PDA

Volledige versie bekijken : Wat is de beste actie op bedenkingen: wel/geen dwang?



Keesbe
25 mei 2013, 11:02
Ik heb in een van onze clubs een geweldige sessie van 1,5 uur gehad, meet een leuke lekkere Romeense DVP, omdat we er alle twee veel lol in hadden hebben we nummers uitgewisseld.:) Waarop ik haar vertelde dat ik geen gezeur wilde over geld, omdat ik daar al ervaring mee had. Meiden die je per sms proberen te verleiden tot “helpen” door ze geld te geven of uit te lenen. Deze dame zei “no, no I don’t want your money!” Wat ze wel wilde was Amsterdam een keer zien, waarop ik zei dat kan geregeld worden hoor, je moet alleen wel rekenen op een lange dag auto rijden. Nou zei ze, ik kom met een vriendin want die heeft een auto, ik niet. Dan spreken we daar af. Ik zeg: “Prima! dat doen we een keer!” We hebben het ook nog gehad over gedwongen werken, maar dat deed ze zeker niet! Ze was ook wat ouder als de meeste DVPs. En zei me dat dat vooral gebeurd met meiden van een jaar of 20 (zelf zat ze rond de 30)

De volgende dag kreeg ik een berichtje met wat sexy foto’s van haar, en natuurlijk de vraag wanneer ik er weer zou zijn. Dat alles in zeer gebrekkig Engels. Na een paar dagen wat op en neer chatten, begon ze steeds meer te klagen over te weinig klanten e.d. Langzaam werd ik beter in het lezen en vertalen van haar gebrekkige Engels. Ik werd bijna een expert!:biggrin:

Tot ik opeens een foto van haar kreeg waar ze in een bed lag met een enorm blauw oog en een pleister op haar voorhoofd :eek:. Dus ik vraag wat er gebeurd is. Verteld ze dat ze een auto ongeluk gehad heeft. En haar auto was helemaal stuk. Ze vraagt mij om hulp, ze kan een week niet werken dus heeft ze geld nodig. Natuurlijk reageer ik daar op met de mededeling dat ik geen geld ga sturen naar iemand die ik één keer gezien heb. Binnen twee weken zou de verzekering uitbetalen. Nee sorry ik leen ook geen geld uit aan mensen die ik niet ken. Ze smeekt nog tig keer.

Maar goed, haar auto stuk? Ehhhh ze had toch geen auto?:gruebel: Waarop ik haar tot drie keer toe vraag wie heeft jou zo geslagen? Of heeft iemand je geslagen, deze vragen ontwijk ze door te doen alsof ze mij niet begrijpt. Tenminste dat gevoel kreeg ik, het gesprek eindigde met de mededeling dat ze ging slapen. En daarna heb ik haar niet meer gehoord. Ik krijg dit verhaal maar niet uit mijn hoofd… ik heb echt het gevoel dat ze gewoon een pak slaag gekregen heeft van een of andere kerel. En dat ze enorm in de tang zit. Wat doen jullie met zo’n situatie?? En een nog betere vraag wat KUN je met zo’n situatie? Je weet nl niets zeker je vermoed alleen iets, maar het vermoeden alleen al brengt schuld gevoelens naar boven.:frown:

vakantieganger24
25 mei 2013, 12:02
ze probeert je nog wel op te lichten en jij kan het maar niet uit je hoofd te krijgen?

misschien is dat pleistertje en blauw oog nog wel nep ook .. en gaat ze met dit trucje al haar klantjes af

gewoon schijt hebben aan dat hele wijf

rob45
25 mei 2013, 12:40
ze probeert je nog wel op te lichten en jij kan het maar niet uit je hoofd te krijgen?

misschien is dat pleistertje en blauw oog nog wel nep ook .. en gaat ze met dit trucje al haar klantjes af

gewoon schijt hebben aan dat hele wijf

Harde conclusie maar er zit wel iets in.Blijft toch de onzekerheid of het wel of geen fake is. Maar dat er meiden zijn die het zo aanpakken geloof ik wel want er is niets wat NIET bestaat.

Jan_Wandelaar
25 mei 2013, 14:20
(...)
... begon ze steeds meer te klagen ...
(...)
... dus heeft ze geld nodig. ...


Die Roemeense dames maken een GFE wel heeeeeel realistisch...........

J.W.

Picasso 1
25 mei 2013, 14:44
Die Roemeense dames maken een GFE wel heeeeeel realistisch...........

J.W.

En zo is Jan Wandelaar bijna ongemerkt mijn kant opgeschoven. :biggrin:

Jan_Wandelaar
25 mei 2013, 14:55
En zo is Jan Wandelaar bijna ongemerkt mijn kant opgeschoven.

Moet PIC weer een plasje doen?

MiniME
25 mei 2013, 14:58
Moet PIC weer een plasje doen?

Hij kan niet anders. Probeer de laatste echte inhoudelijke recentie van P1 maar eens te zoeken op dit forum.................... :cool:

Picasso 1
25 mei 2013, 15:00
Hij kan niet anders. Probeer de laatste echte inhoudelijke recentie van P1 maar eens te zoeken op dit forum.................... :cool:

Of de laatste niet-zeik reactie van Minime.......:cool:

Zie bericht hiervoor en hierna, I rest my case...

MiniME
25 mei 2013, 15:05
Moet PIC weer een plasje doen?

Ja dus...............zie 2 berichten hiervoor (en waarschijnlijk ook het bericht hierna weer) van de schilder die altijd het laatste woord moet hebben :biggrin:

bosbeer
25 mei 2013, 16:12
Om nog even op de vraag van Keesbe terug te komen, als je de gelegenheid hebt zou je op zo kort mogelijke termijn nog een keer naar de betreffende club moeten gaan en kijken of ze er is en hoe ze eruitziet. Als er geen enkel spoor te ontdekken is van een blauw oog weet je in elk geval zeker dat ze je in de maling probeert te nemen. Dan heeft ze met schmink zitten knoeien. Blijkbaar halen de dames alles uit de kast om de zaak te bedonderen. Maar whatever, natuurlijk nooit een cent betalen.

MiniME
25 mei 2013, 20:46
Zie bericht hiervoor en hierna, I rest my case...

Laatst gewijzigd door Picasso 1; Vandaag om 16:19


Inderdaad, 14 minuten later kon ie het toch niet laten, maar dan even sneaky via een wijziging...........zucht.............get a life........I rest my case :biggrin:

MiniME
25 mei 2013, 20:48
Inderdaad even terug naar de lastige situatie waarin de OP zich bevindt: zou idd haar gewoon even bezoeken in de club. Haar recht in de ogen kijken, en je weet genoeg. En voor mijn part lekker samen naar Amsterdam gaan, kan ze haar zorgen vergeten, maar geen geld geven. Als ze dat niet wil, weet je zeker dat het fake is. Sterkte!

Eddy_V
25 mei 2013, 22:58
Om nog even op de vraag van Keesbe terug te komen, als je de gelegenheid hebt zou je op zo kort mogelijke termijn nog een keer naar de betreffende club moeten gaan en kijken of ze er is en hoe ze eruitziet. Als er geen enkel spoor te ontdekken is van een blauw oog weet je in elk geval zeker dat ze je in de maling probeert te nemen. Dan heeft ze met schmink zitten knoeien. Blijkbaar halen de dames alles uit de kast om de zaak te bedonderen. Maar whatever, natuurlijk nooit een cent betalen.

en als je niet in de gelegenheid bent om naar de de club te gaan, ff bellen om te vragen of ze aanwezig is.
die foto had ze vast al langer op dr toestel staan..

The Joker
26 mei 2013, 00:43
Gewoon al je geld erheen sturen, hebben we weer een leuk verhaal te lezen binnenkort op het forum hoe de zoveelste GFE sukkel vakkundig is uitgekleed door een DVP...

