PDA

Volledige versie bekijken : Beste recensie van de maand April 2013 (Jury vrije jongen)



noglangnietuitgewandeld
1 april 2013, 06:54
Maart zit erop, dus tijd om de twee laatste vrijkaarten weg te geven. Ik zie altijd graag dat mensen op zoek gaan naar kwaliteit en het dan ook nog weten te vinden. Ik mag vandaag dus de inspanningen van twee ijsberen waarderen met een vrijkaart. En een veelvoud daarvan zal buiten de boot vallen helaas, het is niet anders. :imsorry[1]:

Maar wetende dat Willem rekening houdt met schrijvers die goede input geven, komt het uiteindelijk altijd goed. :noproblem[1]:

De eerste winnaar is iemand die het licht gezien heeft en de ramen in Nederland verruilt voor de Duitse saunaclubs. Had hij dat maar eerder geweten. En, broodpoot, GT is een van de eerste clubs die je tegenkomt als je de grens over bent, daarachter ligt nog een enorm onontgonnen gebied voor je. Gefeliciteerd met je vrijkaart, zoek maar een leuke toko uit en geniet ervan. :freu:

De tweede winnaar is iemand die er altijd goed in slaagt om het kaf van het koren te scheiden. Gert-Jan trapt niet in de lesboshow, dat kost vaak meer dan het kamerbezoek op zich. Ook stuurt hij een stunner die niet zoent linea recta het bos in en heeft twee topsessies in Acapulco met dames die hun vak wel serieus nemen. Jij ook gefeliciteerd met je vrijkaart, en je weet er vast wel raad mee. :freu:

De nog de jury voor de maand April. Dat karweitje mag Vrije Jongen opknappen. De voorzittershamer is bij deze fijnproever ongetwijfeld in goede handen. :exactly[1]:

MiniME
1 april 2013, 07:55
Eindelijk dan een keer een recensie van de hand van J42. Zie hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-%28Friedrichsdorf-Burgholzhausen%29-Algemeen&p=309235#post309235).

Het heeft een aantal jaar geduurd voordat hij tot deze briljante tekst heeft kunnen komen. Jaren heeft hij gepiekerd: wat zal ik nu eens opschrijven? wat is ironie? hoe kan ik dat allemaal het beste verwoorden? zal ik er een 1 April grap van maken? Of wordt ik dan helemaal niet meer serieus genomen?

En met een totaal gebrek aan gevoel voor timing (toch vrij cruciaal als je ironie toepast), kon hij vannacht er zelfs niet meer van slapen. Vanochtend vroeg opgestaan, om dan eindelijk, na al die jaren, zijn (paas)ei kwijt te kunnen! De waarheid moest nu maar eens gezegd worden!

Als J42 een beetje opgelet had, had ie geweten dat Oase al een tijdje niet meer in de top-3 staat (maar nog wel in de top-5) en er veel meer is te zien buiten de Hessense clubs, maar ja, het maakt J42 allemaal niets uit, hij is het kwijt en daar ging het allemaal om.

Aangezien het vast weer een paar jaar duurt voor we een recensie van J42 gaan zien, is deze zeker een nominatie waard (de eerste van April). Hopelijk wint hij een vrijkaart voor een andere club dan LR, GT of YY. Alhoewel: dan zal hij weer nachten niet slapen.............ik wil niet naar een vreemde club...........ik ben bang voor het onbekende.............help...............en als ik mijn gewonnen vrijkaart aan een andere ijsbeer geef, krijg ik een ban voor het leven..............ai ai ai.............ok, behalve de nominatie, dan ook een "prijsadvies" aan de jury om, mocht J42 deze keer winnen, het wel een vrijkaart is voor LR of GT. En doe er gelijk een vrijkaartje bij voor de Wingmen Molaar, ijsbeer221 en natuurlijk R7. Omdat het Pasen is! :cool:

Carlitos
1 april 2013, 08:24
De tweede winnaar is iemand die er altijd goed in slaagt om het kaf van het koren te scheiden. Gert-Jan trapt niet in de lesboshow, dat kost vaak meer dan het kamerbezoek op zich. Ook stuurt hij een stunner die niet zoent linea recta het bos in en heeft twee topsessies in Acapulco met dames die hun vak wel serieus nemen. Jij ook gefeliciteerd met je vrijkaart, en je weet er vast wel raad mee. :freu:



noglangnietuitgewandeld,

Hierbij mijn dank voor deze vrijkaart. Ik had al een tijd niets meer geschreven en ben blij dat het gewaardeerd wordt. Vrije jongen, Jury voor April, veel succes!

satanic surfer
1 april 2013, 10:16
Jack42 met een wereldschokkende fakerecensie waarvan vooralsnog 550 ijsberen de onwaarschijnlijkheid er niet van inzien, maar alla, weinig schokkends wat dat betreft: dat verdient lobesangen uit alle hoeken (dus ik sluit me voluntarisch aan), wat een humor, wat een damesinfo, wat een amechtig gedoe...hulde Jack, hopelijk ben je niet meer boos omdat ik je Wandertitte haar koffer heb naar binnen gedragen ooit, zij alvast niet want al dat verhuizen hakt erin dixit haarzelve toen ze me vroeg enkele weken later dat niet meer te doen, en o de wereldschokkendheid, dat heb ik ook niet meer gedaan, lief van me hé. Hoopvol uitkijkend naar nog meer briljante "echte" verhalen verblijft ss ondertussen, doch niet alvorens een dikke +1 in fake chocolaversie uit te delen, want die heb je dubbeldwars verdiend... smakelijk

RAUL7
1 april 2013, 10:52
Jack42 met een wereldschokkende fakerecensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-%28Friedrichsdorf-Burgholzhausen%29-Algemeen&p=309235#post309235)waarvan vooralsnog 550 ijsberen de onwaarschijnlijkheid er niet van inzien...

Ik nomineer mee! :cool:

Bosco
1 april 2013, 11:16
Eindelijk dan een keer een recensie van de hand van J42. Zie hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-%28Friedrichsdorf-Burgholzhausen%29-Algemeen&p=309235#post309235).


De ironie en sarcasme druipen af, van het vol met humor geschreven recensie van Jack42. Een aantal beertjes worden wakker geschud!!!
Dikke nominatie!

Ace2
1 april 2013, 11:25
De ironie en sarcasme druipen af, van het vol met humor geschreven recensie van Jack42. Een aantal beertjes worden wakker geschud!!!
Dikke nominatie!

Nominatie ook van mij.

molaar
1 april 2013, 11:36
De ironie en sarcasme druipen af, van het vol met humor geschreven recensie van Jack42. Een aantal beertjes worden wakker geschud!!!
Dikke nominatie!

Ook nominatie van mij

Badslippers
1 april 2013, 12:40
Eindelijk dan een keer een recensie van de hand van J42. Zie hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-%28Friedrichsdorf-Burgholzhausen%29-Algemeen&p=309235#post309235).

Het heeft een aantal jaar geduurd voordat hij tot deze briljante tekst heeft kunnen komen. Jaren heeft hij gepiekerd: wat zal ik nu eens opschrijven? wat is ironie? hoe kan ik dat allemaal het beste verwoorden? zal ik er een 1 April grap van maken? Of wordt ik dan helemaal niet meer serieus genomen?

En met een totaal gebrek aan gevoel voor timing (toch vrij cruciaal als je ironie toepast), kon hij vannacht er zelfs niet meer van slapen. Vanochtend vroeg opgestaan, om dan eindelijk, na al die jaren, zijn (paas)ei kwijt te kunnen! De waarheid moest nu maar eens gezegd worden!

Als J42 een beetje opgelet had, had ie geweten dat Oase al een tijdje niet meer in de top-3 staat (maar nog wel in de top-5) en er veel meer is te zien buiten de Hessense clubs, maar ja, het maakt J42 allemaal niets uit, hij is het kwijt en daar ging het allemaal om.

Aangezien het vast weer een paar jaar duurt voor we een recensie van J42 gaan zien, is deze zeker een nominatie waard (de eerste van April). Hopelijk wint hij een vrijkaart voor een andere club dan LR, GT of YY. Alhoewel: dan zal hij weer nachten niet slapen.............ik wil niet naar een vreemde club...........ik ben bang voor het onbekende.............help...............en als ik mijn gewonnen vrijkaart aan een andere ijsbeer geef, krijg ik een ban voor het leven..............ai ai ai.............ok, behalve de nominatie, dan ook een "prijsadvies" aan de jury om, mocht J42 deze keer winnen, het wel een vrijkaart is voor LR of GT. En doe er gelijk een vrijkaartje bij voor de Wingmen Molaar, ijsbeer221 en natuurlijk R7. Omdat het Pasen is! :cool:


Jack42 met een wereldschokkende fakerecensie waarvan vooralsnog 550 ijsberen de onwaarschijnlijkheid er niet van inzien, maar alla, weinig schokkends wat dat betreft: dat verdient lobesangen uit alle hoeken (dus ik sluit me voluntarisch aan), wat een humor, wat een damesinfo, wat een amechtig gedoe...hulde Jack, hopelijk ben je niet meer boos omdat ik je Wandertitte haar koffer heb naar binnen gedragen ooit, zij alvast niet want al dat verhuizen hakt erin dixit haarzelve toen ze me vroeg enkele weken later dat niet meer te doen, en o de wereldschokkendheid, dat heb ik ook niet meer gedaan, lief van me hé. Hoopvol uitkijkend naar nog meer briljante "echte" verhalen verblijft ss ondertussen, doch niet alvorens een dikke +1 in fake chocolaversie uit te delen, want die heb je dubbeldwars verdiend... smakelijk

Ik zal me eerst bij de heren "Mods" verontschuldigen voor de "Full Quotes". Ooit zij een vroegere baas van mij: "Pas als je korzelige dan wel geďrriteerde reacties krijgt op je vragen dan heb je de goede en juiste vragen hebt gesteld.". Ik mag die wetenschap graag door trekken naar alles wat er op dit forum geschreven wordt.
In dat licht bezien heeft Jack42 een grappige persiflage geschreven die door SS en Minime wordt aangegrepen om in sneltreinvaart naar het toetsenbord te grijpen om de geborneerdheid van zich af te schrijven.
Welverdiende nominatie voor Jack42 die met zijn "Recensie" aantoont hoe laag de kasten op het ijsberenforum soms zijn.

Hij is de laatste tijd zuurder dan de vloeistof van mijn accu en soms vraag ik me af, waar is het mis gegaan? Teveel grenclubs bezocht en een trauma van "NRW" tot "Hessen" opgelopen? Er zijn echter drie redenen om de duivel te blijven waarderen: zijn infoverstrekking, zijn nimmer aflatende pogingen om het kaf van het koren te scheiden maar vooral zijn unieke schrijfstijl. Nominatie voor Satanic Surfer.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=309272#post309272

Zijn constatering dat digitale vooruitgang op sommige plekken niet altijd efficiënt is en soms zelfs ronduit ongemakkelijk wordt door onderstaand beeldmateriaal nog eens helemaal bevestigd:


http://www.youtube.com/watch?v=FtPjpuhs-jA

gignnl
1 april 2013, 14:19
Op de kast met J42,heerlijk dubbel gelachen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=309235#post309235

bad pritt
1 april 2013, 14:25
Op de kast met J42,heerlijk dubbel gelachen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=309235#post309235

Dan lach je snel om niks, want de poging tot ironie slaat tegen hem en toont mooi de beperktheid vans mans clubervaringen aan.
Jack schrijf maar niks meer, zoals je altijd al deed.
ik nomineer hem dus NIET..maar glimlach wel minzaam om de geborneerde te vet gebakken frikandel ( das nog s wat anders dan de gemiddelde kerst turkie), die niks anders kent dan GT en denkt dat de wereld daarachter plat is.

Picasso 1
1 april 2013, 14:31
Op de kast met J42,heerlijk dubbel gelachen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=309235#post309235
Die Jack42 toch! Foei! :biggrin:

Ace2
1 april 2013, 14:37
Volgens eigen zeggen vissen wij niet in dezelfde vijver (waarop ik dacht dat ik nooit vis) en daarom leek het mij veilig om SS met zijn LR-recensie te nomineren: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=309272#post309272

Maar ook een nominatie voor Bad Pritt in Aca: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=309287#post309287

Picasso 1
1 april 2013, 15:24
...behalve de nominatie, dan ook een "prijsadvies" aan de jury om, mocht J42 deze keer winnen, het wel een vrijkaart is voor LR of GT.
Een prijsadvies is in dit geval overbodig, vrije jongen is de nieuwe jury deze maand en hier wordt toevallig meteen op zijn eerste jurydag zijn favoriete club in de zeik genomen :smile2:.
Mogelijk ga ik er deze week maar eens poolshoogte nemen, wie weet kom ik Jack42 tegen.....

Boy69
1 april 2013, 16:36
Op de kast met J42,heerlijk dubbel gelachen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-(Friedrichsdorf-Burgholzhausen)-Algemeen&p=309235#post309235

Helemaal top.

nominatie voor J42

Megaboob
1 april 2013, 17:33
Ik moet Jack42 toch mee nomineren voor dit prettige stukje leesvoer!
Geef de man een vrijkaart voor Oase, zou ik zeggen!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...235#post309235

rob45
1 april 2013, 17:56
De ironie en sarcasme druipen af, van het vol met humor geschreven recensie van Jack42. Een aantal beertjes worden wakker geschud!!!
Dikke nominatie!

Ik nomineer mijn grote vriend JACK42 ook die met een ironische mokerslag terugslaat.
Zo zie je maar dat wie de bal kaatst hem terug kan verwachten.
Laat de boodschap zijn !
Laat ieder in zijn waarde en zijn eigen ding doen in de clubs.
Voor ieder wils wat in Saunaclubland en laten we daar allemaal blij om zijn.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=309235

Megaboob
1 april 2013, 18:11
Ik nomineer Bezitos in Amnesia:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Amnesia-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=309315#post309315

megaboob

vrije jongen
1 april 2013, 19:08
Oei, dank aan een mederakker die me even IM-de over de zware en serieuze taak:) die me deze maand ten deel zal vallen; eigenlijk kom ik inmiddels nooit meer in de deze rubriek. Even getwijfeld of ik er wel zin in heb om over al die 'lokale' circlejerks te lezen;), maar inmiddels schrijft niemand meer over PHG, dus dan moet het haalbaar voor me zijn, denk ik zo. Ik heb nog niks van de mods gehoord, maar ik ga ervan uit dat er wederom 6 kaartjes te verdelen zullen zijn; in principe elke 10 dagen twee, maar - zeker aangezien het pasen is - 'pin me er niet op vast':biggrin: (jaja, gejat van Theo Maassen, ik weet het;)).

Nou ja, twijfel dus of ik een maand lang borrelpraat (zoals Badlippers de rol van een forum laatst nog samenvatte) wil beoordelen. Uiteindelijk ga ik toch mijn money waar mijn mouth is leggen en proberen de dictatoriale macht te gebruiken om het forum een slinger in de 'juiste' richting te geven; althans naar mijn mening:smoke:. Ik wil toch benadrukken dat een ieder moet schrijven wat en hoe ie wil, maar deze maand zijn er alleen vrijkaarten te verdienen als er aan enkele 'eisen' wordt voldaan.

Allereerst de rol van deze rubriek: Een eerste nominatie wordt gewaardeerd, zeker voor de minder vaak bezochte clubs kan een een nomi ervoor zorgen dat ik hem niet mis. Verdere nomi's zijn onnodig, daar ik zeker geen telraam ga gebruiken... voor de leden die desondanks jeukende vingers behouden: een 'uitgebreide' argumentatie over de vermeende bijdrage van een bericht, voegt waarde toe; een +1 is nutteloos:cool:. De heerschappen die hele lijsten van Badslippers en Ace2 kopiëren met een '+1', zou ik al helemaal willen vragen een maandje pauze te nemen... misschien kan Ace2 me ook een plezier doen door de nomi's uit deze maand niet te laten meetellen bij de grote audit aan het einde van het jaar. Ik ga er niet van uit dat iemand hiernaar luistert, met alle irritatie mijnerzeids tot gevolg, maar toch een kleine poging om het overzichtelijk te houden:tongue:.

Dan de berichtgeving zelf. Veellezers zal niet zijn ontgaan dat ik het nut van het forum af en toe niet kan plaatsen door alle secundaire meuk die de boventoon voert. Deze maand gaat BRVDM uitsluitend over nuttige berichten van clubbezoeken. Naar mijn idee de belangrijkste taak van een forum 'van en voor hoerenlopers:rolleyes:'. Deze maand dus geen vrijkaarten voor Headlines, berichten in de stijl van een andere ijsbeer of andere komische uitspattingen.... ga hier vooral mee door, maar deze maand niet voor dit wedstrijdje (anders moet Big30 in zijn eentje voor de humor zorgen:nee:). Dit betekent ook dat gewaardeerde collega Jack42 bij voorbaat geen kans maakt... sowieso lijkt het me dat Ironische Nepberichten alleen zijn weggelegd voor schrijvers die regelmatig 'nuttige' verslagen plaatsen; niet iets waar ik Jack42 regelmatig op heb kunnen betrappen tijdens mijn twee jaren hier:). Wonderlijk dat dit bericht nog niet verplaatst is overigens, zal bij sponsorende clubs wel anders zijn gegaan lijkt me zo. Ik neem aan dat PHG30 en MichelLR (wie doet GT tegenwoordig?) op andere plekken druk zijn geweest. Al laten ze het van mijn part liever staan; degenen die echt in de club geďnteresseerd zijn weten deze recensie wel op authenticiteit te beoordelen... verse Jus:smile2:, in Oase never:tongue:!

Dan het verlanglijstje voor de 'nuttige berichten'. I zal me voornamelijk op algemene berichten richten; ik kan het zelf ook al een tijdje niet meer opbrengen om specifieke damesinfo te 'delen' in damesdraadjes, dus het zou wat hypocriet zijn om hiernaar te verlangen. Daarnaast houd ik wel van een aardig verhaal;). Hier de eerder beloofde 'eisen':

1: Namen van de dames waarmee gekamerd is, dienen genoemd te worden; wil je een meisje 'voor jezelf houden': Zero Points

2: Op zijn minst enige uitleg van wat er met het meisje is plaatsgevonden. Het hoeven geen hele penthouse letters te zijn (al gaat de voorkeur daar wel naar uit;)), maar 'het was goed' helpt niemand verder en leidt tot, je raad het al, zero points.

3: Overige beren zijn natuurlijk altijd dankbare bronnen voor smeuďge verhalen, maar het moet niet de hoofdmoot van je 'recensie' zijn. Circle jerks zijn voor de chat, in een recensie een reden voor zero points.

4: Dit is vooral een Nederlands/Vlaams forum, dus we doen niet aan Amerikaanse beoordelingsmethodes. Een gemiddelde van 7.0 is hoog in Nederland. Elke ijsbeer die uitsluitend 'geweldige' sessies heeft, liegt. Je helpt je mede hoerenlopers meer met waarschuwingen, dan met lofuitingen... beren die uitsluitend supersessies hebben kunnen bij de club zelf om een sponsoring contract vragen, maar krijgen deze maand zero points.

5: Doorbordurend op 4, een goede omschrijving van een slechte sessie levert douze 'bonuspunten' op:biggrin:.

Dit lijkt allemaal misschien ingewikkeld, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op: een eerlijke recensie met nuttige info voor andere ijsberen. Voor nieuwe leden misschien wat vreemd, omdat dit vanzelfsprekend lijkt... helaas is dat de laatste tijd hier allerminst iets waar je van uit kunt gaan:cool:.

Nou, dat was weer een heel verhaal; in ieder geval: Allemaal Veel Neukplezier deze Maand:biggrin::tongue::freu::wink2:

Ace2
1 april 2013, 20:07
Ik nomineer Bezitos in Amnesia:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Amnesia-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=309315#post309315

megaboob

Ik nomineer mee, net als ik IamLoney in PHG nomineer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=309352#post309352

Bluebear
1 april 2013, 20:31
Ik nomineer mee, net als ik IamLoney in PHG nomineer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=309352#post309352

Bij deze een nominatie van "Bluebear", nog bedankt voor je persoonlijke noot in de IM.

satanic surfer
1 april 2013, 20:48
de twijfelende jury verdient een linkloze +1 dunkt me...

