PDA

Volledige versie bekijken : Jamila ex-Freude39



bettman
10 juni 2013, 20:47
Jamila, die hübsche MILF aus Marokko ist jetzt im Sixsens! :freu:

Big30
10 juni 2013, 21:06
Deze dame??
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8012-Jamilla-%28ex-PHG-ex-YY%29&highlight=jamila

uurtje
10 juni 2013, 21:48
Ik heb met deze dame menig top uurtje mogen genieten. De laatste paar jaar houdt ze er een trekkend (hahahahaha) bestaan op na en werd ze in Kerkrade, Freude en zelfs Panthera gesignaleerd. Aan de ene kant is het jammer dat zo een leuke dame nog op deze werkzaamheden aangewezen is. Voor de liefhebber van goede GFE is het fijn.

bettman
17 juni 2013, 14:48
Deze dame??
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8012-Jamilla-%28ex-PHG-ex-YY%29&highlight=jamila

eher nicht :gruebel: wenn ich die Daten im ersten Post lese!
Ich meine diese Jamila, Ü30, Deutschland/Marokko (http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=22120&highlight=jamila)

Dolfie
22 juni 2013, 20:43
eher nicht :gruebel: wenn ich die Daten im ersten Post lese!
Ich meine diese Jamila, Ü30, Deutschland/Marokko (http://www.freiercafe.com/showthread.php?t=22120&highlight=jamila)

Deze geile MILF had ik bezig gezien met een klant in de kino....bloedgeil.

Even later sprak ik haar aan en belande ik met deze trouwens zeer sympathieke dame in de kino voor wat pre sales.

Daarna op de kamer toonde ze haar PSE kwaliteiten.

Super goede orale kunsten waarbij ze erg geil haar lichaam rondkronkelt.

Ze heeft mega tieten C + siliconen getuned die uitnodigend naar mijn dolfie keken om onder gespritst te worden.

Mijn laatste zaadjes bereikten nog net haar geile voorgevoel.

Grtz,Dolfie

Boybensdorp
11 april 2014, 20:52
Is deze prachtige dame onlangs nog door iemand gespot ? Thnx in advance ! BB

Eddy_V
11 april 2014, 23:12
Is deze prachtige dame onlangs nog door iemand gespot ? Thnx in advance ! BB




Jazeker, heb haar dit jaar enkele keren gezien en ook afgelopen dinsdag was zij aanwezig.
Je zou denken dat zij het moeilijk heeft tov de jonge aanwas, maar ze neemt toch opmerkelijk veel gasten mee naar een kamer. Heb ooit één keer kennis met haar gemaakt in 2013.
Haar inzet en enthousiasme (lees: geilheid) was opmerkelijk. Haar service kan ver gaan.
Bijzonder vriendelijk ook overigens, ook aan de bar om wat mee te praten.

bettman
12 april 2014, 03:56
Is deze prachtige dame onlangs nog door iemand gespot ? Thnx in advance ! BB
Vorgestern, also am Donnerstag, war Jamila mal wieder da.! :betrunken: Sie ist aber nur relativ selten und unregelmäßig im Sixsens, da sie ihre Sixsens-Termine mit ihrem seriösen Beruf abstimmen muß. :gruebel:

Boybensdorp
12 april 2014, 21:47
Dank je wel Eddy_V & danke Bettman ! Gr boybensdorp

Sjeng1960
2 juni 2014, 19:55
Op donderdag 22/5 trof ik Jamila weer eens na haar twee maanden niet gezien te hebben. Ze is een tijdje ziek geweest, maar ik ben haar blijkbaar ook een aantal keren misgelopen. Jamila is een van mijn favorieten bij Sixsens. Ze ziet er heerlijk uit, doet er niet moeilijk over waarvoor ik kom, en wat zij aanbied, en een goed gesprek is ook mogelijk. Hoewel ze vaak bezet is neemt ze altijd de tijd en oefent absoluut geen druk uit om naar een kamer te gaan. Ook na een sessie heeft ze nog tijd voor een gesprek aan de bar. Maar de hoofdzaak is en blijft natuurlijk een kamerbezoek. Ik ga altijd een uur met haar kameren, en geniet er prima. Ze pijpt heerlijk en lang, waarbij ze ook lekker mijn ballen likt, en ook er niet om verlegen is een vinger in mijn gaatje te steken (vraagt ze eerst) iets wat ze zelf ook heerlijk vind. Haar te beffen is ook een genot, waarbij ik de indruk heb dat ze er echt van geniet. Echt spannend word het als ze met mijn paal haar kittelaar masseert, en het soms lijkt of ze mijn pik gewoon zonder condoom in haar (dan al erg) natte doos wil steken. Uiteindelijk doet ze toch een condoom om mijn pik en gaan we in diverse standjes heerlijk neuken. Niet altijd, maar wel vaak kreunt ze van (echt ?) genot en zegt ze dat ze ook klaar komt. Mocht het gefaked zijn dan doet ze dat erg professioneel. Na even gerust te hebben beginnen we aan de tweede ronde om het geheel af te maken. Een uurtje met Jamila blijft (ook na 7 of 8 keer) steeds weer een heerlijk tijdverdrijf, wat mij niet snel gaat vervelen. Als je wilt neuken op niveau beslist een aanrader.:)

christiano
30 juli 2014, 17:48
Voor mij is het al een tijdje geleden dat ik met haar naar de kamer was geweest.
Ze was inderdaad top ! Geen gezeur ; lekker GFE en geen geze...
Volgens mij is ze zeer regelmatig bij Six. Herhalingsgevaar; 100%:biggrin:

Sjeng1960
20 december 2014, 19:08
Heeft iemand Jamilla de afgelopen drie maanden nog gezien in SS of ergens anders ? Ze heeft mij boeken geleend en die wil ik haar graag teruggeven.
En als ik haar dan toch tref wil ik best een lekker potje neuken met deze klasse meid :betrunken:!!

Frank-de
20 december 2014, 22:49
Heeft iemand Jamilla de afgelopen drie maanden nog gezien in SS of ergens anders ? Ze heeft mij boeken geleend en die wil ik haar graag teruggeven.
En als ik haar dan toch tref wil ik best een lekker potje neuken met deze klasse meid :betrunken:!!
Ben nieuwsgierig: waarover gaan die boeken?

Sjeng1960
21 december 2014, 12:31
Haha, heb ik je nieuwsgierig gemaakt! Gewone Duitse krimi's die zich in Köln afspelen.
Ik vind het nl. prettig om mijn Duits op peil te houden. Omdat ik vaker op locaties kom waar 'Slavisch- Duits' de voertaal is neig ik er zelf ook toe om krom Duits te gaan spreken. Niets mis mee voor het invullen van de basale levensbehoeften maar bij een klasse meid zoals Jamilla red je het daar niet mee.:gruebel:
Daarnaast is Duits nog steeds een 'wereldtaal' in Europa. Naast de echte (platgetreden) toeristengebieden kun je je met het Duits van Noordoost Frankrijk tot Süd-Tirol en ver in de Balkan verstaanbaar maken; gebieden waar Engels (nog) niet vanzelfsprekend is.
Maar nu weet ik nog steeds niet waar Jamilla is :frown:

Sjeng1960
18 februari 2015, 18:27
Ik heb afgelopen week erg vaak SS bezocht. Puur om de Carnaval te ontlopen maak ik mezelf maar wijs !
Tijdens mijn bezoek van vrijdag 13/2 trof ik Bettman in de douche. Hij wist mij te vertellen dat Jamilla definitief afscheid van het clubwerk heeft genomen.
Een groot gemis voor de liefhebbers van een zelfbewuste vrouw die niet zomaar met iedereen meegaat. Voor de andere dames in SS valt een vraagbaak en hulp bij grote en kleine problemen weg.

Ik zal het in de toekomst dan ook moeten doen met mooie herinneringen aan:
- Het beeld van een Lady die bij haar entree alle ogen op zich gericht weet;
- Sublieme seks (voor mij kan alleen Angela zich met haar meten);
- Intieme gesprekken over de zieleroerselen van een IJsbeer;
- Teasing en humor;

Mocht Jamilla zich ooit nog bedenken en ergens opduiken dan houd ik mij ten zeerste aanbevolen.
Zoniet; Jamilla bedankt voor al die mooie uren :heul:

Ricardo Banana
18 februari 2015, 18:50
Een niet schrijvende ijsbeer hier op het forum, ziet ze nog elke week.

Dus als ze terugkomt, in welke club dan ook, houdt ik jullie wel op de hoogte.