PDA

Volledige versie bekijken : het moet niet gekker worden.......waar gaat het nog over?



uurtje
11 mei 2013, 22:30
ijsberen die regelmatig naar VV of PHG rijden herkennen de lokatie waarschijnlijk wel. Mag hopen dat dit opgelost gaat worden.

http://www.bild.de/regional/duesseldorf/brandstiftung/huren-hasser-fackelt-liebes-mobile-ab-30344998.bild.html

Jansen
11 mei 2013, 22:44
Hoezo opgelost gaan worden ? volgens mij als ik de foto zie is het al bijna opgelost en kan je van het onderste gedeelte een auto ambulance bouwen.
En in de brand uit de brand.
Gewoon de ww in met een beetje bijstandsuitkering en een illegale uitkering die de PVDA erin wil houden komen ze niets te kort.
p.s. met pensioen gaan is denk ik ook nog niet zo,n gek idee.

Als de politei gaat onderzoeken laat ze dan maar eens op het forum kijken we hebben namelijk ijsberen
zoals Vuurdraak, Fire Fox , Fire Bolleke, Fire works, Fire Fly en Fire Bird.

Keesbe
11 mei 2013, 22:45
WTF, ik kan geen Duits, maar hebben ze daar nu een molotovcocktail binnen gegooid?. Lekker is dat..... ik zou er nooit naar toe gaan maar ik ken t daar wel....

Jansen
11 mei 2013, 22:50
WTF, mijn duits is niet goed, maar hebben ze daar nu een molotovcocktail binnen. Lekker is dat..... ik zou er nooit naar toe gaan maar ik ken t daar wel....

De grootste piromanen schrijven meestal dat ze er nooit komen maar wel weten

bosbeer
11 mei 2013, 23:32
Misschien een goed idee als we ons als leden van het IJF eens van onze goede kant laten zien. Als nu ieder forumlid slechts 1 euro overmaakt op bv mijn bankrekening, dan zorg ik ervoor dat Mila een andere caravan krijgt. Dat wordt gegarandeerd voorpaginanieuws in de Bildzeitung. Mag Willem op de foto met Mila als hij haar de sleutels overhandigt. Vermoedelijk komt de ARD ook nog opnamen maken.

Jansen
11 mei 2013, 23:42
Misschien een goed idee als we ons als leden van het IJF eens van onze goede kant laten zien. Als nu ieder forumlid slechts 1 euro overmaakt op bv mijn bankrekening, dan zorg ik ervoor dat Mila een andere caravan krijgt. Dat wordt gegarandeerd voorpaginanieuws in de Bildzeitung. Mag Willem op de foto met Mila als hij haar de sleutels overhandigt. Vermoedelijk komt de ARD ook nog opnamen maken.

Ja willem2 samen met haar op de foto dan krijgen we wereld oorlog 3 in Duitsland dat is net zo erg als mila met PP op de foto Mila zou de oma van PP zijn meisje kunnen zijn.

Goedemorgenallemaal
12 mei 2013, 09:39
Hoezo opgelost gaan worden ? volgens mij als ik de foto zie is het al bijna opgelost en kan je van het onderste gedeelte een auto ambulance bouwen.
En in de brand uit de brand..

Helaas is dat met de verzekeringsmaatschappijken tegenwoordig al niet meer zo(en eigenelijk al heel lang, echt niet iest van dr laatste crisisjaren). Ze doen zooo verschrikkelijk lastig met onderzoeken en tegenonderzoeken. Je moet vaak kunnen bewijzen dat je onschudlig bent, zij hoeven net te bewijzen dat jij schuldig bent.

Eigenlijk is het gewoon "in de brand, in de put", alleen is de put met de crisis wel dieper geworden, het aantal bedrijven dat met schade over de kop gaat omdat de verzekering (te?) lang treuzelt is behoorljik groot.

Deze dame zal zeker geen cent krijgen van de verzekering dnek ik. Maar als ik dat profiel zo zie op de foto isn "pensioen"wel een goed idee. Dus ondanks dat ik een deel vam je post niet onderschrijf toch een thankz

Big30
12 mei 2013, 09:48
Erg treurig dat er lieden zijn die dit doen. Zwaar straffen in dit geval. Die dame of dames waren niemand tot last. Reed er donderdag nog langs op de heen weg en zag al die kussentjes weer hangen als teken dat de boel open was.

The Joker
12 mei 2013, 09:50
Trieste zaak zoiets, zo gewoon als wij de hele hoereca vinden, zo moeilijk hebben sommige bekrompen zieltjes het er blijkbaar mee.
Heb overigens niet het idee dat die caravans nu zoveel klanten trokken, als je d elooks vergelijkt met een VV of PHG iets verder op, zou ik niet begrijpen dat je bij die caravans stopt als kieskeurige man.
Tenzij er op het mment zelf iemand lnagsreed met een dashcam, vrees ik dat het oplossen moeilijk gaat worden.
Mensen die er vanaf weten zullen wel samenheulen met de dader en itt tot het vermoorde jongetje wat daar vorig jaar in de bossen werd gevonden, zal de maatschappelijke betrokkenheid bij deze zaak een stuk minder zijn.

Bluebear
12 mei 2013, 10:16
Ik heb regelmatig gezien dat er veel truckers aanlegden bij de dames in de caravan. Ze zitten er allang dus klandizie hebben ze zeker gehadt. Ik denk persoonlijk dat het een jaloerse boerin is die een beetje boos is, omdat manlief na een dagje hard ploegen op de trekker daar ook nog even aanlegt. Wat ik me wel altijd af vroeg was: Hoe men zich daar waste als klant? Ik denk dat je daar de puur ranzige jongen binnen kreeg, recht uit de klei getrokken. Daar kom ik dan aan met voor en na iedere kamergang een frisse douche en een uitgebreide opfrisbeurt bij de lockers met alle toeters en bellen. Ik sta er inmiddels om bekend bij de dames en ze komen regelmatig kijken wat ik toch niet allemaal bij heb.
Ik heb respect voor de dames die in de caravans werken, want het zal niet altijd even zalig zijn wat er binnen druppelt. :eek:

bosbeer
12 mei 2013, 10:29
Zolang onderzoek geen duidelijkheid kan brengen is ook niet uit te sluiten dat madame zelf de boel in de hens heeft laten vliegen. Wie weet vond ze zelf ook dat ze aan haar pensioen toe is. En toevallig stond er afgelopen week een artikel in de krant dat de hele caravanmarkt op zijn reet ligt. Ik beschuldig haar niet, maar mogelijk is al het hier betoonde medelijden misplaatst.

Bluebear
12 mei 2013, 10:50
Zolang onderzoek geen duidelijkheid kan brengen is ook niet uit te sluiten dat madame zelf de boel in de hens heeft laten vliegen. Wie weet vond ze zelf ook dat ze aan haar pensioen toe is. En toevallig stond er afgelopen week een artikel in de krant dat de hele caravanmarkt op zijn reet ligt. Ik beschuldig haar niet, maar mogelijk is al het hier betoonde medelijden misplaatst.

Een klein beetje suggestief, beste Bosbeer. Heb je de groen en verweerde caravans ooit zien staan? Voor het verzekeringsgeld hoef je het echt niet te doen hoor. Ze waren zo klein, dat als ik een stijve lul zou krijgen daar binnen, de deur open moest staan. "So to speak then, ahum"! Ok, als het nou een dubbelassige Tabbert zou zijn met alle egards dan zou ik nog zeggen, alla. Maar deze caravannetjes die deden hooguit 500 Euro bij de lokale caravanboer en was hij blij dat hij ze kwijt was.

