PDA

Volledige versie bekijken : Soraya (Braziliaanse)

savesexer
8 mei 2013, 16:20
Naam : Soraya
Nationaliteit / taal : Braziliaans/duits/engels
Leeftijd : 25
Haarkleur/lengte : bruin
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Vol / B-C cup (natuur)
Tatoeage / Piercing : nee
Service : TZ, PZC, NMC
prijs: 50 euro
nadelen: geen

Soraya valt op omdat ze qua uiterlijk in sterk contrast is met de topmodelletjes. Ze is donker van huid heeft een mooie boezem met donkere tepelhoven en een buik(je). Ik merkte ze op aan het tafeltje bij de trap en ben zo goed als zeker dat ze de ganse dag niets scoorde. Later op de avond trof ik ze in het salon en streek naast haar neer voor een babbel (meer niet). Haar babbel is vlot en humoristisch, we lachten nogal wat af en na geruime tijd kwamen de eerste voorzichtige aanrakingen van haar zijde. Ze keek me diep in de ogen en zei dat ze geil was en een goede beurt nodig had. Nou ja deze truc kennen we wel maar iets in mij dedecteerde oprechtheid. Ik zocht de plaatsjes waar ze gevoelig was en de palm van haar hand bleek er eentje te zijn. Ze kuste me hartstochtelijk en kroop dichter tegen me aan. Dit kwam in orde, ik voelde het en ik nodigde haar uit naar een kamer. Ik streelde haar lichaam tergend langszaam toen ze met de rug naar mij gekeerd rechtstond aan het bedeinde. Bij de minste aanraking werden haar tepels hard, ze hield het niet meer uit, draaide zich om en begon uitermate lekker en diep te zoenen. Ze wreef haar lijf wild tegen me aan en masseerde piemelmans op een zachte overheerlijke manier. Even nam ze in de mond en pijpte me warm, nat en diep. Ik duwde haar op bed en dook, met mijn hoofd, tussen haar benen waar ik een heel erg natte zoete kut trof. Ik likte haar tergend langszaam en dan weer snel terwijl haar onderlichaam niet meer onder controle te houden was dan maar gelijk het echte werk en het duurde ook niet lang vooraleer ze schokkend klaarkwam. Haar kut was zeiknat en de zoete elexir liep in een straaltje langs haar billen. Ze zoende me wild en gemeend, duwde me achterover en gaf me een fantastische blowjob. Verdomme die Brazilianen toch wat hete wijven. Ze berubberde me en gleed over mij. Ze was zo glad en heerlijk warm van binnen. Ze neukte me met gevoel en afwisseling. Ik beukte in haar tot ze een 2de maal klaarkwam. Ze was overgevoelig geworden en dit was ditmaal geen excuus. Ik ging nog even in overdrive en maakte het af. Ze kroop dicht tegen me aan en we genoten na. Als ik zo terugblik op mijn wandelcarričre moet ik toch concluderen dat mijn beste, heetste, oprechtse ontmoetingen steeds met de vrouwen (meisjes) waren die net iets minder bedeeld werden door moeder natuur en Soraya past precies in deze gaanderij.

peras
13 mei 2013, 18:39
Afgelopen week ook een kamer met haar gedeeld was ook top.:freu:
De vaak wat mindere knappe dames zijn veel geiler op de kamer hebben nog vaak die dag hun onschuld nog.:)

savesexer
11 juni 2013, 11:44
Na een tijdje Soraya opgezocht die echt lekker gestoord is en ze wist me heerlijk op te geilen aan de bar. Ook met haar naar de benedentuin getrokken en al snel herhaalde de actie van mijn vorige sessie zich aldaar. Ze pijpt diep en heel nat wat ik zeer aangenaam vind. Het converseren met haar gaat perfect in het duits of engels naar keuze en gaat ook gemakkellijk. Ze heeft een goede babbel. Plots zei ze, ik ben erg geil geworden en heb nood aan een goede dosis sex. Jullie denken natuurlijk da's weer een truc om op de kamer te geraken en zo klinkt het ook alleen wist ze al lang dat dit voorbestemd was en meende ze het en hoe erg ze er aan toe was bleek al heel snel op de kamer. Het bed was nog niet gedekt of ze zoog haar mond vast op de mijne en het zoenen kreeg een dierlijk karakter. Ze ging op haar rug liggen met haar benen wijd, een duidelijke uitnodiging waar ik gretig op in ging. Ik befte haar lang en afwisselend en ze genoot, schokkend, overdadig vochtproducerend en tepelnijpend, tot ze heel erg intensief klaarkwam en bleef komen. Toen was ik aan de beurt nadat ze me eerst wild ongecontroleerd gezoend had. Ze zoogt zich nu vast aan mijn piemel en deze onderging allerhande handelingen waar hij heel erg blij van werd. Ik gebood haar in 69 en ze drukte haar natte muis op mijn mond en was duidelijk klaar om nogmaals klaar gebeft te worden, alzo geschiedde. Rubber erom en zij op mij eerst op haar knieën zittend daarna gehurkd. Ze bereed me hard en snel en lang. Ik voelde dat het niet lang meer ging duren, duwde haar op haar rug, trok het condoom eraf en stak mijn keiharde paal in haar mond. Ze vermoorde deze zowaar maar het was een dood die ik wel 10 keer per dag wil sterven. Ik kwam zeer heftig klaar en zij bleef mij leegzuigen tot er geen druppel meer overbleef. We lagen beide uitgeput en voldaan op het bed en genoten na van deze wervelende partij. Ook zij was een herhalingsbeurt van vorige keer en deze Braziliaanse furie mag zeker op een volgende keer rekenen.