Badslippers
1 april 2013, 21:59
Bezitos in verwarring over het chaotische prijsbeleid van "Amnesia". Gelukkig biedt Cherine ongecompliceerde seks aan. Nominatie voor deze recensie van beziktos die, als ik me niet vergis, voldoet aan de criteria van jurytiran van de maand april Vrije Jongen
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Amnesia-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=309315#post309315

Dan nog een nominatie voor BP die wellicht beter met Dalton naar "Aca" had kunnen af reizen. Dan had hij de tent met heel andere ogen bekeken en waar voor zijn geld gekregen. Desalniettemin zwijmelt hij weg bij de mooiste billen van "Aca" behorend bij het goddelijke lijf van Carolina.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=309287#post309287

De verloren zoon is weer terug maar of hij hoge ogen gaat gooien met zijn recensie staat nog te bezien. Deze maand staat immers de doodstraf op het ontbreken van (vetgedrukte) namen van gepopte dames. Toch aangenaam leesvoer zoals altijd van IamLonely. Welkom thuis kameraad!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=309352#post309352

Vrije Jongen heeft de messen geslepen en de criteria aangescherpt. Een goede zet. Vooral het ongebreidelde plak- jat- en kopieerwerk wordt een halt toegeroepen evenals het infantiele "+1". In navolging hiervan:

© 2013, Badslippers
Uitgegeven in eigen beheer

Alle rechten voorbehouden.
Geen enkele hierboven genoemde nominatie mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar.

rob45
1 april 2013, 22:22
Bezitos in verwarring over het wiskundige prijsbeleid van "Amnesia". Gelukkig biedt Cherine ongecompliceerde seks aan. Nominatie voor deze recensie van beziktos die, als ik me niet vergis, voldoet aan de eisen van jury van de maand april Vrije Jongen

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Amnesia-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=309315#post309315

Dan nog een nominatie voor BP die wellicht beter met Dalton naar "Aca" had kunnen af reizen. Dan had hij de tent met heel andere ogen bekeken en waar voor zijn geld gekregen. Misschien
valt hij flauw bij de mooiste billen van "Aca" behorend bij het hemelse lijf van Carolina.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=309287#post309287

De gemiste zoon is weer terug maar of hij hoge ogen gaat gooien met zijn verslagje staat nog te bezien. Deze maand staat immers de doodstraf op het ontbreken van (vetgedrukte) namen van gepopte dames. Toch een aangenaam verslagje zoals altijd van IamLonely. Ben blij dat je thuis bent vriend!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=309352#post309352

:D *

Megaboob
2 april 2013, 08:59
Nominatie voor Cuties die op zijn bekende wijze weer een mooi verslag gemakt heeft:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407

megaboob

noglangnietuitgewandeld
2 april 2013, 10:13
Nominatie voor Ascari, die eerst bij het verkeerde bordeel aanbelt, maar later kwam het toch nog goed. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24060-Traumvilla-Solingen&p=309420#post309420

broodpoot
2 april 2013, 11:07
Langs deze virtuele weg nog even mijn hartelijke dank voor de vrijkaart, deze is zeer welkom en zal 'm snel gaan gebruiken.

Uiteraard zal ik uitgebreid verslag doen m'n belevenissen. Als het alleen al half zo leuk is als de vorige keer dan zal dat ongetwijfeld gaan lukken.

Megaboob
2 april 2013, 12:19
Nominatie voor SS in LR!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=309272#post309272

Megaboob
2 april 2013, 12:21
Ascari spotte een E cup en verdient dus een dikke nominatie!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24060-Traumvilla-Solingen&p=309420#post309420

Megaboob

Picasso 1
2 april 2013, 14:24
Leg al die FAQ's maar naast je neer. Voor een heldere impressie over hoe het in GT echt aan toe gaat is deze recensie van Cuties aan te bevelen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407.
Nominatie.

Ace2
2 april 2013, 19:06
Nominaties voor:

Cuties in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407

Ascari in Traumvilla: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24060-Traumvilla-Solingen&p=309420#post309420

Little Joe in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=309409#post309409

Badslippers
2 april 2013, 20:20
Hoeveel ijsberen zouden de recensies van Cuties van begin tot einde lezen? Voor je het weet ben je na de eerste alinea al hopeloos verdwaald op de zijpaden die hij als flarden rook door zijn verhaal laat glijden. Licht chaotisch, altijd verwarrend maar vooral verrassend. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407

Ascari regelt zich een privé date en steekt zijn neus tussen de plastic borsten en het nat kutje van Jessica. Een recensie die met zekerheid door de ballotage commissie van VJ komt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24060-Traumvilla-Solingen&p=309420#post309420

Spoeling zeer dun voor Fijnschieter in "Acapulco". na lang wikken, wegen, zuchten en steunen is hij (ik quote):
"op die ene 19 jarige roemeense stunner afgestapt".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=309504#post309504

Iets teveel vetgedrukte ijsberennamen volgens de criteria van VJ. Daar staat tegenover een heel register aan pannenkoekmeisjes die in de rij moeten staan om Little Joe van zijn beslag af te helpen. Aangezien de beste kerel gemakkelijk 5 uur naar de kamer gaat zal de hoeveelheid meer dan een theelepel bedragen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=309409#post309409

Beron zet de voors en tegens van een middag/avond "H7" vlug op een rij en is naar zijn maatstaven uiterst mild. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309385#post309385

Ook voor hansdordt een nominatie vooral vanwege zijn prestatie om als eerste door de deur van"H7" te wandelen op een dag dat de entree gratis is. Die heeft vast met een slaapzak voor de deur gelegen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309506#post309506

© 2013, Badslippers
Uitgegeven in eigen beheer

Alle rechten voorbehouden.
Geen enkele hierboven genoemde nominatie mag in de maand April worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar.

LittleJoe
2 april 2013, 21:03
Hoeveel ijsberen zouden de recensies van Cuties van begin tot einde lezen? Voor je het weet ben je na de eerste alinea al hopeloos verdwaald op de zijpaden die hij als flarden rook door zijn verhaal laat glijden. Licht chaotisch, altijd verwarrend maar vooral verrassend. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407

Ascari regelt zich een privé date en steekt zijn neus tussen de plastic borsten en het nat kutje van Jessica. Een recensie die met zekerheid door de ballotage commissie van VJ komt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24060-Traumvilla-Solingen&p=309420#post309420

Spoeling zeer dun voor Fijnschieter in "Acapulco". na lang wikken, wegen, zuchten en steunen is hij (ik quote):
"op die ene 19 jarige roemeense stunner afgestapt".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=309504#post309504

Beron zet de voors en tegens van een middag/avond "H7" vlug op een rij en is naar zijn maatstaven uiterst mild. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309385#post309385

Ook voor hansdordt een nominatie vooral vanwege zijn prestatie om als eerste door de deur van"H7" te wandelen op een dag dat de entree gratis is. Die heeft vast met een slaapzak voor de deur gelegen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309506#post309506


Nomineer ik dus mee

Willem2
2 april 2013, 21:12
Nomineer ik dus mee

Heb je dit al wel gelezen :


Alle rechten voorbehouden.
Geen enkele hierboven genoemde nominatie mag in de maand April worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar.

Dat zal wel een staartje krijgen ....;)

rob45
2 april 2013, 21:26
Hoeveel ijsberen zouden de recensies van Cuties van begin tot einde lezen?Ik lees hem wel uit in ieder geval.Voor je het weet ben je na de eerste alinea al hopeloos verdwaald op de zijpaden die hij als flarden wierook door zijn verhaal laat glijden.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407

Ascari regelt zich een privé afspraak en steekt zijn neus tussen de Silicon borsten en het verse kutje van Jessica.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24060-Traumvilla-Solingen&p=309420#post309420

De Spoeling is zeer dun voor Fijnschieter in "Acapulco". na lang wikken en wegen is hij (ik quote):
"op die ene 19 jarige roemse stunner gestapt".

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=309504#post309504

Ook voor hansdordt een nominatie vooral vanwege zijn prestatie om als eerste door de deur van"H7" te wandelen op een dag dat de entree gratis is.
Hij heeft vast dicht in de buurt een hotelletje genomen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309506#post309506

© 2013, Rob45
Uitgegeven in eigen beheer

Alle rechten voorbehouden.
Geen enkele hierboven genoemde nominatie mag in de maand April worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar.

LittleJoe
2 april 2013, 21:27
Heb je dit al wel gelezen :



Dat zal wel een staartje krijgen ....;)

Ik ben altijd al tegendraads geweest, zal dat staartje ook sportief aanvaarden of las ik daar nu kaartje?

satanic surfer
3 april 2013, 16:08
Cuties schrijft een damesrecensie die er mag zijn, Gaby

Ace2
3 april 2013, 18:41
De nominaties deze avond gaan naar:

SS in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309598#post309598

Cuties met Bulgaarse Gaby (met het schitterende basicnummer Strutter): https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33253-Gaby-Gabriela-(Bulgaarse)&p=309621#post309621

LittleJoe
3 april 2013, 18:48
Nominatie voor Cuties

voor Cuties een dame voor gevorderden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33253-Gaby-Gabriela-(Bulgaarse)&p=309621#post309621

Ascari
4 april 2013, 10:48
Nominatie voor satanic surfer Die zich niet thuis voelt in GT. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309598#post309598)

Ascari
4 april 2013, 17:01
Nominatie voor de Vulkaanridder vanwege zijn escapade op de Eierberg in Bochum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33978-Angela-Bochum-huis-15-kamer-63&p=309726#post309726)

Badslippers
4 april 2013, 23:06
Vandaag weer het schompes gewerkt. Nadat ik het schuim uit mijn mondhoeken had verwijderd en een halve liter "Grolsch" in de krop had gegoten, rustig de laptop op schoot en op mijn magische snelkoppeling geklikt: 'www.ijsberenforum.com/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Pos (www.ijsberenforum.com/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post)t. Dan denk je te kunnen gaan relaxen totdat je in het perverse hoekje van de heer Cuties aanbeland. Gedaan met de rust. De "Hyperlinks" vliegen je om de oren en de talloze verwijzingen naar obscure plaatjes, filmpjes en andere "Underground shit" laten je hoofd duizelen en op hol slaan. Daar ben je wel even zoet mee om je daar doorheen te worstelen. Van de andere kant, ontspannend en verstrooiend is het wel. Zoveel zijwegen die je in kunt slaan dat verdwalen op de loer ligt. De ene keer krijg je de schrik van je leven als je tegen een knoepert van een leuter van een "She-Male" aan zit te hikken om direct daarna met dat goedkope sletje Verona van der Leur geconfronteerd te worden die zich warm rijdt op een goedkope dildo gescoord in de budgetbakken van "V & D" waar normaliter uitgezakte huisvrouwen elkaar de lingeriesetjes uit de handen rukken.

Wat betreft de controverse "Torrent vs Usenet". Pas geleden zei ik tegen B30 dat ik al in 1993 op internet zat en gore plaatjes "Downloade". "Kan niet" zei die betweter, "Bestond nog niet". Tja, kan ik het helpen dat die kerel nog nooit van "Fido-net" had gehoord. OK, was geen echt internet maar een zogenaamd "Bulletinboard" waar je met je modem op kon inloggen. Hoewel het medium bedoeld was om berichten uit te wisselen was het toen ook al spannend om je zoektocht naar schunnig materiaal te praktizeren maar eigenlijk kon je beter de "Chick" scoren in de plaatselijke seksshop om je op af te rukken dan wachten totdat zo'n modem de pixels naar binnen had getrokken. Sindsdien is er veel veranderd. "Torrents" gebruik ik voor het meer obscure werk en voor de niet te grote bestanden want ik vind het vaak retetraag. "Downen" met "µTorrent" (http://www.utorrent.com/) is kinderspel. "Usenet" is sneller maar vereist iets meer kennis van zaken . Bij beiden dien je het kaf van het koren te scheiden zoveel meuk en rotzooi zit er tussen.

Maar goed, ik heb alweer veel te veel woorden besteed aan een simpele nominatie die volgens de dictatoriale criteria van VJ niet in de prijzen zal vallen. Toch wil ik de twee bijdrages van Cuties nomineren al was het alleen maar om zijn nimmer aflatende zoektocht naar links en beelmateriaal om ons te verlekkeren en zijn berichten rijkelijk mee te illustreren te roemen. Vele ijsberen flikkeren alleen maar van die kut-"Smileys" door hun teksten. Mijn god wat haat ik die infantiele kankergezwellen die als kotshopen hun teksten vervuilen. Wat kun je met een ""Smiley"? Niks! geef mij maar het beeldmateriaal van Cuties. Volgens mij is hij gewoon een stoffige bibliothecaris met teveel vrijetijd en een behoorlijke seksuele afwijking én een zeer geavanceerde "Smartphone". Want daar schijnt hij het gros van zijn berichten op te tikken. Nominatie dus.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7778-De-lekkerste-sportbabes&p=309762#post309762
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7778-De-lekkerste-sportbabes&p=309719#post309719

Megaboob
4 april 2013, 23:20
Ik nomineer Satanic Surfer in Dortmund, zeer informatief, en hij spot een leuke lange letse wat me zeker aan spreekt, en een fijne naturelle DDD dame!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7290-Luder-Lounge-ex-Mausi-s-Unterste-Wilms-Strasse-9-Dortmund&p=309764#post309764

Verder een nominatie voor Cuties die er weer veel tijd en werk in heeft gestopt!

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...762#post309762
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...719#post309719

megaboob

gignnl
5 april 2013, 01:32
Na J42 zijn 1 april recensie over Oase was het wachten op de reactie van iemand die zich door dit verhaal aangesproken voelde.
SS beet de spits af met zijn GT verhaal maar viel meteen door de mand door het detail van de doucheknoppen die je langdurig vast moet houden,helaas dat is al even niet meer!
Daarom mijn nomi voor de beste fake recensie van de maand voor hem!https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309598#post309598

Teiresas
5 april 2013, 15:44
Hoeveel ijsberen zouden de recensies van Cuties van begin tot einde lezen? Voor je het weet ben je na de eerste alinea al hopeloos verdwaald op de zijpaden die hij als flarden rook door zijn verhaal laat glijden. Licht chaotisch, altijd verwarrend maar vooral verrassend. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309407#post309407


Ik nomineer mee. Volkomen onnavolgbaar en verwarrend. Heb er drie dagen over gedaan om te lezen, maar volharding beloont! Ronduit subliem.

bad pritt
7 april 2013, 10:44
Ik nomineer WG voor een club die me nog na aan het hart ligt en waar ik heel veel plezier gehad heb en veel speciale mensen heb leren kennen..Heaven 7..leuk om te lezen dat hij ook daar hoge cijfers mag uitdelen aan de dames en ze door kunnen naar het volgende schooljaar in dit opleidingskamp voor dvpees. http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/grin.gif

Nominatie dus voor on Wijze Grijze in zijn versie van een 1 april grap.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=309605#post309605

satanic surfer
7 april 2013, 10:53
Auuaa: juryvoorzitter boosjes op ss, maar Nicole verzacht de pijn in LuderLounge: nominatie dus daarvoor en ook voor de correcte aanvullingen aangaande 40-minuten-tarief en de aanmerking qua vrijdag als enige FKK-loze dag aldaar, excusi... +1

bad pritt
7 april 2013, 10:54
Nominatie voor SS, hij mag gewoon schrijven wat hij wil, al doopt hij zijn pen in vitriool en schrijft hij dat de bmi index van een gemiddelde varkensstal populatie lager ligt dan de meiden in GT, what the fuck..laat hem.
Jammer dat er een aantal afgestompte fanclub boys op persoonlijke titel gehakt van hem denken te moeten maken.
Daarom een nominatie uit solidariteit met SS voor zijn GT verslag, ook wel bekend als de douche knop affaire hahahaha

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=309598#post309598

bad pritt
7 april 2013, 11:47
Nominatie voor VJ met zijn super recensie over Arabella dat hem zeer goed beviel. Ook hulde voor zijn pioniersgeest die zou hij vaker moeten bevredigen daar kan dit forum dan mooi van profiteren, omdat er dan weer een niet standaard 13 in een dozijn bekend verhaal terugkomt van de bekende clubs en er weer eens wat verrassends op het forum staat en daar leeft het van en op.

Het toont ook mooi aan dat er meer zijn dan de paar `goede` clubs waar iedereen als kuddedieren altijd naar toe gaat. http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/cool.gifhttp://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/dance1.gif

Vandaar heb ik met veel plezier gelezen -de in een vlotte persoonlijke stijl neergepende recensie, je kunt de tongzoenen meebeleven hehehe- en bij deze de welverdiende in dank nominatie voor:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2738-Villa-Arabella-(Wattenscheid)-Algemeen&p=310055#post310055

Wijze grijze
7 april 2013, 12:03
Twee mooie nominatiewaardige verslagen van Vrije jongen
Luderlounge in Dortmund: Jammer dat douche en sexswing niet gebruikt konden worden. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7290-Luder-Lounge-ex-Mausi-s-Unterste-Wilms-Strasse-9-Dortmund&p=310009&highlight=#post310009

Verder bezoekt hij Club Arabella en wordt er ingepalmd door de intrigerende AO-sfeer.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2738-Villa-Arabella-(Wattenscheid)-Algemeen&p=310055#post310055

bad pritt
7 april 2013, 12:26
Nominatie voor de Vulkaanridder vanwege zijn escapade op de Eierberg in Bochum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33978-Angela-Bochum-huis-15-kamer-63&p=309726#post309726)

+1 mooi geschreven en ook nog op de to do lijst.

Ace2
7 april 2013, 20:52
Nominatie voor Rob45 met zijn Ghanese Sylvie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2279-Lovely-ex-Silvia-Silvy-(Nigeriaanse)&p=310142#post310142

rob45
7 april 2013, 22:33
Plaats delict ; G.T.
Datum van handeling ; 5 april
Medeplegers ; Rob45,Hp001,Seqoya
Genomineerd voor zijn verslag***

Ace2 !


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=310099

Plaats delict ; club Arabella
Datum van handeling ; ?
Pleger ; Vrije Jongen
Genomineerd voor zijn verslag***

Vrije Jongen !

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=310055

Badslippers
7 april 2013, 23:17
Maar goed dat Vrije Jongen een linkje bijvoegde want anders wist ik niet beter dat dit de "Lullo's" (http://www.youtube.com/watch?v=BXtbAk6TI3c) waren.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2738-Villa-Arabella-(Wattenscheid)-Algemeen&p=310055#post310055

En dan in "Lulo" zelf. Mooie recensie van Vrije Jongen. Goed dat hij zelf jury is anders zou de forumleiding failliet gaan aan de verstrekte vrijkaarten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7290-Luder-Lounge-ex-Mausi-s-Unterste-Wilms-Strasse-9-Dortmund&p=310009#post310009

Dit keer geen plafond gedecoreerd door onze Rob45 maar de plaatselijke beddesprei. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2279-Lovely-ex-Silvia-Silvy-(Nigeriaanse)&p=310142#post310142

Hercules voor de verandering maar weer eens in "GT". Oftewel, Ace2 snapt als een van de weinigen dat niet alleen "GT" klatergoud is maar ook 99% van de orgasmes van de dames. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310099#post310099


Deze twee draag ik voor om te nomineren. Wederom klasse recensies van SFL die tussen de beschietingen door zijn eigen beschietingen over het "belly dance buikje" van Serpin knalt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16935-Beatrice-(Roemeense)&p=310094#post310094
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29786-Serpin-(T%FCrkei)&p=310089#post310089

© 2013, Badslippers
Uitgegeven in eigen beheer

Alle rechten voorbehouden.
Geen enkele hierboven genoemde nominatie mag in de maand April worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar.

gignnl
8 april 2013, 02:21
Na een teleurstellende dag in zijn huiskamer zoekt Boy69 zijn heil in GT en zorgvuldig worden alle negatieve verhalen van de laatste tijd enigzins ontzenuwd.https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310210#post310210

gignnl
8 april 2013, 02:24
Klusser Rob45 verricht weer wat "zwart"werk in GT https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2279-Lovely-ex-Silvia-Silvy-(Nigeriaanse)&p=310142#post310142

gignnl
8 april 2013, 02:25
Op dinsdag naar de bios,donderdag doe ik boodschappen en op maandag nomineer ik Ace2 dit is zowat de wekelijkse routine
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310099#post310099

Jack42
8 april 2013, 17:26
Nomi voor Boy69:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310210#post310210

rob45
8 april 2013, 19:03
Hij is een veelpleger met veel kennis van zaken die GT test en tot de conclusie komt dat het toch niet zo slecht is als sommige criticasters beweren.

Nominatie voor Boy69 !

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=310210

Hij komt even terug voor een bezoekje aan de Blije Tuin en neukt daar weer een roedel geile mokkels.

Nominatie voor SFL !

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=310223

© 2013, Rob45
Uitgegeven in eigen beheer

Alle rechten voorbehouden.
Geen enkele hierboven genoemde nominatie mag in de maand April worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de eigenaar.

Big30
8 april 2013, 20:25
Ik memoreer het feit dat we ons aller joepie weer kunnen begroeten als schrijver op dit forum, hij zet meteen GT weer keihard terug op de landkaart met een ijzersterke recensie!

joepie is terug, brrrrrrrp (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310257#post310257)

Badslippers
8 april 2013, 22:03
Nu er dit keer géén "Wibra-onderbroek" met daarin een verdwaalde immigrant op de bar stond te dansen moest Boy69 op zoek naar andere onruststokers en hij kwam uit bij een stelletje "Duidelijk aangeschoten Hollanders". Nou maar hopen dat ze "CK" ondergoed aan hadden. Dat verzacht dan weer een beetje. Wat ook verzachtte waren de 4 "Pino's" die hij tussen de bedrijven door stengelde. Nominatie voor B69.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310210#post310210

Megaboob
8 april 2013, 22:08
Ik nomineer Boy69 ook mee voor deze prestatie!
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...210#post310210

Megaboob

Megaboob
8 april 2013, 22:08
Nominatie voor SFL!