Keesbe
26 mei 2013, 00:58
Ik heb er nog geen seconde over na moeten denken om haar wel of geen geld te sturen, natuurlijk stuur ik haar geen geld, ze krijgen betaald voor de service en that's it, Waar het mij hier eigenlijk omgaat is... stel ze is in elkaar geslagen en verteld mij dat ze een auto ongeluk gehad heeft... omdat ze niks durft te zeggen door haar belager. Dat lijkt mij eerlijk gezegd meer voor de hand liggen. Wat zouden jullie doen (buiten het geen geld sturen) als je dit vermoeden hebt?

MiniME
26 mei 2013, 08:17
Als je, bv door haar in de club te bezoeken, zeker weet dat ze in elkaar geslagen is (dat kun je op afstand namelijk nooit zeker weten) dan kun je dat met haar live ook bespreken.

Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden:
- het is helemaal een onzin verhaal: dit kun je alleen zeker weten door haar zsm te zien
- ze is in elkaar geslagen, maar houdt het ongeluk verhaal op als dekmantel en uit angst voor pooier
- ze heeft echt een auto ongeluk gehad

De eerste optie kun je dus snel uitsluiten. Als dit toch zo is, neem ik aan dat je er helemaal klaar mee bent en het verder laat rusten.

Derde optie kan, maar meest waarschijnlijk is optie 2 (helaas geen uitzondering bij de clubs die we allemaal bezoeken). Belangrijkste is echter: wat wil jij? Wil je haar redden? Er zijn vele voorbeelden op dit forum te vinden over dit soort reddingsacties, sommige met goede, maar veel ook met foute afloop.

Als je zeker weet dat het optie 2 is, kun je eigenlijk maar 2 dingen doen: of je meldt het de clubleiding (hangt erg af van de club of dit werkt, sommige clubs zijn nauw gelieerd aan het "importnetwerk" dus pas wel op!.ajb!) Of je meldt het (anoniem) bij de politie (staat hier op het forum ook ergens contactgegevens van hoe en waar dit te melden).

Ga dus ajb niet zelf de white knight spelen, met alle risico's van dien. Je komt echt in een gevaarlijk wespennest terecht (heb al aardig wat gezien de afgelopen 8 jaar).

Het zou het beste zijn als het optie 1 is, lullig voor jou, maar verder niet. Normaals, ga zsm haar zien zodat je weet of dat onzin is of niet (of Skype met video, etc).

Succes!

Picasso 1
26 mei 2013, 09:10
Inderdaad, 14 minuten later kon ie het toch niet laten, maar dan even sneaky via een wijziging...........zucht.............get a life........I rest my case :biggrin:
Oh gut, jij bent pas lekker bezig. Ik zal het uitleggen op een manier die ook Minime misschien begrijpt:
Iemand in discussietopics verwijten dat hij geen bijdrages levert in damestopics is net zo bizar als wanneer iemand in damestopics de schrijvers daar zou verwijten geen bijdragen te leveren in discussietopics.

Verder wil ik jou op attenderen dat jouw 'inhoudelijke berichten' altijd gepaard gaan met een sneer naar GT, grensclubliefhebbers, Duitse dames, Nederlandse dames, de weinige kritische houding van andere forumleden en het enige dubieus 'positieve' is het smijten met 9+'en in een club in Hessen waar allang bekend van is dat de gemiddelde service de middelmaat niet overstijgt.
De zeeeeer subjectieve zuurgraad van Minime denk ik altijd maar......

KevinK
26 mei 2013, 09:16
Picasso en MiniMe: Is het niet eens tijd gewoon een meetlat te nemen en kijken wie de langste heeft, in plaats van steeds te vervallen in haast puberale discussies?

LittleJoe
26 mei 2013, 09:25
Oh gut, jij bent pas lekker bezig. Ik zal het uitleggen op een manier die ook Minime misschien begrijpt:
Iemand in discussietopics verwijten dat hij geen bijdrages levert in damestopics is net zo bizar als wanneer iemand in damestopics de schrijvers daar zou verwijten geen bijdragen te leveren in discussietopics.