bosbeer
12 mei 2013, 11:55
Okee, okee, we sturen Badslippers naar Mila voor een aantal sessies psychische bijstand. En omdat ze in conditie moet blijven zal SFL dagelijks gaan zorgen voor een onbezoldigde neukbeurt. Als ze in GT had gezeten zou ze zeker in zijn top 3 hebben gestaan, dus dat doet ie graag. En ze heeft nog iets voor bij de Masterbull : ze rookt ! ( net als haar caravan).

bosbeer
12 mei 2013, 17:17
Maar waar hebben we het dan eigenlijk over? Een caravanetje van 500 euro. Dat wipt die dame binnen een dag bij elkaar. Dat is nog minder dan ILTG neerlegt op een gemiddeld middagje met zijn pannenkoekenmeisje. Ik zie ook niet wat het feit dat ze in maart weduwe geworden is ermee te maken heeft. En dat die caravan helemaal groen en verweerd is komt omdat mevrouw altijd te beroerd is geweest om het ding schoon te maken. Ze lag liever te wippen natuurlijk. Als zo'n ding er van buiten al vies uitziet, dan laat het zich raden wat je er binnen zal aantreffen. En dan heb ik het nog niet eens over de mogelijkheid dat ze een klant belazerd heeft en dat deze nu zijn gram haalt , en misschien wel terecht. Mijn medelijden is helaas niet zo bar groot met deze Mila.

rmjhexe
12 mei 2013, 17:23
Deze situatie heeft zich 5 jaar geleden op de b9 tussen weeze en kevelear ook al afgespeeld, geen onderzoek van de politie; iedereen was blij dat het over en uit was met deze verplaatsbare afwerkplek.

MichelJ
12 mei 2013, 17:24
Heeft "kinky hotel" dan eindelijk Mila gevonden? :bibber_2:

Jansen
12 mei 2013, 18:04
Erg treurig dat er lieden zijn die dit doen. Zwaar straffen in dit geval. Die dame of dames waren niemand tot last. Reed er donderdag nog langs op de heen weg en zag al die kussentjes weer hangen als teken dat de boel open was.

Big 30 is degene geweest die deze caravan het laatst heeft gezien voor hij uitgebrand is terug gevonden.

Nu ik langs het huis rijdt van Big zag ik een rood kussen in de vorm van een hart voor zijn raam hangen dus denk ik dat hij na zijn inbraak om sporen te wissen de fik er in heeft gestoken.

egon, Dr. Rammler
12 mei 2013, 18:13
Heeft "kinky hotel" dan eindelijk Mila gevonden? :bibber_2:

es ist die Grossmutter von Mila haha, da kann sie nicht weit sein

Big30
12 mei 2013, 21:53
In der Nacht zum Freitag haben unbekannte Täter in Wachtendonk-Wankum einen Wohnwagen in Brand gesetzt. Die Polizei ermittelt wegen Brandstiftung. Der Heisterweg ist bekannt für die örtliche Rotlichtszene, schon öfter hatten dort Wohnwagen gebrannt, zuletzt an Heiligabend.

Der Wohnwagen in Wankum am Heistertweg war gegen 1.25 Uhr in Flammen aufgegangen. Als die Feuerwehr eintraf konnte sie das Feuer schnell löschen, dennoch war der Wohnwagen komplett ausgebrannt.

Der Sachschaden wird auf etwa 1500 Euro geschätzt. Die Polizei geht aktuell von vorsätzlicher Brandstiftung aus und hat Ermittlungen aufgenommen. Hinweise erbittet an die Kripo Kalkar an Telefon 02824 880.
http://www.rp-online.de/niederrhein-nord/geldern/nachrichten/unbekannte-zuenden-wohnwagen-an-1.3386717

Ik heb getuigen voor het tijdstip dat de brand uitbrak. Was dus in de nacht van donderdag op vrijdag als ik het goed lees, ik noem dat donderdagnacht of inderdaad "Der Nacht zum Freitag".