PDA

Volledige versie bekijken : Vicky (Dominicaanse/Spaanse): voorheen in Barcelona, nu in de Sauna Scene



ChupaChupa
13 april 2013, 13:28
Deze post ook al bij algemene verhalen geplaatst, ik wist niet goed dat je ook op naam iets kon starten, bij deze nog wat meer gegevens + herhaling van de post:

naam: Vicky
leeftijd: gaf aan 38 jaar
taal: alleen Spaans, en heeeel klein beetje Duits
land: oorspronkelijk Dominicaans, al 10 jaar in Spanje
uiterlijk: typisch latina, iets teveel gebit, is overeen te komen

Gisteren nadat ik eerst voor Euro 110,-- all in me bij Xanten had vermaakt, doorgereden naar Magnum. Heb me eerst Thais laten masseren door de oude Thaise dame die dat doet, heerlijk de spiertjes weer helemaal los. Kon in 1e instantie niet veel soeps vinden (veel van hetzelfde, maar met name veel, want als je voorzichtig telt door alle ruimtes heen dan kom je toch wel op meer dan 50 dames binnen). Nou ja, ergens aan het eind van de gangen liep ik tegen een Latijns uitziende dame aan, we klikten gelijk. Ze komt uit de Dominicaanse, woont al 10 jaar in Spanje (Barcelona), maar daar heeft de crisis echt toegeslagen (als er geen geld meer aan dames van plezier wordt uitgegeven dan is het pas echt economisch mis in een land) dus met de spinnenwebben op haar doos is ze naar Duitsland vertrokken (ze heeft na 10 jaar in Spanje een Spaans paspoort). Nou ja, qua looks valt ze niet eecht super op (een ietwat te groot gebit zelfs met iets teveel tandvlees zichtbaar) maar dat compenseert ze 100% in enthousiasme. Uiteindelijk 2 uurtjes met deze dame doorgebracht, was zeker de moeite waard. Ze heet Vicky, handicap is dat ze alleen Spaans spreekt. Na 15 jaar aan de Spaanse Costas te hebben uitgehangen brabbel ik een aardig woordje Si, no, cervesa mee dus dat ging aardig. Ze zei wel dat het lastig is voor haar, omdat ze geen Duits en Engels spreekt. Als je deze dame tegen het lijf loopt, gewoon meegaan en je laten verwennen, dat kan ze als geen ander!