Verder wil ik jou op attenderen dat jouw 'inhoudelijke berichten' altijd gepaard gaan met een sneer naar GT, grensclubliefhebbers, Duitse dames, Nederlandse dames, de weinige kritische houding van andere forumleden en het enige dubieus 'positieve' is het smijten met 9+'en in een club in Hessen waar allang bekend van is dat de gemiddelde service de middelmaat niet overstijgt.
De zeeeeer subjectieve zuurgraad van Minime denk ik altijd maar......

Moet elke discussie uitdraaien op een potje bekvechten? :ranting2:
Ben eens benieuwd wie er als slimste uitkomt door er in vervolg niet meer op te reageren:sleep:

En laat je door mij vooral niet tegenhouden :biggrin:

Keesbe
26 mei 2013, 09:33
Naast alle vervuiling in dit draadje over een onderwerp waar ik niks vanaf weet en ook niks van af wil weten :hammer:, ben ik erg content lid te zijn van dit forum :lostit: Bedankt voor de wijze woorden van de gene die ontopic bleven. Het antwoord lijkt zich nu aan te dienen, het het lijkt allemaal fake. De dame heeft het iig erg goed gespeeld. helemaal zeker weet ik t nog niet, maar dat komt nog wel, eigenlijk interesseert mij t niet echt meer, maar t echte antwoord zal ik zeker hier geven. Toch weer een beetje beet genomen.

De held uithangen en zelf een reddingsactie gaan regelen is niet mijn ding, gaan samen wonen met een romeense DVP is ook niet mijn toekomst planning. Het nummer bellen als je t echt zeker weet lijkt de enige optie als het al nodig is. Langzaam begint het mij duidelijk te worden dat het zeer moeilijk is om te bepalen of je belazerd wordt of niet...... het negatieve uitgangspunt is in dit wereldje de beste lijkt het. Per definitie ervan uitgaan dat je belazerd wordt :huch:

Badslippers
26 mei 2013, 12:10
Binnen twee weken zou de verzekering uitbetalen.

Hi hi hi, twee weken. Welke verzekering is dat?
Je geeft zelf aan dat de dame in kwestie in het begin geen geld van je wil (“no, no I don’t want your money!”) om dat vervolgens met voeten te treden door exact het tegenovergestelde te vragen. Dumpen die handel en alleen telefoonnummers uitwisselen na een paar maanden als je een beter beeld hebt van een dame (als dat al een verstandige zet is). Aangifte gaan doen? Nee! Als een dame mishandeld wordt gaat ze zelf maar eens eerst initiatief nemen hoe cru dat ook klinkt. Dit laatste is trouwens het advies van een paar doorgewinterde dames die dat hele gezeik zelf bij de hand hebben gehad. Ook al zit ze in de tang, ze dient haar eigen verantwoordelijkheid als eerste te nemen.

MiniME
26 mei 2013, 12:25
Als je, bv door haar in de club te bezoeken, zeker weet dat ze in elkaar geslagen is (dat kun je op afstand namelijk nooit zeker weten) dan kun je dat met haar live ook bespreken.

Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden:
- het is helemaal een onzin verhaal: dit kun je alleen zeker weten door haar zsm te zien
- ze is in elkaar geslagen, maar houdt het ongeluk verhaal op als dekmantel en uit angst voor pooier
- ze heeft echt een auto ongeluk gehad

De eerste optie kun je dus snel uitsluiten. Als dit toch zo is, neem ik aan dat je er helemaal klaar mee bent en het verder laat rusten.

Derde optie kan, maar meest waarschijnlijk is optie 2 (helaas geen uitzondering bij de clubs die we allemaal bezoeken). Belangrijkste is echter: wat wil jij? Wil je haar redden? Er zijn vele voorbeelden op dit forum te vinden over dit soort reddingsacties, sommige met goede, maar veel ook met foute afloop.

