Volledige versie bekijken : Paula (Bulgaarse)
Naam : Paula
Nationaliteit/taal : Bulgaarse / Engels, Bulgaars, Servisch
Leeftijd : 19jr
Haarkleur/lengte : lange bruine haren
Lengte : 1.62m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC, beffen, massage
Extra :
http://www.6scout.de/images/member/bilder_37594_b3.jpg (http://www.hauspanthera.de)
http://www.6scout.de/images/member/bilder_37595_b3.jpg (http://www.hauspanthera.de)
http://www.6scout.de/images/member/bilder_37593_b3.jpg (http://www.hauspanthera.de)
blauwebeer
22 juni 2013, 10:50
Lief meisje, staat op Blauwebeer's to-do lijstje ....
MiniME
22 juni 2013, 11:25
Zeer lief, aan nationaliteit kan Bulgaars worden toegevoegd, plus talen Bulgaars, Servisch, Engels
Und etwas deutsch :biggrin:
noglangnietuitgewandeld
30 juni 2013, 14:07
Naam : Paula
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Engels, beetje Duits.
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank, B
Tatoeages/Piercings :
Service: Heel goed. TZ, PZC, NMC, beffen
Voordelen: Hele lieve aardige meid, uitstekende service, een van de besten van dit jaar
Nadelen: Talenkennis beetje beperkt
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 40,-
Extra’s bij het bezoek:
....Het bewuste meisje was jong, knap en aardig, dus zochten we een achterafbankje op. Paula was Bulgaarse, sprak een beetje Engels, en ontpopte zich al snel als een lieve aanhalige knuffelmeid. Begon lekker diep te zoenen, er kwamen een paar mooie stevige B tietjes onder de handdoek vandaan, hier moest sex van komen. Dat kwam er ook van. Toen de handdoek wegviel bleek de rest van het lichaam ook perfect geschapen, slank middel en mooie ronde billen, de handen goed vol. En een verrukkelijk half uurtje genoten van dit botergeile schatje. Zo maak je ze niet vaak mee. Het gebeurt niet vaak dat ik op één dag tweemaal met dezelfde ga, maar Paula was zo lekker geweest dat het tweede rondje ook voor haar was. Met deze jongedame heeft HP goud in huis gehaald mag ik wel stellen.
KevinK
30 juni 2013, 15:02
Je was blijkbaar zo hoteldebotel van deze meid dat je niet gezien had dat er al een draadje van was.
noglangnietuitgewandeld
30 juni 2013, 15:29
Oeps, over het hoofd gezien. Kan samengevoegd worden?
hansdordt
30 juni 2013, 20:14
Gisteren in een gesprek met noglangnietuitgewandeld kwam Paula ter sprake. Hij was zeer te spreken over haar. Daarom besloot ik haar aan te spreken toen ze mij aan de bar voorbij liep. Toen ze bij me stond kreeg ik al een flinke erectie, zo lekker vond ik haar. Eerst ging ze nog een cigaretje roken en ik ging even naar de wc. Toen ik terug kwam stond ze al op de plek waar we elkaar gesproken hadden. We verplaatsten ons naar een bankje. Op het bankje al lekker tongzoenen en elkaars erogene zone betasten, mijn pik klopte flink en daar moest ze hard om lachen. Dan maar snel een kamer opgezocht om verder te gaan. Boven aangekomen drukte ze me tegen de muur op de gang om eens lekker flink te tongzoenen. Ik kon haar kontje lekker kneden. Op de kamer en heerlijke gfe sessie gehad met als hoogtepunt een heerlijk orgasme tijdens missionaris.
Penitreren ging wat lastig want ze is erg nauw, of ben ik nou erg dik, maar daarna werd het erg lekker. Tijdens het sexen tongzoent ze lekker verder. Ze doet goed mee en lijkt er zelf ook van te genieten. Ze heeft ook erg veel lol en houdt van een dolletje. Ze gaf me een thumbs up voor mijn tongzoen kwaliteiten en voor de sex, dat doet ze waarschijnlijk bij alle mannen lol. Hhg is 100%. Hopelijk blijft ze nog lang in HP.
hansdordt
18 augustus 2013, 15:42
Nieuwe foto's van Paula staan nu op de site.
http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/paula-4820.html
Boy69
8 september 2013, 13:59
Vandaag heb ik eindelijk van dit snoepje kunnen genieten.
