Volledige versie bekijken : Tiga de saunaclubtester
Willem2
3 oktober 2006, 13:02
In één week tijd is onze moderator in 4 verschillende clubs geweest : Palace, GT, PHG en Relax.
Dus voor tips en trucs kunt u bij hem terecht ;)
Groeten Willem2 :wink:
PS Waarom hij dit gedaan heeft ? Antwoord : Ik ben gewoon een geil mannetje :D
Tiga
3 oktober 2006, 13:54
Ik neem mijn taak als Mod serieus, zou jij ook es moeten doen :freu::love2:
Willem2
3 oktober 2006, 14:12
Ik neem mijn taak als Mod serieus, zou jij ook es moeten doen :freu::love2:
Daarom ben ik wat vaker thuis om op de boel te passen.
Ik weet dat je geen zegeltjes krijgt in al die clubs maar jij blijft maar plakken hé :D .
Willem2 :wink:
Willi69
3 oktober 2006, 14:12
Da bleibt ja keine Zeit mehr für die Disco... :rolleyes:
Stiffmaster
3 oktober 2006, 16:04
Nein keine zimmer frei, maar blijven plakken hè, komen die zegeltjes ook wel weer terecht :p
little diablo
3 oktober 2006, 19:28
In één week tijd is onze moderator in 4 verschillende clubs geweest : Palace, GT, PHG en Relax.
Dus voor tips en trucs kunt u bij hem terecht ;)
Groeten Willem2 :wink:
PS Waarom hij dit gedaan heeft ? Antwoord : Ik ben gewoon een geil mannetje :D
en de conclusie:confused: wat waren de voor en nadelen ten overstaan van de clubs.
Gustomass
3 oktober 2006, 20:04
Ideeën komen wel eens spontaan opborrelen.
Tiga, wat zagen we al niet opborrelen in de Jacuzzi afgelopen vrijdag in Golden Time. Had Gustomass er erg in dat zijn medeijsbeergenieter niet zó maar zat te bubbelen maar aan een ware saunaclubtest bezig was!!
Laten we het lijntje eens doortrekken;) ;) .
Je hoort de dames wel eens hun mening geven over ons ijsberen, hoe we zijn, hoe we overkomen, welke nationaliteit we hebben, of we lief genoeg voor ze zijn.....
Voorstel aan het damescorps in Golden Time.
Kunnen jullie niet een saunaclubbezoekerstest in het leven roepen.
Denk dat er best wel wat beertjes zijn die zich aan een testje willen laten onderwerpen.....
Inschrijven kan bij ondergetekende.
Test is volledig voor eigen verantwoordelijkheid hetgeen ook geld voor het eventueel ondergane genot..
Eventuele gevolgen, mogelijk varierend van kniestootjes, blauwe plekken tot huwelijksaanzoeken zijn eveneens volledig voor risico van de ijsbeer.
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd......
Gustomass droomt rustig verder, droom je mee????
Tiga
3 oktober 2006, 21:51
De conclusies zou ik eigenlijk als volgt willen omschrijven.
1. Gedeelde vreugde is dubbele vreugde
Waarmee ik wil zeggen dat als je alleen in een tent bent, het toch wel wat minder gezellig is. Natuurlijk kom ik met een praatje met wat meiden, ff plonsen in een badje en een sauna een heel eind. Ervaringen delen, scouts etc zijn toch wel fijn. In Palace heb ik gelukkig een hele tijd met een Amerikaan (first timer) gesproken.
2. Op zoek naar aandacht/genegenheid of hoe je het ook wilt omschrijven, kun je beter in een saunaclub terecht dan in een FKK club, uitzonderingen daargelaten. In FKK ligt de focus op briefjes van 50 waarbij het gebruikelijk is om geen 30 min vol te maken. Relativerend: dat hebben sommige dames in saunaclubs ook, mogelijk door een FKK verleden?
3. Ook ik vind aandacht leuk echter het is ook fijn om na een aantal dagen te kunnen zeggen dat je overal de deur hebt dichtgetrokken zonder vlinders in je buik. Dat bevalt mij wel.
4. Elke tent is uniek. Dit combinerend met het feit dat elke ijsbeer zijn wensen heeft, denk ik dat alle discussies over welke club beter is zinloos is omdat het over persoonlijke voorkeuren gaat. Uiteraard dienen de basale dingen wel in orde te zijn, zoals eten, schoonmaak etc.
