Volledige versie bekijken : Ketserr for moderator?!?
ketserr
20 juni 2013, 13:14
Uit het draadje 'Nikky geleuter' blijkt toch dat er een drang naar echt leiderschap is, de bekende Kets wind.
Wat ik me altijd wel afvraag is, dat de winnaars van de BRVDM waarvan de winnende verslagen meestal uit andere clubs komen en deze beren zelden of nooit in GT te zien zijn, toch bijna altijd kiezen voor een vrijkaartje van GT. Ik snap wel dat ze vinden dat er in andere clubs meer toppers te vinden zijn en dat de service er beter is, maar waarom ze dan toch graag gratis naar GT willen ipv naar hun favoriete club is me een raadsel.
Je zit een beetje in de verkeerde discussie wat te roepen BB. Hier ken je een nieuw draadje voor openen en je ideeën spuien, vragen stellen enz.
1e idee; als je een kaartje win dan zou je een vrijkaart moeten krijgen voor de club waarover je schreef en mee gewonnen heb.
Ik haakte even in op wat KevinK schreef over toppers in en buiten GT. Zo te zien kunnen ze jou nog wel gebruiken als moderator.
Met het 1e idee ben ik het volledig eens. Die regel had allang van kracht moeten zijn.
Vandaag is dus de basis gelegd en verlangen getoond om mij ketserr als moderator te hebben hier op het forum.
Eens kijken wat dit oplevert aan "reacties".
noglangnietuitgewandeld
20 juni 2013, 13:23
Maar hoe moet dat dan als op zaterdag de wifi in GT het laat afweten? Bad Pritt als back up!
Ma doare in pula
20 juni 2013, 13:32
Los van het feit dat je totaal incompetent bent, zou je het bedelen moeten overlaten aan mensen die daar goed in zijn (Roemenen)
bad pritt
20 juni 2013, 14:58
Ik zeg doen, KETSERR als sterke man, de tijd is er rijp voor en alle non GT berichten muessen ausradiert werden.:joke:
felrops
20 juni 2013, 16:44
He will be the Boss !
de duisburg spesjalist
20 juni 2013, 17:00
als ketserr moderator wordt dan blijf er geen forumlid over. hij hou elke tombola van gt voor zich zelf .hij kan op zaterdag niet meer in gt zijn omdat hij dat zooitje ongeregeld op dit form in bedwang moet houden :biggrin: hij er in het vervolg op een woensdag is en daar zo arm van wordt dat bosbeer hem finasjeelen steun moet geven . moderator voor ketserr is een ondergang :plapper:
Piet Plezier
20 juni 2013, 18:00
Maak hem geen moderator. Dan kan de gewone beer niets meer schrijven,dan gaat het alleen nog om GT op het forum,en dat willen we toch niet.
Dus ik zeg een DIKKE NEEEEEEEEEEEE.
De eerste stap in het proces tot het verkrijgen van de (sterren?)-status van moderator is inmiddels gezet door Ketserr met onmiddellijke ingang te bevorderen tot "Saturday Special GT-reporter", Suc6 met je bevordering en suc6 met je nieuwe assignment!
salitos
20 juni 2013, 23:29
AS. zaterdag zal hij wel in Nijmegen zitten, zijn vriend moet er optreden
Van mij mag t KETS, als je er maar wel voor zorgt dat cuup en ik minimaal 2x per maand een vrijkaart GT krijgen van je. Alleen dan vind ik het prima, anders niet.............lekkah puhhhhh
der lickmeister
21 juni 2013, 00:49
Van mij mag hij het proberen
Hier alvast een voorstel voor een nieuw topic
# combi regeling club bezoek in combinatie met concert van de boss
# badlands and good clubs
# tunnel of love in Duitsland
# my hometown welke club
# born to run naar de dames
wervelwind
21 juni 2013, 00:58
Als hij net zulke goede aanwezigheidslijstjes maakt als Bosbeer dan zeg ik JA!
gignnl
21 juni 2013, 01:03
Als de berichtgeving uit GT word uitgebreid van voornamelijk de woensdag naar nu ook de drukke zaterdag door onze nieuwe mod Ketserr
ketserr
21 juni 2013, 01:22
Van mij mag hij het proberen
Hier alvast een voorstel voor een nieuw topic
# combi regeling club bezoek in combinatie met concert van de boss
# badlands and good clubs
# tunnel of love in Duitsland
# my hometown welke club
# born to run naar de dames
JAaaaaa, dit worden mooie topics! Ken ik er nog een paar verzinnen?
Wrecking Ball[/B] (http://www.youtube.com/watch?v=lqASHIMbkcg (http://www.youtube.com/watch?v=YBOMXBbQnw4[B), je bigge doop in de enige echte club
Cadillac Ranch (http://www.youtube.com/watch?v=EYpdKiJs1QI (http://www.youtube.com/watch?v=U8cusOGsenk[B), voor de aanhouders zoals Satanic Surfer
Prove it all Night (http://www.youtube.com/watch?v=0t2TdQ-d5OA (http://www.youtube.com/watch?v=vw-e8GNxqKM[B), het bekennen van je liefde aan een blafhoer
State Strooper (http://www.youtube.com/watch?v=2JFJ69WOwWk (http://www.youtube.com/watch?v=YAlDbP4tdqc[B), als je echt geen tering te melden heb
Radio Nowhere (http://www.youtube.com/watch?v=h8Xb8Cq9NrI (http://www.youtube.com/watch?v=K2eE9H7Nzww[B), als je weer belazerd ben door een blafhoer
Missing (http://www.youtube.com/watch?v=E3w3GYlGZos (http://www.youtube.com/watch?v=UMIs8Y23mBc[B), psychische hulp
Mary Queen of Arkansas (http://www.youtube.com/watch?v=5E2HGJA2nzo[B), meest geliefde theke
I'm a Rocker[/B] (http://www.youtube.com/watch?v=RuV3LKuwNw8[B), als je vaker in een club dan op je werk
seqoya
21 juni 2013, 10:09
Van mij mag de KETS zeker moderator worden..
salitos
21 juni 2013, 10:53
Ketsje, mijn stem heb je
Picasso 1
21 juni 2013, 12:07
Een moderator die de grootste heeft? Ik stem voor. :biggrin:
Ik heb ook voor gestemd!
Dan hebben we tenminste een rocker als moderator, het moeten niet altijd sissi's zijn! :cool:
mijn stem heb je ook, doe er wat leuks mee ;)
Badslippers
21 juni 2013, 16:29
Wegens kelderende economie, Ketszwans aan de erectiedoping. Cementfabrieken gered van de ondergang.
Ketserr for President
amigo70
21 juni 2013, 16:37
Hi Ketserr,
Ken je niet en je zal zeker de grootste lul hebben van het forum als ik zo de berichten lees, maar het feit dat je altijd refereert naar "The Boss", daar word ik dan weer vrolijk van. Is ook mijn "all time favourite" band kort gevolgd door Foo Fighters en Volbeat.
Mijn stem heb je.
Hieronder een fijne link naar "Out in the Street", m'n favoriete song tijdens de 2009 tour van Bruce and the E street band.
mvg Amigo70
http://www.youtube.com/watch?v=-qZbyLsiHzY
Gaat het nog wel goed met je Ketser? Omdat je mijn stem vraagt via i.m. krijg je hem op zeker niet! Beter dat je stopt met je GT bezoeken, want volgens mij krijgen je hersens te weinig bloed! :thefinger:
Piet Plezier
21 juni 2013, 18:25
Gaat het nog wel goed met je Ketser? Omdat je mijn stem vraagt via i.m. krijg je hem op zeker niet! Beter dat je stopt met je GT bezoeken, want volgens mij krijgen je hersens te weinig bloed! :thefinger:
Dus hij moet vals spelen om stemmen te winnen,dus nooit geen moderator maken die man.
Bluebear
21 juni 2013, 19:13
Wie wil er nou "Ketserr als moderator" ???
Heb je zijn politiek programma al gelezen?
Dit is zijn programma:
1. Alle uurprijzen naar 100 Euro standaard, Zonder TZ, geen beffen, PMC, en massage voor de DVP.
2. Alle FKK's opheffen en alleen de GT handhaven, arme Aida, voorheen Louana (PHG), moet overuren maken. (Jansen is in alle staten)
3. Einde van de barbecue's in de zomer en zelf je broodtrommel meenemen.
4. Geen "Gutschein" meer voor de trouwe ijsbeer.
5. Geen matrassen meer op de bedden, maar "ketsen" op Spartaanse wijze, op de planken.
6. Milieuvriendelijk condoomgebruik op "grootmoeders wijze", nl. schapendarmen.
7. Geen gratis bier meer in de FKK's. (Ricardo Banana is opgenomen in de kliniek wegens uitdrogingsverschijnselen. Het gaat weer goed na een Heinekeninfuus.)
