PDA

Volledige versie bekijken : Florentina (Roemeense)

Jansen
18 mei 2013, 20:42
Florentina : Roemeens
Leeftijd : rond de 22 jaar
Lengte : 170 cm
Borsten: cup A
Figuur : slank/ normaal
Haren : half lang zwart.
Vagina : lekker maar slepend over de vloer tijdens het lopen

Service: super vingeren,beffen,PZC NMC anaal vingeren kussen en diverse massages

Begin van deze feest avond van de party De heer N. Liep ik langs de bar en zag haar in een blauw/ wit setje voorbij komen we lachte en ik liep verder om te kijken welke spetters er binnen waren.
de oliedame van Turkse afkomst zag ik en ze zag er super uit,maar als de olie dadelijk er een uur of twee opzit ruikt ze als afgewerkte olie en ga ik er niet meer over heen dan is het geen smeer olie meer maar smerige olie dus helaas niet vanavond.
Shakira was ook weer Mooi en in een wit setje te bewonderen en ik moet toegeven dat deze oltimer niets geleden heeft en ik ga haar zeker over een jaaromzet 10 weer eens nemen.
Ook Bianca was bij haar in de buurt en ook weer super om aan te zien dus ik had wel enige dames vanavond waar ik het mee kon doen en ook de Turkse die ik dan eerst olie vrij laat maken ( oliedom zoals ze nu doet zonde dat ze dat zelf niet door heeft maar ik ga haar dit wel snel even influisteren omdat ik het jammer vind)
Florentina kwam weer in beeld en vertelde mij dat ze mij al een jaar kende van gezicht maar nog niet van onder mijn badjas,en ik moest weer toegeven dat ik haar niet kende maar dit zou wel eens kunnen veranderen dit jaar.
Na een groot aantal beren de hand hebben geschut en ook onze opticien Michel J die de hele avond brillen stond te maken.
In het Nachtcafe zaten een aantal beren die volgens mij niet echt op een stijve zaten te wachten en ik zie op dat moment Florentina de Kino in schuiven waarop ik snel deze stijf loze beren verlaat en achter haar de Kino induik.
Ik ga zitten en zei bovenop me waar we lekker wat knuffelen en door deze reactie moet ik snel naar de kamer gaan om hier niet klaar te komen en de boel vol te spuiten.
Op de kamer verteld ze me dat ze het wel geil vind om met me mee te gaan na de overval van me in de Kino.
Ik zeg haar daar kom je straks wel van terug als je niet meer kan lopen haha.
Na snel de rommel van ons te hebben afgedaan worst het een hevige zoenparty waar niets wordt over geslagen van onze beide lichamen.
Dan komt er een PZC waarbij ik merk dat ze dit wel vaker heeft gedaan en ik wil haar in 69 nemen.
wauw wat een lippen hangen hiertussen haar benen ik ben bang dat ze er op kan stappen als ze niet haar hakken draagt.
Maar toch misstaat het haar niet vanwege de mooie Rose kleur en haar lekkere lichaamskleur.
Ze pijpt heerlijk en likt meteen alles wat er achter mijn ballen nog meer zit dus ook mijn donker steegje haha wat een taal hè netjes toch !!
Dan komt er weer een zoen party met een body to body waarbij ik haar kleine borstjes ook verwend en zei met maar een aantal standjes een goede beurt geef.
Bij de doggy gaat het dak er helemaal af en stop ik omdat ze niet helemaal kan komen.
Dan ga ik haar vingeren en ze gilt en zegt ik voel je ring !!! Waarop ik zeg sorry schat maar dat is mijn armband !!!!!!
Ze komt en ik niet dus geef ze een nieuwe PZC met weer haar Tom Tom richting mijn steegje waarbij ik tot een explosie kom
( Geen diarree hoor ) maar een sperma tsunamie waarbij eerst mijn tenen naar binnen krulde en daarna haar mooie gezicht helemaal veranderde in een slijmbal maar dan figuurlijk.
Na even bij gekomen te zijn strompelen we naar de kleedkamer ( een rollater hadden we beide kunnen gebruiken)
Haha je kent wel voorstellen hoe een bruid de kerk in gaat en de bruidegom dan haar sleep draagt naar het altaar toe,nou ik liep achter haar en dacht zal ik haar lippen dragen.
Ik heb haar wat euro's gegeven en ben een stukje taart gaan eten om daarna met mijn toch al kleffe vingers en pols te gaan douchen.

Herhaling zeker weten maar doe dan wel mijn armband af.