5. Verandering van spijs doet eten.
In GT en vooral in PHG merkte ik toch dat ik met veel meiden niet ga maar niet meteen een reden kan bedenken waarom niet. Ik zie ze al zolang rondlopen en dat maakt ze minder bijzonder? In een onbekende omgeving ga je sneller op je intuïtie af. Die meid is leuk, daar ga ik mee.
6. Als je relatief veel in 1 of 2 clubs vertoeft is het goed om een keer iets anders te proberen. Het brengt de spanning terug in je bezoek en je realiseert wat er allemaal wél goed is in plaats van alleen de negatieve dingen te benoemen van je stamclubs. Nieuwe indrukken beleef je intenser dan bekende dingen. Ik denk dat veel ijsberen dit herkennen....
Ongetwijfeld kan ik meer conclusies trekken maar ik hou het voor nu even hierop. Ze zijn niet wetenschappelijk en vrij subjectief/persoonlijk. Dit geef ik alleen maar aan omdat er vast beren zullen zijn die het met bovenstaande niet of minder eens zijn.
Zo'n rondje kan ik trouwens iedereen aanraden...
Big30
3 oktober 2006, 22:12
De conclusies zou ik eigenlijk als volgt willen omschrijven.
2. Op zoek naar aandacht/genegenheid of hoe je het ook wilt omschrijven, kun je beter in een saunaclub terecht dan in een FKK club, uitzonderingen daargelaten. In FKK ligt de focus op briefjes van 50 waarbij het gebruikelijk is om geen 30 min vol te maken. Relativerend: dat hebben sommige dames in saunaclubs ook, mogelijk door een FKK verleden?
4. Elke tent is uniek. Dit combinerend met het feit dat elke ijsbeer zijn wensen heeft, denk ik dat alle discussies over welke club beter is zinloos is omdat het over persoonlijke voorkeuren gaat. Uiteraard dienen de basale dingen wel in orde te zijn, zoals eten, schoonmaak etc.
5. Verandering van spijs doet eten.
In GT en vooral in PHG merkte ik toch dat ik met veel meiden niet ga maar niet meteen een reden kan bedenken waarom niet. Ik zie ze al zolang rondlopen en dat maakt ze minder bijzonder? In een onbekende omgeving ga je sneller op je intuïtie af. Die meid is leuk, daar ga ik mee.
6. Als je relatief veel in 1 of 2 clubs vertoeft is het goed om een keer iets anders te proberen. Nieuwe indrukken beleef je intenser dan bekende dingen. Ik denk dat veel ijsberen dit herkennen....
Ongetwijfeld kan ik meer conclusies trekken maar ik hou het voor nu even hierop. Ze zijn niet wetenschappelijk en vrij subjectief/persoonlijk. Dit geef ik alleen maar aan omdat er vast beren zullen zijn die het met bovenstaande niet of minder eens zijn.
Zo'n rondje kan ik trouwens iedereen aanraden...
ad.2 Tjsa hier worden FKK's bijna gestigmatiseerd ;), maar zoals je onder 4 al zegt "Iedere tent is uniek en we hebben allemaal zo onze voorkeuren"!
De een zweert bij Gt en PHG de ander rijdt graag 350 km diep in Duitsland en weer een ander houdt het nog liever dichter bij huis (Relax/YY) om uiteen lopende redenen.
ad.4 Maar vooral natuurlijk het dames aanbod, de sfeer onderling tussen de ijsbeertjes en tussen ijsbeertjes en de dames.
ad. 5 Helemaal mee eens, recent ontdekt dat je voor een leuk avondje ook dicht bij huis = Mol veel plezier kunt hebben.
ad. 6 Klopt helemaal maar ook dat sommige eerste indrukken een onuitwisbare indruk op je kunnen maken :D .
Ach ja zo hebben we allemaal onze voorkeuren. Feit blijft natuurlijk wel dat zonder discussie de beste sauna/FKK zich bevindt in X-X :D :thefinger :p , heb zelf in September PHG, Gt, Oase en relax met (een) bezoekje(s) vereerd, mijn voorkeurslijstje iets aangepast maar de top-positie is onveranderd ;) !
Gr. B.
Willem2
6 oktober 2006, 10:50
Tiga en Bitchhunter hebben ook afgesproken elkaar een keer te treffen in een club : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3447 :D ;) :lostit:
Willem2 :wink: