Inloggen

Volledige versie bekijken : Miha (Roemeense)

Wijze grijze
19 mei 2013, 11:56
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=315432#post315432

Omdat het inmiddels later op de dag geworden was, was er ook weer een nieuw blik Roemeentjes opengetrokken. Terwijl we ons de vla goed lieten smaken zat er tegenover ons een minibrigade uit Constanta verwachtingsvol de ruimte in te kijken. Eentje sprong er duidelijk tussenuit en viel 100 % in de Wijze Grijze Girlscategorie:

Naam : Miha
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot onderkant rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : skinny, 46 Kg maat 32/ goede B-cup (iets hangend)
Service: PZC, NMC, 69, TZ, EL
Voordelen: Zowel zeer romantisch en aanhankelijk als actief en meegaand.
Nadelen:
Tijdsduur : 60 min.
Prijs : EUR 75,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Een beetje blikcontact naar de overkant en non-verbale gebarentaal was voldoende om haar naar de vrije zitplaats naast mij uit te nodigen. Blij verrast dat ik inderdaad haar bedoelde kwam Miha naast me zitten. De overige heren trokken zich decent terug, omdat Wijze grijze nu aan serieuzere werkzaamheden moest beginnen. Eens uitproberen hoever de presales activiteiten hier in Planet Happy Garden reiken. Miha is een leuke ongecompliceerde nog net een beetje tiener, maar ook al jonge moeder. Ik vroeg haar waarom ze haar mooie borsten al van siliconen had voorzien. Dat was niet het geval. Dat wat ik voor siliconen had aangevoeld, waren haar gezwollen melkklieren. Twee dagen van tevoren was ze nog in Roemenië bij haar kind geweest. Shit, oops, slik! Kleine domper op de stemming.
Zullen we maar ergens heengaan waar het rustiger is? Zij stelde de kino voor. Ik had het niet beter kunnen voorstellen en we gingen deze nauwelijks gebruikte ruimte binnen, Daar hadden we het rijk voor ons alleen en ik hoefde niets te overhaasten. Miha had overduidelijk last van haar tanden en ik vroeg haar of dat haar belemmerde in haar orale kwaliteiten. Ze liet er geen gras over groeien en overlaadde me uitvoerig met tongzoenen terwijl Wijze Stijve van onder de badjas bevrijd werd. Ze wilde daar ook meteen op aanvallen, maar zo hard wilde ik vooralsnog niet van stapel lopen. Miha was zo lekker aanhankelijk, dat wilde ik rustiger opbouwen. Dat gebeurde dan ook, maar voordat ze me ter plekke klaarpijpte, verkasten we naar kamer 1, tegenover de receptie.

Yes, een kamer met fauteuil. Mijn favoriete spelletje met uitvoerig oogcontact en geile blikken van dit tienertje werd gespeeld. Het leek alsof ze diverse OnlyTeenBlowjobs-films had bestudeerd, want het complete gamma aan BJ-variëteiten passeerde de revu. Deze meid heeft hiervoor ontegenzeglijk een natuurlijk talent. Op het bed veranderde ze in een kleine geile vamp. Wat een passie en geilheid. Cowgirl bijv was een soort rodeo-ride op Wijze Stijve. Miha gebruikte haar hele lichaam om de gevoelssensatie te verhevigen. Voortdurend vingerde ze haar clitje tijdens de diverse standjes. Als ze dat niet deed, dan zat haar handje aan m’n ballen of tussen m’n billen. Voelt aan alsof er dan nog een tweede meid bij is. En blij dat ze was, toen ik aangaf er een vol uurtje van te willen maken. Toen ik na 55 minuten m’n tweede kruit verschoten had, wilde ze een sigaretje op de kamer roken. Vond ik geen goed plan, dus als plaatsvervangende sigaret, nam ze Wijze Stijve toen nog een beetje in haar mond. Mmmmmh. Jullie begrijpen het al. Een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

……………………….

Door de echte hardcore feestvierders DHR N., Ricardo Banana en Ceejay werd besloten het feest na het sluiten van PHG om 03:00 nog voort te zetten in de naastgelegen nightclub “By Night”. Waarom niet? Bleek daar ook kruimeltje Miha te zijn. Ik was eerder op de dag al eens een praatje gaan maken in deze club en had al een privé rondleiding door deze club gekregen. Ik wist dus dat er ook kamers met een douche te boeken waren. Dat leek me een strak plan, om met Miha in zo’n kamer de dag af te sluiten. Miha was blij verrast en stemde toe. Echter voordat het zover kwam, begon Miha acute last van haar kiespijn te krijgen. Zozeer zelfs dat de tranen over haar wangen biggelden. Dat ging het hem dus niet meer worden. Ik stuurde Miha naar bed met 2 Paracetamols en het advies de volgende dag naar de tandarts te gaan. Aansluitend vertrok ik om 03:45 naar huis.

Banana Boi
12 september 2013, 05:42
A truly amazing girl! I have not seen her lately. Is she still at Happy Garden?

Pietjepik
4 oktober 2013, 10:30
dit meisje werkt tot mijn verdriet tegenwoordig als DVP te Utrecht.......

Banana Boi
5 september 2014, 13:57
Anyone know if Miha is still working, hopefully not Utrecht.