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...d.php?p=310223

megaboob

Megaboob
8 april 2013, 22:09
Nominatie voor Ace2, die er weer hart en ziel voor inzet om een mooi verslag te maken!

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...099#post310099

megaboob

Ascari
9 april 2013, 02:17
Een nominatie voor mijn favoriete "knuffeljood" die het iedere keer weer presteert om met de "vijand" in bed te belanden. Dit is keer is het de malle Serpin. Make love not war, is blijkbaar het devies. Of is dit een van zijn geheime operaties waar hij door middel van seksuele verhoortechnieken vitale informatie los peutert bij ogenschijnend onschuldige hoeren die in werkelijkheid duistere spionnen zijn.

Ternauwernood ontsnapt hij aan de klauwen van de Transsylvanische Ina die het gemunt heeft op zijn zuivere bloed. Gelukkig weet hij haar achilleshiel te vinden en zwaait hij met "de witte vlag" (een briefje van € 50). Hierdoor raken Roemeense mokkels in een trans en willen ze gelijk van de kamer af.

Hij revancheert zich door zich te vergrijpen aan het tienerlichaam van de onschuldige Roemeense Gloria die hier in Duitsland is om geld in te zamelen voor al haar zieke familieleden. Het arme meisje heeft nog de littekens op haar lichaam van de vorige ontmoeting met deze medogenloze superspion.

Hierna valt hij zelf in de handen van een andere doortrapte Roemeense genaamd Beatrice die natuurlijk gewaarschuwd is door haar landgenote. Zij troggeld onze superheld het grootste gedeelte van zijn zakgeld af. Die hij eigenlijk had gekregen om een heerlijke kohser maaltijd te nuttigen zodat hij niet met vijandige doner (lees: Gyros) Turken hoefde te eten. Wat hij dan toch doet om zijn reputatie als waaghals eer aan te doen.

Vervolgens maakt hij Big30 met de grond gelijk. Natuurlijk niet met zijn eigen "nick", dan kan hij het later nog ontkennen mocht hij voor een waarheidscommissie moeten verschijnen als hij zich moet verantwoorden voor zijn wandaden jegens een hooggeplaatste "hoerenliefhebber".

Dit alles deed hij natuurlijk onder de invloed van zoveel libido doping dat zelfs Lance Armstrong ervan moest blozen. Ik heb het natuurlijk over de enige echte SFL! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=310223#post310223)

Ace2
9 april 2013, 19:19
De nominaties gaan naar:

Gert-Jan in Magnum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=310286#post310286

Vrije Jongen als een mongol in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=310354#post310354

Boy69 in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310210#post310210

SFL/ 50euro in PHG: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=310223#post310223

vrije jongen
10 april 2013, 19:36
Periode 1 zit er weer op. Veel leuke recensies geschreven, alhoewel de 'regels' van deze maand toch wat streng bleken te zijn:cool:. Je komt er ook weer snel achter dat dezelfde ijsberen komen bovendrijven. Aangezien deze vaak maandelijks vrijkaartjes winnen (of op zijn minst net gewonnen hebben), ga ik voor de eerste ronde kaartjes deze toprecensies overslaan... :baeh:.

Uiteindelijk voor de winnaars toch een beetje sjoemelen:redface:.

De eerste zal een ieder me vergeven: Cuties voor zijn 2 GT berichten. Zelden zo gelachen op het forum:biggrin:! Al blijft het jammer dat directere damesinfo achtergehouden wordt wegens 'forumgekonkel'. Zijn lofrede over Gaby, geeft dan toch net een vinkje voor 'damesinfo';).

De tweede winnaar zal een recordje zijn, lijkt me zo. De ontzettend leuk beschreven en herkenbare eerste ijsbeerstappen van Tryoutking; geen damesnaam... maar als je 1/3 van je berichten gebruikt ter verontschuldiging, zal dat een eenmalige vergissing zijn lijkt me zo:smile2:.

Nou 2 keer GT verslagen, who woulda thunk?:biggrin:

Ace2
11 april 2013, 18:10
Nominatie voor Wervelwind in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=310582#post310582

Big30
11 april 2013, 23:18
Ik nomineer bewust weer eens een IJsbeer die nog maar pas aan het schrijven is en wel prima. Geen lange uitgebreide berichten maar wel dames recensies in een eerlijke en basis stijl met misschien een klein taalfoutje zo af en toe, maar toch prettig leesbaar en vooral informatief als het gaat om de dames ervaringen. Dit is maar een voorbeeld van zo'n recensie:

Mailin Chinese (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27990-Mailin-%28Chinese%29&p=310709#post310709)

Rudi_NL
12 april 2013, 19:18
Nominatie voor mijn wandelkameraad Wijze Grijze die voor het eerst in Park Sauna Residenz komt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-K%F6ln)-Algemeen&p=310790#post310790

Na een verkrachting door de Hongaarse milf Victoria, een spannende sessie met de Chinese Mailin kon ik eindelijk ook weer eens met Michelle kameren. Zoals Wijze Grijze al omschrijft, is Michelle inderdaad een geweldige dame (in meerdere opzichten). Wijze Grijze is trouwens een aangenaam gezelschap om een club mee te bezoeken.

:wink2:

Dalton
12 april 2013, 19:24
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=310790#post310790

WEER EEN MOOI VERHAAL VAN WIJZE GRIJZE EEN VRIJKAART WAARD PLUS EEN NOMINATIE.

gignnl
12 april 2013, 19:45
De Wijze Grijze laat zich rondleiden door de ubergeile RudiNL in PSR https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=310790#post310790

Ace2
12 april 2013, 19:47
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=310790#post310790

WEER EEN MOOI VERHAAL VAN WIJZE GRIJZE EEN VRIJKAART WAARD PLUS EEN NOMINATIE.

Ik nomineer mee

Badslippers
12 april 2013, 19:56
De Wijze Grijze laat zich rondleiden door de ubergeile RudiNL in PSR https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-Köln)-Algemeen&p=310790#post310790

Ik doe mee. Zeer goed geschreven vooral hoe deze organisatie uit de klauwen begint te groeien.

Megaboob
12 april 2013, 22:58
Wijze grijze ontdekt zijn plekje in PSR, en nomineer ik mee!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...790#post310790

Ace2
14 april 2013, 07:25
WayneR in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311016#post311016

krukar
15 april 2013, 20:35
Eens een ander soort nominatie, geen recensie, maar de nieuwe FAQ van MichelJ, zit denk ik erg veel werk in en ziet er allemaal top uit.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34067-FAQ-IJsberenforum

Big30
15 april 2013, 20:39
Eens een ander soort nominatie, geen recensie, maar de nieuwe FAQ van MichelJ, zit denk ik erg veel werk in en ziet er allemaal top uit.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34067-FAQ-IJsberenforum
Als een mod begint met een mod te nomineren is de IJsbeer los, dus dat doen we maar niet ;).

Maar verder helemaal accoord om MJ hiervoor te nomineren cq even in de schijnwerpers te plaatsen, niet meer dan verdiend is dat!
Reuze handig en overzichtelijk de FAQ van MJ. Ook dan maar een dikke pluim weer geven aan de reesbeer voor zijn F1 poel en berichten in deze. Oja dan ook maar meteen MJ bedanken voor de voetbalpoel!

Megaboob
15 april 2013, 22:04
Absoluut goed werk van michelj, een nominatie waardig!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...-IJsberenforum

Megaboob
15 april 2013, 23:19
Ik nomineer Iamlonely voor zijn bezoek aan LR:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

megaboob

Boy69
15 april 2013, 23:58
Ik nomineer Iamlonely voor zijn bezoek aan LR:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

megaboob
+1

Badslippers
16 april 2013, 00:08
Wegens preoccupatie met prijsopdrijving en "up-sellende" dames mis ik toch pardoes bijna enkele recensies:

Eerst een nominatie voor seksenfun die naast het evalueren van de dames zich nog steeds bezighoudt met de randzaken maar daarom niet minder essentieel zoals daar zijn:
Het afvoeren van fruitsap schenken en het euvel van het koude handen syndroom en de zoektocht naar de warmwaterkraan van het lavabo.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=310703#post310703


Weer heerlijk genoten van een prettig leesbare aflevering uit, dit keer, de "Bouquette reeks" van IamLonely. Ik smolt zowaar weg als de opgevoerde kook- en washoer bij de (bijna) onbeantwoorde liefde tussen de tortelduifjes. Wat is het leven soms wreed. Een verdiende nominatie voor IamLonely
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

Wijze Grijze ontdekt dat Leni uhhhh Sonia voor alles in is. Bijvoorbeeld bubbelen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-K%F6ln)-Algemeen&p=310790#post310790

Megaboob
16 april 2013, 18:58
Nominaties voor:

Bad Pritt in GT!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311421#post311421
Bad pritt was ook in Babylon, bedankt voor de bijdrage, en de priisverhoging in acapulco is ook netjes door hem gemeld. Hulde!

Verder:
Seksenfun:
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...703#post310703

WG:
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...790#post310790

Megaboob

Ricardo Banana
16 april 2013, 19:21
+1 voor Iamlonely in LR

seksenfun
16 april 2013, 19:53
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33470-Pascha-(Köln)&p=311386#post311386 ChupaChupa: informatief :smoke:

Bluebear
16 april 2013, 20:03
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

Weer een origineel en informatief verhaal. Dit keer met "namen von die damen". Houdt dit vol, het geeft inspiratie. Haha!! :biggrin:

Ace2
16 april 2013, 21:14
Absoluut goed werk van michelj, een nominatie waardig!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...-IJsberenforum

Ik nomineer mee

Ace2
16 april 2013, 21:15
Ik nomineer Iamlonely voor zijn bezoek aan LR:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

megaboob

Ik nomineer mee

Ace2
16 april 2013, 21:15
Nominatie voor Bad Pritt in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311421#post311421

rob45
16 april 2013, 22:51
Wegens preoccupatie met prijsopdrijving en "up-sellende" dames mis ik toch pardoes bijna enkele recensies:

Eerst een nominatie voor seksenfun die naast het evalueren van de dames zich nog steeds bezighoudt met de randzaken maar daarom niet minder essentieel zoals daar zijn:
Het afvoeren van fruitsap schenken en het euvel van het koude handen syndroom en de zoektocht naar de warmwaterkraan van het lavabo.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=310703#post310703


Weer heerlijk genoten van een prettig leesbare aflevering uit, dit keer, de "Bouquette reeks" van IamLonely. Ik smolt zowaar weg als de opgevoerde kook- en washoer bij de (bijna) onbeantwoorde liefde tussen de tortelduifjes. Wat is het leven soms wreed. Een verdiende nominatie voor IamLonely
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

Wijze Grijze ontdekt dat Leni uhhhh Sonia voor alles in is. Bijvoorbeeld bubbelen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7544-Park-Sauna-Residenz-(Lohmar-Durbusch-nabij-K%F6ln)-Algemeen&p=310790#post310790

Al zwijmelend lees ook ik de "Bouquettereeks" van Iam Lonely Het informatieve deel van Seks&Fun en voor Wijze grijze in Bio Vakantieoord.
Nominatie voor alle drie !!

rob45
16 april 2013, 22:54
Nominatie voor Bad Pritt in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311421#post311421

Ook bad Pritt in GT vergeet ik niet te nomineren want Lulu is inderdaad een moordwijf met een zeer goede masage in haar handen.

