PDA

Volledige versie bekijken : Droog je gewassen handen met papier en niet met warme lucht blazer.



sofaking
9 juni 2013, 22:37
Denk je dat je proper kan vingeren, heeft die blazer ze vol met bacteriën gespoten. :eek:

http://www.vief.be/gezondheid/gebruik-papieren-doekjes-en-niet-de-warmeluchtblazer.html?utm_source=gva&utm_medium=link&utm_campaign=homepage_blokboven


Bij gebruik van warmeluchtblazers stijgt namelijk het aantal bacteriën op je handen, je gewassen handen zijn een stuk meer bevolkt. Bij gewone warmeluchtblazers is er een toename tot 250% van allerhande ziektekiemen. Veeg je je handen af met papieren doekjes, dan daalt de onzichtbare vervuiling met zo’n 70 procent.

Bluebear
9 juni 2013, 22:45
Ik heb ook ooit gehoord dat als je hebt zitten schijten, je beter de brandslang kunt pakken dan papier. Met papier blijft er altijd wat zitten. :biggrin: 4359

Goedemorgenallemaal
10 juni 2013, 08:03
[B]Ik heb ook ooit gehoord dat als je hebt zitten schijten, je beter de brandslang kunt pakken dan papier. Met papier blijft er altijd wat zitten. :biggrin:
Inderdaad, de arabieren vinden papier maar vies, gewoon je hand en water en daarna je handen goed wassen. En links vegen en rechts eten.
Dat kunnen wij dan wel vies vinden maar het feit dat het hele Midden Oosten nog bevolkt is bewist dat er wel wat in zit.

En wa dacht je van de luchtverspreiding van al die bacterietjes...

de duisburg spesjalist
10 juni 2013, 08:18
Inderdaad, de arabieren vinden papier maar vies, gewoon je hand en water en daarna je handen goed wassen. En links vegen en rechts eten.
Dat kunnen wij dan wel vies vinden maar het feit dat het hele Midden Oosten nog bevolkt is bewist dat er wel wat in zit.

En wa dacht je van de luchtverspreiding van al die bacterietjes... daarom hebben sommige hotels ook een bidet

felrops
10 juni 2013, 12:55
Ik heb ook ooit gehoord dat als je hebt zitten schijten, je beter de brandslang kunt pakken dan papier. Met papier blijft er altijd wat zitten. :biggrin: 4359

Daarom dat je in betere Aziatische hotels ook een "brandslang" naast het toilet hebt hangen. Voelt veel schoner aan dan dat wc-papier.

Badslippers
2 februari 2020, 12:04
Kon niet zo snel een correct topic vinden dus maar hier geplaatst.


Ik had haar nog even wat gemasseerd, hetgeen ze kennelijk aan de Theke mijnheer had doorgegeven, want die kwam mij vragen geen olie meer op de kamer te gebruiken…


Ja op de een of andere manier is de olie daar in de d ban gedaan.....


Om dezelfde reden als in SS. Sommige olie veroorzaakt dusdanige vlekken op de lakens dat deze er met wassen niet meer uit te krijgen zijn en de club ze dan niet meer gebruiken kan.

De mensheid heeft op allerlei terreinen de meest adembenemende uitvindingen gedaan en prestaties neergezet. Een raket naar de maan gebracht en daar mensen neergezet, een stoommachine ontwikkeld, vliegtuigen en auto's ontwikkeld, vaccins uitgevonden, telefoon, televisie, internet, computers. En we kunnen zelfs een redelijk betrouwbaar en werkend achterlicht op een fiets monteren. Maar . . . een vlek uit een laken of handdoek wassen dat gaat niet. Lijkt me erg sterk. BS geeft een gratis tip aan de wasafdelingen van de saunaclubs. Ik blijf het herhalen, gebruik azijn als wondermiddel tegen bijna alles (ook tegen eikelirritaties). Baking soda is ook prima. Maar nooit samen. Kan toch niet zo zijn dat al die massagesalons waar dagelijks liters olie gebruikt worden die olie niet uit hun handdoeken krijgt.

pret
2 februari 2020, 16:30
Hahaha BS, zou azijn of baking soda ook toe te passen kunnen zijn na AO? :biggrin:

mentholbear
14 maart 2020, 15:19
Kan toch niet zo zijn dat al die massagesalons waar dagelijks liters olie gebruikt worden die olie niet uit hun handdoeken krijgt.

Wat te denken van de masseurs en masseuse in de FKK en SC? Die doen het ook.

En alsof er zonder olie geen onuitwisbare vlekken op de lakens komen :smoke:

Kwibus2
14 maart 2020, 18:47
Je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn met alles war er rond vliegt.

Ik heb een kleine bijdrage geleverd aan de oplossing van het Corona gedoe.
Pakje met een aankoop van een Chinese meneer naar Hong Kong gestuurd.
Er was nog wat ruimte over, daar heb ik een onsje Corona virus in gedaan.

Op het douane formulier netjes foto spullen ingevuld.
Volgens de man van Primera hoef ik dat Corona spul niet te vermelden.
Die Chinzen krijgen hun rommel per kerende post terug. Zo kan het ook. :)

mentholbear
5 juni 2020, 00:00
Argh... Je stuurt het naar het verkeerde groepje Chinezen. Zo help je het laatste beetje democratie wat er nog over was nog sneller om zeep :roll:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5135986/wet-china-hongkong-aangenomen-omstreden-veiligheid-vrijheid

https://www.nu.nl/buitenland/6055751/hongkong-neemt-omstreden-wet-tegen-beledigen-chinees-volkslied-aan.amp

Kwibus2
5 juni 2020, 02:47
Ik discrimineer niet. Een Chinees is een Chinees waar hij ook vandaan komt.