PDA

Volledige versie bekijken : Daniella (Roemeense) ex GD



willemdewandelaar
31 mei 2013, 23:54
Van de week weer een op visite geweest , recensies eerst gelezen en me hierdoor laten lijden,
twijfel was tussen ANA en Danielle ,aangezien ik al goede ervaring had met ANA gekozen voor de verandering,
ook ingegeven door de verleiding door Danielle ingezet.
Wat een teleurstelling was dit , hoe snel en hoe zakelijk kan het zijn, ik voelde me gewoon afgewerkt
als ik het mag vergelijken met uit eten gaan : voorgerecht goed en veel belovend, hoofdgerecht grote tegenvaller na gerecht was er niet.
In het naar huis rijden meer aan ANA gedacht en aan de buitengewone ervaring van de dag ervoor in Lemiers bij de blonde Lithouwse.
OJA ook een zwarte Bulgaarse die goed zou kunnen masseren bood zicht nadrukkelijk -TE - aan, heb ik ook weinig vertrouwen in
.:wand:

ovboy
1 juni 2013, 15:43
Klopt... Met die Bulgaarse heb ik ook slechte ervaringen. Veel beloven en weinig doen

StrikerXMF
9 juni 2013, 12:43
Het nadeel van deze dame is. Ze spreekt geen Duits of Engels. Dus een klik met haar is wat lastiger voor de mensen die graag de oren eraf lullen van elkaar alvorens op kamer te gaan. Ik heb een aangename, geen bijzondere, sessie met haar doorgebracht enkele weken terug. TZ, PZC, NMC en aftersales. Maar nogmaals. Het is alsof je met een dove aan tafel zit. Je kijkt, lacht een beetje en dat was het.

jeegee
4 september 2013, 13:59
Van de week weer een op visite geweest , recensies eerst gelezen en me hierdoor laten lijden,
twijfel was tussen ANA en Danielle ,aangezien ik al goede ervaring had met ANA gekozen voor de verandering,
ook ingegeven door de verleiding door Danielle ingezet.
Wat een teleurstelling was dit , hoe snel en hoe zakelijk kan het zijn, ik voelde me gewoon afgewerkt
als ik het mag vergelijken met uit eten gaan : voorgerecht goed en veel belovend, hoofdgerecht grote tegenvaller na gerecht was er niet.
In het naar huis rijden meer aan ANA gedacht en aan de buitengewone ervaring van de dag ervoor in Lemiers bij de blonde Lithouwse.
OJA ook een zwarte Bulgaarse die goed zou kunnen masseren bood zicht nadrukkelijk -TE - aan, heb ik ook weinig vertrouwen in
.:wand:
Wat betreft Danielle: Nog niet zo heel lang gelden bezocht ik GD. Tot mijn spijt, al had ik het kunnen weten, ontbrak een deel van mijn favoriete bezetting. Ik liep eigenlijk een beetje besluiteloos rond en kwam op het idee het maar eens "te laten gebeuren". Had ik beter niet kunnen doen. Ik liet mij, niet eens met zeer groot enthousiasme, verleiden door Danielle. Op de bank was ze heel professioneel verleidelijk hetgeen ik absoluut weet te waarderen. Maar op de kamer bleek van haar gepassioneerdheid weinig over. Kortom: een uiterst teleurstellende sessie. Ik had er ineens genoeg van, en ben niet lang meer gebleven. Achteraf wel onhandig van mij dat in niet in de herkansing ben gegaan met een ander meisje. Dat had mij vast het ontevreden gevoel bespaard dat ik nu tijdens de terugreis had. Gewoonlijk ben ik zeer tevreden in GD en een vrij regelmatig bezoeker. Ik kom ook wel weer terug, maar ik wacht wel even tot mijn favoriete meisjes weer terug zijn. Met name de terugkeer van Luiza zal mijn komst bespoedigen.

funske
4 september 2013, 16:43
Volgens mij is ze de afgelopen week definitief vertrokken uit GD. Ze staat niet meer op de website.

gergerger
27 november 2013, 22:01
klopt Daniella is er niet meer