PDA

Volledige versie bekijken : Clubtombola's overzicht!



Toontje
19 april 2013, 22:28
Hallo,

Ik zie dat er hier tombolaas zijn. Altijd leuk maar van welke clubs bestaan er dus tombolaas, is daar een lijst van misschien idee om deze te maken?

Willem2
22 april 2013, 10:58
Hallo,

Ik zie dat er hier tombolaas zijn. Altijd leuk maar van welke clubs bestaan er dus tombolaas, is daar een lijst van misschien idee om deze te maken?

Hallo Toontje,

Ik zal het even voor je opsommen bij welke clubs je een vrijkaartje kunt winnen, dan wel een kortingskaart. ( Eigenlijk heel simpel ; overal waar je een actieve Tombola ziet) :


Planet Happy Garden,
Amnesia
Babylon
Dolce Vita
Emporium
Freude39
Fun Garden
Golden Dreams
Haus Panthera
Heaven7
Magnum
Parksauna Residenz
Planet Eden
FKK Salome
Samya
Sixsens
Van Goch
Villa Marisol
Partytreff Dorsten (kortingskaart)
Partytreff Emmerich (kortingskaart)
Partytreff Osnabrück / Totalclub Osnabrück (kortingskaart)
Partytreff Xanten (kortingskaart)

In totaal gaan er zo'n 80-100 kaarten per maand de deur uit....

:wink2:

Big30
22 april 2013, 17:09
Wellicht nog ten overvloede opgemerkt. Een ieder kan zich inschrijven voor de Tombola met als enige restrictie dat men minimaal 10 geschreven berichten op zijn conto moet hebben. Liefst natuurlijk berichten met de nodige content en relevantie voor het Forum.

Ik tel in totaal 24 Tombola's, met 24 inschrijvingen kom je dan ook op 24 berichten maar das dan eigenlijk een beetje vals spelen ;).

The Joker
22 april 2013, 18:47
Toch zou het voor de gemiddelde Alzheimer beer wel makkelijk zijn als je ergens in je profiel gewoon aan kunt vinken aan welke Tombola's je mee wilt doen.
Heb zelf overigens geen idee waar ik aan meedoe, ik win zo weinig :)

Dalton
22 april 2013, 19:21
Toch zou het voor de gemiddelde Alzheimer beer wel makkelijk zijn als je ergens in je profiel gewoon aan kunt vinken aan welke Tombola's je mee wilt doen.
Heb zelf overigens geen idee waar ik aan meedoe, ik win zo weinig :)

Kansloze Rukker is ook geen goed idee met zo'n woord vraag je erom,Gelukzalige Trekker klinkt veel beter en dan heb je meer kans:wand:

Nibor76
22 april 2013, 21:24
Wellicht nog ten overvloede opgemerkt. Een ieder kan zich inschrijven voor de Tombola met als enige restrictie dat men minimaal 10 geschreven berichten op zijn conto moet hebben. Liefst natuurlijk berichten met de nodige content en relevantie voor het Forum.

Ik tel in totaal 24 Tombola's, met 24 inschrijvingen kom je dan ook op 24 berichten maar das dan eigenlijk een beetje vals spelen ;).
Maar in hoeverre wordt daar rekening mee gehouden, nee over de uitslag(en) kan niet worden gecorrespondeerd maar toch.
Ik krijg toch ook vaak het gevoel dat men zich voor de ruim 20 Tombola's inschrijft en zie daar 20+ berichten op je naam.
Bij populaire tombola's ga je naar twee nieuwe verse pagina's je weer aanmelden.

Dus en 10 relevante berichten en niet meer dan 1 inschrijving.
Vaak zie ik ook meerdere inschrijvingen staan.
Misschien is er ook wel een zachte regel van na een 6 maanden mag je weer extra inschrijven of zo maar dat weet ik niet dat gok ik.

Of anders zou je pas na 5 of 10 "thanks" je in mogen schrijven.