Badslippers
16 april 2013, 23:19
Ook bad Pritt in GT vergeet ik niet te nomineren want Lulu is inderdaad een moordwijf met een zeer goede masage in haar handen.

Ik doe mee hoewel ik het liefst de nominatie aan de Thaise met "Tepels als melkbusdeksels" zou willen geven want op haar service valt weinig af te dingen. Alleen jammer dat ze soms dat Heineken slipje aan heeft want dat bier is regelrecht rioolwater. Maar a la we zien dat door de vingers.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311421#post311421

Smouse
17 april 2013, 11:09
Ik nomineer Wijze Grijze voor zijn nog te schrijven recensie van zijn bezoek aan Pauschal Club Bochum op 16 april j.l.

Smouse

Wijze grijze
17 april 2013, 16:38
Ik nomineer Wijze Grijze voor zijn nog te schrijven recensie van zijn bezoek aan Pauschal Club Bochum op 16 april j.l.
Smouse
Een “blinde” nominatie is me ook nog nooit eerder ten deel gevallen. :hammer: Heb er dus extra m’n best op gedaan en uiteraard weer enkele foto’s van nieuwe dames aan toegevoegd.. Bij deze dus de link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

@Smouse: Thanks, en ben benieuwd naar jouw verslagje.

Badslippers
18 april 2013, 00:14
De kerel die zijn berichten het beste verzorgt qua spelling, interpunctie, foto's, "Approvals", vetgedrukte woorden, witregels etc etc etc. Kortom, leest heerlijk weg. Al eerder gememoreerd dat zijn sexapproval™ hoog uitvallen echter dat heeft als bijkomend voordeel dat als WG eens de laagte in schiet het wel heel slecht moet zijn geweest en de dame op de "ignorelist" komt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

Een voorbeeld van belabberde spelling en leestekens zijn de berichten van geile duivel en beroepspsycholoog Phea. Iets zegt mij dat hij er echter niks aan kan doen en de een of andere vorm van woordblindheid of dislexie heeft. Aan damesblindheid lijdt hij gelukkig niet. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311517#post311517

Dalton
18 april 2013, 07:21
De kerel die zijn berichten het beste verzorgt qua spelling, interpunctie, foto's, "Approvals", vetgedrukte woorden, witregels etc etc etc. Kortom, leest heerlijk weg. Al eerder gememoreerd dat zijn sexapproval™ hoog uitvallen echter dat heeft als bijkomend voordeel dat als WG eens de laagte in schiet het wel heel slecht moet zijn geweest en de dame op de "ignorelist" komt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

Een voorbeeld van belabberde spelling en leestekens zijn de berichten van geile duivel en beroepspsycholoog Phea. Iets zegt mij dat hij er echter niks aan kan doen en de een of andere vorm van woordblindheid of dislexie heeft. Aan damesblindheid lijdt hij gelukkig niet. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311517#post311517

Ik sluit me bij de wijze raad van de heer BADSLIPPERS aan en nomineer de beide ijsberen met hun prachtige verhalen,ga zo door ijsberen en dan zal eerdaags de zon ook weer gaan schijnen.

Wijze grijze
18 april 2013, 11:19
De nestor onder ons wandelaars, ons aller opa Dalton, bereikt een mijlpaal.
Hij is zo gefocust op z’n Chinese lessen, dat hij het waarschijnlijk niet eens in de gaten heeft.
Lees en thank zijn 3000e bijdrage. Uiteraard – waar anders - in het topic “Acapulco”
Nomi voor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=311608#post311608

Badslippers
18 april 2013, 11:34
De nestor onder ons wandelaars, ons aller opa Dalton, bereikt een mijlpaal.
Hij is zo gefocust op z’n Chinese lessen, dat hij het waarschijnlijk niet eens in de gaten heeft.
Lees en thank zijn 3000e bijdrage. Uiteraard – waar anders - in het topic “Acapulco”
Nomi voor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=311608#post311608

Zeer goed opgemerkt. Een bewonderenswaardige mijlpaal voor deze ouwe neuker die nog wekelijks de zakratten uit zijn broek schudt om met een frisse pielemans in "Acapulco" te arriveren. Ik nomineer mee.

gignnl
18 april 2013, 18:38
Al 2 dagen van te voren begint Pielemans al op te spelen bij de gedachte aan zijn Chinese Liefdeskoningin,nomi voor Daltons 3.000ste!! posting https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=311608#post311608

gignnl
18 april 2013, 18:40
Wie weet hoe goed de aanstande schoonfamilie zich wel had kunnen vermaken op deze pre bachelor party,en als zijn maat direct getrouwd doet Iamlonely zijn naam nog eer aan.Nomi https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305

rob45
18 april 2013, 18:47
Al 2 dagen van te voren begint Pielemans al op te spelen bij de gedachte aan zijn Chinese Liefdeskoningin,nomi voor Daltons 3.000ste!! posting https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=311608#post311608

Ik nomineer Dalton ook mee !

LittleJoe
18 april 2013, 20:51
Een voorbeeld van belabberde spelling en leestekens zijn de berichten van geile duivel en beroepspsycholoog Phea. Iets zegt mij dat hij er echter niks aan kan doen en de een of andere vorm van woordblindheid of dislexie heeft. Aan damesblindheid lijdt hij gelukkig niet. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311517#post311517

Weer heerlijk genoten van een prettig leesbare aflevering uit, dit keer, de "Bouquette reeks" van IamLonely. Ik smolt zowaar weg als de opgevoerde kook- en washoer bij de (bijna) onbeantwoorde liefde tussen de tortelduifjes. Wat is het leven soms wreed. Een verdiende nominatie voor IamLonely
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...305#post311305 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311305#post311305)

nomineer ik beide mee

Megaboob
19 april 2013, 22:17
Hulde aan Dalton zijn 3000e bericht alweer! Onvermoeibaar, deze senior!

Megaboob

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...608#post311608

Dalton
20 april 2013, 08:18
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=311793#post311793

Dit is weer een mooie reklame voor HAPPY en dat door een ijsbeer die overal komt en gaat en alles goed in de peiling houdt,jammer voor BIG30 dat SS zijn verhaal niet kan onderstrepen maar we gunnen BIG het voordeel van de twijfel en zullen maar denken dat de rest van de dames zich per twee hadden afgezonderd op de kamers om bij elkaar hun geilheid te verdrijven door gebrek aan ijsberen,nominatie voor SS de chief inspector die overal opduikt waar je hem het minst verwacht.
Deze man is altijd te herkennen aan zijn voeten die prima onderhouden zijn want anders kan hij nooit zoveel km afleggen in de clubs dus opgepast heren nu nog alleen de waarheid vertellen en niets anders dan de waarheid want hij duikt overal plotseling op en ziet alles maar vooral de dames die heel goed zijn op de kamer.
Wanneer je op zeker wilt gaan dat het geen flop wordt moet je gewoon wachten tot hij bij een dame van de kamer komt waar hij langer dan een uur bij was,dan zit je gebeiteld.
Hij kan je zelfs ook nog eens vertellen wie goed is en geloof hem maar heb het zelf ondervonden en het was heerlijk bijna netzo goed als DE KEIZERIN VAN CHINA.

Ace2
20 april 2013, 09:51
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=311793#post311793

Ik nomineer mee, net als ik KlaasDirk in GT nomineer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311884#post311884

vrije jongen
20 april 2013, 10:43
Nou, weer tien dagen verstreken... dagen waar we op het forum 'trots' op kunnen zijn:rolleyes:. De plantsoenendienst die het niet met elkaar eens kan worden en dus maar zo veel mogelijk veegt:cool:; IM's van ijsberen die denken dat ze om secundaire redenen een vrijkaartje verdienen:cool:; de GayTayettes die op basis van hun 'geweldige looks' elke damesmelding in GT tegenspreken:cool:... zal de plantsoenendienst wel goed uitkomen:cool:. Helemaal toppie:freu::rolleyes::heul:. Qua clubverslagen was het weer moeilijk... moeilijk om berichten met relevante damesinfo te vinden voornamelijk:cool:.

Winnaars:
- Wijze Grijze die onverstoorbaar blijft informeren... en wat terughoudender becijferd: dat Arielle en Anka nog steeds cum laude afstuderen; daar kan ik inkomen;).
- Heilenhaus in Panthera en Magnum; weinig opsmuk, maar damesinfo en ook negatief waar nodig... dat Duits zien we maar even door de vingers.

Ook dank aan het drietal overige schrijvers die nog iets van relevante damesinfo posten, maar helaas kan niet iedereen winnen;)... T minus 10 days!

Ace2
20 april 2013, 20:43
Nominatie voor Magic-G in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=311911#post311911

Badslippers
20 april 2013, 23:41
Onze specialist in extra grote koplampen liet dit keer zijn licht door de huiskamer schijnen waar hij toch iets minder aan zijn trekken kwam dan in zijn geliefde "GT". En dan ook nog een rampzalige sessie met een dame die alle stereotiepen die wij kennen in zich verenigd heeft. Gelukkig trof de Boob-Meister toch nog twee aangename dames en waren de frietjes lekker. Nominatie voor Megaboob.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311937#post311937

Ace2
21 april 2013, 07:02
Nominatie voor MegaBoob in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311937#post311937

rob45
21 april 2013, 07:49
Nominatie voor MegaBoob in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311937#post311937

Ik nomineer Megaboob in LR mee.

noglangnietuitgewandeld
21 april 2013, 08:10
Behalve tips voor toppers, vind ik waarschuwingen voor prutsers ook zeer nuttig. Zo kan in zijn algemeenheid de kwaliteit van de P6 omhooggekrikt worden. Vandaar een nominatie voor Megaboob. https://www.ijsberenforum.com/forum/s...937#post311937

satanic surfer
21 april 2013, 10:23
Megaboob in LR: pijnpunten van deze olijke club worden blootgelegd: aanvaardbare standaardclubservice in het algemeen, doch geen moer meer, en helaas meer uitschieters naar onder dan boven, zie Jade (die er al een tijd rondhangt overigens, ou sont les stammi's?)... +1

Wedge2
21 april 2013, 11:19
Ik wil Wijze Grijze nomineren met zijn verslag over de Pauschalclub Bochum, altijd zeer netjes geschreven (leesbaar!), leuke toespelingen en uiteraard een zeer gedetailleerd verslag zoals we dat gewend zijn.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=311519#post311519

Picasso 1
21 april 2013, 11:59
Behalve tips voor toppers, vind ik waarschuwingen voor prutsers ook zeer nuttig. Zo kan in zijn algemeenheid de kwaliteit van de P6 omhooggekrikt worden. Vandaar een nominatie voor Megaboob. https://www.ijsberenforum.com/forum/s...937#post311937

Hierbij een wel werkende link https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311937#post311937 ;)
Hopelijk draagt dit bij om de kwaliteit van links in dit topic te verhogen.
Nominatie voor Megaboob aldus.

gignnl
21 april 2013, 13:03
Zijn vorige bezoek aan de huiskamer was hem een stuk beter bevallen,Megaboob vind deze keer meer een tobber aldaar https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=311937#post311937

MiniME
21 april 2013, 13:52
Nou, weer tien dagen verstreken... dagen waar we op het forum 'trots' op kunnen zijn:rolleyes:. De plantsoenendienst die het niet met elkaar eens kan worden en dus maar zo veel mogelijk veegt:cool:; IM's van ijsberen die denken dat ze om secundaire redenen een vrijkaartje verdienen:cool:; de GayTayettes die op basis van hun 'geweldige looks' elke damesmelding in GT tegenspreken:cool:... zal de plantsoenendienst wel goed uitkomen:cool:. Helemaal toppie:freu::rolleyes::heul:. Qua clubverslagen was het weer moeilijk... moeilijk om berichten met relevante damesinfo te vinden voornamelijk:cool:.

Winnaars:
- Wijze Grijze die onverstoorbaar blijft informeren... en wat terughoudender becijferd: dat Arielle en Anka nog steeds cum laude afstuderen; daar kan ik inkomen;).
- Heilenhaus in Panthera en Magnum; weinig opsmuk, maar damesinfo en ook negatief waar nodig... dat Duits zien we maar even door de vingers.

Ook dank aan het drietal overige schrijvers die nog iets van relevante damesinfo posten, maar helaas kan niet iedereen winnen;)... T minus 10 days!

Hopelijk worden mijn recente inhoudelijke schrijfsels nog enigszins op waarde geschat de komende 10 dagen, of gaan kritische noten niet samen met prijzen winnen? :biggrin:

satanic surfer
21 april 2013, 14:24
MiniMe in Samya: verhuisde favo zorgt voor MiniMe-verplaatsing : +1
MiniMe in LuderLounge: naja, zoals te anticiperen een prima dagje voor hem: +1, prutsmutsen not allowed...

Picasso 1
21 april 2013, 14:25
IM's van ijsberen die denken dat ze om secundaire redenen een vrijkaartje verdienen:cool:;


Gewoon publiekelijk maken welke eikels zich zo onsportief gedragen tegenover andere schrijvers en die bedelaars op een pikdonkere lijst zetten.

Big30
21 april 2013, 20:34
Hansdordt heeft al redelijk wat geschreven en kun je niet meer een beginnend schrijver noemen maar toch hem even een zetje geven vanwege zijn vele en informatieve Panthera berichten:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312030#post312030

Megaboob
21 april 2013, 21:02
Nominatie voor Minime in Luderlounge, hij denkt ook aan me,en dat is altijd positief,een DDD cup is dat ook, zelfs als die naturel is!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7290-Luder-Lounge-ex-Mausi-s-Unterste-Wilms-Strasse-9-Dortmund&p=311994#post311994

Megaboob

MiniME
22 april 2013, 08:10
Nominatie voor Gert-Jan (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=312068#post312068), die er achter komt dat Roemeense dames in service clubs zoals Babylon (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=312068#post312068), top zijn! :cool:

MiniME
22 april 2013, 08:33
Felrops (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312076#post312076)ontdekt ook het begrip service club in Panthera (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312076#post312076), met alles erop en eraan.

Nominatie waard dus!

Badslippers
22 april 2013, 12:52
Een mooie vergelijkend warenonderzoek van Dalton tussen "Acapulco" en "Living Room". De club waar de dames netjes op een bankje zitten en je lonkend aankijken wint met glans van de club waar de sloeries met zeven tegelijk om je nek vallen en je naar legbatterij nummer 16 willen slepen. Vraag dat maar aan Megaboob. Enig pluspunt van "LR" is de trap die naar, of de vieze kelder gaat of naar de barruimte waar het muziekvolume harder is dan die van een opstijgende Boeing 747. Echter, een wedstrijd is onbeslist en wel om de reden dat die wedstrijd nooit afgelopen is en alsmaar beter wordt. Cherry of Sophietje? Dit zijn me toch lekkere dames die hun vak verstaan. Sophietje heeft ook ooit in "Aca" op een bankje gezeten maar daar kreeg ze pijn van aan haar stuitje maar in "LR" heeft ze pijn aan haar voeten omdat ze telkens rondjes moet lopen van de managers. Wij boffen toch maar met zulke topdames daarom nominatie voor mijn Opa met de mooiste verhalen en de beste onderzoeken.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=312059#post312059

Ace2
22 april 2013, 20:09
Nominatie voor:

Dalton in Acapulco: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=312059#post312059

Felrops in Panthera: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312076#post312076

Gert-Jan in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=312068#post312068

The Joker in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=312155#post312155

rob45
22 april 2013, 20:28
Nominaties voor:

Dalton met vergelijkend clubonderzoek in Acapulco: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Acapulco-Algemeen&p=312059#post312059

Felrops temidden van een aantal pantertjes in Panthera: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312076#post312076

Gert-Jan heel tevreden in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=312068#post312068

The Joker eet zich vol en neukt zich leeg in LR: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=312155#post312155

rob45
22 april 2013, 22:44
Ascari bezoekt Freude nog een keer en stelt vast dat het Wel allemaal dik in orde is.
Nominatie !!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=312194

Wijze grijze
22 april 2013, 23:17
Badslippers laat ons nog eens meegenieten van zijn bezoek aan GT. Hier en daar voorzien van een terechte kritische noot.
Tevens weet ik nu ook weer, waarom ik het zo betreur dat hij zijn bijdragen nog slechts op spaarvlamniveau op ons loslaat.
Ik begon ontwenningsverschijnselen te krijgen, maar kan er nu weer even tegenaan.

Nomi voor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

rob45
22 april 2013, 23:17
Badslippers legt een zaterdags bezoekje af aan een druk GT en laat zijn lava royaal stromen.
Nominatie !
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=312197

Badslippers
22 april 2013, 23:24
Ascari bezoekt Freude nog een keer en stelt vast dat het Wel allemaal dik in orde is.
Nominatie !!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=312194

Ja, mooie uitgebreide recensie van Ascari. Ik doe mee.

Dalton
22 april 2013, 23:32
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

Nominatie voor deze verdwaalde ijsbeer die volgens mij daar alleen was om de kortingskaartjes voor LR bij elkaar te krijgen want anders wordt het toch echt te duur en moet SOFIETJE weer verhuizen naar ACAPULCO.

Megaboob
22 april 2013, 23:57
Nominatie voor Ascari in Freude, en Badslippers in GT:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=312194#post312194
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

Megaboob

Picasso 1
23 april 2013, 00:09
Nominatie voor Ascari in Freude, en Badslippers in GT:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=312194#post312194
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

Megaboob

En nog ééntje voor Badslippers en ééntje voor Ascari.

Ascari
23 april 2013, 02:27
Nominatie voor jaro die het oude interieur van Freude ontdekt in de Grimberg-Sauna. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2737-FKK-Grimberg-%28Gelsenkirchen%29-Algemeen&p=312201#post312201)

gignnl
23 april 2013, 02:30
Badslippers mist duidelijk de kwaliteit van het combimeisje in GT en komt erachter dat het op zaterdag beter toeven is in de "huiskamer" https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=312197
Ps de ex theke dame heet Alexa en heeft een "quick service"

gignnl
23 april 2013, 02:33
De keren dat ik in Freude was heb ik me prima vermaakt,had Nora beloofd dat we snel weer eens gingen kameren maar dat bleek een loze belofte.Voor de zomer nog maar eens naar Freude alwaar Ascari een leuke dag had https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=312194#post312194

gignnl
23 april 2013, 02:44
Voor The Joker heb ik nog wel wat 15euro kortingskaarten liggen als hij elk bezoek aan LR recenseerd,https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=312155#post312155

bad pritt
23 april 2013, 06:57
Ik nomineer BS voor zijn verhaal over GT waar op zaterdag altijd "de dag van het 50 euro biljet" gehouden wordt.

En ik nomineer Jaro voor zijn verslag van een bezoekje aan Grimberg Sauna een RTC, waar de service wel goed zit.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2737-FKK-Grimberg-(Gelsenkirchen)-Algemeen&p=312201#post312201

masseurke
23 april 2013, 09:49
Ik nomineer BS voor zijn verhaal over GT waar op zaterdag altijd "de dag van het 50 euro biljet" gehouden wordt.

Blijven leuke schrijfsels, nomi!

M

Iamlonely
23 april 2013, 10:17
Badslippers laat ons nog eens meegenieten van zijn bezoek aan GT. Hier en daar voorzien van een terechte kritische noot.
Tevens weet ik nu ook weer, waarom ik het zo betreur dat hij zijn bijdragen nog slechts op spaarvlamniveau op ons loslaat.
Ik begon ontwenningsverschijnselen te krijgen, maar kan er nu weer even tegenaan.

