PDA

Volledige versie bekijken : Tina (Hongaarse)



felrops
22 april 2013, 08:32
Naam: Tina
Nationaliteit: Hongarije
Leeftijd: 23 jaar
Talen: Engels en Duits
Postuur: Mollig met B/C-cup
Lengte: 1,65 m
Haar: zwart
Tattoo: Aan een onderbeen
Service: zeer goed - ervaren meid: Lekker zoenen, PZC, NMC, vingeren, 69...
Minpunt: het wicht had nog nooit van Bruce Springsteen gehoord. Wist abslouut niet wie hij is. :huch: Wat worden ik en de Boss oud.

Kopij uit mijn algemeen dagverhaal

"Na enige tijd kwam Tina me opzoeken. Tweede dag in Panthera. Beslist niet de mooiste meid. Met haar zou ik dus niet op de kamer gaan, zo dacht ik. Tina voelde dit misschien aan, en dus haalde ze een dodelijk wapen boven: persoonlijke interactie. Het werd een lange ongedwongen babbel. Tina spreekt aardig Engels en het werd een persoonlijk gesprek. Zo geraakte ik stilaan verstrikt in Tina’s web, en kon/wilde ik me niet meer bevrijden. Dus maar naar de kamer. Service van Tina was uitstekend eerst lekker tongzoenen om me verder op te warmen en dan op mijn vraag langdurig aan mij tepels zuigen. Ondertussen was ik ook al uitgebreid Tina’ s lichaam aan het verkennen. Ongeremde meid: ze genoot van een flinke befbeurt en vingeren was geen probleem. De pijpbeurt die Tina me gaf was prima: je merkte dat dit een dame is met aardig wat ervaring. Neuken was heftig. Tina maakte het uurtje helema al vol door nog wat na te knuffelen. Deze 80 euro waren dus goed besteed. Later op de middag kreeg ik van Tina soms nog een vluchtige zoen."