PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Russin)

Big30
3 oktober 2006, 20:10
Naam: Alina
Haarkleur/-lengte : Blond in een lange staart
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Slank / C
Nationaliteit/Taal : Russin
Leeftijd : 20j
Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
Service: Ft, (nmc), pzc
Voordelen:
Nadelen: Was wel een erg korte sessie :eek:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : € 100
Extra’s bij het bezoek:Geen

Alina kun je niet over het hoofd zien. Mooi, jong, lang, blond en Russin, fraaie apart gevormde borsten en zo'n typisch Moskouws koppie.

Zat toevallig in de kino, ze had me al eerder aangsproken "of ik gezelschap nodig had?", toen nog niet, in de kino toch maar wel :p .

Of ik van Frans hield, jawel, toen ging ze redelijk voortvarend aan de slag, of ze maar door moest gaan, jawel en dat deed ze dus maar vrolijk :D .

Dame vertelde dat ze ook wel eens in het RLD van A'dam werkte, maar had haar toch ook al 2 maal eerder in de Oase gezien.

Jammer dat ik maar van een gedeelte van haar services heb mogen genieten, maar ja eenmaal begonnen zag ik het ook niet zitten een kamer op te zoeken en meer dan p-werk in de kino is niet mijn ding. Kben een nette jongen he :thefinger :teuflisch !

Wat ze deed deed ze goed, maar ja voor hetzelfde bedrag kun je ook 2*30m kamer sessies hebben, maar goed das een detail ;) !

Gr. B.

Willem2
3 oktober 2006, 23:34
Dame vertelde dat ze ook wel eens in het RLD van A'dam werkte, maar had haar toch ook al 2 maal eerder in de Oase gezien.

Gr. B.

Misschien een vooroordeel maar er hadden wat alarmbellen kunnen gaan rinkelen ;)

Big30
6 oktober 2006, 23:52
Misschien een vooroordeel maar er hadden wat alarmbellen kunnen gaan rinkelen ;)

Ehm nee geen vooroordeel ;)! Maar ja, had haar al eens eerder gespot, ze zat op mijn radar want wat een body :p , dat ze in NL woont en ook centjes verzamelt in A'dam RLD vertelde ze na afloop van de sessie pas (had gewaarschuwd kunnen zijn want van haar beste vriendinnetje in de Oase wist ik dat ze ook raamwerk in NL deed).
Soit, we gaan volgende week weer gewoon op herhaling aan de Ober-Erlenbacherstrasse 109 :thefinger :D :teuflisch! Barst er nog van de Wiederholung en neu-Entdeckung gevalletjes :freu:!

Gr. B.