PDA

Volledige versie bekijken : 200 x getrouwd?



Stiffmaster
4 oktober 2006, 10:17
04-10-2006 07:15:34 MSN Nieuws

Nigeriaan blijft bruiden trouw na 201 huwelijken
SOKOTO - Een 68-jarige Nigeriaanse man is vast van plan zijn vier vrouwen trouw te blijven. De beslissing komt voor zijn directe omgeving als verrassing, omdat hij in 48 jaar tijd 201 maal trouwde.


Shehu Malami trouwde in juni voor de tweehonderdste keer en nam zich toen voor nooit meer de bruidegom te zijn. Die belofte verbrak hij vorige week met bruid nummer 201, die een vrouw verving van wie hij eerder scheidde.


,,Ik houd uitzonderlijk veel van vrouwen en mijn seksuele :rubbel: drang is vrij groot'', verklaart Malami. Hij wijt zijn hoge aantal huwelijken en bijna even zoveel echtscheidingen aan pech en aan de ex-vrouwen die er met een jongere man vandoor gingen.


Het islamitische geloof staat mannen toe vier vrouwen te hebben. Malami vervangt elke vrouw direct als hij is gescheiden. Slechts één maal hertrouwde hij, met vrouw nummer 200.

Randy
4 oktober 2006, 19:49
Dat doe ik ook. Zij het dat de huwelijken niet veel langer duren dan enkele uurtjes... :D

Gustomass
4 oktober 2006, 21:42
het zet je wel aan het denken.....
Als ik het grofweg bekijk en mijn registratie er eens bij pak, dan is het best mogelijk dat Gusto met een aantal dames in Golden Time vaker sex heeft mogen hebben dan Mr Malami met aantal van zijn bruiden. En dat allemaal zonder dat gedoe met trouwen en zo.

Maar, af en toe een trouwerij erbij, waarom ook niet.
Heerlijke droom,ik zie het al helemaal voor me, sta je daar achter in de tuin van Golden Time bij het meertje, voor mijn part bij de roeiboot net als in die Amerikaanse films,windje door de bomen en met je bruidje...... ja echt, zeker wel, die ja....
en wordt je fysiek en psychisch ondersteund door de dan "toevallig " aanwezig zijnde Golden Time bruidjes. Zou dat niet mooi zijn??
Dromen zijn bedrog, hoewel je weet maar nooit.

Bij deze afgesproken, als Gusto nóg eens zou trouwen, wil die met zijn 2e bruidje al in het Guiness Book of records komen. En niet met zijn 201 bruidje. Nee, met zijn 2e maar dan trouwen op de plek waar ie het liefste vertoeven wil, in het speelpaleis , in het Golden Time Paradise.

Hoe vertel ik het mijn familie, hoe vertelt mijn bruidje het haar familie..
OK laten we dan de Golden Time familie maar uitnodigen....

Nu maar hopen dat iemand anders niet met het idee gaat lopen.

Copyright; Gustomass ;c.

ps. Als Gusto het nuchter bekijkt wordt het weer gewoon tijd om naar Golden Time te gaan..