar omdat ze zeurt om extra geld voor diensten die tot het standaardpakket behoren is kans op herhaling nihil.
vk924544
10 augustus 2013, 01:42
Ben vandaag na een tijdje weer eens in Sixsens geweest. Was redelijk druk voor een vrijdag ochtend/middag. Vele meiden aanwezig met hoog oostblokgehalte.
Trof in omkleedruimte Andrea, een knappe Roemeense verschijning van 23 lentes, leuk snoetje en lekker kontje. Zoals de vorige reactie al aangaf is ze slechts geïnteresseerd in 1 ding: MONEY.
1x klaarkomen en halfuurtje was al voorbij volgens haar terwijl we pas 10 minuten aan het rommelen waren. Toont totaal geen initiatief om lekker van elkaar te genieten.
Herhalingsfactor: 0
Als je echt wil genieten moet je vooral niet bij Andrea zijn
Breezahlover
29 augustus 2013, 21:30
Vandaag heb ik met een Andrea gekamerd, maar ik weet niet of dit de juiste Andrea is. Sexenfun heeft het over lichtblonde haren, maar de Andrea van vandaag had donkerbruine haren. Maar dat kan natuurlijk uit een potje zijn. Ze gaf aan dat ze vandaag weer begonnen was na de vakantie.
Een mooie verschijning. Niet al te groot, dus de 157 cm zouden kunnen kloppen. Vandaag was ze erg vriendelijk, nam initiatief en keek niet op de klok. Het werd een fijne sessie met PZC, NMC, verschillende standjes en spuiten over het lichaam. Ook werd er niet om extra pecunia gezeurd....
Hmmm, ofwel het is een andere Andra, ofwel ze heeft gedurende de vakantie een klant-tevredenheids-cursus gevolgd.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar :-)
tym
12 oktober 2013, 22:47
Very good service (french kiss, 20 minutes of sex, ....), sweet skin, good feeling but little problem : pussy smells sperm (I think of her boyfriend)
Bubbelbader
7 november 2013, 12:15
Vandaag heb ik met een Andrea gekamerd, maar ik weet niet of dit de juiste Andrea is. Sexenfun heeft het over lichtblonde haren, maar de Andrea van vandaag had donkerbruine haren. Maar dat kan natuurlijk uit een potje zijn. Ze gaf aan dat ze vandaag weer begonnen was na de vakantie.
Dat is een andere Andrea. De Andrea met bruine, gemêleerd bruin wat langer haar zeurt niet om extra's. Haar dienstverlening is wat standaard. Pijpen met handinzet, helaas gebruik van smeermiddel. Mooi lijf en mooi koppie. Maar je merkt aan alles dat ze nog maar weinig ervaring heeft.
Flyerke
16 november 2013, 15:07
Donderdag na een leuke kamergang met de mooie Daisy,trof ik Andrea aan in de zetel nabij
orietaalse ruimte,ze vroeg waar ik naartoe ging ,ik zei straks eten aangezien het nog wat vroeg
was ging ik bij haar zitten. Ze kloeg dat het kalm was, ik zei dat het wel eens aan haar service
zou kunnen liggen,hadden het ook over deze forums, misschien heb ik haar wel wakker geschud:biggrin:
Ze is met mij gaan eten,daarna in de bar iets gaan drinken, geen gehaast tiens.
Dan naar de kamer geweest service was behoorlijk, pijpen was ok wat zoenen kon beter 2standjes
geneukt halfuurtje volgemaakt, geen gezaag om extra,s .
Persoonlijk vind ik Andrea wel een mooi meisje.
Dienstverlening was ok maar ik heb al beter gehad
Grts F
mikem2
5 december 2013, 14:41
Afgelopen maandag de Brunette Andrea besnuffeld.
Bij de relaxruimte was ze al aan het berenjagen, maar omdat deze jager net met zijn buit over de gang liep toch maar even laten zitten.
Maar verdomd mooi koppie.
Naderhand zat ik aan de bar en kwam deze roemeense schone mij vergezelen aan de bar.
Hoe is t mozes... Bijna geen beren en extreem veel berinnen en precies zij gaan naast me zitten.
Vrij snel liep ik in de fuik.
Fantastisch lichaam. Prima TZ. Zoals hiervoor al gezegd geen gehaast of gezeur.
Prima dienstverlening.
Maar zal ongetwijfeld in deze club beteren zijn.
Maar hoort mij niet mopperen.
Fijn om eens met zo'n lolita het bedje te delen.
