Volledige versie bekijken : Svetlana (Russische/Duitse)
erros
24 april 2013, 22:50
is een russisch duits meisje wat eerst in yy werkte en soms in happygarden ;ze heefd blond haar een normaale c cup en is vriendelijk het sex is goed te noemen en pijpen doet ze zonder condoom en er word ook gekust door haar ,heefd iemand ervaring mee met haar opgedaan of nog gespot in happygarden groeten
Knabbel
25 april 2013, 10:59
heefd iemand ervaring mee met haar opgedaan of nog gespot in happygarden groeten
Betreft onderstaande dame en inderdaad nog aanwezig in PHG.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21077-Samantha-(Russische)-ex-Milana-Juliette-GT-VV-YY
erros
25 april 2013, 13:16
nee dat is ze niet gelijk jij haar beschrijfd ze stotterd soms tijdens het praten en ze heeft een tatoo aan haar maag buik langs de zijkant ,en niet op haar schouders ,groeten
phoenix
25 april 2013, 18:42
volgens mij is dit een roeemeens meisje die beweert ook russisch bloed te hebben, ze spreekt inderdaad vloeiend duits...., ik denk dat eerder deze link klopt dan die knabbel aangeeft...
MichelJ
25 april 2013, 19:38
volgens mij is dit een roeemeens meisje die beweert ook russisch bloed te hebben, ze spreekt inderdaad vloeiend duits...., ik denk dat eerder deze link klopt dan die knabbel aangeeft...
Het meisje van de link van Knabbel is 100% geen Roemeense.
erros
25 april 2013, 20:54
inderdaad ze is geen roemeense; maar een duitse van russische orgine en ze heefd een tatoo lags haar zijde en kleinbeetje lieve konijntanjes en ze stoterd klein beetje tijdens het praate maar ze is altijd heel happy :freu: en vrolijk echt lieve meisje wat tracht het naar u zin te maken
erros
28 april 2013, 02:26
hey knabbel je hebt gelijk ik heb de pagina gelezen van happy garden wat jij zei, en inderdaad het gaat over dezelfde dame ze is iets meer dan een week geleden van yy en ze zei dat ze wellicht naar happy garden zou gaan,heb jij haar nog gespot verleden dagen en weet jij mischien voor hoe lang ze zou blijven in happy garden voor ze vakantie of ergens anders zou gaan werken groet en bedankt voor de info :freu: