PDA

Volledige versie bekijken : Stefanie (Bulgaarse)



Badslippers
24 mei 2013, 21:33
Naam: Stefanie
Haarkleur/-lengte : zwart/schouderlang, paardenstaartje
Lengte dame : 1.53
Postuur/Cupmaat : mager/ A-cup
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/Duits
Leeftijd : Schatting, 26
Tatoeages/Piercings : Ik dacht van niet
Service: PZC,NMC
Voordelen: Zeer slank, lekker eng kontje
Nadelen: slappe a-cup
Tijdsduur : Half uur
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: http://www.dolce-vita.com/girls/view/845

De middag kabbelde rustig voort en uit mijn ooghoeken zag ik een tenger, mager scharminkel op de kruk zitten. Zet de deur op een kier en ze zou zondermeer wegwaaien zo licht. Typische Balkan kop met ordinaire maar daaronder een kwetsbare uitdrukking. Dit mormel was zo dom geweest om "Oben Ohne" rond te drentelen waardoor haar theezakachtige a-cups treurig naar beneden keken. Mijn doelwit was echter haar zeer nauwe kontje. Het water liep me langs de lippen bij de gedachte mijn tong en lans daarin te willen begraven.


Dus sprak ik haar aan, of beter gezegd zij mij want in het voorbijgaan troffen onze blikken elkaar en maakte zij de eerste opmerking. De "Deal" was vlug beklonken en ik zei:""Meid, haal een sleutel en vergeet de massageolie niet". Ze mocht zich tegelijk nuttig maken want ik strekte me languit op bed en vroeg om een simpele doch doeltreffende massage. Dat wijf had verdorie een kracht in haar knuisten waar menig pianoverhuizer jaloers op zou zijn. Ze kneedde en duwde mijn rug volledig in de prak en dat was net wat ik nodig had om weer bij mijn positieven te komen. Maar wat is dat toch met de wijven in "Dolce Vita". Ze blinken uit in één klasse en de rest is bagger.

Zo ook bij Stefanie. Na de massage vroeg ze of ze me mocht pijpen. "Kind, doe wat je niet laten kunt", en ze ging aan de slag. "Blowjob" was net zo oppervlakkig als het "Pownieuws" laat op de avond. Dus ik gebood haar te stoppen en te berubberen. Omdat ik nog wat loom was van de massage en het pijpwerk had ik weinig trek om me nuttig te maken. Normaliter is dat toch een van mijn sterke kanten al zeg ik het zelf.

Ze kroop bovenop mijn roede en begon te flensen als een ervaren wafelbakker. Op en neer, en op een neer. Het was echter allemaal ongeïnspireerd. Tongzoenen werd effectief afgehouden door telkens van hoofdpositie te veranderen. Ik moet zeggen dat bij mij de trek ontbrak om nog eens van positie te veranderen om zodoende het condoom effectief vol te knallen dus zei ik dat "abspritzen" niet tot de mogelijkheden zou gaan behoren. "Schade" antwoordde ze geroutineerd waarna we ons beiden aankleedden en ik beneden in de kelder aan mijn financiële verplichtingen voldeed.

Het zou zomaar deze kunnen zijn (hoewel ik me niet kan voorstellen dat MiniMe hier zijn pijlen op richt):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15964-Stefanie-(Bulgaars)

noglangnietuitgewandeld
26 mei 2013, 16:49
BS, ze is het wel, ik herkende haar meteen toen ik onlangs in DV was. Stephanie was in Freude geen highlight, na een keer wist ik genoeg. Het verbaasde me wel dat ze het er nog zo lang heeft uitgehouden.