Als je zeker weet dat het optie 2 is, kun je eigenlijk maar 2 dingen doen: of je meldt het de clubleiding (hangt erg af van de club of dit werkt, sommige clubs zijn nauw gelieerd aan het "importnetwerk" dus pas wel op!.ajb!) Of je meldt het (anoniem) bij de politie (staat hier op het forum ook ergens contactgegevens van hoe en waar dit te melden).

Ga dus ajb niet zelf de white knight spelen, met alle risico's van dien. Je komt echt in een gevaarlijk wespennest terecht (heb al aardig wat gezien de afgelopen 8 jaar).

Het zou het beste zijn als het optie 1 is, lullig voor jou, maar verder niet. Normaals, ga zsm haar zien zodat je weet of dat onzin is of niet (of Skype met video, etc).

Succes!


Naast alle vervuiling in dit draadje over een onderwerp waar ik niks vanaf weet en ook niks van af wil weten :hammer:, ben ik erg content lid te zijn van dit forum :lostit: Bedankt voor de wijze woorden van de gene die ontopic bleven. Het antwoord lijkt zich nu aan te dienen, het het lijkt allemaal fake. De dame heeft het iig erg goed gespeeld. helemaal zeker weet ik t nog niet, maar dat komt nog wel, eigenlijk interesseert mij t niet echt meer, maar t echte antwoord zal ik zeker hier geven. Toch weer een beetje beet genomen.

De held uithangen en zelf een reddingsactie gaan regelen is niet mijn ding, gaan samen wonen met een romeense DVP is ook niet mijn toekomst planning. Het nummer bellen als je t echt zeker weet lijkt de enige optie als het al nodig is. Langzaam begint het mij duidelijk te worden dat het zeer moeilijk is om te bepalen of je belazerd wordt of niet...... het negatieve uitgangspunt is in dit wereldje de beste lijkt het. Per definitie ervan uitgaan dat je belazerd wordt :huch:

Goed te horen dat je eindelijk dichter bij de waarheid lijkt te komen. Ondanks dat het balen is dat je dus belazerd bent (alhoewel: alleen poging tot, je bent er uiteindelijk niet ingetrapt!) ben ik blij dat het toch dit scenario lijkt te zijn. De andere twee scenario's zijn een heel stuk complexer en kunnen tot heel veel leed (aan alle kanten) leiden.

Geniet verder van je club belevenissen, er zijn meer dan voldoende dames in heel veel verschillende clubs waar dit alles niet speelt, enjoy!


Picasso en MiniMe: Is het niet eens tijd gewoon een meetlat te nemen en kijken wie de langste heeft, in plaats van steeds te vervallen in haast puberale discussies?

Die wedstrijd heeft P1 allang gewonnen, neem aan (en hoop) dat de mod al die onzin ook even wiped in deze thread (ik zelf zie de meeste onzin niet meer vanwege die briljante ignore knop! :cool:)

Keesbe
26 mei 2013, 12:43
Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. :biggrin: Hoe dan ook, ze gaf goede service! :tongue:

The Joker
26 mei 2013, 13:12
Je had haar toch minimaal een blauw oog kunnen slaan zodat ze het bij een andere beer nogmaals had kunnen proberen...

Ma doare in pula
26 mei 2013, 16:13
Gewoon geen geld geven aan die slet. 99,9% kans dat het fake is. En indien die 0,1% van toepassing is, dan had ze maar wat geld moeten sparen... Zij zit de hele dag tegen betaling pikken te zuigen en dan mag jij haar rekeningen betalen. Mooie boel zou dat zijn zeg.

Bluebear
26 mei 2013, 17:46
Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. :biggrin: Hoe dan ook, ze gaf goede service! :tongue:

En gewoon doorgaan met dat laatste en heel dat gezever aan je laars lappen. "I have only money to fuck en let me suck, baby! And if you want you can have it all, just be good to me". :biggrin:

Picasso 1
26 mei 2013, 17:51
Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. :biggrin: Hoe dan ook, ze gaf goede service! :tongue:

En juist door dit soort bedrog worden eventuele echt schrijnende gevallen enorm benadeeld.

vakantieganger24
26 mei 2013, 23:16
Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. :biggrin: Hoe dan ook, ze gaf goede service! :tongue:

Ik begrijp nu wel waarom jij haar telefoonnummer hebt gekregen ... wat een karakterloze sukkel ben jij zeg

Keesbe
26 mei 2013, 23:31
Ik begrijp nu wel waarom jij haar telefoonnummer hebt gekregen ... wat een karakterloze sukkel ben jij zeg

Weer iemand die uit is op een offtopic discussie? :hammer:
Wat is dat nu weer voor rare opmerking? hoezo karakterloos? omdat ik gewoon toevoeg dat ze een goede service geboden had? moet ik zo'n DVP nu helemaal afbreken? Ik heb haar nummer gehad omdat we een leuke 1,5 uur hadden, was de service niet goed geweest had t nooit 1,5 uur geduurd en had ik zeker geen nummers uitgewisseld. Tja dat ze nu een klant minder heeft, dat heeft ze aan zich zelf te danken, maarja dat is t risico wat ze zelf genomen heeft.

@ Pic1, tja daar heb je wel een punt, ik ga die dames steeds minder serieus nemen, maarja om je nu telkens tegen beter weten in weer te laten beet nemen :gruebel:

KevinK
27 mei 2013, 05:05
Wellicht heeft vakantieganger24 begrepen dat je na het incident weer met genoemde DVP gekamerd hebt.

Keesbe
27 mei 2013, 08:36
Wellicht heeft vakantieganger24 begrepen dat je na het incident weer met genoemde DVP gekamerd hebt.

Als hij dat zo begrepen heeft snap ik zijn reactie beter, natuurlijk ziet die dame geen cent meer van mij, dus ook geen kamer gang. Dankzij een mede beer ben ik erachter gekomen hoe t zit, zelf heb ik haar niet meer gezien.....

vakantieganger24
27 mei 2013, 08:54
Ik heb het inderdaad zo begrepen dat je weer naar de club ben gegaan voor controle en na constatering opnieuw met haar gekamerd alsof ze geen poging oplichting heeft ondernomen. Als het anders zit dan ben trek ik mijn conclusie natuurlijk gewoon terug :biggrin:

bad pritt
27 mei 2013, 11:14
Om nog even op de vraag van Keesbe terug te komen, als je de gelegenheid hebt zou je op zo kort mogelijke termijn nog een keer naar de betreffende club moeten gaan en kijken of ze er is en hoe ze eruitziet. Als er geen enkel spoor te ontdekken is van een blauw oog weet je in elk geval zeker dat ze je in de maling probeert te nemen. Dan heeft ze met schmink zitten knoeien. Blijkbaar halen de dames alles uit de kast om de zaak te bedonderen. Maar whatever, natuurlijk nooit een cent betalen.

Neem van de expert aan, je moet er niks mee doen, je kan ook niks voor haar doen, ook als ze geslagen wordt of je moet een houwdegen zijn en in je eentje met een criminele roemeen of een bende willen afrekenen , kijk je dan vooraf wel even alle Clint Eastwood films achter elkaar enn atuurlijk leeren schietn met die magnum .357, en je moet geen telefoon nummers uitwisselen (indien wel dan een goedkoop prepaid nummer, via je reguliere telefoonnummer is iemand vaak te traceren, tot adres aan toe) er komt alleen maar ellende van en in 99 van de 100 keer gaat het alleen om GELD:::BANI dus.

