PDA

Volledige versie bekijken : 94 procent leeft liever week zonder seks dan zonder gsm



RAUL7
21 mei 2013, 13:26
Maar liefst 94 procent van de jongvolwassen zou liever een week zonder seks leven dan zonder zijn of haar gsm. Dat blijkt althans uit een Britse enquête bij 2.570 volwassenen tussen 18 en 30 jaar, uitgevoerd door Mobileinsurance.co.uk...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1636746/2013/05/21/94-procent-leeft-liever-week-zonder-seks-dan-zonder-gsm.dhtml

Goedemorgenallemaal
21 mei 2013, 14:15
soms vraag ik me wel eens af waarom bepaalde dingen onderzocht worden.
en je zou eens diep moeten graven hier maar is dit al niet eerder gezocht en alhier vermeld?

of was dat een weekje zonder smartphone, of tablet, of gamen, of tv kijken?

bad pritt
21 mei 2013, 14:31
soms vraag ik me wel eens af waarom bepaalde dingen onderzocht worden.
en je zou eens diep moeten graven hier maar is dit al niet eerder gezocht en alhier vermeld?

of was dat een weekje zonder smartphone, of tablet, of gamen, of tv kijken?

Mischien omdat de sponsor van dit onderzoek Mobileinsurance.co.uk. heet.;)

Goedemorgenallemaal
21 mei 2013, 16:04
Mischien omdat de sponsor van dit onderzoek Mobileinsurance.co.uk. heet.;)
Ja dat had ik ook gezien maar umm, wat ik meer bedoel is, het is volgens mij al door zo'n beetje de helft van alle telecom-gerelateerde bedrijven onderzocht, en met dezelfde conclusie.

Autobahn
22 mei 2013, 12:10
hmmm,dat betekent dat de gsm-zenderstraling bij deze ondervraagde personen de libidocellen al danig aangetast hebben???

aamu
22 mei 2013, 22:14
Nee het betekent dat de gemiddelde GSM-bezitter nog nooit een Duitse club van binnen heeft gezien ;)