Volledige versie bekijken : Gefrustreerd recensies nomineren: de anti GT lobby.
ketserr
20 mei 2013, 23:59
Hier werd ik over getipt vanavond;
mssucces die aan een minibijdrage in GTlive aangaande Bonny een +1 verdient, want gans de GT-stammibrigade beperkte zich tot stilzwijgen of nog erger irritante opmerkingen van we waren er wel, we weten het wel, maar zeggen lekker niks, een beetje corresponderend met de prijzenellende daar dus: +1
De inhoud van de minibijdrage mssucces in GTlive valt zéér te betwijfelen. Als hij nou had vermeld dat Bonny een nieuw kapsel heeft had er nog iets van waarheid in gestaan.
Klik dan nu eens hierop;
https://www.ijsberenforum.com/forum/search.php?searchid=1380468
Ken je zien hoe vaak chefkok dezelfde vraag stelt net als een paar anderen steeds dezelfde en alleen maar vragen stellen en met het antwoord uiteindelijk niks doen. Dat word door menig beer zeer irritant ervaren dan dat de stammies niets posten, een mogelijke reden van dat laatste hoef ik je niet uit te leggen.
Er zal woensdag of donderdag wel een line up geplaats worden door een franstalige Belg, een line up van zondag want maandag was hij er niet. Alsof je daar wat aan heb maar ook hem ken je nomineren....
Wat wil je verder nog weten?
ketserr
21 mei 2013, 12:51
Toch nog maar even onder de aandacht brengen, een post van gister.
Hier werd ik over getipt vanavond;
mssucces die aan een minibijdrage in GTlive aangaande Bonny een +1 verdient, want gans de GT-stammibrigade beperkte zich tot stilzwijgen of nog erger irritante opmerkingen van we waren er wel, we weten het wel, maar zeggen lekker niks, een beetje corresponderend met de prijzenellende daar dus: +1
De inhoud van de minibijdrage mssucces in GTlive valt zéér te betwijfelen. Als hij nou had vermeld dat Bonny een nieuw kapsel heeft had er nog iets van waarheid in gestaan.
Klik dan nu eens hierop;
https://www.ijsberenforum.com/forum/search.php?searchid=1381193
Ken je zien hoe vaak chefkok dezelfde vraag stelt net als een paar anderen steeds dezelfde en alleen maar vragen stellen en met het antwoord uiteindelijk niks doen. Dat word door menig beer zeer irritant ervaren dan dat de stammies niets posten, een mogelijke reden van dat laatste hoef ik je niet uit te leggen.
Er zal woensdag of donderdag wel een line up geplaats worden door een franstalige Belg, een line up van zondag want maandag was hij er niet. Alsof je daar wat aan heb maar ook hem ken je nomineren....
Wat wil je verder nog weten?
bad pritt
21 mei 2013, 13:07
Sluiten maar deze gefrustreerde onzin.
Willem2
21 mei 2013, 13:24
Ik ben blond....
Dus ik begrijp het niet helemaal....
Ja, ik lees wat van satanic surfer en denk dan: Is dat nodig ?
Maar voor de rest : Boeien .... Lekker Belangrijk pfff
:wink2:
ketserr
21 mei 2013, 13:46
Sluiten maar deze gefrustreerde onzin.
Hoezo?
Omdat jij de hoofdrolspeler niet ben?
bad pritt
21 mei 2013, 13:47
Hoezo?
Omdat jij de hoofdrolspeler niet ben?
Nee omdat het voor 99,9% van de forumlezers een wedstrijdje verpissen is en totaal niet interessant.
ketserr
21 mei 2013, 13:48
Ik ben blond....
Dus ik begrijp het niet helemaal....
Ja, ik lees wat van satanic surfer en denk dan: Is dat nodig ?
Maar voor de rest : Boeien .... Lekker Belangrijk pfff
Gewoon opletten in GT live.
Willem2
21 mei 2013, 13:59
Gewoon opletten in GT live.
Dat leden voor de zoveelste keer hetzelfde vragen ?
Daar zou ik niet zo op reageren en me druk om maken.
Ga maar muziek luisteren ....
ketserr
21 mei 2013, 14:02
Nee omdat het voor 99,9% van de forumlezers een wedstrijdje verpissen is en totaal niet interessant.
Dat denk jij omdat het in GT afspeelt en alles wat met GT te maken zal en moet gekraakt worden, toch? Door de anti GT lobbi hier waar jij ook in zit.
bad pritt
21 mei 2013, 14:06
Dat denk jij omdat het in GT afspeelt en alles wat met GT te maken zal en moet gekraakt worden, toch? Door de anti GT lobbi hier waar jij ook in zit.
Wat een komplot theorie denken !
Ik zou zeggen realtiveer jezelf een beetje en neem alles niet zo serieus, ikweet wel dat jij je identiteit probeert op te hangen aan je GT bezoekjes maar relativeren is beter.
Ik heb geen hekel aan GT, er zijn vele positieve punten, en ik vermaak me er altijd wel.
Waarom zou ik die klub de grond in moeten boren ?
Een anti GT lobby ?, weer dat vijand denken, ik heb hem hier nog niet ontwaard.
Wel zijn er leden die eens wat minder positief schrijven over GT, maar is niet het probleem dat jij daar maar moeilijk mee om kan gaan ?
Zultbroek81
21 mei 2013, 14:18
Ik begrijp heel goed dat er weinig of niets meer vermeld word in live from gt.
Alleen maar vragen stellen.en waardeloze vermeldingen.als je wil weten of een dame aanwezig is bel je gt.
Of je vraagt een dame d'r nummer.opgelost! Hoef je niemand meer lastig te vallen met die onzin.
Ik erger mezelf er constant aan.ik lees ook graag en ik voeg ook weleens wat toe.laatste tijd wat minder maar goed.
En het zijn ook constant dezelfde figuren.ik word er moe van, kijk je in live verslag lees je dat countvlad weer voor de 100e keer vraagt " hoe is de line up nu in gt?" ga er zelf eens een Keer heen dan kun je het zelf zien.
Hunziker
21 mei 2013, 14:35
Draag een positieve informatieve bijdrage tot het forum die 34+ vrije kaarten van GT moeten er ook immers weer uit :)
ketserr
21 mei 2013, 14:54
Ik begrijp heel goed dat er weinig of niets meer vermeld word in live from gt.
Alleen maar vragen stellen.en waardeloze vermeldingen.als je wil weten of een dame aanwezig is bel je gt.
Of je vraagt een dame d'r nummer.opgelost! Hoef je niemand meer lastig te vallen met die onzin.
Ik erger mezelf er constant aan.ik lees ook graag en ik voeg ook weleens wat toe.laatste tijd wat minder maar goed.
En het zijn ook constant dezelfde figuren.ik word er moe van, kijk je in live verslag lees je dat countvlad weer voor de 100e keer vraagt " hoe is de line up nu in gt?" ga er zelf eens een Keer heen dan kun je het zelf zien.
Dat is wat ik bedoel en jij snap het tenminste.
Helaas is het dan wel zo dat je er niks over mag zeggen.
ketserr
21 mei 2013, 15:08
Wat een komplot theorie denken !
Ik zou zeggen realtiveer jezelf een beetje en neem alles niet zo serieus, ikweet wel dat jij je identiteit probeert op te hangen aan je GT bezoekjes maar relativeren is beter.
Ik heb geen hekel aan GT, er zijn vele positieve punten, en ik vermaak me er altijd wel.
Waarom zou ik die klub de grond in moeten boren ?
Een anti GT lobby ?, weer dat vijand denken, ik heb hem hier nog niet ontwaard.
Wel zijn er leden die eens wat minder positief schrijven over GT, maar is niet het probleem dat jij daar maar moeilijk mee om kan gaan ?
Je mist het punt van discussie.
Willem2
21 mei 2013, 15:09
Dat is wat ik bedoel en jij snap het tenminste.
Helaas is het dan wel zo dat je er niks over mag zeggen.
En dat is dan nog weer het enige wat jij wilt zeggen en dat is ook best wel irritant.
Maar ja, dat mag ik weer niet zeggen ....
Maar goed, dat ik het onderhand snap :wink2:
ketserr
21 mei 2013, 15:11
Dat leden voor de zoveelste keer hetzelfde vragen ?
Daar zou ik niet zo op reageren en me druk om maken.
Dan word er toch nog iets geschreven zal he denken.
Ik maak me nergens druk om ik zorg alleen even voor wat leven hier.
Muziek luisteren ja, dat zou ook wel iets voor jou zijn. Wil je suggesties?
noglangnietuitgewandeld
21 mei 2013, 15:45
De boel staat weer goed op de kop :biggrin:. Terwijl het zo simpel is op te lossen met de negeerknop. Leden die (en nu effe goed lezen):
A. Niets bijdragen in de zin van ervaringsberichten waaruit je kunt filteren welke dames/clubs de moeite van het bezoeken wel of juist niet waard zijn. Maar die:
B. Wel vele topics volspuiten met oneliners.
C. Of zich ontpoppen als notoire vraagstellers, zonder ooit info terug te geven.
D. Of de moraalridder uithangen zonder zelf ooit een dvp te bezoeken.
E. Of discussiefetisjisten die net zolang doorzeiken tot ze hun gelijk gehaald denken te hebben.
Gaan bij mij tegenwoordig op de negeer en dat maakt het lezen op het forum een stuk prettiger. En voor de goede orde, ik heb het niet over de schrijvers in dit draadje en evenmin over BP of de Surfer. Daar kun je veel van zeggen maar die posten wel weer vaak nuttige info. En dat maakt het op een of andere manier toch net effe anders.
Dan word er toch nog iets geschreven zal he denken.
Ik maak me nergens druk om ik zorg alleen even voor wat leven hier.
Muziek luisteren ja, dat zou ook wel iets voor jou zijn. Wil je suggesties?
Ik weet het niet zeker KETSERR maar over GT heb ik me nooit druk om gemaakt.
Het is een club die me niet kan boeien ondanks dat jij daar dan iedereen moet vermaken en zoals ik het lees dan komen alle ijsberen in GT voor de KETSERR en niet voor de dames behalve dan de ijsberen die altijd aan de bar zitten en zich goed vol tanken met dat heerlijke gerstenat om hun 60 euro eruit te halen al vallen ze van de kruk af en kunnen ze niet eens meer naar de wc zodat al dat gerstenat ze weer langs de benen naar beneden verdwijnt.
Het is gewoonweg een van de gezelligste clubs voor de mensen die van GT houden en laten we blij zijn dat die mensen ook een stekkie in hun leven hebben gevonden waar ze graag komen.
Maar daar gaat het hier niet over,de nominering staat je niet aan en dat is iets wat iedere ijsbeer zelf bepaald en van nomineren weet ik alles van.
Vroeger werd er niet zoveel genomineerd totdat er een ijsbeer wakker werd uit zijn winterslaap en alles begon te nomineren,wat resulteerde in een nomineringstop voor die ijsbeer van niet meer dan 5 nominaties.
Aan het einde van dat jaar werd die ijsbeer alsnog beloond met een vrijkaartje voor de meeste nominaties.
We kunnen nu zelfs een witte veer op een voetje maken en dat aan de ijsbeer geven die het beste kan slijmen,of eventueel een afdruk van een reet met een veer erin.
Kan gewoon via de laptop geregeld worden zoals de vrijkaartjes en indien je 100 afdrukken bij elkaar heb mag je een keer naar GT voor een leuk tarief van 80 euro de 20 euro meerprijs is dan de fooi voor de dame die je binnenlaat.
Maar even over GT ik ben er zegge en schrijve 1 keer geweest maar nooit meer dan rijd ik liever 276 km naar BADLIPPSPRINGE bij PADERBORN naar HAREM wat een mooie club is met een mooi zwembad en tuin gote wihrpool midden in de zaak met de sauna's erlangs alleen de dames die daar werken zijn niet van de allermooiste en er zijn altijd ongeveer zo'n 20 a 25 dames aanwezig.
In deze zaak mag je overal gaan liggen neuken waar je zin krijgt desnoods op het schommelbed dicht bij het eet gedeelte.
Entree is 55 euro wanneer je het tientje uitprint anders 65 euro en een weekend was vroeger 165 euro voor 2 dagen en een nacht in het hotel met een kamer die was groter dan LR,hier hadden ze er 2 van.
Het is gewoon zo dat je in HAREM iets krijgt aangeboden voor je geld maar in GT helemaal noppes.
Moet koffie drinken dus stoppen.
bosbeer
21 mei 2013, 18:21
Misschien maken jullie je een beetje al te druk over de vragenstellers. Iedereen heeft de vrijheid om er wel of niet op te reageren. Wel weet ik van bv Chefkok dat hij bijna dag en nacht achter het fornuis in de keuken staat en zelf weinig mogelijkheden heeft om op onderzoek uit te gaan. Als ik dan in de gelegenheid ben om hem te helpen door aan een meisje te vragen of ze er op een bepaalde dag wel of niet is, dan doe ik dat gewoon. En wat hij daar dan mee doet moet hij zelf weten, daar houd ik me niet meer mee bezig. Als ik een hele dag in een club als GT loop ben ik bepaald niet de hele dag druk, dus dan is het een kleine moeite en tegelijkertijd een stukje afwisseling voor mezelf door weer een gezellig praatje te maken met het betreffende meisje en haar bv nieuwsgierig te maken naar wie er naar haar gevraagd heeft. En er zijn beren bij die een heel eind moeten rijden naar hun club en dat dan het liefst doen op de dag dat hun liefje er is. Maar niemand is verplicht om op vragen over damesaanwezigheid te reageren . Als niemand op dat moment iets kan doen voor de vragensteller dan merkt hij dat wel doordat hij geen respons krijgt. Maar een beetje tolerantie op dit forum lijkt me toch niet verkeerd, ga er gewoon vanuit dat iedereen een positieve bedoeling heeft en erger je vooral niet.
ketserr
21 mei 2013, 19:26
Moet ik het nog een keer uitleggen? Nou vooruit.
Er werd een aantal dagen constant gevraagt of Bonny er maandag is en of iemand dat aan haar zou kennen vragen. Ze was er, ze liep te gelijkertijd met mij de bar in, we zaten daar en toen wij gingen eten ging zij dat ook doen. Als we dan even voor 14uur naar de bar lopen en msssucces schrijft dan dat ze er is en het weer als vanouds was valt dat te betwijfelen want ze is het eerste uur niet uit het zicht geweest. Dat ze een nieuwe kapsel heeft vermeldde hij er niet bij omdat hij dat waarschijnlijk niet weet. Door de vermelding van hem dat ze er is wat toevallig ook zo was is hij genomineerd omdat de GT stammies het niet doen. Dus dit is wel degelijk een actie van de anti GT lobby. En daar gaat de discussie over.
Dat er dan figuren zijn die denken dat ik me aangesproken voel omdat het over GT ga ken ik ook niks aan doen. Ik constateer iets en dat breng ik onder de aandacht.
Moet ik het nog een keer uitleggen? Nou vooruit.
Dat er dan figuren zijn die denken dat ik me aangesproken voel omdat het over GT ga ken ik ook niks aan doen. Ik constateer iets en dat breng ik onder de aandacht.
Ach KETSERR er zijn meer figuren hier op dit forum die tikken dat ze in een club zijn geweest en met bepaalde dames de kamer hebben gedeeld,maar hoe kan je met een dame de kamer opgaan als ze er niet is,maar het mooiste is nog dat die figuren helemaal niet in de club zijn geweest,ze bekijken het maar en laat ze lekker liegen daar is dit forum voor om hun frustaties van zich af te tikken.
Picasso 1
21 mei 2013, 20:41
Terwijl het zo simpel is op te lossen met de negeerknop. Leden die (en nu effe goed lezen):
blablablabla.....
Over gefrustreerd schrijven gesproken.....:biggrin:
de duisburg spesjalist
21 mei 2013, 20:50
beren laat me kaar toch gewoon in de waarde .als je in stamtisch Duisburg kijk kom ik er gedurig in voor. heel simpel het is voor mijn de beste plek om van bil te gaan .bosbeer en ketser en nog een aantal andere schrijven vaak over gt waarom het is voor hun de beste plek om van bil te gaan. al lopen er ook een paar dvps rond die het vak op de vulkaan geleerd hebben en bieden daar versterking. ik ga gewoon niet iedere maand na gt .ik heb het wel afgeleerd om spersjaal voor 1 dame ergens heen te gaan
en dan hebben we bp die had zijn hijl in h7 gevonden ma dat is een beer die worden ze overal zat althans bp schrijf niks meer over h7
ketserr
21 mei 2013, 20:55
Ach KETSERR er zijn meer figuren hier op dit forum die tikken dat ze in een club zijn geweest en met bepaalde dames de kamer hebben gedeeld,maar hoe kan je met een dame de kamer opgaan als ze er niet is,maar het mooiste is nog dat die figuren helemaal niet in de club zijn geweest,ze bekijken het maar en laat ze lekker liegen daar is dit forum voor om hun frustaties van zich af te tikken.
Juist.
En de anti GT lobby vind dat een nominatie waard.
de duisburg spesjalist
21 mei 2013, 20:55
Ach KETSERR er zijn meer figuren hier op dit forum die tikken dat ze in een club zijn geweest en met bepaalde dames de kamer hebben gedeeld,maar hoe kan je met een dame de kamer opgaan als ze er niet is,maar het mooiste is nog dat die figuren helemaal niet in de club zijn geweest,ze bekijken het maar en laat ze lekker liegen daar is dit forum voor om hun frustaties van zich af te tikken. pressies dalthon laat ze ma Leker liegen .mischien heeft die beer er wel aan gedacht maar liet het zijn beurs niet toe en zijn fantasie hier op het forum gezet en heeft hij er nog een orgasme door gehad ook is hij goedkoop klaar
ketserr
21 mei 2013, 20:56
beren laat me kaar toch gewoon in de waarde .als je in stamtisch Duisburg kijk kom ik er gedurig in voor. heel simpel het is voor mijn de beste plek om van bil te gaan .bosbeer en ketser en nog een aantal andere schrijven vaak over gt waarom het is voor hun de beste plek om van bil te gaan. al lopen er ook een paar dvps rond die het vak op de vulkaan geleerd hebben en bieden daar versterking. ik ga gewoon niet iedere maand na gt .ik heb het wel afgeleerd om spersjaal voor 1 dame ergens heen te gaan
en dan hebben we bp die had zijn hijl in h7 gevonden ma dat is een beer die worden ze overal zat althans bp schrijf niks meer over h7
Hier gaat de discussie dus niet over.
de duisburg spesjalist
21 mei 2013, 21:05
Hier gaat de discussie dus niet over.deze discussie gaat nergens over :biggrin:
satanic surfer
21 mei 2013, 21:50
Uiteraard gaat dit nergens over, in betreffende nominatie die blijkbaar bij iemand in het verkeerde keelgat is geschoten vond ik het wel geinig om naast de GT-recensie van Megaboob, én de GT-recensie van Ace2 ook de verwijzing naar aanwezigheid van B. te nomineren aangezien een ijsbeer al herhaaldelijk naar haar eventuele aanwezigheid had geïnformeerd en dat in mijn ogen als nuttig voor betreffende ijsbeer zou kunnen gelden (zomaar een ideetje), en daar dagenlang geen uitsluitsel over werd gegeven, iemand deed dat wel, dus nomiwaardig met een knipoog... hoe haar nieuwe coupe is en wat/hoe en hopsalfalderie nog aan toe zal me voorts verticaal aan m'n kont roesten maar alla, dat terzijde... wel grappig dat iemand die dus 3 gt-recensies nomineert deel uitmaakt van de klaarblijkelijk in voege zijnde anti-GT-lobby, zelfs nominaties worden hier al niet meer geapprecieerd door sommig, en enigerlei ironie is blijkbaar zonder bijhorende smileys en waarschijnlijk uitleg betreffende de smileys erbij niet meer mogelijk ofte vatbaar...koddig
Ik begrijp het probleem totaal niet ... .
Er wordt met een kleine knipoog een berichtje genomineerd. Niet meer en niet minder. Maar goed we weten nu in ieder geval dat Bonny maandag in GT was, info waar de chefkok omvroeg.
Dat er in het GT live topic wel eens wat herhalingsvragen worden gesteld dat klopt, ik zou me daar maar niet aan storen maar er met een knipoog kennis van nemen. Het staat een ieder vrij in dat topic te antwoorden op vragen, zelfs door de "anti GT lobby".
Badslippers
21 mei 2013, 23:03
Live from LIVING ROOM
Wie zijn of wat is de Anti-GT Lobby? Heb ik iets gemist?
Het combimeisje was weer lekker. Bonny is trouwens aanwezig! Dus wie haar graag in dat enge kontje wil neuken, kom maar gauw.
bosbeer
21 mei 2013, 23:21
Live from LIVING ROOM
Het combimeisje was weer lekker. Bonny is trouwens aanwezig! Dus wie haar graag in dat enge kontje wil neuken, kom maar gauw.
Dat is de nep-Bonny en de echte Gaby...
ketserr
22 mei 2013, 00:20
Uiteraard gaat dit nergens over, in betreffende nominatie die blijkbaar bij iemand in het verkeerde keelgat is geschoten vond ik het wel geinig om naast de GT-recensie van Megaboob, én de GT-recensie van Ace2 ook de verwijzing naar aanwezigheid van B. te nomineren aangezien een ijsbeer al herhaaldelijk naar haar eventuele aanwezigheid had geïnformeerd en dat in mijn ogen als nuttig voor betreffende ijsbeer zou kunnen gelden (zomaar een ideetje), en daar dagenlang geen uitsluitsel over werd gegeven, iemand deed dat wel, dus nomiwaardig met een knipoog... hoe haar nieuwe coupe is en wat/hoe en hopsalfalderie nog aan toe zal me voorts verticaal aan m'n kont roesten maar alla, dat terzijde... wel grappig dat iemand die dus 3 gt-recensies nomineert deel uitmaakt van de klaarblijkelijk in voege zijnde anti-GT-lobby, zelfs nominaties worden hier al niet meer geapprecieerd door sommig, en enigerlei ironie is blijkbaar zonder bijhorende smileys en waarschijnlijk uitleg betreffende de smileys erbij niet meer mogelijk ofte vatbaar...koddig
Uiteraard zie ik de humor er wel van in dat je die post nomineerd, je had ook chefkok zelf kennen nomineren voor zijn standvastigheid in het stellen van de vraag of Bonny er maandag is. Omdat het kapsel van haar aan je reet roest zal ik je ook de reacties daarop maar niet vertellen maar mischien heeft ze haar prijsstelling inmiddels aangepast maar dat is een andere discussie. Dat er een anti GT lobby is moet jij toch weten want bijna alles zo niet alles is verkeerd aan GT en hoe vaker ze dat kennen vermelden hier hoe liever, of niet? Prijsbeleid, dat er niks aangedaan word, douches die te snel stoppen, te weinig wc`s, alleen maar zuipers, bankhangers, veel te druk, eten niet goed, te weinig kamers, te lange wachttijden, geen pre en after sales, te weinig ventilatie, ben ik nog wat vergeten? Ondertussen wil die anti GT maar al te graag naar GT als ze een vrijkaart krijgen. Dus naast al die anti GT post zijn er ook bij die constant dezelfde vraag stellen daar het hier om. Overigens had je duidelijk in je post vermeld dat je nomineerde omdat de echte GT fettifisten geen antwoord gaven dus verdraai je de boel nu aardig.
Jan_Wandelaar
22 mei 2013, 00:26
Ik begrijp het probleem totaal niet ...
Er wordt met een kleine knipoog een berichtje genomineerd......
Wat voor de één een kleine knipoog is, is voor de ander een steek onder water danwel een stoot onder de gordel. Wanneer een moderator dat totaal niet begrijpt word het hoog tijd de bezem aan de wilgen te hangen.
Zeker wanneer diezelfde moderator aan hem gerichte knipoogjes gaat lopen vegen wanneer deze door hem als steek onder water worden opgevat.
Jan kan het mis hebben, maar waarschijnlijk is dat wat ketserr hier onder de aandacht wil brengen.
Want wanneer je een frequent bezoeker bent van een club waar regelmatig wachttijden zijn voor een kamer dan kan/ken je negatieve publiciteit van een anti-lobby toch alleen maar toejuichen? :wink: <-- knipoog
J.W.
ketserr
22 mei 2013, 00:36
Er wordt met een kleine knipoog een berichtje genomineerd. Niet meer en niet minder. Maar goed we weten nu in ieder geval dat Bonny maandag in GT was, info waar de chefkok omvroeg.
Dat er in het GT live topic wel eens wat herhalingsvragen worden gesteld dat klopt, ik zou me daar maar niet aan storen maar er met een knipoog kennis van nemen. Het staat een ieder vrij in dat topic te antwoorden op vragen, zelfs door de "anti GT lobby".
Die nominatie is gedaan omdat er een paar irritante post waren gedaan waar geen info in zat.
Er word meer wel dan eens een vraag gesteld in live waar de vragenstellers met de antwoorden die ze krijgen niets mee doen en ook deze keer weer, kijk maar;
en dat weten we pas op de dag zelf....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26189-GoldenTime-Live-from...&p=315742#post315742
ketserr
22 mei 2013, 00:41
Live from LIVING ROOM
Dat zijn hun die alles aangrijpen om GT te kraken dat snap jij toch wel? En wie dat zijn ken je waarschijnlijk ook wel inschatten.
ketserr
22 mei 2013, 00:48
Wat voor de één een kleine knipoog is, is voor de ander een steek onder water danwel een stoot onder de gordel. Wanneer een moderator dat totaal niet begrijpt word het hoog tijd de bezem aan de wilgen te hangen.
Zeker wanneer diezelfde moderator aan hem gerichte knipoogjes gaat lopen vegen wanneer deze door hem als steek onder water worden opgevat.
Jan kan het mis hebben, maar waarschijnlijk is dat wat ketserr hier onder de aandacht wil brengen.
J.W.
Daar kennen we nog weleens een topic voor starten over de vereniging van toezichthouders hier.
vrije jongen
22 mei 2013, 01:27
I, for one, am glad the Big Ketserr has returned and is gracing us with his presence and informative posts again:freu:.
ketserr
22 mei 2013, 02:25
Het is even rustig hier dus ik zit idd muziek te luisteren en deze is voor jou, was ik daar beide avonden bij? Ikke wel ja.
Mooie tekst ook.
http://www.youtube.com/watch?v=8rBgdfeqFUQ
egon, Dr. Rammler
22 mei 2013, 15:17
Extra-Lied für W2... damit er von solchen Beiträgen keine Kopfschmerzen bekommt
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KXqJ5H8NYJI
haha, ich bin "die Anti-GT-Lobby" und es kann jeder wissen, ich mag diesen Scheissladen nicht. Aber davon geht doch die Welt nicht unter oder ? Jeder hat eben andere Vorlieben, denn wir sind alles verschiedene Menschen.
Und: Wen interessiert es schon ob "Bonny" im GT war ? Das ist genauso, als wenn in China ein Sack Reis umkippt...
BefBeer
22 mei 2013, 18:23
Heerlijke opmerking in verder nog weinig belangwekkend topic;
"Das ist genauso, als wenn in China ein Sack Reis umkippt..."
Bravo!!
BefBeer
Willem2
22 mei 2013, 18:44
Het is even rustig hier dus ik zit idd muziek te luisteren en deze is voor jou, was ik daar beide avonden bij? Ikke wel ja.
Mooie tekst ook.
http://www.youtube.com/watch?v=8rBgdfeqFUQ
Kijk dat is onderhand toch een vrijkaart waard he....
PS Ik hoop dat 'we' wat goed vinden .... :) ;)
Maar anders ga ik er wel langszitten ....:rolleyes:
Picasso 1
22 mei 2013, 19:54
I, for one, am glad the Big Ketserr has returned and is gracing us with his presence and informative posts again:freu:.
Waarom vind je dat nuttig als je toch nooit naar GT gaat?
vrije jongen
22 mei 2013, 20:25
Waarom vind je dat nuttig als je toch nooit naar GT gaat?
ik ga best wel eens naar GT en lees niet alleen over clubs waar ik regelmatig heen ga;). Anders zou ik na Acapulco nooit ergens ander terecht zijn gekomen:biggrin:.
Terwijl het zo simpel is op te lossen met de negeerknop.
Inderdaad heerlijk die knop, die lijst is ondertussen zo lang, dat ik hier een vrijwel leeg draadje zie zonder berichten :biggrin:
Und: Wen interessiert es schon ob "Bonny" im GT war ? Das ist genauso, als wenn in China ein Sack Reis umkippt...
Dat soort nieuws haalt in Duitsland de Tagesschau hoor :biggrin::
http://home.versanet.de/~ludgerw/bilder/reis.jpg
Egon hat den Affen losgelassen :tongue:.
Picasso 1
23 mei 2013, 01:16
Inderdaad heerlijk die knop, die lijst is ondertussen zo lang, dat ik hier een vrijwel leeg draadje zie zonder berichten :biggrin:
Twee maanden geleden nam ik NLNU op de korrel. Sindsdien meldt hij wekelijks dat hij mij negeert :smile2:.
Kortom, simpelweg een knopje indrukken volstaat niet wanneer iemand niet in staat is zich af te wenden.
Zo even hier boven een anti GT bericht geplaatst voor de beren die positief GT zijn is dit bericht hierboven niet te lezen door de negeer knop die aanstaat.
Willem2
24 mei 2013, 09:14
A
Zo even hier boven een anti GT bericht geplaatst voor de beren die positief GT zijn is dit bericht hierboven niet te lezen door de negeer knop die aanstaat.
Pfff beetje flauw van Jansen.
Daar staat : Ajax is terecht kampioen geworden en dat doet pijn bij de supporters van PSV (o.a. de souza, Jack42) en Feijenoord (o.a. ketserr) daarom stinkt het zo op het toilet van GT (nuttig voor bergm550 en Babbel die dan thuis op de doos kan) :biggrin: ;)
PS noglangnietuitgewandeld kan dit bericht ook niet lezen want hij heeft door dhr Badslippers een voetbal-negeerknop in laten bouwen :)
bad pritt
24 mei 2013, 10:38
hahaha ......gelukkig mag de Duisburgspesjalist wel nog overal komen.:annieengel:
ps.
De onzin diskussies doen het hier het beste..konklusies zelf trekken.
bad pritt
24 mei 2013, 10:39
Juist.
En de anti GT lobby vind dat een nominatie waard.
Er is geen anti GT lobby behalve in jouw hoofd.:rolleyes:
egon, Dr. Rammler
24 mei 2013, 10:54
beren laat me kaar toch gewoon in de waarde .als je in stamtisch Duisburg kijk kom ik er gedurig in voor. heel simpel het is voor mijn de beste plek om van bil te gaan .bosbeer en ketser en nog een aantal andere schrijven vaak over gt waarom het is voor hun de beste plek om van bil te gaan. al lopen er ook een paar dvps rond die het vak op de vulkaan geleerd hebben en bieden daar versterking. ik ga gewoon niet iedere maand na gt .ik heb het wel afgeleerd om spersjaal voor 1 dame ergens heen te gaan.......blahblah
die meisten DVP da scheinen ihr Fach in Duisburg gelent zu haben haha und haben sich gewisse Abzockmanieren angewöhnt
aber wenn man ständig nur dort ist und nix Besseres gewöhnt ist :baeh:
ketserr
24 mei 2013, 11:46
ps.
Er is geen anti GT lobby behalve in jouw hoofd.:rolleyes:
Jij baalt er gewoon van dat je niet in het middelpunt van de discussie staat en dat je niet het hoogste woord heb.
bad pritt
24 mei 2013, 12:18
Jij baalt er gewoon van dat je niet in het middelpunt van de discussie staat en dat je niet het hoogste woord heb.
Jouw gezeur op atomair niveau over GT interesseert niemand maar we moeten je wel bedanken voor het opzetten van een onzin discussie, die toch weer 1200 hits heeft gehad.
ps.
Wat ik wel belangrijke info vond was dat Bonny een nieuw kapsel heeft, graag had ik ook nog geweten wat ze die dag gegeten heeft. Je onthoudt ons waardevolle info Ketserrr.
ketserr
24 mei 2013, 12:56
Jouw gezeur op atomair niveau over GT interesseert niemand maar we moeten je wel bedanken voor het opzetten van een onzin discussie, die toch weer 1200 hits heeft gehad.
ps.
Wat ik wel belangrijke info vond was dat Bonny een nieuw kapsel heeft, graag had ik ook nog geweten wat ze die dag gegeten heeft. Je onthoudt ons waardevolle info Ketserrr.
Hier
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34352-Gefrustreerd-recensies-nomineren-de-anti-GT-lobby.&p=315827#post315827
Jij was de eerste die erop reageerde en als je het nou allemaal onzin vind meng je er dan ook niet in. Maar als je wil start ik een nieuwe discussie die dan over jou ga.
Je moest eens weten hoeveel info ik wel niet achter hou en wat er achter de schermen onderling de ronde ga.
bad pritt
24 mei 2013, 13:10
Je moest eens weten hoeveel info ik wel niet achter hou en wat er achter de schermen onderling de ronde ga.
