PDA

Volledige versie bekijken : Eden Club Bangkok

wervelwind
24 mei 2013, 20:00
Ik ben net terug uit Thailand en in Bangkok moest ik natuurlijk even langs bij Eden Club. Hier ga je met minimaal 2 meiden naar de kamer voor anderhalf uur ongeremde trio-sex waarbij de dames naast jou ook vooral elkaar onder handen nemen. Dit alles voor 3900 bath, grofweg 100 euro.

Ik had al gelezen dat de hoogtijdagen van dit lustoord voorbij waren maar ik wou het toch een keer meemaken.
Na binnenkomst en een drankje gaf ik aan er klaar voor te zijn en werden de meiden opgetrommeld. Aan de linkerkant van de gele lijn degenen die anaal doen, aan de andere kant de niet-anale dames. Er stonden een 15-tal dames voor me en ik moet eerlijk zeggen dat er maar 1 was die me kon bekoren. Deze woorden komen uit de mond van iemand die verslaafd is aan Thaise vrouwen. Ik koos haar en zij koos haar eigen vriendin uit, zoals aangeraden. Helaas was haar vriendin voor mijn smaak aan de chubby kant, maar goed ik zou wel zien wat het ging worden.

Op de kamer werd ik van top tot teen door de meiden ingezeept en afgespoeld. Eenmaal op bed werd ik enthousiast onder handen genomen: beide dames aan mijn paal zuigen en likken, of een op mijn gezicht terwijl de ander likte en zoog. Ik liet me zelfs overtuigen door een van de dames om aan mijn reet gelikt te worden, maar dat vond ik niet erg boeiend. Al beffend kwam ik ontzettend klaar en daarna kreeg ik toch iets teveel oog voor de omvang van de tweede dame.
Ik liet me weer lekker afsoppen en -spoelen en vond het welletjes. Blijkbaar deden deze meiden geen lesbo-dingen bij elkaar anders had ik misschien nog een tweede keer gekund, maar ik was er klaar mee. Ik heb al een andere optie in gedachten voor een echt lesbo-trio.

Op de website vind je alle info: http://www.edenbangkok.com