Gebeurd me niet elke dag ;)
Flyerke
8 december 2013, 21:26
Vandaag met deze brunette ook gekamerd, had ze al gespot in de namiddag maar was wat later
al bezet Net voor het avondeten zag ik haar zitten in de bar er volgde een leuk gesprek waarna we
richting kino zijn vertrokken, daar lekker strelen zoenen dus richting kamer waar ik een heerlijke
halfuurtje heb beleefd met deze mooie dame zoenen pzc beffen verschillende standjes gesekst
mooie meid prima service vriendelijk en supermooie borstjes C
Wat mij betrefd topie :)
Is dus niet de blonde Andrea
Grts
Frank-de
12 december 2013, 01:14
Heb sinds lange tijd weer eens met brunette Andrea gekamerd. Wow! Ze heeft veel bijgeleerd sinds mijn kamergang in het voorjaar. Heb bij haar uitgeprobeerd hoe ver ik kon gaan en dat was heel ver. Herhalingsgevaar honderd procent!
seksenfun
10 september 2014, 22:31
--> YY :smoke:
FBA
2 oktober 2014, 10:56
Heb een paar weken geleden met Andrea een eerst keer een ritje gewaagd. Ik had haar in de bar al een paar keer gezien en ze ziet er inderdaad mooi en lekker uit. Ze ging ook steeds recht op haar prooi af...zo ook bij mij. Ik zat aan de bar toen ze bij me kwam staan. Alsof we mekaar al een eeuw kenden, pakte ze me vast en begon me te tongzoenen en met mijn edele familiejuwelen te spelen. Naïf als ik ben ging ik met haar de kamer op. Op zich geen slechte sessie, maar niets speciaals. Heeft ook een lekker kutje vind ik persoonlijk...maar op een gegeven moment begon ze alles te doen om maar tijd te rekken. Ik had de klok wel in de gaten en we gingen net iets over het half uur. Aan de lockers gekomen wou ik haar het normale bedrag geven, zijnde 50 €...maar daar kon ze niet mee leven...het was langer dan een half uur geweest vertelde ze. Ja...35 minuten idd. Met minder dan 75€ nam ze geen genoegen. Ik had daar dan een scene kunnen maken, maar dan krijg je die kleerkast van aan de ingang waarschijnlijk tegen en daar had ik nu ook geen zin in. Heb haar dan de 75€ gegeven met de melding dat haar service wel wat beter had mogen zijn.
Nu, vorige week kwam ik haar daar opnieuw tegen en begon ze opnieuw tegen me aan te schurken. Ik vroeg of ze me nog herkende...maar ze gaf aan van niet(bewust of onbewust). Ik zei haar dat we een paar weken voordien ook al gekamerd hadden. Ze vroeg of het goed was...waarop ik antwoorde dat ik voor 75 € en 35 minuten toch wel iets anders had verwacht. Ze beloofde om het goed te maken als ik opnieuw met haar meeging. Ik weer de naïviteit zelve ben weer op haar voorstel ingegaan. Op de kamer gekomen was haar eerst vraag "hoeveel uren wil je met me doorbrengen". Tja, dat was al een vals begin na haar vorige sessie. Ik antwoorde "zeker 2"...in haar ogen verschenen letterlijk € tekens. Helaas voor haar heb ik het spel op dik 20 minuten afgehandeld en haar gezegd dat het verder niet meer moest voor mij. Veel woorden heeft ze dan niet meer aan mij besteed :-). Ook niet meer voor herhaling vatbaar.
johndeere
28 december 2014, 09:48
heeft iemand andrea nog gezien
ronny07
25 januari 2015, 15:54
Ook met deze mooi Andrea had ik afgelopen donderdag nog een fijne topsessie. Leuke meid en heerlijk om mee te knuffelen. :) Prachtig bruin figuurtje. Ik kende haar nog van SS en heel leuk om haar weer terug te zien. Ze was pas terug van vakantie. Zeer zeker weer voor herhaling vatbaar.
lollypopman
2 februari 2015, 12:49
Gister deze toppertje ook gepakt
Idd ze heeft donkerblond/bruin haar
Mooie ogen killer ass lekker rond en niet te groot of klein
Heerlijke gfe sessie met lange diepe tz
Ballen likken en slow afwisselind met snel prima bj
Haar ook nog even laten genieten al duurde het wel 10 min plus voordat ze kwam
Waarbij ze echt hard kreunt en al haar spieren samentrekken en met haar eigen biorsten speelt
Daarna ft in haar mond ze slikt niet spuugt het wel weer uit
Daarna nog 3 standjes gedaan cowgirl missio en mijn favo doggy pov op haar ass is echt dodelijk
ronny07
18 februari 2016, 11:50
Anderhalf week geleden was ik weer eens met haar naar de kamer geweest en het was weer heel goed. Ze zag er heel goed uit met nu mooi lang blond haar. Service nog altijd uitstekend. ;)