Het is vast heel spannend en rode oortjes zijn gegarandeerd, bij het theekransje van Goede Tijden slechte tijden als de heren alle nieuwtjes en roddels doornemen...:betrunken:
de duisburg spesjalist
24 mei 2013, 17:58
hahaha ......gelukkig mag de Duisburgspesjalist wel nog overal komen.:annieengel:
ps.
nee hoor de duisbueg spesjalist heeft ook een bordeel verbod namelijk de vissen kom in Doetinchem (escap) maar dat is ma goed ook zo houd hij door de week geld over en kan hij meer in duisburg uitgeven :hammer:
bosbeer
24 mei 2013, 18:21
nee hoor de duisbueg spesjalist heeft ook een bordeel verbod namelijk de vissen kom in Doetinchem (escap) maar dat is ma goed ook zo houd hij door de week geld over en kan hij meer in duisburg uitgeven :hammer:
Aha, dan zal ik eens even met Ido Smit bellen om te horen wat je daar hebt uitgevreten. Zat ik vroeger altijd koffie mee te drinken in het Spijkerkwartier. Goeie ouwe tijd. Maar nu is het eigenlijk nog mooier, alleen een heel stuk verder weg...
de duisburg spesjalist
24 mei 2013, 18:48
Aha, dan zal ik eens even met Ido Smit bellen om te horen wat je daar hebt uitgevreten. Zat ik vroeger altijd koffie mee te drinken in het Spijkerkwartier. Goeie ouwe tijd. Maar nu is het eigenlijk nog mooier, alleen een heel stuk verder weg... dat moet je zeker doen bosbeer ik denk trouwens nog vaak terug aan het spijker als je benieuwd ben wat ik gedaan heb in de escap vraag het dan pm aan mijn om het hier leuk te houden en de mods een hoop werk te besparen is wel zo aardig ;)
bosbeer
24 mei 2013, 20:38
dat moet je zeker doen bosbeer ik denk trouwens nog vaak terug aan het spijker als je benieuwd ben wat ik gedaan heb in de escap vraag het dan pm aan mijn om het hier leuk te houden en de mods een hoop werk te besparen is wel zo aardig ;)
Ik neem je maar een beetje in de zeik, Spesjalist. Wat je gedaan heb maakt me niet uit en omdat je er zelf over begint zal het zo erg niet zijn geweest. En je bent ook niet de man die dat meisje daar in 2011 heeft doodgeschoten. anders had je de laatst tijd niet in Duisburg kunnen zijn.
Goedemorgenallemaal
24 mei 2013, 23:15
dat moet je zeker doen bosbeer ik denk trouwens nog vaak terug aan het spijker
Daar heb ik mijn eerste (en tamelijk mislukte) DVP ervaring gehad...
ketserr
25 mei 2013, 02:59
Pfff beetje flauw van Jansen.
Daar staat : Ajax is terecht kampioen geworden en dat doet pijn bij de supporters van PSV (o.a. de souza, Jack42) en Feijenoord (o.a. ketserr) daarom stinkt het zo op het toilet van GT (nuttig voor bergm550 en Babbel die dan thuis op de doos kan) :biggrin: ;)
PS noglangnietuitgewandeld kan dit bericht ook niet lezen want hij heeft door dhr Badslippers een voetbal-negeerknop in laten bouwen :)
Schei is uit. Jullie mogen blij dat jullie die stadions mogen lenen van Hem want daar zijn ze voor gebouwd voor Hem, kijk maar;
http://www.youtube.com/watch?v=S1318nUSEUo
de duisburg spesjalist
25 mei 2013, 09:01
Daar heb ik mijn eerste (en tamelijk mislukte) DVP ervaring gehad... dan heb jij gewoon een verkeerde keus gemaakt. bijvoorbeeld duitse sussi die was daar de laatste jaren ook nog aan het werk (nu in de escap vrijdag en zaterdag ). en er staat wel onder je niknaam zeer ervaren ijsbeer ma ik betwijfel het als het op wandelen aan kom je kan als wandelaar niet klagen bij een gas vrouw of gas heer en waar moet je dan uithuilen :baeh:
Goedemorgenallemaal
25 mei 2013, 10:09
dan heb jij gewoon een verkeerde keus gemaakt. bijvoorbeeld duitse sussi die was daar de laatste jaren ook nog aan het werk (nu in de escap vrijdag en zaterdag ). en er staat wel onder je niknaam zeer ervaren ijsbeer ma ik betwijfel het
Van je fouten leer je meer als van je successen.
de duisburg spesjalist
25 mei 2013, 14:29
Van je fouten leer je meer als van je successen. daar heb jij weer helemaal gelijk in al heb ik weinig mislukte dvp ervaringen gehad ma laten we dan ma zeggen geluk is met de dommen :angst:
Ma doare in pula
26 mei 2013, 16:05
Ketser, je bent een zielige jankzak.
ketserr
26 mei 2013, 17:30
Ketser, je bent een zielige jankzak.
Leg dat eens uit dan.
Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:34
Leg dat eens uit dan.
Dat constante gemauw van je over GT. Je streeft een soort Pyonyang na, waar niets kwaads gezegd mag worden over GT. Je verdedigt het met hand en tand, alsof we het over je moeder hebben. Dat zou zielig,maar een beetje begrijpelijk zijn als jij er een financieel belang bij hebt. Als je bijvoorbeeld de eigenaar zou zijn, aandeelhouder, de stroman, werknemer, je daar dames hebt zitten die voor je werken, etc... Maar da's allemaal niet het geval. Je bent gewoon een klantje die daar af en toe naar toe gaat en dan zorgt voor honderd euri omzet. Klantjes waar GT er honderden (of misschien wel meer) van heeft.
Triest om dan te zien dat GT een soort obsessie voor je is geworden. Elke discussie kom je weer met dezelfde domme non-argumenten als het gaat over GT in vergelijking met andere clubs. Behalve dom (iedereen weet wel dat 'ie elders betere service en mooiere dames kan krijgen) is dat ook enorm zielig.
Tip: get a life... pak de ketsmobiel en meer eens aan bij de GGD ofzo.
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 17:39
Dat constante gemauw van je over GT. Je streeft een soort Pyonyang na, waar niets kwaads gezegd mag worden over GT. Je verdedigt het met hand en tand, alsof we het over je moeder hebben. Dat zou zielig,maar een beetje begrijpelijk zijn als jij er een financieel belang bij hebt. Als je bijvoorbeeld de eigenaar zou zijn, aandeelhouder, de stroman, werknemer, je daar dames hebt zitten die voor je werken, etc... Maar da's allemaal niet het geval. Je bent gewoon een klantje die daar af en toe naar toe gaat en dan zorgt voor honderd euri omzet. Klantjes waar GT er honderden (of misschien wel meer) van heeft.
Triest om dan te zien dat GT een soort obsessie voor je is geworden. Elke discussie kom je weer met dezelfde domme non-argumenten als het gaat over GT in vergelijking met andere clubs. Behalve dom (iedereen weet wel dat 'ie elders betere service en mooiere dames kan krijgen) is dat ook enorm zielig.
Tip: get a life... pak de ketsmobiel en meer eens aan bij de GGD ofzo. ik verdenk ketserr er gewoon op dat hij groot aandeel houder is en 75 % aan aandelen heeft in gt :thefinger:
satanic surfer
26 mei 2013, 17:40
Hij is meer een 100%-type ... da's wel koddig natuurlijk... Laten we het erop houden dat ie nogal closeminded is wat clubben betreft... de ganse week staat klaarblijkelijk in teken van de zaterdag, van openingsuur tot sluitingstijd aanwezig, 50 keer per jaar ongeveer, quasi telkenmale met dezelfde 2/3 dames kameren tot de sogenennte chemie voorbij is, hierbij vaak té veel betalen (o ja, in de wandelgangen hangen camera's :tongue:) en dus een 100-boy zoals dat heet... Nou is dat voor mij best hoor, en dat Ketserr z'n natuurlijke biotoop GT is is prima voor hem, en dat ie die verdedigt is natuurlijk niet onfraai, doch uiteraard kolderiek als je zelf "medeplichtig" bent aan het ganse 100E-verhaal dat ergerlijk is voor velen, en bottom line het vervelendst voor degenen die er 50 keer of meer per jaar zitten dunkt me :biggrin:... maar ja, daarvoor bestaan overuren denk ik dan maar... overwerken om dvp's hun upsellen te betalen, het moet nie gekker worden :hammer: GT is blijkbaar dusdanig essentieel voor de beste man dat ie niet meer kan inschatten wat onder z'n neus gebeurt aldaar (want weten doet ie het donders goed), en voor de dames is het natuurlijk easy money zo'n gast, elke zaterdag is ie er, 100E minimaal, somtijds 200E of meer als ie tijdelijk gek is van haar of nog meer... do the mathematics: 7500E per jaar voor 1 meisje dat gemiddeld anderhalf uur met 'm kamert per zaterdag...Geleverde kritiek plaatsen is blijkbaar een helse opgave, voor mijn part prima hoor, maar als hij simpelweg had gestickt to the hauspreisen spaarde ie zich elke week een vrijkaartje uit, en diende ie niet halsstarrig te proberen er eentje te bemachtigen ;) als wederdienst :wink2: Maar ach, erg jammer uiteraard voor ons allen natuurlijk dat ie de massa damesinfo die in z'n bezit is (dat zal wel meevallen want ik denk niet dat ie met meer dan 10 verschillende dames heeft gekamerd het laatste jaar, Françaises kunnen gevaarlijk zijn :smoke:), en wat er hem allemaal ter ore komt in de wandelgangen, ahc, toen kon ik een monkellachje niet onderdrukken... Het is simpel zat: hij is een toffe kerel die jammer genoeg dusdanig verknocht is geraakt aan z'n eigen zaterdagroutine en de betaalde illusie dat ie geen clue meer heeft wat realiteit is, en wat "zijn" realiteit is, doch ik kan het hem niet kwalijk nemen hoor... Heb al een berichtje naar de Anti-GT-lobby gestuurd om hetzelfde te doen, lief hé...
Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:42
ik verdenk ketserr er gewoon op dat hij groot aandeel houder is en 75 % aan aandelen heeft in gt :thefinger:
Dat mocht hij willen.
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 17:46
Dat mocht hij willen. ieds heeft hij met gt zou hij een van de parkeer boys zijn of die jongen die continu met de handdoeken rond loop of die continu loop te dweilen :biggrin:
Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:48
ieds heeft hij met gt zou hij een van de parkeer boys zijn of die jongen die continu met de handdoeken rond loop of die continu loop te dweilen :biggrin:
Hij is iemand die daar af en toe een paar tientjes zakgeld opneukt en de zelfverklaarde voorzitter van de fictieve club van GT-fans/fappers. ;) Hij mocht willen dat ie daar eens de vloer mocht voorzien van een sopje...
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 17:56
Hij is iemand die daar af en toe een paar tientjes zakgeld opneukt en de zelfverklaarde voorzitter van de fictieve club van GT-fans/fappers. ;) Hij mocht willen dat ie daar eens de vloer mocht voorzien van een sopje... jij loop gewoon zijn rug te dekken en ben zijn loop jongen
Ma doare in pula
26 mei 2013, 17:57
jij loop gewoon zijn rug te dekken en ben zijn loop jongen
Want?
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 18:09
ketserr is gewoon de grootste aandeel houder daarom verdedigt hij de club
Ma doare in pula
26 mei 2013, 18:10
ketserr is gewoon de grootste aandeel houder daarom verdedigt hij de club
En dan zeg jij dat ik buiten de realiteit sta... :hammer:
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 18:14
En dan zeg jij dat ik buiten de realiteit sta... :hammer: geintje jonge je heb beren die niks slechts willen horen over hun vaste clubje of wandel gebied en daar is ketserr er 1 van
Ma doare in pula
26 mei 2013, 18:15
geintje jonge je heb beren die niks slechts willen horen over hun vaste clubje of wandel gebied en daar is ketserr er 1 van
Ja, dat was het punt uit mijn eerste bijdragen in dit draadje en blijkt ook wel uit de jankpost van Ketsertje.
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 18:20
Ja, dat was het punt uit mijn eerste bijdragen in dit draadje en blijkt ook wel uit de jankpost van Ketsertje. je kan hem ook in ze waarde laten
Ma doare in pula
26 mei 2013, 18:20
je kan hem ook in ze waarde laten
Dat kan, maar dat hoeft niet. De waarheid mag gezegd worden.
ketserr
26 mei 2013, 18:44
Tip: get a life... pak de ketsmobiel en meer eens aan bij de GGD ofzo.
Ik lees vandaag het tegendeel van de anti GT lobby en dat heb ik even onder de aandacht gebracht (in een ander topic) en als jij je daar dan ergert is dat jouw probleem niet de mijne. De reden dat ik het onder de aandacht heb gebracht is dat als er maar iets negatiefs is geschreven over GT dat er bijv. een peuk op de grond zou leggen die je nergens zal vinden, de anti GT lobby van deze muis direct een olifant maakt.
ketserr
26 mei 2013, 18:47
ik verdenk ketserr er gewoon op dat hij groot aandeel houder is en 75 % aan aandelen heeft in gt :thefinger:
Als ik gebeld word door een andere GT fettifist dan zeg ik; met de directeur van Golden Time.
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 18:52
Als ik gebeld word door een andere GT fettifist dan zeg ik; met de directeur van Golden Time. ik neem altijd op met de directeur van eros 26 :biggrin:
Ik heb onderhand wel medelijden met het gezeik over de GT story die hier afspeelt tussen Geflipte filmster ( Brat Pitt ) een man met een bal die niet kan ketsen ( ketserr) een Duisburg wandelaar die momenteel ziet dat een Nep Indo hier probeert zijn berichten lijn wat op te hogen en op hem blijft reageren.
Mensen ik houd het kort GT en ook een andere aantal clubs zijn voor iedereen anders.
GT is zeker niet minder en heeft gewoon lekkere en geile meiden daar rondlopen als dit niet zo was kwamen er veel minder mensen daarop af.
Zwart/Blank/Chinees/Thay's/ Oost-Europees/West Europees en latino's ze zijn er allemaal ( dik /dun/klein/lang/vette tieten/cupje A/volslank/ lang en kort haar blond en zwart/silliconen of niet enz enz.
En als er dan niets tussen is blijf dan weg schrijf hier niet meer en neem een Homo.
p. s. zeer ervaren ijsbeer met ongeveer 1400 dames langs de plinten te hebben genomen en overal waar ze er geil bij lopen.
ketserr
26 mei 2013, 19:02
Hij is meer een 100%-type ... da's wel koddig natuurlijk... Laten we het erop houden dat ie nogal closeminded is wat clubben betreft... de ganse week staat klaarblijkelijk in teken van de zaterdag, van openingsuur tot sluitingstijd aanwezig, 50 keer per jaar ongeveer, quasi telkenmale met dezelfde 2/3 dames kameren tot de sogenennte chemie voorbij is, hierbij vaak té veel betalen (o ja, in de wandelgangen hangen camera's :tongue:) en dus een 100-boy zoals dat heet... Nou is dat voor mij best hoor, en dat Ketserr z'n natuurlijke biotoop GT is is prima voor hem, en dat ie die verdedigt is natuurlijk niet onfraai, doch uiteraard kolderiek als je zelf "medeplichtig" bent aan het ganse 100E-verhaal dat ergerlijk is voor velen, en bottom line het vervelendst voor degenen die er 50 keer of meer per jaar zitten dunkt me :biggrin:... maar ja, daarvoor bestaan overuren denk ik dan maar... overwerken om dvp's hun upsellen te betalen, het moet nie gekker worden :hammer: GT is blijkbaar dusdanig essentieel voor de beste man dat ie niet meer kan inschatten wat onder z'n neus gebeurt aldaar (want weten doet ie het donders goed), en voor de dames is het natuurlijk easy money zo'n gast, elke zaterdag is ie er, 100E minimaal, somtijds 200E of meer als ie tijdelijk gek is van haar of nog meer... do the mathematics: 7500E per jaar voor 1 meisje dat gemiddeld anderhalf uur met 'm kamert per zaterdag...Geleverde kritiek plaatsen is blijkbaar een helse opgave, voor mijn part prima hoor, maar als hij simpelweg had gestickt to the hauspreisen spaarde ie zich elke week een vrijkaartje uit, en diende ie niet halsstarrig te proberen er eentje te bemachtigen ;) als wederdienst :wink2: Maar ach, erg jammer uiteraard voor ons allen natuurlijk dat ie de massa damesinfo die in z'n bezit is (dat zal wel meevallen want ik denk niet dat ie met meer dan 10 verschillende dames heeft gekamerd het laatste jaar, Françaises kunnen gevaarlijk zijn :smoke:), en wat er hem allemaal ter ore komt in de wandelgangen, ahc, toen kon ik een monkellachje niet onderdrukken... Het is simpel zat: hij is een toffe kerel die jammer genoeg dusdanig verknocht is geraakt aan z'n eigen zaterdagroutine en de betaalde illusie dat ie geen clue meer heeft wat realiteit is, en wat "zijn" realiteit is, doch ik kan het hem niet kwalijk nemen hoor... Heb al een berichtje naar de Anti-GT-lobby gestuurd om hetzelfde te doen, lief hé...
Ik denk dat je de camera beelden van de laatste maanden nog maar eens goed bekijken. Want ik ben een maand of 5 pannekoek geweest en dat is al een paar maanden niet meer zo, ik ben zit al weken weer op het half uurtjes werk oftewel te pofferen en dat van die Fransaise... bewijst toch maar weer dat je er naast zit.
ketserr
26 mei 2013, 19:04
Hij is iemand die daar af en toe een paar tientjes zakgeld opneukt en de zelfverklaarde voorzitter van de fictieve club van GT-fans/fappers. ;)
Wel alles lezen als jeje mengt in een discussie dus terug scrollen jij en het bericht van Satanic Surfer lezen.
ketserr
26 mei 2013, 19:08
Ja, dat was het punt uit mijn eerste bijdragen in dit draadje en blijkt ook wel uit de jankpost van Ketsertje.
Ik raad je aan de volgende keer wat inhoudelijker te reageren zodat we gelijk weten wat je bedoel of wil zeggen en niet zoals nu een ander je ermee moet helpen. Verder blijkt ook dat jij niet begrijpt waardoor deze topic is gestart.
ketserr
26 mei 2013, 19:15
GT is zeker niet minder en heeft gewoon lekkere en geile meiden daar rondlopen als dit niet zo was kwamen er veel minder mensen daarop af.
Zwart/Blank/Chinees/Thay's/ Oost-Europees/West Europees en latino's ze zijn er allemaal ( dik /dun/klein/lang/vette tieten/cupje A/volslank/ lang en kort haar blond en zwart/silliconen of niet enz enz.
En als er dan niets tussen is blijf dan weg schrijf hier niet meer en neem een Homo.
Juist.
p. s. zeer ervaren ijsbeer...
Met een steeds slechter wordende smaak! :rofl:
de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 19:51
Ik heb onderhand wel medelijden met het gezeik over de GT story die hier afspeelt tussen Geflipte filmster ( Brat Pitt ) een man met een bal die niet kan ketsen ( ketserr) een Duisburg wandelaar die momenteel ziet dat een Nep Indo hier probeert zijn berichten lijn wat op te hogen en op hem blijft reageren.
Mensen ik houd het kort GT en ook een andere aantal clubs zijn voor iedereen anders.
p. s. zeer ervaren ijsbeer met ongeveer 1400 dames langs de plinten te hebben genomen en overal waar ze er geil bij lopen. jansen geen 1 club of wandelgebied is het zelfde iedere dag kan je hem anders beleven ook een gt het zijn altijd moment opnames en dat is nou het mooiste
Ma doare in pula
26 mei 2013, 19:58
Ik lees vandaag het tegendeel van de anti GT lobby en dat heb ik even onder de aandacht gebracht (in een ander topic) en als jij je daar dan ergert is dat jouw probleem niet de mijne. De reden dat ik het onder de aandacht heb gebracht is dat als er maar iets negatiefs is geschreven over GT dat er bijv. een peuk op de grond zou leggen die je nergens zal vinden, de anti GT lobby van deze muis direct een olifant maakt.
Ik blijf bij mijn eerdere bericht. Ik raad je echt aan om eens professionele hulp te zoeken. Je doet alsof de wereld vergaat als iemand wat negatiefs zegt over GT en dat is best triest en zielig.
ketserr
26 mei 2013, 20:18
Ik blijf bij mijn eerdere bericht. Ik raad je echt aan om eens professionele hulp te zoeken. Je doet alsof de wereld vergaat als iemand wat negatiefs zegt over GT en dat is best triest en zielig.
Professionele hulp krijg ik elke zaterdag.
Inderdaad ja, in GT.
Met een steeds slechter wordende smaak! :rofl:
Haha vriend Raul 7.
Nee mijn smaak wordt niet minder maar de keuze is soms wat minder !!