Big30
22 april 2013, 21:43
Maar in hoeverre wordt daar rekening mee gehouden, nee over de uitslag(en) kan niet worden gecorrespondeerd maar toch.
Ik krijg toch ook vaak het gevoel dat men zich voor de ruim 20 Tombola's inschrijft en zie daar 20+ berichten op je naam.
Bij populaire tombola's ga je naar twee nieuwe verse pagina's je weer aanmelden.

Daar wordt bij de uitgave van de kaarten rekening meegehouden. Alleen moet je nu niet van me verwachten dat ik bv over het afgelopen jaar van de in totaal meer dan 1000 kaarten een verdeling aan kan geven waarop het aantal uitgereikte kaarten vs aantal geschreven berichten gecorrigeerd voor relevante inhoud is uitgezet!

Nb.

- 1 maal inschrijven is in principe voldoende maar je mag je best elke maand opnieuw inschrijven.
- Tombola kaarten zijn 2 maanden geldig.
- Laat je kaartje niet verlopen en schrijf je niet blind in voor alle Tombola's.
- Kaarten gewonnen in BRVDM gaan geheel buiten de forumleiding om daar is de Jury voor verantwoordelijk, zie ook kaarten gewonnen met de voetbal en/of F1 poel.

Voor de verdeling van de kaarten geldt 1 zekerheid, we doen het nooit goed en daar zal altijd kritiek opblijven ... .

"Het zijn altijd dezelfden die winnen", "Belachelijk dat nieuwe leden ook kunnen winnnen!", "Je moet alleen veelschrijvers belonen", etc. etc.

sofaking
22 april 2013, 21:51
80-100 per maand, of een duizendtal per jaar. Komt dus bijna overeen met het aantal unieke posters op een jaar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22433-Fact-en-Fucksheet-oftewel-de-HARDE-cijfers&p=250221#post250221
Wat een fijn afgesteld universum is het toch, waar wij in leven. :uglysex:

Big30
23 april 2013, 18:02
Heb zelf overigens geen idee waar ik aan meedoe, ik win zo weinig :)


:ola2::ola2::ola2:


En de winnaar van de Tombola is geworden :








Hartelijk Gefeliciteerd

The Joker



met je vrijkaartje voor




https://www.ijsberenforum.com/banners/fullbannergt.gif (http://www.goldentime.de)


:ola2::ola2::ola2:





Iedereen die zich heeft ingeschreven doet weer mee met de volgende trekking.
Velen kunnen zich nog inschrijven. Kijk naar de voorwaarden.


Volgens mij doe je mee aan de GT tombola :tongue:.

Big30
7 mei 2013, 22:30
Ook deze maand geven we voor in totaal zo'n 24 clubs weer zo'n 125 vrijkaarten weg!

Schrijf je in voor een Clubtombola die je kunt vinden bij de desbetreffende clubs topics om een kans te maken op een Vrijkaart.

MiniME
8 mei 2013, 09:20
Goed te lezen. Neem aan dat je niet telkens opnieuw hoeft in te schrijven, ook niet als je voor een bepaade club al eens iets gewonnen hebt?

Lijkt er namelijk op dat toen ik niet/weinig schreef ik meer vrijkaarten won dan nu ik weer wat meer schrijf.............of zit daar totaal geen relatie tussen? :cool:

BTW, goed inititiatief is het sowieso, het is een leuke manier om clubs te leren kennen!

Willem2
8 mei 2013, 13:52
Goed te lezen. Neem aan dat je niet telkens opnieuw hoeft in te schrijven, ook niet als je voor een bepaade club al eens iets gewonnen hebt?

Lijkt er namelijk op dat toen ik niet/weinig schreef ik meer vrijkaarten won dan nu ik weer wat meer schrijf.............of zit daar totaal geen relatie tussen? :cool:

BTW, goed inititiatief is het sowieso, het is een leuke manier om clubs te leren kennen!