8. De DVP's zijn verplicht om een lange ochtendjas te dragen, met corset en BH met baleinen.
9. Ook mensen met een lelijk gezicht mogen DVP worden. (Mannelijk of vrouwelijk)
10. Douchen in de FKK buiten met behulp van de brandslang, bedient door een dronken Pool.
11. Mensen met een "fallus" onder de 10 centimeter mogen de FKK niet in. (Einde FKK-bezoek voor "Bluebear".)
12. Massage alleen nog uitgevoerd door de oude Thaise homo van de PHG, met gebruik van een verplicht "Happy end".
13. Sauna bestaat allen nog uit een schaal heet water met een Rhinocapsule erin.
14. Houten kerkbanken langs de wanden. (Het "knielbankje" blijft wel.)
15. In de kino alleen nog maar "Tom & Jerry", plus een zaalwacht die oplet of je wel rechtop zit.
16. "Pannekoeken" is verboden, iedere ijsbeer moet de "eerlijk zullen we alles delen gelofte" afleggen. (Zelfs wisselen op de kamer als er op de deur wordt geklopt.)
17. In de bargedeelten wordt alleen nog maar klassieke muziek gedraaid.
18. Verplicht halen van het neukbewijs, ook voor de beren die alleen maar willen praten op de kamer en er heel stoer weer vanaf wandelen.
19. Het zwembad wordt ecologisch en teruggegeven aan de natuur.
20. Gebruikmaking van het terras, alleen bij sneeuw en regenbuien. Verder binnen blijven.
@# Dit relaas is geschreven in een depressieve toestand van de schrijver. :hammer: Onder invloed van verschillende paddestoelen die hij vondt in het grote bos, weggespoeld met een liter "Jan Wandelaar" :betrunken:. Verder afgetankt met een half kratje Jupiler en ondertussen zwaar "Cold Turkey", omdat hij al een week verstoken is van een DVP. (Wordt zondag goed gemaakt, ik heb m'n spaarvarken gevonden.)
Donaties zijn altijd welkom om deze jongen weer op het rechte FKK-pad te krijgen. Reacties via I-meel. ;) :biggrin:
Zultbroek81
21 juni 2013, 19:19
Deze man(kETSERR)is geen geschikte persoon om moderator te worden.een moderator moet neutraal zijn met alles, vind ik.ketserr is dat zeker niet.
Kunnen jullie nu echt niet iemand anders bedenken dan kETSERR .ik zou eerder denken aan wijze grijze als moderator!iig alles beter dan ... Gr. Spankooow!
Van Dattum
21 juni 2013, 22:08
Ketserr is "working on a dream" en mag van mij zeker moderator worden.
Oh ja, en dan meteen maar DJ in GT.
Krijgt ie het zo druk dat ik alle tijd krijg om met Amira naar de kamer te gaan op za-dag...:freu:
Glory days!
satanic surfer
21 juni 2013, 22:34
Ik sluit me volmondig aan bij Bosco, een IM met een stemrequest in de mailbox, wtf, excusi maar dat betaamt niet bepaald... Als dat de prelude is voor s'mans noeste forumarbeid die eventueel in het verschiet zou liggen schiet het voor geen meter op. Doel: vrijkaartjes... da solution: hauspreisen betalen en je spaarde je elk bezoek een vrijkaartje uit, zomaar 'n ideetje hé...sucksess ermee
Don Rudo
21 juni 2013, 23:50
Het hoge percentage tegenstemmers zie ik als aanbeveling, een forum moet geen democratie zijn!
Ketserr for mod, veel succes.
Het hoge percentage tegenstemmers zie ik als aanbeveling, een forum moet geen democratie zijn!
Helemaal mee eens dat een forum geen democratie moet zijn en derhalve proberen we dit forum dan ook zo te leiden dat van democratie volstrekt geen sprake is :tongue:!
Onzin natuurlijk in die zin dat we hier wel degelijk proberen het de leden zo goed mogelijk naar de zin te maken, vaak balancerend op de wat vage grens tussen in principe veel, soms zeg maar gerust heel veel vrijheid en een bepaalde lijn dat we zeggen dit gaat te ver.
Te ver gaan komt eigenlijk maar zelden voor en dan heeft het vaak te maken met woordgebruik (soms schelden helaas) of in bepaalde topics gewoon te lang doorzeuren dan wel heel doelbewust steeds maar weer de grens op gaan zoeken.
Het doet ons overigens deugd dat Ketserr hier met een open sollicitatie is gekomen hoewel ik er van uit ga dat we deze sollicitatie met een hele dikke vette knipoog moeten lezen :wink:.
Op dit moment zijn we trouwens zeker na de aanstelling van MJ als mod/admin zeer tevreden en voorzien we op zeker korte termijn dan ook niet de behoefte tot uitbreiding.
Voor een IJBF mod bestaat geen functie profiel en/of eisen althans geschreven dan en we hebben ook geen procedure om een mod/admin uit te kiezen.
Voor de rest wens ik Ketserr morgen veel plezier in Nijmegen of Brüggen daar ben ik niet zeker van maar voor beide locaties geldt natuurlijk wel dat we een uitgebreid verslag met spanning tegemoet zien!
Het wordt eens tijd voor een GT-modorator.
Moderator worden...:eek:
Lijkt mij een functie waarvoor je gevraagd moet worden. Gevraagd om dat men er vertrouwen in heeft dat die persoon zich onafhankelijk op kan stellen. Geen persoon die het ambieert en uitgesproken voorkeuren bezigt. Moderators zouden trouwens ook voor maar een bepaalde periode aangesteld moeten worden, en daarna weer een nieuw iemand.
Picasso 1
22 juni 2013, 18:26
Lijkt mij een functie waarvoor je gevraagd moet worden. Gevraagd om dat men er vertrouwen in heeft dat die persoon zich onafhankelijk op kan stellen.
Een onafhankelijke moderator is net zoiets als een betrouwbare politicus.:rofl:
Ma doare in pula
22 juni 2013, 19:27
Ik heb geen IM van hem gehad, maar anderen dus wel. Hoe zielig is dat om bij verkiezingen via IM stemmen te moeten ronselen... I.p.v. moderator maken gewoon van het forum trappen die Ketser.
Bij de Miss IJsbeer verkiezing waren er ook al mensen op deze manier bezig.
jacky pakutra
22 juni 2013, 19:48
Bij de Miss IJsbeer verkiezing waren er ook al mensen op deze manier bezig.
Die dame is uiteindelijk wel Miss IJsbeer geworden, dus zo'n slecht idee is dat blijkbaar nog niet :smile2:
bad pritt
24 juni 2013, 08:40
Die dame is uiteindelijk wel Miss IJsbeer geworden, dus zo'n slecht idee is dat blijkbaar nog niet :smile2:
hahaha Machiavelli laat groeten, alles mag als het resultaat er maar is..
Miss Ijsbeer dan heb je het echt gemaakt hahaha..krijgt ze die sjerp dan van Janssen omgehangen voor of nadat hij zich heeft laten afzuigen door haar ? Ik denk erna, dan kontroleert hij nog even of ze de huldiging echt waard is.
Die man moeten ze moderator maken, wat die niet allemaal voor het forum over heeft.
Ook de Duisburg spsjalist moet mod worden om alle leraren Nederlands te pesten.
Als er geen spelfouten in elke zin staan wordt het bericht door hem gewist.
En Badslippers omdat die latijn als officiele taal gaat invoeren op dit forum.
Alle officiele waarschuwingen gaan voortaan weer in het latijn.
En maak rmjhexe ook maar mod omdat hij eerst een echte recente foto van je wil zien en als je bmi index te hoog is wordt je lidmaatschap je ontnomen. Het woordje Ijsbeer vervangt hij door het woordje Chippendale. Ook zet hij zijn trainingsprogramma bij sportschool Obesitas als verplichte lectuur op de agenda en de goedkoopste zonnebank kuur kan hij je ook aanraden.
Cannabis ook mod en een visitekaartje erbij, als de politie hem aanhoudt met 2 promille in zijn bloed kan hij aantonen dat hij aan het werk was voor het ijsberenforum en zijn hachie redden.
En Ketserrr ook mod zekers en dan alleen over Bruce Springsteen laten modereren daar heeft m verstand van.
En maak BP ook maar moderator dan heeft hij geen tijd meer om al die onzin op te schrijven en kan hij als ongeschoolde dat veegwerk van Big 30 overnemen.
bad pritt
24 juni 2013, 09:52
Ik vergeet het beste paard van de stal onze dalton maakt hem ook maar mod want hij komt de vrij kaartjes ten minste persoonlijk brengen met zijn lucht ballon
En maak benijsbeer ook maar mod want hij houdt met zijn financiele bijdrage dus elk club je en half thailand op de been
En fijnschieter moet moderator worden want die spoort de criminelen ini.elke club op
En picasso1 omdat hij elke reaktie langer dan twee korte kern achtige zinnen schrapt zo houd je meer tijd over voor club bezoek
Cupido
25 juni 2013, 23:24
Alle grote lullen opgepast, Ketserr komt er aan. Weg wezen, je hebt hier niets meer te zoeken. Ketser voor moderator!!!
Johnny Bravo
2 juli 2013, 22:33
Zeer geachte IJsberenforum leden,
De ijsberenforum leiding heeft mij gevraagd voor de functie van Super Mod van dit mooie vredelievend forum.
Ik ben zeer verheugd met dit verzoek en ik neem deze zeer verantwoordelijke taak op me.
Hiervoor krijg ik een interne opleiding van de leiding en mijn primaire taak is om het topic van Golden Time te beheren.
De leiding ziet in mij een onafhankelijk, zeer neutraal, persoon die deze taak naar volle tevredenheid zou uitvoeren in de lijn die de forumleiding voor ogen heeft. Hard en meedogenloos :smile2:
Jullie zullen je wel afvragen waarom topic Golden Time?
Tja das naturlich simpel, ik kom van de eerste minuut in GT, ik heb de club groot zien worden, niet te zeggen heb de club een beetje groot gemaakt en ik ben zeer objectief en ik heb geen Golden Time bril op.
Dat gezegd hebbende, laten we eens echt eerlijk zijn over GT!
Het is toch een verschrikkelijk vieze, ranzige, rokerig neukhol met allemaal derderangs hoertjes uit het Oostblok vandaan.
In deze club lopen dus derderangs sletjes rond die ook nog eens met hun door gesnoven neus 100 euro vragen aan de ijsberen, het moet toch niet gekker worden! Standaard service is tegenwoordig ook waardeloos in GT, voor 50 euro krijg je bijna geen service meer! Je kunt tegenwoordig beter naar de ramen gaan want daar krijg je betere service als van die derderangs rotzooi in GT.
Dan dat vieze eten, bah!! Je raakt aan de schijt van dat vreet in GT, als de smaakpolitie nou een langs zou komen dan wordt onze vriend Rob daar niet vrolijk van!! De hygiene is ook ver te zoeken, handdoeken en badjassen worden meestal niet gewassen maar worden alleen gedroogd.
Het theke personeel is dramatisch slecht, ze beloven alles op te lossen maar doen geen reet, geen fuck zo te zeggen.
95% van het dames aanbod moeten daar werken, van wie dan ook, maar dat straalt ook van hun gezichten af.
Conclusie:
Ik sta er heel neutraal tegen over zoals jullie lezen en zullen begrijpen.
GT is gewoon een ranzige, rokerig neukfabriek maar godallemachtig wat is het daar leuk en lekker vertoeven in Golden Time!
Ik zeg tot zaterdag in Golden Time, paradise on earth by the dashboard light!
Greetz,
Super Mod in opleiding die nogmaals de Forumleiding nadrukkelijk wil bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen.
rmjhexe
2 juli 2013, 23:07
Ketser wanneer is jou officiële huldiging als mod? Heb wel zin in een feestje en ga er vanuit dat jij vrijkaarten regelt voor de beren die op jou gekozen hebben. 😇 Lang leven onze nieuwe gt moderator en zijn vrijkaarten!!!😛😛😛😛
GT is gewoon een ranzige, rokerig neukfabriek maar godallemachtig wat is het daar leuk en lekker vertoeven in Golden Time![/B]
Ik zeg tot zaterdag in Golden Time, paradise on earth by the dashboard light!
Greetz,
Super Mod in opleiding die nogmaals de Forumleiding nadrukkelijk wil bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen.
Ik ken iemand die kickt op ranzige,rokerige neukholen.Ook daar zijn dus liefhebbers voor.
Verder hebben we er weer een afkorting bij namelijk: SM IO :rolleyes: oftewel Super Mod In Opleiding.
Proficiat Kerel ! ;)
Round-up
10 juli 2013, 16:22
Moderator worden...:eek:
Lijkt mij een functie waarvoor je gevraagd moet worden. Gevraagd om dat men er vertrouwen in heeft dat die persoon zich onafhankelijk op kan stellen. Geen persoon die het ambieert en uitgesproken voorkeuren bezigt. Moderators zouden trouwens ook voor maar een bepaalde periode aangesteld moeten worden, en daarna weer een nieuw iemand.
Juist, de zaak wordt nu omgedraaid. Ik vind een moderator die ziektes als scheldwoorden gebruikt niet moderator waardig.