PDA

Volledige versie bekijken : Rebecca (Hongaarse)

fervent
24 april 2013, 21:24
Naam : Rebecca
Nationaliteit / taal : Hongaars
Leeftijd : 27
Haarkleur/lengte : lang blond/donkerblond haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage / Piercing : ja verschillende kleintjes
Service : TZ, PZC, NMC
prijs: 50 euro
nadelen: geen

Het was stil in Babylon toen ik daar vanmorgen rond 11.00 uur aankwam. Toen ik wegging om 16.00 uur was het nog stil. De meisjes verveelden zich. Met een vrolijke lach zat Rebecca op de witte grote bank terwijl ik mijn eerste bak koffie dronk. Oppassen dacht ik: dit is het soort meisje dat er leuk en mooi uitziet, en dan komt er vaak niet veel van op de kamer.
Ik ging bij haar zitten en er ontstond een gesprek. Met duits goed te doen. Ze is het type buurmeisje. Ik wilde wel met haar naar de kamer, maar ik dacht: eerst even overleggen wat ze zoal doet. Het antwoord was te verwachten: al het normale, en ik kreeg een intense tongzoen. Het werd een absoluut feestje op de kamer: hele fijne sfeer, waarin we elkaar streelden en zoenden. Ze kwam heel makkelijk klaar bij het beffen, dat is ook wel eens anders. Precies goed was het pijpen. Daarna neuken: heerlijk, wat is ze lekker strak.
Na het klaarkomen niet gelijk opstaan endouchen, maar gewoon even kletsen en blijven liggen. Het was zo fijn dat ik een uur later gewoon nog eens met haar naar een kamer ben geweest. Geloof mij, dat doe ik bijna nooit. wat mij betreft: 100% herhalingsgevaar.

BefBeer
2 juni 2013, 12:39
Laatst weer even bij Babylon binnen(-) gewipt .. :gruebel:

Met Rebecca afgesproken dat ze alle normale zaken deed en dat leek me voldoende om met deze mooi dame te kameren.

Helaas was dat dus niet zo.
Ze pijpte me echt lekker maar wel op een manier waarvan ik dacht dat ze op een snelle FT afging.
Dat maar onderbroken en ik wilde haar beffen.
Dat ging helaas niet en ik moest dat maar begrijpen.

Voor mij was de lol eraf en ik vind dit dus gewoon gelogen.
Rebacca is dus geen BB voor mij
(Babylon-Babe)

TE MIJDEN! :angryfire:

BefBeer

PS
Ben dit vergeten te melden aan de gastvrouw bij vertrek omdat ik wel een hele goede andere sessie na Rebecca had.

fervent
5 juni 2013, 19:20
Misschien had ze haar dag niet, zoiets kan gebeuren. Vandaag ben ik weer eens in Babylon geweest en heb met haar gekamerd. Blijft toch één van de beste kamergangen die ik in de de afgelopen jaren heb gehad. En dat zijn er heel wat geweest. Bij mij wel uitgebreid zoenen, beffen, rustig aan en heel gevarieerd pijpen zonder handen. Daarna ging ze er echt voor liggen en deden we missio. Spetterend tegelijk klaargekomen,Volgende week is ze voor het laatst. Dan gaat ze de zomer doorbrengen in Hongarije. Waarschijnlijk in september terug.

BefBeer
24 juli 2013, 21:53
Staat niet meer op de lijsten van Babylon.

BefBeer

fervent
24 juli 2013, 23:04
Ze zei dat ze de hele zomer weg zou zijn en dan weer gewoon naar babylon zou komen. Kan dus nog wel even duren voordat ze weer bij de aanwezigen staat

BefBeer
25 juli 2013, 18:03
Zoals te begrijpen is mis ik haar niet!

BefBeer

infinity01
26 juli 2013, 15:22
heeft deze dame in kwestie ook tepelpiercings en 1 boven haar grotje ? :D

BefBeer
26 juli 2013, 16:23
Heel eerlijk gezegd weet ik dat niet meer precies maar ik geloof van wel!
Vind zelf dat niet zo erg belangrijk; ik neem een dame niet/juist ivm tattoo/piercings.
Alleen als de tattoo's te veel zijn of de piercings te veel zijn neem ik een dame daarom niet.
Ook een lippiercing vind ik onaangenaam met zoenen en is dus ook niet mijn voorkeur.

Bij al de plaatjes en ijzertjes van bescheiden of tot middenmoot zijn andere kenmerken belangrijker.

BefBeer

fervent
26 juli 2013, 21:24
Rebecca heeft geen piercings. Tattoo weet ik niet meer, in ieder geval niet veel.

infinity01
27 juli 2013, 17:26
nee befbeer dat begrijp ik wel alleen was even om te kijken of het om de hongaarse rebecca ging/gaat die ik in gedachte heb..
de rebecca die ik bedoel had dit namelijk wel destijds.

thnx for ur input :)

Mitchi68
28 juli 2013, 20:18
Zo ver als ik mij herinner, inderdaad geen piercings voor Jenny/Rebecca. En misschien een tatoo beneden haar rug, maar ik ben niet zeker (ik ben nog nooit met haar naar de kamer geweest).

Rebecca was verleden jaar/zomer al aanwezig op de Babylon, onder de bijnaam Jenny...infinity01, je hebt denk ik jouw antwoord...ik denk niet dat het over hetzelde meisje gaat.

fervent
2 februari 2014, 09:59
Ik zie Rebecca niet meer p de site van Babylon staan. Heeft iemand enig idee waar deze dame gebleven is? Toch een aantal keren een mooi uurtje mee gehad.
Alvast dank.