Inschrijving hoeft inderdaad maar 1x maar je kan uiteraard nog een keer de aandacht op je vestigen indien je denkt dat je vergeten wordt. Overdrijf daarin niet, want dat schaadt.
Voorts helpt schrijven eigenlijk wel want dan val je op.
Ook inschrijving bij meerdere Tombola's vergroot de kans op vrijkaarten. Iemand die alleen maar een vrijkaart van GT wil en weinig schrijft moet meestal heel lang wachten.
En dan zijn er nog allerlei andere spelletjes waarmee je een vrijkaart kan winnen. Waarom doet MiniMe dat nou nooit ? :) ;)
En ja, ik weet van jou dat je door vrijkaarten o.a. in PSR, Babylon, Haus Panthera etc. maar eens bent gaan kijken en dat dan best wel aardig vond.....

:wink2:

Stief
8 mei 2013, 14:46
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22433-Fact-en-Fucksheet-oftewel-de-HARDE-cijfers&p=250221#post250221


47.000 berichten in 2011. Laten we uitgaan dat er in 2012 50.000 berichten zijn gepost, en dat er iedere week een winnaar wordt aangeduid voor de 24 bestaande tombola's. Dan betekent dit 1.248 kaartjes per jaar, ofwel 1 kaartje per 40 posts. Ikzelf heb in 2012 zo´n 100 berichten gepost en over datzelfde jaar 4 vrijkaartjes gewonnen. Dit betekent dat ik 1 vrijkaartje heb gekregen per 25 posts en dus sneller een tombola win dan het gemiddelde op dit forum:baeh:. Dan moet ik wel een beregoeie schrijver zijn, doch ik wordt nooit genomineerd voor de beste recensie van de maand :gruebel:

En net op het ogenblik dat ik deze post wil posten, krijg ik een bericht binnen van Willem2! Juist ja, alweeeer een kaartje :freu:

MiniME
9 mei 2013, 08:12
je kan uiteraard nog een keer de aandacht op je vestigen indien je denkt dat je vergeten wordt.

Dat was mede de reden van mijn post :cool:


En dan zijn er nog allerlei andere spelletjes waarmee je een vrijkaart kan winnen. Waarom doet MiniMe dat nou nooit ? :) ;)

Heb wel pogingen gedaan (Babylon tombola special, DBRVDM, etc) maar blijkbaar ben ik niet goed in dat soort spelletjes ;)

MichelJ
9 mei 2013, 08:45
Heb wel pogingen gedaan (Babylon tombola special, DBRVDM, etc) maar blijkbaar ben ik niet goed in dat soort spelletjes ;)

Er is ook nog de Voetbal-poule (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31050-De-IJsberen-Eredivisie-Poule-2012-2013) (bijna afgelopen), de F1-poule (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33726-De-Formule-1-2013-Poule-Ronde-5-Spanje), binnenkort Tour de France-poule usw. waar vele vrijkaarten mee te winnen zijn!

MiniME
9 mei 2013, 10:34
Er is ook nog de Voetbal-poule (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31050-De-IJsberen-Eredivisie-Poule-2012-2013) (bijna afgelopen), de F1-poule (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33726-De-Formule-1-2013-Poule-Ronde-5-Spanje), binnenkort Tour de France-poule usw. waar vele vrijkaarten mee te winnen zijn!

Dan misschien ook een poule over "hoe lang houdt Mart Smeets het nog vol op nationale TV" :biggrin:

MichelJ
16 mei 2013, 17:46
Dan misschien ook een poule over "hoe lang houdt Mart Smeets het nog vol op nationale TV" :biggrin:

Nee, maar wel Voorspel het aantal punten dat Anouk in de finale scoort en win een vrijkaart! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34305-Voorspel-het-aantal-punten-dat-Anouk-in-de-finale-scoort-en-win-een-vrijkaart!)

Willem2
16 mei 2013, 19:45
Nee, maar wel Voorspel het aantal punten dat Anouk in de finale scoort en win een vrijkaart! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34305-Voorspel-het-aantal-punten-dat-Anouk-in-de-finale-scoort-en-win-een-vrijkaart!)

