PDA

Volledige versie bekijken : Gangbang Claudia en vriendin Wesel



Kanis1
20 mei 2013, 10:44
17.05.2013 s´avonds bij AO/Save Gangbang Claudia in dorp in regio Xanten geweest. Claudia is slanke vrouw van midden 40 die elke vrij of zat een Gangbang aan huis organiseert op discrete locatie. Er waren ca. 8 kerels in een zeer relaxte sfeer in woon-slaperkamer appartement met douche en wc. Claudia nodigt elke week een nieuwe vriendin uit. Deze week was het ene Viola, een slanke veertiger met pracht lichaam. Deze dames zijn geen profi´s, voor Viola was het de eerste keer, maar ze genoot er onafgebroken met volle teugen van. Ze had geen relatie meer, en verlangde naar mannenvlees, aldus.... Het zaad vloeide rijkelijk bij beide dames. De heren kenden elkaar blijkbaar omdat ze hier vaker komen. Claudia maakt beperkt reklame (fickreklame.com zoek op Wesel bij parties), en hebben een vaste klantenkring. Ben gastvrij ontvangen en de sfeer was gemoedelijk. Later op de avond kwam er nog een derde Milf bij `zum ausprobieren´. Deze leuke mooie dame was zeer gevoelig en werd flink `durchgefickt`. Zij staat binnenkort ook op de planning. Aan de deur wordt enigzins geselekteerd. Dik en onverzorgd komt er niet in. Moet leuk blijven aldus de organisatie.

peer12
20 mei 2013, 14:08
Ben hier ook een keer geweest. Is al weer een tijdje terug.
Toen geen GB alleen met Claudia. Samen met nog een andere bezoeker.
Was oké maar ben niet meer terug geweest.
Misschien binnenkort eens een GB daar proberen.
Je kunt ze ook vinden op fickanzeiger.com

Ascari
20 mei 2013, 17:46
Je kunt ze ook vinden op fickanzeiger.com

Misschien is een directe link handiger, ik kan ze nl op beide sites niet vinden.

MiniME
20 mei 2013, 19:55
SL op ISG schreef er ook al eens over geloof ik, ongelooflijk hoeveel van dit soort parties er eigenlijk zijn in Duitsland, je kunt werkelijk elke dag, op meerdere plekken wel terecht!

BTW, je schrijft AO/safe, werd er vooraf een (snel)test gedaan?

peer12
21 mei 2013, 19:02
Misschien is een directe link handiger, ik kan ze nl op beide sites niet vinden.

klopt ze hebben momenteel ook geen advertentie............

peer12
21 mei 2013, 19:03
SL op ISG schreef er ook al eens over geloof ik, ongelooflijk hoeveel van dit soort parties er eigenlijk zijn in Duitsland, je kunt werkelijk elke dag, op meerdere plekken wel terecht!

BTW, je schrijft AO/safe, werd er vooraf een (snel)test gedaan?

geen test heb me daarom ook alleen maar laten pijpen.

Kanis1
24 mei 2013, 09:34
http://www.fickreklame.com/sex-partys/index.php?id=1369307007

peer12
24 mei 2013, 18:29
en nu ook op:

http://www.fickanzeiger.com/sexpartys/index.php?id=1369382222

Mega geile GB.Privat Party Fr.24.5.ab20.00