PDA

Volledige versie bekijken : Violetta (Bulgaarse/Turkse)

noglangnietuitgewandeld
16 mei 2013, 19:35
Naam : Violetta

Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Turks, spreekt goed Duits

Leeftijd : ca. 25

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

Lengte dame : 165

Postuur/Cupmaat : slank/B

Tatoeages/Piercings : linkerbovenarm

Service: TZ, PZC, NMC

Voordelen: knappe meid, vriendelijk, goede service

Nadelen:

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50,-

Extra’s bij het bezoek:

......met een van de knappere meiden kennis gemaakt. Violetta, Bulgaars/Turks en voorheen werkzaam in Oase. Wat de service betreft alvast een goede referentie. Op de bank werden inderdaad al een paar tongzoenen uitgewisseld. Op de kamer werden het er meer. Pijpwerk dik in orde, maar nicht im Mund spritzen. Lekker lang op haar gelegen en later met het handje de klus geklaard.

Big spender
16 mei 2013, 22:44
Hallo, Omdat mijn vaste vriendinnetjes er allebei niet waren, ben ik ook met deze Violetta meegeweest. Achteraf verbaast het mij nog steeds dat ze mij zo lekker klaar heeft kunnen krijgen, want tijdens het krioelen en spelen op het bed, mocht ik haar wel likken, maar toen ik mijn vinger er bij wilde gaan gebruiken werd dit afgewezen. Keine finger erein stecken! Enerzijds heb ik daar wel respect en begrip voor, maar de GFE is dan weg. Violetta is een echte priofi die goed toneel kan spelen, en al begint te kreunen, als er nog niets is gebeurt. Toen we 10 minuten bezig waren zei ik ook: Kom we gaan weer terug, en ik geef je 35 euro voor deze 10 minuten, want ik had in gedachte alweer een andere dame in mijn hoofd, die ik beter had kunnen nemen. Maar dat wilde ze niet, en werd toen iets toegankelijker, en heb me maar overgegeven aan haar liefdesspel. Voor mij geen volgende keer meer, maar ik kan mij voorstellen dat zij voor veel mannen de ideale is. Nogmaals een echte profi, maar zal nooit mijn vriendinnetje worden.