Ja, heb ik ook gezien. Het moet niet gekker worden hier hé. :biggrin:

MiniME
16 mei 2013, 21:32
Ja, heb ik ook gezien. Het moet niet gekker worden hier hé. :biggrin:

alleen maar recensies schrijven is in ieder geval niet genoeg meer blijkt :biggrin:

Willem2
16 mei 2013, 22:11
alleen maar recensies schrijven is in ieder geval niet genoeg meer blijkt :biggrin:

Echt waar gaat dat heen :biggrin:

Big30
18 mei 2013, 13:31
alleen maar recensies schrijven is in ieder geval niet genoeg meer blijkt :biggrin:
Met een recensie win je geen vrijkaartje in de F1 of Eredivisie Poel of in de zomer weer in de TdF poel, ook voor de Eurosongfestival poel moet je een voorspelling doen maar ik denk dat jij wel een Songfestival kenner en expert bent en dus daar hoge ogen zult gooien :tongue:.

Big30
26 mei 2013, 21:10
Nog maar wellicht ten overvloede hier herhaald dat we weer 2 clubs kunnen toevoegen aan het rijtje van clubtombola's met vrijkaarten en wel:

FKK Salome (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34406-Tombola-FKK-Salome&p=316501#post316501)

en niet te vergeten:

FKK Freude 39 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34402-Tombola-Freude39&p=316560#post316560)

De lijst wordt groter en groter, op niet al te lange termijn zal de lijst weer verder uitgebreid worden ;).

Jansen
26 mei 2013, 21:16
En niet te vergeten de vrijkaarten voor de Vulkanstrasse en het SKW

sofaking
26 mei 2013, 22:26
En niet te vergeten de vrijkaarten voor de Vulkanstrasse en het SKW
Vrijkaartje omruilen naar andere wandeldiensten is eenvoudig.
Je wint een vrijkaart voor één of andere Duitse club en ruilt die met een nerdy vrijgezel voor een maaltijdcheque van 7 €. Die krijgt zijn maaltijdcheques toch nooit opgebruikt en is superhappy.
Met die maaltijdcheque koop je een fles bordeauxwijn.
Met die fles ga je naar een vriend en zegt dat je geen alcohol drinkt, en ruilt die voor een doos sigaren die 6 € waard zijn.
Je gooit de sigaren weg, neemt de sigarenbandjes en ruilt die voor een zakje postzegels met een waarde van 5 €.
De postzegels verkoop je voor 4 €
Daarmee koop je een kopje op de vlooienmarkt.
Dat verkoop je dan weer voor zo'n 2 miljoen € (http://news.yahoo.com/1-000-old-chinese-bowl-sells-over-2-233804822.html).
Daarmee ge je dan naar het SKW of de Vulkanstrasse voor een gratis beurt.
Poepsimpel.

Big30
10 augustus 2013, 00:56
De lijst is inmiddels al weer uitgebreid met o.a. FKK-Acapulco en zal binnenkort nog verder uitgebreid worden. Vergeet niet je in te schrijven bij de verschillende Club Tombola's!

Big30
14 oktober 2013, 17:17
Vergeet niet je in te schrijven voor de Tombola van de 2 clubs die recent weer een her-opening beleefden.

Tombola Emporium Saunaclub, Münster (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33373-Tombola-Emporium)
Tombola Life Time Saunaclub, Rheine (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35618-Tombola-Life-Time)

Geldt natuurlijk ook voor al die andere clubs Tombola's, de tel ben ik inmiddels kwijt maar het zijn er veel, heeeel veel ;)!

Big30
23 oktober 2013, 21:13
Weer een nieuwe tombola van een Saunaclub erbij!

Tombola Sun Temple in Emmerich (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35835-Tombola-Sun-Temple)

Schrijf je in en maak kans op een Vrijkaart dat geldt natuurlijk voor ALLE Clubtombola's!

Big30
12 april 2014, 22:56
Topic weer eens omhooggehaald, niet omdat er wat clubs bij zijn gekomen en af zijn gegaan als het gaat om vrijkaarten en club tombola's.

Gaat meer om een verzoek om je alleen dan in te schrijven voor een clubtombola als je ook zeker weet (redelijk zeker dan!) de kaart te gaan verzilveren.

Leden die bij BRVDM of in F1-poel of andere topics als winnaar naar voren komen zullen vaak een bewuste keuze maken en die verzilveren dus ook (bijna) altijd hun vrijkaart.
In de tombola topics zie je dat de winnaars vaak een mix zijn tussen zeg stamgasten en IJsberen die die ook wel eens een andere club willen proberen of zelfs nog redelijk maagdelijk zijn als het gaat om clubbezoeken. Je ziet daar ook wel eens dat men denkt, ach laten we het maar eens proberen en dan valt men in de prijzen en dan om wat voor redenen dan ook heeft men niet de mogelijkheid de kaart te gaan verzilveren in de geldigheidsperiode van 2 maanden. Kan natuurlijk sprake zijn van overmacht en das geen probleem. Nochtans!

Verzoek: kijk nog eens goed in welke Tombola's je je hebt ingeschreven en schrijf je vooral bij die clubs in waar je ook daadwerkelijk naar toe kunt en wilt gaan.

Het is gewoon jammer dat soms vrijkaarten verloren gaan van een club terwijl tegelijk voor diezelfde club andere IJsberen graag een vrijkaart hadden ontvangen!

zorro86
13 april 2014, 07:11
Ik doe ook mee*

seksenfun
13 april 2014, 09:33
Wat Big30 stelt klopt natuurlijk helemaal. Eigenlijk begrijp ik niet dat men zomaar kaartjes verloren laat gaan. Overmacht kan natuurlijk altijd maar vaak kan je je kaartje ook nog aan iemand anders schenken via het forum zodat het niet verloren gaat. In der tijd toen ik nog een hobby had, gelinkt aan veel sponsoring en waar ook vrijkaartjes verdeeld werden, kwam het niet goed met de sponsors als vrijkaartjes niet ingeruild werden en verloren gingen. Dat werd bijgehouden. Ik kan me best voorstellen dat clubs die vrijkaartjes sponsoren en dat bijhouden en een lage respons zien, gaan nadenken of ze nog wel willen sponsoren. Da's uiteraard in ieders nadeel :smoke:.

The Joker
13 april 2014, 09:58
Die hele Tombolameuk moet ff in een mooi PHP script gaan en in 1 discussie.
Filteren op IP, cookies etc zodat elke beer ook maar 1 keer mee kan doen.
En dan max 5 clubs aanvinken, zodat men veel meer kans heeft om daadwerkelijk te winnen en men dan ook zeker de kaart zal gebruiken.
Helaas kan ik geen PHP programmeren :)

Admin
27 januari 2015, 02:13
Topic weer eens omhooggehaald, niet omdat er wat clubs bij zijn gekomen en af zijn gegaan als het gaat om vrijkaarten en club tombola's.

Gaat meer om een verzoek om je alleen dan in te schrijven voor een clubtombola als je ook zeker weet (redelijk zeker dan!) de kaart te gaan verzilveren.

Leden die bij BRVDM of in F1-poel of andere topics als winnaar naar voren komen zullen vaak een bewuste keuze maken en die verzilveren dus ook (bijna) altijd hun vrijkaart.
In de tombola topics zie je dat de winnaars vaak een mix zijn tussen zeg stamgasten en IJsberen die die ook wel eens een andere club willen proberen of zelfs nog redelijk maagdelijk zijn als het gaat om clubbezoeken. Je ziet daar ook wel eens dat men denkt, ach laten we het maar eens proberen en dan valt men in de prijzen en dan om wat voor redenen dan ook heeft men niet de mogelijkheid de kaart te gaan verzilveren in de geldigheidsperiode van 2 maanden. Kan natuurlijk sprake zijn van overmacht en das geen probleem. Nochtans!

Verzoek: kijk nog eens goed in welke Tombola's je je hebt ingeschreven en schrijf je vooral bij die clubs in waar je ook daadwerkelijk naar toe kunt en wilt gaan.