Door de berichten op het forum waren mijn verwachtingen al hoog, maar ze overtrof mijn verwachtingen ruimschoots.
Wellicht de beste sessie in HP tot nu toe. :)
Herhalingsgevaar: absoluut 100%
hollanda
13 oktober 2013, 08:59
Geweldige dame. Komt bij mij ook nooit voor dat ik 2 keer op 1 dag met dezelfde dame de kamer op ga.
hollanda
19 oktober 2013, 19:16
Wat is het toch een lieve meid. Vandaag weer een prima kamerbezoek gehad !!! Ook buiten de kamer is ze geweldig ! Volim Te Paula !!!!Ik weet dat ze het forum leest.
hollanda
22 oktober 2013, 14:35
Paula is vandaag jarig !!!!! 19 geworden. Happy Birthday Paula !!!!
licky luke
22 oktober 2013, 14:41
Paula is vandaag jarig !!!!! 19 geworden. Happy Birthday Paula !!!!
Is ze al weer 19 geworden?
Volgens mij was ze dat al...:gruebel:
Toulouse-Lautrec
22 oktober 2013, 15:24
Ze mocht mannen graag vertellen dat ze 18 was en dan kan je moeilijk zomaar in 1 keer 20 worden . . . . .
Pietjepik
22 oktober 2013, 15:53
Is ze al weer 19 geworden?
Volgens mij was ze dat al...:gruebel:
iedere keer dat ze met een kerel naar bed gaat wordt ze een dag jonger! :blume:
licky luke
22 oktober 2013, 15:59
Goeie!
En de kerel waarschijnlijk ook...:wink:
hansdordt
22 oktober 2013, 16:01
iedere keer dat ze met een kerel naar bed gaat wordt ze een dag jonger! :blume:
Dan wordt ze inderdaad met de dag jonger ;)
Toulouse-Lautrec
22 oktober 2013, 16:17
En gemiddeld 5 kerels per dag ... dan is ze nu 15 ! :eek:
KanariePiet
30 november 2013, 14:03
Beetje late reactie, en niet dat het veel uit maakt, maar kom: Paula is op 22/10 wel degelijk pas 19 geworden!
hollanda
1 december 2013, 07:44
Weet ik !!!!!!!!!!!!!!!
KanariePiet
1 december 2013, 08:26
Weet ik !!!!!!!!!!!!!!!
Ik reageerde ook niet op jou bericht, maar op de daaropvolgende berichten;)
Maar zoals gezegd: het maakt niks uit! Ik persoonlijk kamer er niet meer mee, maar Paula is een heel mooie, lieve meid met een uitstekende dienstverlening. Ik heb er veel plezier mee gehad!:biggrin:
licky luke
1 december 2013, 21:03
Ik persoonlijk kamer er niet meer mee
Helemaal niet meer??
KanariePiet
2 december 2013, 10:29
Helemaal niet meer??
Nope. Dat is definitief voorbij.
Nu, ik denk niet dat ze het zich zal aantrekken: de voorbije weken heb ik haar in HP zelden zonder klant gezien. Ze is (terecht) heel populair.
En ik... ik trek verder op ontdekkingstocht doorheen de wereld van de saunaclubs:cool:. In HP alleen al zijn er nog een paar meiden (Melanie, Nicole, Veronica...) waar Piet dringend eens kennis mee wil maken!;):biggrin:
MichelJ
8 december 2013, 12:09
Leuk Bulgaartje, lekkere bips, zeer strakke silicon-look-a-like-boobies maar 100% van moeder natuur. Goed ingeburgerd, Duitse taal geen probleem. De tweede dame van een Bulgaars avondje in de Panter. Meer ervaring dus logischer wijze wat meer profi dan newbee Melanie. Pre- en aftersales dik in orde in tegenstelling tot een aantal Roemse mokkels heden ten dage in de HP. Uurtje goed vermaakt met die poppetje. Herhaling zal zeker nog eens geschieden.
KanariePiet
22 januari 2014, 05:33
Volgens de blog van HP keert Paula vandaag terug uit vakantie!:cool:
hollanda
10 februari 2014, 07:49
Is Paula alweer terug ????
licky luke
10 februari 2014, 07:54
Yes, alweer enkele dagen of meer zelfs.
hollanda
11 februari 2014, 18:21
Thanks !!!! Licky Luke
KanariePiet
12 mei 2014, 00:17
Paula is terug van vakantie. Ze lijkt mij wel een paar kilo vermagerd. Nu is ze zelfs iets te mager voor mij. Maar er zijn heus wel genoeg mannen die deze 'look' zullen weten apprecieren!
piranha
12 juni 2014, 16:30
Gisteren een kamergang met Paula gemaakt, indien ik had geweten dat ze nog zo jong was had ik er sowieso niet mee gekamerd maar goed daar kwam ik pas later achter. Om hier héél kort te zijn, het is een tiener op alle vlakken, een mooie tiener maar een tiener. Was maar een zéér gemiddelde sessie. Dat er hier beren zijn die van haar het schuim op de bek krijgen snap ik eigenlijk niet zo goed.
de duisburg spesjalist
19 juli 2014, 15:21
ik heb met deze dvp ook een sessie gedaan ze is zeer sympathiek de service is meer als goed te noemen maar ook ik heb betere service op de vulkaan en in gt - lr villamaricol - gd en van goch je kan haar natuurlijk niet vergelijken met een dvp die al 10 jaar in het vak zit ma ik heb me twijvels dat panthera als een service sauna club beschreven wordt ;)
hollanda
22 juli 2014, 07:22
Ik had een geweldige klik met haar. 100% herhalingsgevaar !!!
hollanda
1 oktober 2014, 11:46
Werkt Paula nog in HP?
licky luke
1 oktober 2014, 12:39
Werkt Paula nog in HP?
Yep.
Maar of je haar te pakken krijgt is een heel ander verhaal.
Zo'n beetje een mix van Dauerbuching en persoonlijke voorkeur van de dame...
MiniME
1 oktober 2014, 18:58
Maar voorlopig even helemaal niet in Ratingen te vinden.
hollanda
2 oktober 2014, 07:13
THX
Tjeppah
5 februari 2015, 21:33
Paula is Bulgaars , 20 jr, 1.60m,cup 68B, lang zwart haar. Ze heeft geen piercings of tattoos. Het is een erg mooie, slimme meid met werkelijk heerlijke borsten, die haar toekomstplannen al heeft gemaakt. Voor mij is ze een van de knapste meiden die er momenteel in deze club werkzaam zijn.
Ik heb met haar een fantastisch uur op de kamer gehad. Wisselend van erg relaxed en strelen tot harde stomende sex.
TZ en PZC doet ze met veel gevoel en is erg lekker. Ze is erg gevoelig op sommige plaatsen en kan er dan ook slecht tegen wanneer je haar daar aanraakt. Ze gaat dan giechelen. We hebben in verschillende standjes geneukt o.a doggy, missionaris, cowgirl maar er zijn ook nog verschillende andere standjes de revue gepasseerd. En alles was even lekker met deze mooie meid. Ik ben heerlijk in cowgirl positie klaargekomen.
Wanneer je haar met respect behandeld, wat je natuurlijk bij elke DVP moet doen krijg je er veel voor terug. Ik heb echt genoten van haar en je kon het ook aan haar zien, horen en voelen dat mijn inspanningen op haar zijn uitwerking ook niet mistte. Ze kronkelde met haar heerlijke strakke lichaam op het bed.
Wanneer ik weer in deze club kom dan staat zij zeker wederom op mijn to do list.
Peperduur
5 februari 2015, 21:47
Ze kronkelde met haar heerlijke strakke lichaam op het bed.
Kunnen ze deze dvp een keertje uitnodigen om en paar dagen in de Happy te komen werken,
dan hoef ik nie zo ver te rijden.
savesexer
6 februari 2015, 16:00
Kunnen ze deze dvp een keertje uitnodigen om en paar dagen in de Happy te komen werken,
dan hoef ik nie zo ver te rijden.
Nou peperduur als ik met zo'n prachtige bolide reed, was elke reden goed om (ver) ;)te rijden.
satanic surfer
12 april 2015, 17:56
==> mag richting Oude Doos verhuisd worden al effie...