PDA

Volledige versie bekijken : Mercedes (Hongaarse) ex-H7

Wijze grijze
13 juni 2013, 19:26
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=319016&highlight=#post319016

Door het gefriemel en gezoen met Eva was ik echter wel toe aan wat verdergaande activiteiten. Die boden zich aan in de vorm van een Hongaars team dat constant gezamenlijk door de club optrok. De een was een forse waterstofgeperoxideerde oudere meid en de ander was Mercedes:

Naam : Mercedes
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot halverwege de rug, echter samengebonden in staart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : skinny, 48 Kg maat 34/ kleine stevige A-cups
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Voordelen: Geheimzinige groen/blauwe ogen
Nadelen: .
Tijdsduur : 60 min.
Prijs : EUR 60,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Mercedes is een lekkere jonge meid met een dynamische uitstraling. Communicatie is een beetje moeilijk vanwege niet zo goede talenkennis. Misschien dat ze daarom altijd met z’n tweeën door de club trekken. (Hetgeen hun op het eind van de avond trouwens een triootje opleverde). Maar ik viel mede voor haar mystieke ogen. Mercedes zat de hele tijd op m’n schoot, maar zoent niet in het “openbaar”. Daarvoor moesten we naar de kino verkassen om ons o.a. van het filmprogramma op de hoogte te stellen. De film was bijzaak, want Mercedes trok alle registers open om me van haar zoenkwaliteiten te overtuigen. Ondertussen speelde haar handje met Wijze Stijve zodat die wakker bleef. Dat lukte haar dermate goed dat Wijze Stijve vroeg of hij ook kennis kon maken met Mercedes’ zoenkwaliteiten.
“Niet in de kino, wel op de kamer”.
Geen probleem, ga maar een sleutel halen. Het kamergebeuren was gewoon goed, met aardige PZC-actie waarbij ze ook lekker plagerig naar me bleef kijken terwijl ze me likte. Voegt toch altijd een extra erotische dimensie toe. Bij zulke meiden prefereer ik dan ook uitvoerige missio-actie. Het feit dat ik de sessie verlengd heb naar een uur zegt genoeg over de kameractie.
Mercedes gaf wel aan dat ze niet aan CIM doet, maar likte wel lekker door aan Wijze Stijve tijdens m’n orgasme. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

rmjhexe
17 september 2013, 15:41
Mercedes is terug naar happy garden

Piet Plezier
17 september 2013, 17:44
Mercedes is terug naar happy garden

Das oud nieuws dat wisten we al.

rmjhexe
17 september 2013, 17:49
Sinds gisteren, dus zo oud nieuws is dat niet, zondag was ze nog in de 7

Piet Plezier
17 september 2013, 17:51
Sinds gisteren, dus zo oud nieuws is dat niet, zondag was ze nog in de 7

Vrijdagavond of zaterdagavond was ze ook in phg.

Smouse
17 september 2013, 18:03
RMJhexe

bedankt voor de info, het is helemaal geen oud nieuws!!!
Je bent de eerste die de informatie hier post.
Als andere het al lang wisten maar niet posten zijn het mooi een stel ......

Greetz Smouse

Piet Plezier
17 september 2013, 18:22
RMJhexe

bedankt voor de info, het is helemaal geen oud nieuws!!!
Je bent de eerste die de informatie hier post.
Als andere het al lang wisten maar niet posten zijn het mooi een stel ......

Greetz Smouse

Ja wat zijn het dan smouse??
Misschien hebben ze daar niet meer aangedacht.
Of nog geen tijd gehad.

Bluebear
17 september 2013, 18:54
RMJhexe heeft helemaal gelijk, want ik was zondag in de Happy en ze was de hele dag bezet in de buitentent door een man in een raar berevel. :hammer: :biggrin:

5115

Piet Plezier
17 september 2013, 19:00
RMJhexe heeft helemaal gelijk, want ik was zondag in de Happy en ze was de hele dag bezet in de buitentent door een man in een raar berevel. :hammer: :biggrin:

5115

Dat was ik dus niet ik zat in Panthera.

Bluebear
19 september 2013, 17:16
ben je zeker dat we over dezelfde praten?

want rmj schreef al dat ze zondag nog in H7 was, en dat kan ik bevestigen.

Beste fijnschieter, Kijk eens goed naar het plaatje bij mijn bericht. De auto is een Mercedes en wie is de man in het rare berevel? Komt goed!! :wink: :biggrin:

Big30
19 september 2013, 20:49
Beste fijnschieter, Kijk eens goed naar het plaatje bij mijn bericht. De auto is een Mercedes en wie is de man in het rare berevel? Komt goed!! :wink: :biggrin:
Die man is de Paus en die kwam veel in Happy! Maar tis wel helder Mercedes was dus zondag in H7 ;).

rmjhexe
19 september 2013, 22:31
De paus is morgen jarig en viert het in Phg, sterker nog hij komt er regelmatig!!