Het is gewoon jammer dat soms vrijkaarten verloren gaan van een club terwijl tegelijk voor diezelfde club andere IJsberen graag een vrijkaart hadden ontvangen!

Dit bericht nog weer eens omhoog gehaald omdat het nog steeds actueel is.
n.b. de lijst van clubs met een Tombola en Vrijkaarten is niet meer helemaal up-to-date en zal aangepast worden.

Nieuwe Clubs met Tombola en Vrijkaarten die in de lijst nog niet voorkomen zijn o.a.:

- Villa Vertigo
- FKK Oceans
- Yin Yang
- Club Rayna
- Great Palace

Johan35
10 februari 2018, 10:15
Hoi,

wat is de huidige stand van zaken m.b.t. de tombola's?

Of staan die in een ander draadje? Zo ja, welk? En waar staat dat dan?

Uit berichten die ik afgelopen pakweg anderhalf jaar opving doet YY niet meer aan vrijkaarten.

Willem2
13 februari 2018, 10:16
Er zijn Tombola's van
Planet Happy Garden
Acapulco Gold
Babylon
Heaven7
Magnum
Samya
Parksauna Residenz
en
Villa Vertigo

Johan35
14 februari 2018, 14:59
Hoi Willem,

zijn allen NRW clubs. Er zijn geen tombola's van verder weg gelegen clubs?
Of is dat zowel voor hen als voor IJBF niet interessant?

Johan


Er zijn Tombola's van
Planet Happy Garden
Acapulco Gold
Babylon
Heaven7
Magnum
Samya
Parksauna Residenz
en
Villa Vertigo

Willem2
4 juli 2018, 13:33
Van de volgende clubs zijn er vrijkaarten / kortingskaarten:

Planet Happy Garden
Acapulco Gold
Heaven7
Villa Vertigo
Saunaclub Diamond
Saunaclub Venus
Saunaclub Gallardo
Magnum
Samya
Parksauna Residenz
en kortingskaarten Babylon

renefroger
23 september 2018, 02:04
mooi hoor de tombola

cavediver
23 mei 2022, 12:31
Saunaclub Gallardo zal wel een vergissing zijn!

bertje600
23 mei 2022, 13:15
Saunaclub Gallardo zal wel een vergissing zijn!

Kijk eens naar de datum van de post!

Willem2
23 mei 2022, 14:13
Van de volgende clubs zijn er vrijkaarten / kortingskaarten:

Happy Garden
FKK Prime
FKK Salome
Saunaclub Diamond (?)
Golden Gate (?)
Saunaclub Venus
Magnum
Samya

en kortingskaarten

The Climax
en Babylon

Eddy_V
23 mei 2022, 18:35
Van de volgende clubs zijn er vrijkaarten / kortingskaarten:

Saunaclub Diamond (?)
Golden Gate (?)

Ga je nu aan ons vragen of je daar vrijkaartjes van hebt…?

dan stel ik voor dat pret een enquête start en daarin de meerkeuze mogelijkheden opneemt !

Willem2
23 mei 2022, 18:51
Ga je nu aan ons vragen of je daar vrijkaartjes van hebt…?



Euuhhh nee.
Ik heb daarvan wel overseenstemming om vrijkaarten weg te geven maar bij de ene club, Diamond, moeten de afspraken wat beter worden. Bij Golden Gate moet de club wel eerst open voordat ik vrijkaarten kan weggeven ;)

PS Had ook nog Oceans kunnen schrijven want daar ben ik ook mee bezig.

mentholbear
24 mei 2022, 22:39
PS Had ook nog Oceans kunnen schrijven want daar ben ik ook mee bezig.

Daar heb ik nog een stapel vrijkaartjes van :roll:

Willem2
2 juni 2022, 20:14
Deze maand gaan er 25 kortingskaarten Babylon, 2 kortingskaarten The Climax, 5 vrijkaarten Magnum, 5 vrijkaarten Prime, 6 vrijkaarten Happy, 4 vrijkaarten Salome, 5 vrijkaarten Venus de deur uit en waarschijnlijk ook nog 5 vrijkaarten Golden Gate.