PDA

Volledige versie bekijken : Herk de Stad, Stevoortweg 150, Casa Lucia, Michel



Nacho
17 juni 2013, 19:06
Gisteren omstreeks 12.20u aangebeld bij Casa Lucia in Herk-de-Stad.

De deur werd opengedaan door de mooie Valentina. Ze vroeg of ik er al was geweest en zei dat ze er vandaag met 2 meisjes waren.
Ze ging het andere meisje halen, Michel.
Aan Michel vroeg ik of ik naar boven kon gaan met Valentina. Valentina kwam naar mij toe en ik zei dat ik een kwartier met haar zou nemen. Ze zei dat ze dat niet deed. Als ze het zou doen, dan is het na 5 minuten al afgelopen, zei ze letterlijk.
Echt een vrouw met een hoge dunk. Vorige keer nog vrij goed ontvangen met telkens 3 kussen van de dames en nog iets om te drinken. Nu niks en allemaal redelijk cool en slechte ontvangst.

Uiteindelijk ging ze Michel terughalen. Zij kwam met een blad met de mogelijkheden qua tijdstippen, met de hand geschreven van het huis.
De 50 euro had ik betaald aan Valentina.
Een wasje vooraf was er nu ook niet bij, maar dat is in principe niet super erg. Ik had haar nog een dik pak chocolade afgegeven. Daarna op bed beland en na een paar keer haar lippen in mijn penis te zetten kwam ze direct met haar kont naar mij zitten en schoof ze haar poesje over mijn pik.
Daarna ging ze met haar gezicht naar het bed liggen en neukte ik haar achterwaarts.
Dit alles duurde slechts enkele seconden.
Nog een laatste standje was de missionaris. Ook dat duurde enkele seconden en uit miserie maar gezegd dat ik was klaargekomen. Je zag aan haar gezicht dat ze het al te lang vond duren.
Knuffelen was er weinig bij eigenlijk. Totaal geen GFE, terwijl je dat op andere plaatsen soms wel hebt bij een vrij korte beurt.
Michel wist me te vertellen dat ze familie heeft in Spanje en Venezuela en dat ze eigenlijk half en half is. Ik geloof dat ze in Spanje woont.
Om 12.20u dus aangebeld om stipt 12.30u weer het huis te verlaten, dit samen met een wasje achteraf en de voorstelling vooraf inbegrepen. De sex heeft misschien in totaal niet eens 5 minuten geduurd met het aan en uitkleden erbij gerekend.
Deze meid is daar wel aan haar laatste periode bezig heb ik ergens via een site gelezen, maar er bestaan in mijn ogen toch nog iets betere plaatsjes.

Blijkbaar hebben de dames daar toch wel soms een gebrek aan respect naar de klanten toe. Ik dacht dat de klant koning was. Liever niets verdienen dus, dan € 50.

Mij zien ze daar in ieder geval niet meer terug.

Ook een eerdere ervaring was matig, maar toen was de ontvangst door gastvrouw Lucia en de 3 kussen die je van elke meid kreeg die zich voorstelden wel mooi meegenomen en net dat beetje meer geld waard.