PDA

Volledige versie bekijken : 'Volvo Estate meest geschikt voor seks'

Stiffmaster
6 oktober 2006, 15:40
Uitgegeven: 6 oktober 2006 15:08
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 15:29

AMSTERDAM - Britten kunnen hun hormonen moeilijk onder bedwang houden in de auto. Een op de tien heeft ooit seks gehad tijdens het rijden, zo blijkt uit onderzoek van de Britse verzekeraar Yes Insurance. De Volvo Estate blijkt het meest geschikt voor autoseks.

De verzekeraar ondervroeg 4000 autobezitters voor het onderzoek. Na de Volvo Estate volgen de Mercedes Sprinter en de Volkswagen Camper als favoriete mobiele vrijplaats. Ook luxe auto's zoals de Audi TT, BMW3 en de Porsche Carrera wisten een plek in de top tien te veroveren. :smkiss:

In 6 procent van de gevallen raakt de auto beschadigd tijdens het avontuurtje. Vooral achteruitkijkspiegels en autobanken moeten er vaak aan geloven. Slechts één procent dient hiervoor een schadeclaim in bij de verzekeraar. :eek:

Automobilisten slaan weinig acht op de weg. In de auto is denken aan seks belangrijker dan geconcentreerd deelnemen aan het verkeer, zo blijkt uit een Brits onderzoek van een autoverzekeraar. Ruim 1 miljoen bestuurders gaven toe liever over intieme zaken te fantaseren dan op het verkeer te letten.

Rare jongens toch die Engelsen :hah:

Scoobert
6 oktober 2006, 18:34
En welke auto rijdt Scoobert ??

Juist ja......:D :D

Willem2
17 januari 2007, 19:45
Ik heb een auto waar ook alles in mogelijk is. Velen noemen het ook wel een bus. Ik geloof dat belgen zoiets monovolume noemen. In ieder geval kan je er wel seks in hebben ;)

W2 :wink:

blauwebeer
17 januari 2007, 19:53
De Volvo Estate blijkt het meest geschikt voor autoseks.

Nu pas weet ik hoe ik die auto mis ... :ranting2: :wand:

Blauwebeer :wink:

Rex
17 januari 2007, 21:39
Ook luxe auto's zoals de Audi TT, BMW3 en de Porsche Carrera wisten een plek in de top tien te veroveren.

Twee van de genoemde auto's heb ik ook gehad en één ervan rijd ik zo af en toe nog weleens in. Rijden dan wel te verstaan.
Het is mij nog nooit gelukt om sex te hebben in mijn auto................Het lijkt me zelfs onmogelijk.

Nee geef mij maar gewoon een kamer met een bed, dan lukt een heleboel:fuck:

Stiffmaster
18 januari 2007, 11:15
Rex als het mij in mijn jongere jaren is gelukt om sex te hebben in een Volkswagentje dan moet jou het toch zeker lukken in een van die andere wagens.:baeh: :baeh:

Twee van de genoemde auto's heb ik ook gehad en één ervan rijd ik zo af en toe nog weleens in. Rijden dan wel te verstaan.
Het is mij nog nooit gelukt om sex te hebben in mijn auto................Het lijkt me zelfs onmogelijk.

Nee geef mij maar gewoon een kamer met een bed, dan lukt een heleboel:fuck: