PDA

Volledige versie bekijken : Sexleven van de Belgen

felrops
6 juni 2013, 09:12
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1646872/2013/06/06/Wat-anale-en-veel-orale-seks-dit-is-het-seksleven-van-de-Belgen.dhtml

Zo saai zijn we dus nog niet...

Goedemorgenallemaal
6 juni 2013, 11:15
Zo saai zijn we dus nog niet...

het is natuurlijk een enquete onder sexbelevers. Los van het aantal keer ( kwantitiet zegt niet alles) gata het ook over tevredenheid en tja, wie weet is 80% van de tevredenen wel tevreden met gewoon ff op en neer.

KevinK
6 juni 2013, 15:58
De Belgen die voor deze enquete zijn gevraagd hebben masturberen meegeteld!:baeh:

Nacho
8 juni 2013, 17:49
Als ik niet zou wandelen, dan zou mijn sexleven herleid zijn tot 0,0.
En ik ben ook een Belg. Wellicht zit het masturberen erin, inderdaad :-)

Rob10
27 maart 2014, 12:16
Zal rustig gaan worden met de Belgen in de FKK's:freu:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/22436720/__Rijbewijs_kwijt_alimentatieschuld__.html

de duisburg spesjalist
27 maart 2014, 13:32
van mijn mag het gelijk ingaan ze moeten zich schamen geen alimentatie betalen en wel iedere week na een club ;)

deket
27 maart 2014, 18:23
@duisburg spesjalist. Ik ben Belg en voor wat ik al betaald heb aan alimentatie in het verleden,wel daar kan je een luxekeet mee overnemen.
toch ga ik elke week naar een club. toen ik een tijdje in het verleden niet betaalde omdat mijn ex een rijke leerde kennen waren de gevolgen niet min hoor
Justitie in Belgie ; het enigste goed gerecht ; is een friet-steak,maar niet ons gerecht!

de duisburg spesjalist
27 maart 2014, 19:36
@duisburg spesjalist. Ik ben Belg en voor wat ik al betaald heb aan alimentatie in het verleden,wel daar kan je een luxekeet mee overnemen.
toch ga ik elke week naar een club. toen ik een tijdje in het verleden niet betaalde omdat mijn ex een rijke leerde kennen waren de gevolgen niet min hoor
Justitie in Belgie ; het enigste goed gerecht ; is een friet-steak,maar niet ons gerecht! wordt nederlander als je denk dat het bij ons beter is :biggrin:

deket
27 maart 2014, 19:49
tja maar dan moet ik het met minderwaardig voetbal en slechtere restaurants stellen

Jansen
27 maart 2014, 20:37
Ik vind het wel best dat ze de alimentatie moeten betalen anders hun rijbewijs inleveren zodat ze niet naar al die parkeerplaatsen kunnen rijden langs de autosnelwegen waar het stikt van de Homo Belgen.
Er is geen enkel land in Europa waar zoveel parkeerplaatsen zijn waar honderden Homo's per dag staan te rukken en te neuken met andere alimentatie weigeraars.
Hadden ze hun pik maar niet in een vrouw moeten steken hadden ze daar nu geen probleem mee gehad.
Veel vrouwen in België klagen dan ook dat hun man thuis niets doet of wil en daardoor zoeken deze vrouwen hun geluk bij de Nederlanders die hun wel willen helpen.

Pak nu eens de E.34 van Antwerpen naar de grens van Eersel dan zijn alle parkeerplaatsen niet meer veilig voor een normale man die daar even stopt.

Sorry dit geldt niet voor die enkele Belgen die dat niet doen.

de duisburg spesjalist
27 maart 2014, 21:04
Ik vind het wel best dat ze de alimentatie moeten betalen anders hun rijbewijs inleveren zodat ze niet naar al die parkeerplaatsen kunnen rijden langs de autosnelwegen waar het stikt van de Homo Belgen.
Er is geen enkel land in Europa waar zoveel parkeerplaatsen zijn waar honderden Homo's per dag staan te rukken en te neuken met andere alimentatie weigeraars.
Hadden ze hun pik maar niet in een vrouw moeten steken hadden ze daar nu geen probleem mee gehad.
Veel vrouwen in België klagen dan ook dat hun man thuis niets doet of wil en daardoor zoeken deze vrouwen hun geluk bij de Nederlanders die hun wel willen helpen.

Pak nu eens de E.34 van Antwerpen naar de grens van Eersel dan zijn alle parkeerplaatsen niet meer veilig voor een normale man die daar even stopt.

Sorry dit geldt niet voor die enkele Belgen die dat niet doen. ja jansen ze moeten ma betaalen voor hun kroost ze haden het beter op de kachel kunnen spuiten dan was het met een sisser afgelopen

Goedemorgenallemaal
31 maart 2014, 10:51
Er is geen enkel land in Europa waar zoveel parkeerplaatsen zijn waar honderden Homo's per dag staan te rukken en te neuken met andere alimentatie weigeraars..
In Nederland heb ik toch ook wel eens een paar keer meegemaakt dat ik in hoge nood bij een parkeerplaats de bosjes in dook en tot mijn verbazing gevolgd werd door een horde mannen, sommigen inderdaad met de leuter uit de broek (nog een geluk dat het maar een kleine boodschap was, ik moet er niet aan denken dat ik daar voor een groet boodschap met de broek op de enkels zat. Ik kon mezelf nog net in veiligheid brengen en sindsdien maakt ik maar gewoon gebruik van het toilet van een tankstaton hoe slecht schoongemaakt ook en al moet ik er voor betalen. Ik ben zelfs bereid veel meer te betalen dan gevraagd wordt om ongestoord te kunnen pissen .

Het is wel een plaag, ik ken een collega-ondernemer met een HOP (Homo Ontmoetings Plek) naast zijn oprit en daar issie niet blij mee maar je kunt niet al te veel doen, zelfs niet op eigen terrein want dan ben je meteen "Homofoob" en da's ook geen goede publiciteit.