Als je nog twijfelt dit is een van de 99 en niet de uitzondering op de regel, ze heeft je al om geld gevraagd immers.
Roemeentjes kunnen liegen dat is ongeevenaard, zit ze in het bloed, ze hebben ook echt schijt aan jou en hebben alleen kontakt met je om het geld. Daarom niks buiten klubs afspreken met die meiden, lijdt alleen tot financiele schade en soms emotionele schade. Gaat vaak sneller bergafwaarts en volgens scenario's die jij geeneens nu kan vermoeden, wacht op mijn memoires hahaha. En poppen kun je ze lekker in een club, is nog goedkoper ook.
ps.
Lees net dat je zelf de konklusie al getrokken hebt...weer een roemeentje die niet naar de toneelschol hoeft.:)

aamu
27 mei 2013, 12:49
Veel dames wisselen trucjes uit en als je er eenmaal een paar gezien hebt, prik je er makkelijker doorheen. Je hebt als het goed is een stemmetje achter in in je hoofd dat je vertelt dat het ergens niet klopt - naar dat stemmetje moet je luisteren. Als je druppels voelt, komt er dikwijls (cq. bijna altijd) regen achteraan.

Aan de andere kant, we klagen natuurlijk wel dat de dames ons proberen af te zetten, maar ik heb er toch ook altijd wel een beetje meelij mee dat ze op dit soort manieren geld bij elkaar proberen te sprokkelen.

bad pritt
27 mei 2013, 13:44
Medelijden maken ze heel snel misbruik van, moet je niet hebben, geef ze respect als persoon en voor het werk maar medelijden schiet niemand iets mee op.

Ze kunnen toch ook in Roemenie of Bulgaristan of waar ze ook vandaan komen een opleiding volgen, trouwen, gaan werken kortom iets van hun leven maken, maar ze kiezen ervoor om makkelijk geld te verdienen door de benen te spreiden, en een volstrekt rand debiel leven als dvp in een club te gaan lijden,nee medelijden heb ik niet meer met ze.

Znipper
27 mei 2013, 14:55
Medelijden maken ze heel snel misbruik van, moet je niet hebben, geef ze respect als persoon en voor het werk maar medelijden schiet niemand iets mee op.

Ze kunnen toch ook in Roemenie of Bulgaristan of waar ze ook vandaan komen een opleiding volgen, trouwen, gaan werken kortom iets van hun leven maken, maar ze kiezen ervoor om makkelijk geld te verdienen door de benen te spreiden, en een volstrekt rand debiel leven als dvp in een club te gaan lijden,nee medelijden heb ik niet meer met ze.

Hoe kun je nu stellen dat je respect voor iemand hebt terwijl je in de volgende zin zo'n negatief waardeoordeel uitspreekt over de werkkeuzes die dezelfde persoon? Dat vind ik niet van respect getuigen.

bad pritt
27 mei 2013, 15:01
Hoe kun je nu stellen dat je respect voor iemand hebt terwijl je in de volgende zin zo'n negatief waardeoordeel uitspreekt over de werkkeuzes die dezelfde persoon? Dat vind ik niet van respect getuigen.

Respekt wil niet zeggen dat je alles moet respekteren wat een persoon doet.

aamu
27 mei 2013, 15:02
Je hebt gelijk; bedoelde eigenlijk ook meer dat het ergens wel treurig vind dat ze vinden het op deze manier te moeten doen. Een dame die zichzelf wat schmink opmeet en daar natuurlijk niet de hele dag mee gaat rondlopen, valt natuurlijk al snel door de mand. Dat kan natuurlijk niet zo goed doordacht zijn, maar ik schat het gemiddelde Roemeentje wel iets slimmer in. Dit soort wanhoopspogingen zijn dan wel treurig ergens.

Opleiding en gaan werken gaat vaak niet snel genoeg natuurlijk ...

bad pritt
27 mei 2013, 15:06
Opleiding en gaan werken gaat vaak niet snel genoeg natuurlijk ...

Ze zeggen vaak geen geld in roemenie, geen werk etc , maar we vergeten dat ze zelf vaak lui zijn, gemakzuchtig, zich op jonge leeftijd laten bezwangeren zijn ze ook allemaal zelf bij geweest, foute vriendjes kiezen, het normaal vinden om alle geld af te dragen, zich volledig ondergeschikt te maken aan mannen, en meer van die rare onzin, nee ik heb geen medelijden meer sinds er eentje geweest is die daar keihard misbruik van gemaakt heeft, en die heb ik echt geholpen maar stak me zo een mes in de rug, gewoon een rioolrat uit Braila. Niet verliefd op maar wilde haar helpen omdat het echt een zielig geval was met 2 kleine kids, maar ze zijn niet te helpen, ze moeten zichzelf helpen en omdat ze dat niet kunnen komen ze naar Duitsland.


Wat ze niet snappen is dat je in een club je leven weggooit, er is bijna geen een hoer die er rijk van wordt laat staan dat ze er vele aan over houdt.
En na een paar jaar klub ben je echt wel helemaal kapot in je hoofd.

aamu
27 mei 2013, 15:37
.. maar wilde haar helpen ..., maar ze zijn niet te helpen, ze moeten zichzelf helpen.
Exact. Ze moeten het zelf doen.

Znipper
27 mei 2013, 15:41
Respekt wil niet zeggen dat je alles moet respekteren wat een persoon doet.

Klopt, maar dat zei ik (of bedoelde ik in iedergeval) ook niet. Het gaat mij je waardeoordeel (zoals het bij mij overkomt) in je uitspraken:

- kortom iets van hun leven maken (weinig ambitie)
- makkelijk geld te verdienen door de benen te spreiden (gemakzuchtig/lui)

en verderop in de thread:

- ze zelf vaak lui zijn (duh)
- zich op jonge leeftijd laten bezwangeren zijn ze ook allemaal zelf bij geweest (dom)
- het normaal vinden om alle geld af te dragen, zich volledig ondergeschikt te maken aan mannen (weinig ruggegraat)

Ik kan deze kwalificaties niet rijmen met het door jouw genoemde respect wat je voor de dames pleegt te hebben.

rmjhexe
27 mei 2013, 16:42
De meeste dvp,s zijn eigenlijk toneelspelers ze liegen en bedriegen waar je bijstaat, ze proberen labiele klanten te bespelen en om hun vinger te winden, ze hebben daar een ingebouwde radar voor om de zg halve zachte letterlijk uit te kleden . Zie het naar de club gaan als een uitje en als je naar buiten loopt moet je alles achter je laten!! Ook je gedachten dat ze je leuk vindt : je bent geld voor haar en meer niet , op deze manier geniet je nog lang van je hobby

de duisburg spesjalist
27 mei 2013, 16:45
De meeste dvp,s zijn eigenlijk toneelspelers ze liegen en bedriegen waar je bijstaat, ze proberen labiele klanten te bespelen en om hun vinger te winden, ze hebben daar een ingebouwde radar voor om de zg halve zachte letterlijk uit te kleden . Zie het naar de club gaan als een uitje en als je naar buiten loopt moet je alles achter je laten!! Ook je gedachten dat ze je leuk vindt : je bent geld voor haar en meer niet , op deze manier geniet je nog lang van je hobby inderdaad rmjhexe maar er zijn uitzonderingen ma die moet je Leker voor je zelf hoeden ;)

vakantieganger24
27 mei 2013, 17:14
De meeste dvp,s zijn eigenlijk toneelspelers ze liegen en bedriegen waar je bijstaat, ze proberen labiele klanten te bespelen en om hun vinger te winden, ze hebben daar een ingebouwde radar voor om de zg halve zachte letterlijk uit te kleden . Zie het naar de club gaan als een uitje en als je naar buiten loopt moet je alles achter je laten!! Ook je gedachten dat ze je leuk vindt : je bent geld voor haar en meer niet , op deze manier geniet je nog lang van je hobby

zo is het maar net

het interesseert die wijven geen fuck als een ijsbeer zich te pletter rijdt om 02:00 wanneer je naar huis gaat, en daarom moet je ook schijt hebben aan hun lul verhalen

al ben ik natuurlijk wel blij dat ze er zijn :biggrin: