Volledige versie bekijken : Maja (Poolse) ex-GT
Polish Girl Lover
18 mei 2013, 22:50
Haarkleur/-lengte : Lang blond stijl haar
Lengte dame : +- 1.75
Postuur/Cupmaat : goedgevulde C-cup
Nationaliteit/Taal : Pools, Duits/en ook zeer goed Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : navelpiercing. Geen tatoes op lijf en leden.
Service: Alles op en aan.
Voordelen: Gemakkelijk in omgang, lief, super vriendelijk, je krijgt waar voor je geld.
Nadelen: absoluut geen
Tijdsduur : maakt telkens het halfuur of uur mooi vol en gewone prijzen.
Gfe !
Uiterlijk : 9/10
Service : 9/10
Herhalingsgevaar : 100%
Al meermaals met dit heet konijn op de kamer geweest. Nu was het een tijdje geleden dat we haar nog gezien hadden, maar uiteindelijk is het er dus nog eens van gekomen. Deze keer stelde ze ook haar vriendin Isa voor. Allebei Duitse degelijkheid waardig (zoals de meeste Duitse automerken). Een aanrader voor eenieder, want iedereen die ik met haar meestuurde, kwam voldaan en bevredigd terug. Voor nog vele herhalingen vatbaar!
dennisw
20 mei 2013, 14:54
Oorspronkelijk gepubliceerd onder “Geile tijden” GT 03/05
Nadat ruim gebruik gemaakt is van de verschillende wellness faciliteiten en de knorrende maag tot zwijgen is gebracht, de zoektocht gestart voor een kamergenote. Behalve de bekende gezichten voor een vrijdagmiddag waren er op dat moment geen nieuwe gezichten te ontdekken die mijn aandacht trokken. Tenminste, tot ik tijdens mijn tweede rondgang de receptie passeerde. Daar stond een dame casual gekleed met nagenoeg wit haar, verder in de twintig die informeerde of er voor haar een werkplek vrij was op die dag. Mijn keuze was gemaakt. De beschikbare tijd was voldoende toereikend om af te wachten wanneer ze beschikbaar zou zijn.
Nadat ze zich verkleed had, werd ze rondgeleid door het pand. Even later verscheen ze in de omgeving van de kino waar ze direct werd geschaakt. Enige tijd later tof ik haar vrij. Nadat ze naast me was komen zitten bleek ze nog wat onwennig te zijn. Haar naam is Maja, komt uit Polen, is 28 jaar, normale lichaamsbouw, +/- 1.75 meter groot en nagenoeg wit lang haar.
Een tatoo heb ik niet ontdekt. Wel een klein, paars gekleurd, sieraad boven de navel.
Op dat moment was ze gekleed in een rood jurkje met aan de achterkant op een aantal plaatsen uitgesneden. Aangezien haar werkplek in Utrecht niet meer beschikbaar was en ze horeca relaties heeft in Duisburg, was ze op zoek naar een nieuwe werkplek. Via relaties was GT haar geadviseerd.
Ze kon me voldoende overtuigen voor een kamerbezoek. Het werd kamer 2. Blijkbaar had men haar tijdens een eerste rondgang vergeten de plattegrond van het pand nader toe te lichten. Evenals de plaats waar de lakens te vinden zijn. In de kamer aangekomen werd na de plichtplegingen de jurk uitgedaan. Er verscheen een mooi gevuld vrouwenlichaam waarbij, duidelijk zichtbaar, plastic toegevoegd was om de borsten van extra vulling te voorzien.
Na een uitgebreide opstart met tongzoenen volgde een ontdekkingstocht. Haar lichaamsreactie gaf duidelijk aan dat stimulatie van haar vrouwelijke delen op prijs werd gesteld. Hierbij was ze ruim tolerant.
Pijpen zonder condoom had niet haar voorkeur. Dit onderdeel van het normale programma werd overgeslagen. Een condoom aan laten brengen voor het overige sex werk. De verschillende standjes voelden aangenaam aan. Als sluitstuk gekozen voor doggy. Dit werd een boven gemiddelde ervaring. Ze anticipeert als de spanning oploopt tot nagenoeg een hoogtepunt. Op dat moment weet ze door gecontroleerde lichaamsbewegingen de ervaring te intensiveren. Door spierbeheersing en haar onderlichaam maximaal naar achter te brengen loopt de spanning zodanig op dat de ontlading zeer intens is. Ondanks dat het voor mij geen dame is voor een top positie in de persoonlijke voorkeurslijst staat herhalingsgevaar niet ter discussie. Later op de dag zag ik ze nog een aantal keer, waarbij het opviel dat ze meestal geschaduwd werd.
Dit is dezelfde dame, waarbij Maja/Maya haar werknaam is: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34503-Agnieska-(Poolse)&p=317577#post317577
lekkersfan
15 maart 2014, 15:35
Bij Maya was ik afgelopen week, super lekkere dame, die er veel plezier in schept je te behagen. Ze ziet er mooi uit, lekker figuur, hele mooie smile en voor iemand van 29 ziet ze er (voor deze oude bok) uit als 22, hooguit 23. Ze heeft een prettige service, gaat leuk in op wensen en tongzoent echt verschrikkelijk lekker. Echt een hele plezierige totaal-ervaring, je merkt dat ze heel ervaren is maar op een prettige manier, ze schakelt makkelijk en beheerst de kneepjes van het vak. Daarbij vind ik haar erg sympathiek, iets wat ik als GFE fan bijzonder op prijs stel. Ik vermoed dat je met deze dame heel veel kanten op kan, en wat mij betreft zeker weten de goede!
-007-
13 september 2014, 03:01
Deze dame is sindskort te bewonderen in yy.