PDA

Volledige versie bekijken : Pamela (Braziliaans) ex-PHG

Badslippers
15 mei 2012, 13:18
Naam: Pamela
Haarkleur/-lengte : donker / lang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : corpulent / D-cup
Nationaliteit/Taal : Braziliaanse / Nederlands beperkt
Leeftijd : tegen de 30
Tatoeages/Piercings : weet niet / weet niet
Service: -
Voordelen: Dikke tieten
Nadelen: -
Tijdsduur : -
Prijs : -
Extra’s bij het bezoek: -

Gezien op de party van SFL. Ze had een paar flinke zitzakken in het blousje zitten. Even mee gekletst maar ze maakte geen aanstalten om het geheel een geil cachet te geven. Dus afgezien van kamergang.

T&A Addict
20 mei 2013, 14:01
Haarkleur/-lengte: (ge)blond(eerd) / lang
Lengte: 1.70/175
Postuur/Cupmaat: stevig/ D
Nationaliteit/Taal: Braziliaans/ Nederlands, Portugees
Leeftijd: ca 30/35
Service: PZC, NMC, beffen, cowgirl, doggy, handjob
Voordelen: flinke tieten, stevige billen
Nadelen: Geen TZ, niet vingeren.
Tijdsduur: 30 min
Prijs: 50
Bezocht: afgelopen zaterdag

Deze dame is wat ouder, stevig (kont en billen) niet heel mooi, iets teveel opgemaakt, vriendelijk en ook in voor een gezellige babbel. woonachtig in dat afvoerputje aan de Maas, spreekt en verstaat goed Nederlands. Ik heb vaker met Braziliaansen het bed gedeeld en daar steekt deze dame wat matig bij af. Gereserveerd, TZ en vingeren zit er niet in. Blowjob weet ik me nu al niks meer van te herinneren.

Willi69
20 mei 2013, 14:11
Lengte: 1.70/175
Ich schätze sie deutlich kleiner ein. ;)

T&A Addict
20 mei 2013, 20:24
Ich schätze sie deutlich kleiner ein. ;)
Wat jij wil, wat schat je dan in?

Badslippers
20 mei 2013, 20:44
Ik heb vaker met Braziliaansen het bed gedeeld en daar steekt deze dame wat matig bij af. Gereserveerd, TZ en vingeren zit er niet in. Blowjob weet ik me nu al niks meer van te herinneren.

Ik schat haar zo'n 1.65m

Het probleem met veel Latina's (de goede niet te na gesproken) is dat ze er zeker sexy uit zien met die dikke jetsers bovendien kunnen ze je lekker op geilen. Op de kamer slaat het dan tegen. Niet likken, niet kussen en altijd maar dat verrekte klote doggystandje zodat ze weinig hoeven doen en er geen oogcontact is.
Vorige keer had ze haar vriendinnetje Luna erbij. Ook uit de kluiten gewassen. Aan de bar echter prima gezelschap en dat zal De Heer N kunnen beamen.

Dolfie
20 mei 2013, 20:49
Ik schat haar zo'n 1.65m
en altijd maar dat verrekte klote doggystandje zodat ze weinig hoeven doen en er geen oogcontact is.

Is nou net mijn lievelings standje:betrunken:

Grtz,Dolfie

T&A Addict
20 mei 2013, 22:18
Ik schat haar zo'n 1.65m

Het probleem met veel Latina's (de goede niet te na gesproken) is dat ze er zeker sexy uit zien met die dikke jetsers bovendien kunnen ze je lekker op geilen. Op de kamer slaat het dan tegen. Niet likken, niet kussen en altijd maar dat verrekte klote doggystandje zodat ze weinig hoeven doen en er geen oogcontact is.

Totaal tegenovergesteld aan mijn ervaringen. Sexy eruit zien ja, opgeilen ja. Doen volgens mij alle goede meisjes van plezier. Bij 9 van de 10 Latijnsen bouwen ze daar stevig op door in de kamer en gaat het dak eraf. Maar misschien ligt dat wel aan mij:tongue:

T&A Addict
20 mei 2013, 22:19
Is nou net mijn lievelings standje:betrunken:

Grtz,Dolfie

Als ze een goede bilpartij hebben laat ik dat standje ook niet voorbijgaan

phoenix
26 april 2014, 15:34
na het lezen vh verslag van bosco, was ik helemaal inde mood voor een wip met een geile braziliaanse, nou noem het maar gewoontjes, de dame, had weet ik hoeveel zakdoekjes tijdens het pijpen en neuken nodig...dat ik dacht, wat voor een vrijpartij met 'suri' moet dat zijn geweest, toegeven ze pijpte niet onverdienstelijk, wist relaxed te neuken ....een natte kut kreeg ze nadat er door mijn beffen en wat glijmiddel een poes over mijn lul heen en weer ging, op haar dooie gemak reed ze op mijn dikke vleesspeer.ik pakte haar maar na een enige trekwerk weer vanachteren en spoot het condoom bewust vol, voor de 30 minuten, er was geen echte klik...ook . Wat mij geen fijn gevoel geeft om mee te beginnen is dat de dame, gaat douchen in de kamer en als het tijdklokje op de kamer begint te lopen, eigenlijk moet je bij ene volgende kamergang met en dergelijke dame, wachten tot ze gedouched heeft en dan je spullen pakken en naar de balie gaan en samen gaan kijken hoeveel minuten er al verstreken zijn voordat de wip begint...maar goed die start maakte voor mij dat er dus wat afstand ontstond, terwijl het best een leuke vrouw is...voor andere mannen dan maar, Ze heeft voor haar leeftijd een prachtige volle ronde kont en dikke tieten...helaas sili's zijn nog steeds niet mijn ding...de 30 minuten gingen dus zo rap om en nee voor mij tijd om toch maar weer wat andere dames gaan te bekijken

Bosco
26 april 2014, 16:32
Je moet ook samen met de dame onder de douche beginnen phea. Maar ik begrijp dat met haar de ruimte te klein voor is...... ondanks dat ik met zijn drieen onder heb gestaan. Niks lekkerders dan starten onder de douche!!! :p

phoenix
26 april 2014, 16:33
dat moet jij dan maar met haar doen bosco..., geef mij maar een geile tjechische of poolse, latina's meestal ellende...merk ik

Bosco
26 april 2014, 16:38
Alleen als zij mij dik betaald. Ik val niet op vet en lelijk! :d

Badslippers
26 april 2014, 18:34
@Phea. Sprak deze dame enkele woorden Nederlands? Bij mij ging vaag een belletje rinkelen toen ik haar naam (Pamela) las en de kwalificaties: "volle ronde kont en dikke tieten...helaas sili's". Volgens mij heb ik haar ooit gevogeld en dat was matig/afstandelijk.

phoenix
26 april 2014, 19:11
ja ze sprak ook nederlands badslippers...

Willi69
26 april 2014, 19:22
Diese Pamela (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34345-Pamela-(Braziliaans)&highlight=pamela)? ;)

Bosco
26 april 2014, 19:37
Diese Pamela (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34345-Pamela-(Braziliaans)&highlight=pamela)? ;)

Ja deze is het!

Badslippers
27 april 2014, 00:11

Yep, kan samengevoegd worden met deze
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29931-Pamela-(Braziliaanse)&pp=1

Vriendinnetje van deze:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29932-Luna-(Spaanse)&pp=1