Nomi voor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

Geweldig genoten van dit verslag! Heerlijk om de tijd een beetje door te komen wachtend op the plane home! +1

Ace2
23 april 2013, 10:22
Nominaties voor:

Ascari in Freude: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=312194#post312194

Badslippers in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312197#post312197

satanic surfer
23 april 2013, 13:01
Dalton zet de puntjes op de i in Acapulco: +1 tuurlijk valt er hier of daar een detail aan te vallen, maar bottom line heeft ie gelijk
Felrops in Panthera, leuk hem te leren kennen, en nog leuker dat ie een prima sessie had om af te sluiten, toftof: +1
Ascari in Freude: traditioneel bijna een +1 voor deze informatieve schrijver die wegens ziekte de week ervoor ditmaal gebeiteld zat qua servicelevel, mooi dat Freude ook positieve resonans krijgt: +1
Sphinx in Babylon: traditioneel een +1 ter compensatie voor opgeblazen motoren
Badslippers doorbreekt de voor de rest oorverdovende zaterdagstilte vanuit GT, en doet dat met verve zoals steeds, herkenbaar en indicatief voor de gang van zaken daar: +1

jaro
23 april 2013, 21:41
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-Freude-39-(voorheen-FKK-Freudenberg)-Algemeen&p=312194#post312194

Nominatie voor Ascari, zeer informatief en goed geschreven verslag!

bad pritt
24 april 2013, 06:52
Ik nomineer FS met zijn Samya recensie, ik dacht al als het daar fout gaat, en lees dat hij dezelfde afwijking als mij krijgt, hij weegt ook sfeer en de houding van de dames mee en daar begint voor mij ook de illusie, en uiteindelijk komt het in Samya helemaal goed en wordt er niet aan werkweigering gedaan, in het paradijs van de jonge knappe roemeentjes.
Mooie klub dat Samya lees zelf maar:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=312349#post312349

bad pritt
24 april 2013, 07:31
Ik nomineer SS, Laat iedereen schrijven en aan kritische schrijvers beleef ik het meeste plezier, daarom een nominatie voor SS voor deze korte maar goede forumbijdrage, met zijn beknopte visie op GT:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312240#post312240

bad pritt
24 april 2013, 07:32
Ik nomineer WG voor zijn verslag van zijn laatste Bochum bezoek, ik wou dat ik hem als leraar gehad had op de middelbare school dan had het met de cijfers wel goed gezeten.

Wijze grijze
24 april 2013, 13:10
De eerste kennismaking van fijnschieter met Samya resulteert in een mooi en vooral informatief bericht.
Nomi voor https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=312349#post312349

Wijze grijze
24 april 2013, 16:47
Nomi voor Dalton die ons nog eens precies uit de doeken doet waarom Sherry zijn Keizerin van China is.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19951-Sherry-(Chinese)&p=312321#post312321

Badslippers
24 april 2013, 17:38
Nominatie voor de Zonnekoning van het Ijsberenforum die zo mooi beschrijft hoe hij zijn pielemans laat verwennen door de Keizerin van China.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19951-Sherry-(Chinese)&p=312321#post312321

Fijnschieter heeft het over Elgenia. Ik dacht waar ken ik die bevallige sprinkhaan toch van? Ach ja, natuurlijk. Eugenia de slankste onder de vlieggewichten. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=312349#post312349

Als de Kansloze Rukker zo waar een recensie schrijft, ook al gaat die grotendeels over zijn vreetprestaties, dient die genomineerd te worden. Nominatie voor "La Grande Bouffe" (http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Grande_Bouffe) door The Joker
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=312155#post312155

MiniME
24 april 2013, 22:59
Nominatie voor Satanic Surfer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312233#post312233) die precies weer geeft hoe het er in Haus Panthera (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312233#post312233)aan toe gaat, en dat aantal dames daar in de buitencategorie vallen.

Badslippers
24 april 2013, 23:28
De grootste producent van paspoorten en recensies het afgelopen jaar is niet meer te stuiten en dendert dit jaar onverdroten voort. Nominatie.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=312430#post312430

Tevens een nominatie voor kameraad Satanic Surfer die achteloos wat tips uit de mouw van zijn badjas schudt zoals daar zijn:
- Goede rijpositie veroveren tijdens bestelprocedure culinaire maaltijden
- Naast kutjes egaliseren tevens het putje bij dakterras uitvlakken wegens struikelgevaar
- Tong laten verzekeren wegens TZ op hoognivo
- Stroopwafels en karnemelk meenemen ter overbrugging wachttijden bij eerder genoemde bestelprocedure en minimale barbezetting.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312233#post312233

Big30
24 april 2013, 23:29
Leden die hun eerste recensie schrijven en dat ook nog eens op een leuke en informatieve manier doen krijgen uiteraard een nominatie van mij!

Sjengske in Erotikpark Bünde (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27716-Erotikpark-B%FCnde-Algemeen&p=312448#post312448)

Waarmee ik de vele en informatieve berichten van de wat meer bekende schrijvers bepaald niet te kort wil doen!

OK, dan verder nog een eervolle vermelding voor Jansen die niet alleen de Saunaclubs bezoekt maar nu met zijn recensies het SKW en het laufhaus in Krefeld weer eens op de kaart zet.

Dalton
25 april 2013, 00:14
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=312233#post312233

Nominatie voor SS.

Ace2
25 april 2013, 16:22
Nominatie voor Masseurke in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312519#post312519

gignnl
25 april 2013, 17:33
Een lesbo show met Patrizia,masseurke had een visueel bevredigende dag in GT https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312519#post312519

masseurke
25 april 2013, 18:59
Een lesbo show met Patrizia,masseurke had een visueel bevredigende dag in GT https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312519#post312519

Bedankt, maar gelukkig niet alleen visueel mijn beste ... :biggrin:

Picasso 1
25 april 2013, 20:08
Nominatie voor Masseurke in GT: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312519#post312519

Een nominatie met een goed werkende link nomineer ik graag mee. Nominatie voor Masseurke!

Badslippers
25 april 2013, 20:47
Masseurke die het met het liefje van NikXXX aanlegt. Die durft. Afgelopen zaterdag wilde ik Patrizia ook eens proberen maar MisterXXX frommelde zich daar tussen. Nominatie voor Masseurke die over meer durf beschikt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312519#post312519

jaro
27 april 2013, 08:19
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2738-Villa-Arabella-(Wattenscheid)-Algemeen&p=312649#post312649

Nominatie voor Der Ludolf die zonder navigatie toch goed terecht komt!

satanic surfer
27 april 2013, 09:31
Der Ludolf maakt omwegen, haalt tussendoor de tietenhelm in Freude vanonder het stof en laat LuLo links liggen, desalniettemin nominatie met puntenexpansion van 1 éénheid en wiedergutmachungssex is altijd 'n festijn...

Ace2
27 april 2013, 09:36
Nominatie voor Dupke in Thailand: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34187-Dupkes-2013-Thailand-trIp&p=312663#post312663

rob45
27 april 2013, 09:48
Nominatie voor Dupke in Thailand: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34187-Dupkes-2013-Thailand-trIp&p=312663#post312663

We zullen weer de avonturen van Dupke in Thailand op de voet volgen.:rolleyes:

Boy69
27 april 2013, 09:52
Nominatie voor Dupke in Thailand: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34187-Dupkes-2013-Thailand-trIp&p=312663#post312663

Hier sluit ik me volledig bij aan.
Dupke amuseert zich wel, en laat ons meegenieten

Badslippers
27 april 2013, 14:59
Nominatie voor Dupke in Thailand: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34187-Dupkes-2013-Thailand-trIp&p=312663#post312663

Ik nomineer ook mee. Aangenaam korte reisbeschrijving die snel weg leest. Onbegrijppelijk dat sommige kerels telkens weer van die lange kletsverhalen posten!

Big30
28 april 2013, 15:33
Bijna een stortvloed aan vele en informatieve berichten op dit forum de laatste paar dagen, laat ik het hier maar bij een algemeen woord van dank aan de de vele IJsberen die dit forum zo actueel en informatief houden :freu:.
http://www.sproutsanfrancisco.com/shop/media/catalog/product/cache/1/image/525x525/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/o/polarbears2.jpg

Ik neem aan dat de nodige nominaties nog wel zullen volgen :cool:, mag ook over de wat minder bekende wat kleinere clubs of wandelbuurten waar recent weer veel over geschreven is :wink:.

Dalton
28 april 2013, 19:09
Ik heb nu geen wandelbuurt en geen club in het vizier maar THE QUEEN OF LOVE ligt sinds 19.00 uur bij me op de bank maar gelukkig gaat ze dinsdagmorgen weer naar huis.
Pielemans kan zijn geluk niet op met al die warme en natte grotjes.

Smouse
28 april 2013, 20:31
Ik nomineer niet veel maar deze van Amuu (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=312897#post312897) past precies in het straatje, van wat de jury voor ogen heeft voor deze maand.

Smouse

masseurke
29 april 2013, 08:42
Nominatie voor Picasso1, zo mogelijk zijn beste one-liner van 't jaar; https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=312955#post312955

M

Ace2
29 april 2013, 13:39
Nominatie voor Gert-Jan in Magnum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=313001#post313001

Badslippers
29 april 2013, 19:07
Nominatie voor Gert-Jan in Magnum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=313001#post313001

Gert-Jan nomineer ik ook. Die geilaard heeft zich weer lekker aan zijn spenen laten zuigen.

Tevens nomineer ik onze verketterde beroepszuurpruim Satanic Surfer die van zich laat spreken met een recensie van heb ik jou daar. Die ongeschoren baardaap heeft me daar toch een pornochick in "Haus Panthera" gescoord, daar vreten de honden geen brood van. Nou maar hopen dat het geen €100 dame betrof tijdens het afrekenen!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34208-Lori-Turks-Italiaanse&p=313037#post313037

Megaboob
29 april 2013, 20:18
Nominatie voor Gert-Jan in Magnum!
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...001#post313001
Ook een nominatie voor de surfer in panthera:
https://www.ijsberenforum.com/forum/s...037#post313037
Megaboob

rob45
29 april 2013, 21:16
Nominatie voor Gert-Jan in Magnum !

https://www.ijsberenforum.com/forum/s...001#post313001

Ook een nominatie voor de Surfer in Panthera.


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=313037

Picasso 1
29 april 2013, 23:19
Nominatie voor Gert-Jan in Magnum: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=313001#post313001

Nominatie voor 'de Simpsons ladies man', oftewel Gert-Jan.

seksenfun
30 april 2013, 18:53
:smoke:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=313123#post313123 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=313123#post313123)

Wijze grijze
30 april 2013, 22:39
Op de valreep nog een nominatie voor April:
Net zoals David Livingstone in Afrika op ontdekkingstochtging, doet Bad Pritt hetzelfde in hetverre Dorstense land, bijgestaan door zijn maat Rmjhexe. Lees zijn reisverslagenin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33296-FKK-Alina-Dorsten-Algemeen&p=313104#post313104 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33296-FKK-Alina-Dorsten-Algemeen&p=313104#post313104)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?675-Heavensgate-(Dorsten)-Algemeen&p=313115&highlight=#post313115 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?675-Heavensgate-(Dorsten)-Algemeen&p=313115&highlight=#post313115)