Volledige versie bekijken : Zoveel minuten spenderen we gemiddeld aan seks
Uit de rondvraag blijkt dat de gemiddelde vrijpartij bestaat uit 5 tot 9 minuten voorspel en 10 tot 14 minuten seks...
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1619215/2013/04/22/Zoveel-minuten-spenderen-we-gemiddeld-aan-seks.dhtml
Dat is veel... conform genomen met de gehaaste maatschappij waarin we leven, de stress onder de mensen en het feit dat de meerderheid lange tijd een vaste partner heeft.
Indien het hier zou gaan over alleen maar minnaressen, hoeren of onenightstands... Dan is het aannemelijk, doch eerder weinig of kort naar mijn bevindingen.
Reken er dan nog bij dat iedereen doorgaans liegt of overdrijft bij dit soort van onderzoeken en enquêtes, dan is het echt wel een laag gemiddelde.
Is dit een rondvraag bij alleen vrouwen, dan zou er mogelijk een andere uitslag verschijnen en dient men de cijfers van voorspel en effectieve seks zeer zeker om te draaien.
Tevens is er ook een verschil in gemiddelde bij mensen die dagelijks een potje neuken en diegenen die 1 of 2x per weer van bil gaan. Laatste doelgroep zal die enkele keer ruimer de tijd pakken.
Gelul als het voor mij zou zijn.
Mijn voorspel duurt gemiddeld 10 minuten en 20 minuten seks maar bij mijn minnares is dat 30 minuten voorspel en 60 minuten seks anders hoef ik niet meer terug te komen.
En thuis is het voorspel 20 minuten voorspel en 30 minuten seks.
Dus in de week met de Duitse clubs, SKW en Messenvissenstrase erbij kom ik aan vele uren voorspel en bijna een complete dag seks.
1 dag geen seks is een dag niet geleefd.
de duisburg spesjalist
22 mei 2013, 18:04
ik ga niet groot doen ma net als iedere gezonde man denk ik er mer aan als ik het doe
ik heb zo 2 uur sex en 1 uur voorspel in de week of ik er hoog mee scoor het zou me een worst wezen ik ben er te vreden mee er zijn natuurlijk uitzonderingen bijvoorbeeld als ik na een party tref ga dan haal ik je dik in per week :biggrin: