PDA

Volledige versie bekijken : Gina (Roemeense)

dasnietzofijn
14 april 2013, 20:59
Naam : Gina

Nationaliteit/taal :Roemeense / Roemeens en slecht Engels

Leeftijd : 19

Haarkleur/lengte : bruin

Lengte : 165

Postuur/Cupmaat : slank maar stevige billen/ B

Tatoeage/Piercing :nvt

Service : TZ, PZC, NMC

Deze dame was letterlijk nieuw in het vak. Zo zat ze 3 weken geleden nog in Boekarest en nu haar centjes te verdienen in Duitsland. Aan de service was het niet te merken maar naar mijn idee was het al te vaak dat ze iets niet snapte omdat haar Engels belabberd was. Conversatie is dus helaas niet mogelijk maar zo een jong snoepje maakt alles goed op de kamer.

ThomasP
6 augustus 2013, 18:53
Naam : Gina

Nationaliteit/taal :Roemeense / Roemeens en slecht Engels

Leeftijd : 19

Haarkleur/lengte : bruin

Lengte : 165

Postuur/Cupmaat : slank maar stevige billen/ B

Tatoeage/Piercing :nvt

Service : TZ, PZC, NMC

Deze dame was letterlijk nieuw in het vak. Zo zat ze 3 weken geleden nog in Boekarest en nu haar centjes te verdienen in Duitsland. Aan de service was het niet te merken maar naar mijn idee was het al te vaak dat ze iets niet snapte omdat haar Engels belabberd was. Conversatie is dus helaas niet mogelijk maar zo een jong snoepje maakt alles goed op de kamer.

Hi,

Die Gina ist aus Ungarn und hat für mich persönlich einen der besten Serviceangebote aus dem Aca. Schöne ZK ohne Zeitdruck. Lässt viel Nähe zu. Blässt schön zärtlich tief bis hart, wie manns mag!

dasnietzofijn
10 augustus 2013, 08:02
Hi,

Die Gina ist aus Ungarn und hat für mich persönlich einen der besten Serviceangebote aus dem Aca. Schöne ZK ohne Zeitdruck. Lässt viel Nähe zu. Blässt schön zärtlich tief bis hart, wie manns mag!

das ist eine andere Gina! das Mädchen, das Sie angesprochen hat ebenfalls in Den Haag in den Niederlanden gearbeitet. schönes Mädchen, lockiges Haar, guter Körper und sehr guter Service. Ich wusste nicht besuchen ihr Zimmer Bei ACA.