PDA

Volledige versie bekijken : Yvonne (Tjechische)

forgetskinnyletsgetfatty
6 mei 2013, 23:15
Naam : Yvonne*

Nationaliteit/Taal : Tjechisch/ Duits en Tjechisch

Leeftijd : naar eigen zeggen 29

haarkleur/-lengte : Zwarte lange lichtgolvende haren

Lengte dame : 158

Postuur/Cupmaat : Stevige lichaamsbouw met C- of D-cup

Tatoeages/Piercings : nada

Service: volgt standaardprocedures, maar TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, knuffelen is vanzelfsprekend

Voordelen: rustige dame

Nadelen: ze is vrij standaard, mist echter de overuigingskracht om er pse/gfe van te maken

Tijd/ Prijs : 30 min – 50 euro

Extra’s bij het bezoek: Voldoende pre-sales

forgetskinnyletsgetfatty
6 mei 2013, 23:19
Yvonne is klein, althans in lengte;), in bijna alle overige gevallen is zij oversized:eek:. Een dame waarvoor vele beren niet naar een club gaan:teuflisch:. Zij serveren zo'n dame af als kiloknaller/pakezel en meer van dat soort bewoordingen, ik zeg; gewoon een lekker ranzig wijf:hammer:. En toch heeft het iets om tussen al het vrouwelijk schoon voor een dame met dit postuur te kiezen.:teuflisch:
Daar ik toch wel op ranzige dames val, in de bar contact met haar gezocht leuk gesprek gehad, naar eigen zeggen is ze 29, voorzien van een c of d cup, dit voortgezet op een van de bankjes, ze liet al de nodig presales los, ze blijkt een schmüsselkatze 1ste klas te zijn. Op de kamer er een langdurige sessie van gemaakt met knuffelen pzc/nmc/beffen tongzoenen, elkaar plagen, meerdere standjes volgde, waarbij ze met haar big ass “on top” kwam.:hah: Beide lichamen produceerden een overvloedige hoeveel zweet tot het na bijna 1,5 uur een heftig eindschot met oerkreet volgde.:biggrin:
Het was een lange sessie maar ook bij haar miste ik de overtuigingskracht om er een echte pse/gfe van te maken.