PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (Januari 2013)



adje10
1 januari 2013, 22:42
Ja ik heb haar gezien, Je krijgt de groeten van haar! Ze mist je ga maar snel naar gt want zij verveelt zich ook nu!en bedankt nog voor al je bijdrage patience!je bent een zeer waardevol forumlid,net als adje010 en countvlad!lees jullie berichten altijd graag.ze bevatten veel info en diepgang.

Groeten ,spank!

hou je fatsoen een beetje en laat die sarcastische ondertoon achterwegen.

bosbeer
2 januari 2013, 20:17
Live from GT:

NikXXX meldt me net dat Marijke ook in de tent is, dus liefhebbers, wie de schoen past, ...............

vrije jongen
2 januari 2013, 21:32
Live from GT:

NikXXX meldt me net dat Marijke ook in de tent is, dus liefhebbers, wie de schoen past, ...............

Volgens mij gaat het de komende dagen heeel druk worden in GT:smile2:.

Cupido
3 januari 2013, 00:31
Marijke helwegen?

bergm550
3 januari 2013, 07:26
Marijke helwegen?

Nee, dat kan niet, die heb ik op 31 december nog in Sharks gezien en deed daar goede zaken. Om onbegrijpelijke redenen weet ze het toch iedere keer voor mekaar te krijgen om met hele jonge mannen op de kamer te gaan.

bosbeer
3 januari 2013, 10:47
Marijke helwegen?

Marijke uit Krabbendijke.

BSesamstraat
3 januari 2013, 11:10
Dat geile mannetje (Nikssss ) zag spoken ;)

gignnl
3 januari 2013, 12:22
Er was dinsdag idd wel een Nederlandse aanwezig.Op aanwijzing van Mondesir dat er bij de kino een Limburgse stond mij naar de kino gespoed in de hoop dat het Veronica was die de terugreis uit YY had aanvaard maar het bleek een blonde dame van naar schatting midden 20 te zijn welke kennelijk in PHG had gewerkt.

Cupido
3 januari 2013, 17:39
Zal Sanne wel geweest zijn.

Sjeuf
4 januari 2013, 16:51
Hoe ziet deze Sanne uit...? Is er een profieltje van

paal
4 januari 2013, 20:51
Hallo! Ist Amy/Emy heute da???

bergm550
5 januari 2013, 12:30
Hoe ziet deze Sanne uit...? Is er een profieltje van

Als je op Zoeken drukt, dan kun je kijken of er een paspoort over haar is. Sanne in GT is Nederlands, heeft blond haar, slank figuur en cup A. Ik was nog nooit met haar op de kamer, dus meer informatie kan ik je niet geven. Ik heb haar vaak op zaterdag in GT gezien.

ilovethaigirls
5 januari 2013, 13:49
Hallo! Ist Amy/Emy heute da???

Bischen zu spät aber Emmy war gestern da

Sjeuf
5 januari 2013, 15:05
Ja deze Sanne bedoel ik... Niemand ervaring met haar? Staat ze er voor niets... Niet geliefd dus..

KevinK
5 januari 2013, 15:35
Heb je zelf geen ervaring met Sanne? Dan schrijf er eens over.
Of ben je haar pooier/vriend die wil controleren hoeveel ze daadwerkelijk verdient?

satanic surfer
5 januari 2013, 23:40
Enkele uurtjes geleden GT ongepoppt verlaten, ok line-up zonder meer en de dames hadden weinig te mopperen, geen of verwaarloosbare wachttijden tot 20 uur, erna kortstondig stoottijden tot 25 minuutjes dixit dame(s), meer dan voldoende beren zonder geweldig druk te zijn. 5-tal kameropties voor mezelve doch om uiteenlopende redenen nul kamergangen. Een meute YBF-beren, een Münchense connectie die m'n tocht naar GT veroorzaakte gesproken en dat was de hoofdmoot van het bezoek, dus succesvol afgerond. Populaire dames waren quasi onboekbaar, enkelen dienden in de lockerruimte te worden geboekt somtijds, naja, daar heb ik voor gepast, somtijds hingen 5 beertjes aan hun netpakjes, onafgebroken kameren, in totaal 14 seconden pre- en aftersalen tussendoor alle klanten optgeteld, il faut le faire... Dat kan ook gezegd worden over de rest van de presales van overigen doorgaans, een enkele uitzondering tenagesproken was dat meer kwestie van seconden dan minuten, erg geil werd ik er alvast niet van. Een lieve dame prettige vakantie gewenst, wat gekeuveld met enkele bekenden en voorts wat gechilld, een tijdje GT vermijden lijkt me plausibel om uiteenlopende redenen en die dekselse vielpopper uit München kan het vergeten dat er nog ns op zaterdag wordt afgesproken aldaar, wees ns wat flexibel jochie... iets langer verslag volgt in main topic eerstdaags...

Sjeuf
6 januari 2013, 10:42
Nee hoor, maar me Duits en Engels is niet goed, dus als er een Nederlandse is en valt niet tegen dan wil ik zeker een gt bezoeken.

bergm550
6 januari 2013, 12:43
Ik ben nu in GT. Het is rustig. Toen de club open ging, was er geen zondagopeningsdrukte. Er zijn ook nog niet zoveel vrouwen. Aanwezie vrouwen zijn o.a.: Miranda, Lin, Kiki, Dorine, Olga en nog een aantal meiden wiens naam ik niet weet. Het weer is mistig en 8 graden.

gignnl
6 januari 2013, 19:12
Na de reprimande van Bosbeer aanwezig:marina een nieuwe moldavische,Isabella,Nicky,Anja,de Sonja,Louana,Elizabeth,Lara,lisa,Criss,Rosa,Christ ina,Lina,Heidi

bensin
6 januari 2013, 19:26
Na de reprimande van Bosbeer aanwezig:marina een nieuwe moldavische,Isabella,Nicky,Anja,de Sonja,Louana,Elizabeth,Lara,lisa,Criss,Rosa,Christ ina,Lina,Heidi

Gignnl je noemt Christina, betreft dit de Griekse Christina?

wayne r
6 januari 2013, 19:29
Nee hoor, maar me Duits en Engels is niet goed, dus als er een Nederlandse is en valt niet tegen dan wil ik zeker een gt bezoeken.

Je hoeft geen Duits of Engels te praten hoor. In GT wordt er maar één taal gesproken ... en met gebaren kom je al een eind ver :smile2:

gignnl
6 januari 2013, 22:41
Nee Hongaarse Christina Wayne,ik val best op een MIlf maar griekse Christina is voor mij (ver) over de datum.
Verdere aanwezigen waren Eleni,Alya en een vriendin,Duitse Aylin,Lia de abba looka like,Nila,Poolse Meggy.

BSesamstraat
7 januari 2013, 17:03
Iemand aanwezig?? Zit tetwijfelen

adje10
8 januari 2013, 09:58
gisteren even gebeld omdat ikook zat te twijfelen, waren omstreeks 7 uur maar 40 dames aanwezig. dus vandaag twijfel ik ook weer.

Sjeuf
8 januari 2013, 12:21
is 40 niet genoeg keus dan

adje10
8 januari 2013, 13:32
dit is voor GT begrippen vrij weinig, zeker aangezien het feit er minimaal 100 beren aanwezig zullen zijn :)

Ace2
8 januari 2013, 18:04
Live from GT:

om 14.00u aangekomen en ik stelde vast dat er nog genoeg parkeerplaatsen voorhanden waren. Het bleek ook niet druk, maar gezellig genoeg. Een goede hoeveelheid vrouwen en voor elk wat wils. Er zijn geen wachttijden. Over gisteren was een dame erg positief, terwijl BbertB omgepoot GT heeft verlaten. Bij vertrek spotte hij ineens een nieuwe dame. Ik ben voor hem even op onderzoek gegaan en het blijkt te gaan om Marina uit Moldavie. Inderdaad een mooie dame die iets weg heeft van Eugenina, alleen niet zo mager. Marina heeft een mooi lijfje. Ze loopt vrij rond en je zou zeggen dag BbertB zijn kans xou grijpen. Maar het laatste wat ik van hem begreep was dat hij een triootje met Nikkie en Cora wilde, mits ze een lesbische show zouden opvoeren. Uit wel ingelichte bron heb ik vernomen dat dat in het servicepakket zit. Dames waaruit hij nog meer kan kiezen zijn: Idabella (new Hongarije) Martha Katharina Lori Vanessa Morena Eleni Paula Patrizia Flo Cora Nikkie Gabriela ( loopt met een stralend gezicht rond. Hoe zou dat nou komen?) Linda Sabrina (gaat over 20 dagen, 10 dagen op vakantie)Elisabeth Dunya Nicolle/Michelle Laura Sandra Lin Louisa Lisa Daniela ( wil mij bewijzen dat ze super op de kamer is, helaas gaat ze na die opmerking altijd hinneken) Evita Christina (Grieks) Dolly Maggy Misscha Gia (ziet er wat uitgeblust uit) Aylia Chris (wat een lekker ding is dat toch) Georgina Angela Miranda Mira Denis (wil op herhaling met mij)Louana ( die nu ineens blikt te tongzoenen?) Suzzy Pim ( haar "Thaise" vriendin Carly is weer vertrokken naar Hamburg, waar ze volgens SFL thuis hoort) Doro.

Mijn waardeloze wingman, HP001, heeft verstelt laten gaan. Ik stuur Doc Oc op hem af. De volgende keer huur ik Badslippers wel in. Ik mis mijn maatje echter wel. Hoe kan hij mij dit nu aan doen. Mijn neefje kon ook al niet komen. Stink ik soms uit mijn bek. Volgens BbertB niet erger dan anders. Ik ga maar eens op jacht. Als jullie gegil horen, dan breekt het maagdenvlies van........................................

bosbeer
8 januari 2013, 18:38
................G......a

Ace2
8 januari 2013, 19:52
Als jullie gegil horen, dan breekt het maagdenvlies van........................................


....................................... Niki, al heb ik wel een beetje het vermoeden dat er niet zoveel maagdenvlies over was. De sessie was super de super. Wat is die meid goed. En maar klagen over de kwaliteit in GT.


Zo snel nog Tanha (dld) Stefanie en Sonja ( er zit nu een schram op mijn borst) het is niet drukker geworden. Iedereen kletst met iedereen. Daniela is verdrietig omdat ik haar links heb laten liggen. Ze moet niet zo klagen. Ik ben vierde geworden in mijn eigen competitie, die ik wederom niet kon winnen. Denis' gooit de hele tijd propjes om aandacht te trekken. Nu gaat ze voor mij dansen om te bewijzen dat het geen goede keuze was om haar niet te nemen. Er wordt ook een paaldansact opgevoerd door die knappe Turkse Aylia. Dat duurt niet lang omdat een ijsbeer ongevraagd mee gaat dien. Volgens mij denkt hij haar op te winden, want hij bedelt om kusjes. BbertB69 zit de hele tijd achter de fruitsutomaat en is daarmee populair bij de dames, maar ik ga straks natuurlik schrijven dat ze allemaal bij mij staan. De muziek staat weer op bonkniveau. Eigenlijk is dit een prima dag, want vele toppertjes lopen gewoon voor de grijp. Voor mij hoeft dat niet meer. De pijp is leeg en door die pijp klinkt het melodramatische geluid van mijn monderharmonica. Ik groet u allen en ik neem afscheid terwijl door de speakers een oerciflage op een nummer van LUV klinkt.......................................

BSesamstraat
8 januari 2013, 23:36
Idd een lekkere avond, gewoon teveel meiden ;) wat een luxe haha. Zag Nikki krom lopen na de sessie met Ace2. Ze is
Compleet uitgescheurd volgens mij. Dus maar geen trio gedaan naar wel Cora mee naar de kamer gesleept en echt flink tegrazen genomen nadat ze haar zuig technieken heb laten voelen. Dit proef naar meer en volgende keer zeker een trio. Ze heb me belooft dat echt een top trio word en dat ze elkaar ook flink uitlikken.... Mmmm

gignnl
9 januari 2013, 01:55
Cora en Nikki samen,BBert das nie goed voor ons hart:hammer:

albertde2de
9 januari 2013, 06:17
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens afzak naar het zuiden.....tis weer tijd voor een goed interview met 2 dames.....
Ik wil eigenlijk even kameren met Lin en Maggy......maar dan moeten ze er wel zijn vandaag...het is tenslotte een kolere eind rijden vandaag door de regen.
Dus als Beren kunnen melden of deze gezellige dames uit China er zijn...spring ik op mijn paard.

BSesamstraat
9 januari 2013, 07:06
Gisteren en maandag waren ze er allebei
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens afzak naar het zuiden.....tis weer tijd voor een goed interview met 2 dames.....
Ik wil eigenlijk even kameren met Lin en Maggy......maar dan moeten ze er wel zijn vandaag...het is tenslotte een kolere eind rijden vandaag door de regen.
Dus als Beren kunnen melden of deze gezellige dames uit China er zijn...spring ik op mijn paard.

Ace2
9 januari 2013, 10:37
Gisteren was ook Veronica weer back

bosbeer
9 januari 2013, 14:14
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens afzak naar het zuiden.....tis weer tijd voor een goed interview met 2 dames.....
Ik wil eigenlijk even kameren met Lin en Maggy......maar dan moeten ze er wel zijn vandaag...het is tenslotte een kolere eind rijden vandaag door de regen.
Dus als Beren kunnen melden of deze gezellige dames uit China er zijn...spring ik op mijn paard.

Lin is binnen, Maggy nog niet gezien.

bosbeer
9 januari 2013, 14:47
Ook Maggy is er.

bosbeer
9 januari 2013, 15:24
Live from GT:

Leuke dag vandaag, niet te druk met beren en wel een behoorlijke dosis vrouwen. Ook De Souza en De Paus zijn er. De line-up komt welovereen met gisteren. Om een paarvdames te noemen:

bosbeer
9 januari 2013, 15:57
Live from GT:

Leuke dag vandaag, niet te druk met beren en wel een behoorlijke dosis vrouwen. Ook De Souza en De Paus zijn er. De line-up komt wel een beetje overeen met gisteren. Om een paar dames te noemen:
Maggy, Lin, Cora, Dunya, Criss, Medina, Isabel, Paula, Nikkie, Eleni, Griekse Christina, Poolse Meggy, Marianna, Mimi, Cassandra, Georgiana, Patrizia, Lara, Lisa, Nikita, Adelina, Dorina, Bunny, Lola, Natasja, Denis, Anja ex-theke, Laura, Louisa, Lolly, Sabrina, Gia, Mercedes, Dorothea, Kiki, Mara, Karina, Gabriela, Crissy, Andrea, JayJay, Sissy, Nila, Eva, Ina, Steffi, Sophia, Rosa/Julia, Heidi, Jana, Lina, Ines en nog een stuk of 25 anderen die ik niet ken of nu niet zie of die ik vergeten ben. Gabriela is de enige Latina, verder ook helemaal geen donkere dames. Wel weer een stuk of 3,4 nieuwe meisjes erbij, en mooie ook.Het eten was weer heerlijk, goed omeletje, lekkere sandwitch met kipfilet, salade en kaas, frites , hier te bestellen als Pommes. Misschien dat Patrizia vanavond gaat paaldansen, maar dan moet er wel genoeg publiek zijn, zei ze. Maar verder vermaken we ons wel, al komen de bezoeken aan GT wel veel overeen met elkaar. Natuurlijk genoeg dames om uit te zoeken dus wat wil je nog meer, kun je je afvragen. Je hebt hier de zekerheid dat er genoeg lekkers rondloopt en het is ook nog gezellig. Toch zou een keertje een andere club een leuke variatie zijn. Alleen hoef je daar niet zoals hier om 14.00 uur aan te komen. Laura komt langslopen hier bij de Kino en geeft me een kusje want ze gaat naar huis. Lara wordt weer door een vriendin over haar rug gekriebeld en is daarvan zoals altijd in trance. Paula komt nu naast me zitten op het trapje en kijkt me supergeil aan, terwijl ze een taartje eet. Het smaakt goed, zegt ze. Ze heeft net een nieuw zwart pakje aangetrokken, model badpakje, vanmiddag had ze een minuscule rode bikini aan. Ze is prachtig slank en heeft een heerlijk klein kontje. Het wachten is hier nog op Sonja en een paar andere nakomers. De kortingskaartjes voor LR liggen niet meer in de lockers, mogelijk zijn ze op. Er kwam mij ter ore dat ze nogal geklauwd werden. Tja, zulke ijsberen heb je ook... Superwescoast komt nu naast me zitten, hij heeft net een uur geslapen in de Kino en is een beetje duf. We gaan maar eens richting bar.

wervelwind
9 januari 2013, 16:03
Klinkt als een leuke dag inderdaad Bosbeer! Mijn hele top drie is er. Hopelijk is dat ook nog zo als ik weer naar GT kom, wat pas eind deze maand weer op de kalender staat.

bosbeer
9 januari 2013, 16:48
Klinkt als een leuke dag inderdaad Bosbeer! Mijn hele top drie is er. Hopelijk is dat ook nog zo als ik weer naar GT kom, wat pas eind deze maand weer op de kalender staat.

Tja, daar zijn nu nog weinig garanties voor je geven. Vanessa staat zich op te maken voor de spiegel en in de tent eten ze kipscnitzel Hawaii, met ananas en gesmolten kaas. De beren bebinnen in kwantiteit af te nemen en het lijkt wel of er nu meer dames zijn dan beren. Nikkie en Cora zitten hier op de leunig te loeren op trio-slachtoffers. Ook Maggy en Lin zijn niet bij elkaar weg te slaan en hebben ook al een paar trio's achter de rug. Minell is ook binnengekomen en heeft een mooie gekleurde bikini aan. Nu liggen er ook weer LR kaartjes in de lockers, zag ik net. Boy69 komt ook net binnen en staat te douchen. Ik gok dat hij met Medina of Cassandra naar de kamer zal gaan. Als het niet naar zijn zin is rijdt hij zo door naar LR, zei hij me net. De muziek staat nu op volle kracht en bijna alle meisjes zie je bewegen, het werkt een beetje opzwepend. Iedereen is wel in een goede stemming en van alle kanten worden we gezoend voor een gelukkig nieuwjaar.....

superbuilder2
9 januari 2013, 16:54
is de griekse christina er ook? bedankt

superbuilder2
9 januari 2013, 17:00
is de griekse christina er ook? bedankt

wervelwind
9 januari 2013, 17:53
Griekse Christina

superbuilder, het stond er al...

vrije jongen
9 januari 2013, 18:03
Crissy weer terug! Leuk voor haar en volgens mij vindt Little Joe dat ook niet erg;).

bosbeer
9 januari 2013, 18:42
Crissy weer terug! Leuk voor haar en volgens mij vindt Little Joe dat ook niet erg;).

Ja, vorige week was ze er ook al.

bosbeer
9 januari 2013, 18:43
is de griekse christina er ook? bedankt

Ze zit al de hele dag op je te wachten.

superbuilder2
9 januari 2013, 23:20
ja zag ik te laat , bedankt
see ya

seqoya
10 januari 2013, 14:13
is er al iemand in GT ?

Stief
10 januari 2013, 14:36
Volgens mij niemand.

Ace2
17 januari 2013, 18:50
Live from GT:

Daar ben ik dan weer. Om 15.00u aangekomen en ik kwam in een zee van ijsberen terecht. Relatief veel beren en relatief weinig vrouwen. De verhouding is echter nu goed. Volgens mij zijn er geen wachttijden. Ik werd gelijk enthouisiast begroet door Eileen en ik eist zeker dat zij mij gelukkig zou maken, al is dat tot op heden niet gebeurd. Ik vind de line up prima maar Seqoya vindt niets. Hij mokt dat ik de mooie chicks weg jaag. "Dat idee had ik ook al" zegt HP001. Jullie krijgen ook de groeten van Rudi.NL die gisteren zich op een gang bang heeft uit geleefd dn in GT komt uit rusten. Het is wel eens drukker geweest, zeker qua vrouwen, de volgende vrouwen zijn o.a. aanwezig : Sonja Coco Marie Maria Ceyda Chantal Julia Tanja (dld) Elisabeth Mara Jana Stefani Emmy Kee Laura Claudia Christina ( zowel de Hongaarse als de Griekse versie) Serena Gabriela Evita Angela Dennis Lilly Patrizia Miranda Louisa Eileen Georgina Isabella Gulcan Flo Dorina Janice Veronica Doro Lara Heidi Innez (aan haar nieuweborsten te zien heeft ze bij MegaBoob gelogeerd) Gia Barbie Dollie Lin Katja Alexa

Ace2
17 januari 2013, 19:46
Live from GT:

Ik ben met MegaBoob en Innez in discussie over haar boesem. MegaBoob kijkt alleen, ik denk dat ze nieuw zijn, maar zij beweert dat ze hetzelfde zijn. Sonja bespringt alles wat los en vast zit en HP001 klaagt dat ik hem niet bescherm tegen Sonja. Rudi.NL zit in een gang bang gesprek met MegaBoob. Beiden raken steeds meer opgewonden. Rudi.NL vertelde dat hij altijd had gedacht dat MegaBoob een klein vies oud keteltje was ( en dat zegt iemand die net de smergste van alle gang bangs achter de rug heeft) maar MegaBoob blijkt gewoon een sympathieke vent te zijn. " Helemaal niet zo'n vies oud ventje" zegt Rudi.NL. "Dat is Ace2" zegt HP001. Ik vertel Rudi.NL dat HP001 de smerigste van allemaal is. " Klopt" zegt HP001 " hij zegt zelfs Ace2 in zijn hol te hebben genaaid" Ik dacht wat jeukt daar toch?

Er een Roemeentje binnen gekomen die zeker een jaar is weg geweest. Ik kan echter niet zo snel op haar naam komen. Misschien heeft Gabriella alles weg geneukt.
Dit is de avond voorvsucces. Diverse mooie toppertjes lopen vrij rond. Seqoya is echter omgepopt naar huis gegaan. HP001 vraagt of het half lege flesje Salitos van hem is. Ik ruik er aan en knik bevestigend. " Ik kom er toch wel goed van af?" vraagt hij ook nog.

Christina en haar vriendin hebben de achtervolging op mij ingezet. Ik wil wel, maar het eten is niet goed gevallen. Ik vrees echter dat als ik ga neuken dat er een diaree fontein uit mijn kont spuit.

De muziek is leuk, maar zoals altijd net iets te gedateerd. Karja wil een massage. Ik heb het veel te druk.

Sugardaddy
17 januari 2013, 20:24
Ik spreek uit eigen ervaring als is zeg dat Sanne een toppertje is! Deze meid is niet alleen mooi maar ook nog eens lief en zeer sympathiek :D

Ace2
19 januari 2013, 06:58
Live from GT:

Er een Roemeentje binnen gekomen die zeker een jaar is weg geweest. Ik kan echter niet zo snel op haar naam komen.



She's back... :rolleyes:



Dat is de naam die in mijn vertroebele geheugen zocht: Maxi

KevinK
19 januari 2013, 14:54
Precies om 14 uur de handdoek van de badjas dichtgeknoopt en precies om 14.15 uur begonnen aan een lekker uurtje met patrycja.
Het is rustig met beren en dames, dus het vinden van een volgende kamergenote zal lastig worden.
Er bood zich zonet een heel mooi uitziende zwartharige meid aan, die liep te pronken met haar gesiliconiseerde voorgevel, maar zulke jaagsters krijgen, hoe mooi ook, altijd nul op het rekest van mij.

KevinK
19 januari 2013, 18:45
Na mijn sessie met Patrycja nog een lekker roerei laten klaarmaken waarna ik bij de locker Emy/Amy tegenkwam, die net was binnengekomen. Met haar mijn dag in GT afgesloten. Verder ook nog Iraanse Denise gezien, wier aanwezigheid mij enigszins verbaasde. Een sessie met haar moest helaas wachten tot een volgende keer.

bosbeer
23 januari 2013, 14:34
Live from GT:

Rond 13.30 uur aangekomen en er waren nog genoeg parkeerplaatsen vrij. En ook binnen was het erg rustig, nog steeds trouwens. Wel weer goed gegeten maar daar komen we niet voor.
The Masterbull is binnen in de volgens hem gay-club Golden Time. Ondanks het nog niet al te sterke damesaanbod zou ik zover niet willen gaan. SFL dus, was kennelijk direkt bij binnenkomst niet meer te houden geweest en had direkt de eerste de beste Duitse naar een kamer meegenomen. Een teleurstellende ervaring. Hij had me gevraagd of ik er ook was en wilde graag een paar lekkere meiden gepresenteerd krijgen die uiteraard ook nog super op de kamer zijn. Helaas zijn die er op dit moment weinig. Hij heeft een beetje zijn zinnen gezet op de Tjechische Nathalie, een schoonheid met lang zwart haar die erg goed op de kamer moet zijn. Ik had haar vriendinnetje Elena voor hem in gedachten, maar die is er ( nog) niet. Maar inmiddels is ook Denise in de kleedkamer bezig, dus de keus wordt wat ruimer. Alleen moet de Masterbull alweer om half 5 weg omdat hij een vlucht in Frankfurt moet halen vanavond. We wachten af hoe het afloopt... Niet al te veel vrouwen dus, maar met beren is het ook niet echt druk. Net voor het eerst ook met Rob45 kennis gemaakt. Prima beer. Morgen gaat hij naar LR en zaterdag ook daar gratis naar de verjaardag van Dupke. Zal wel een drukke boel gaan worden.
Verder zijn natuurlijk ook De Souza en De Paus van de partij. Leuke aanwezige dames zijn o.a. Nikkie, Sabrina, Denise, Nathalie, Laura, Maxi, Romina, Nikita, Doro, Christina, Luana, Yanmin, Vanessa, Isabel, Louisa, Henriette, Gabriella, Chrystelle, Lisa, Kimberly, een mooie nieuwe donkerharige, Rosa, Steffie, Sophia, Jana, Serena, Jessica, Amelie ( leuke blonde Roemeense, sinds gisteren in GT en volgens een beer die net met haar geweest is , is ze goed)Karina, Nila, Miranda, Antonia( Hongaarse zus van Kimberly), Karina, Andrea, Leonie , Amara met haar prachtige pikzwarte krullenbol die net naast me komt zitten en nog wat meer maar niet veel. SFL heeft inmiddels nog geen keus kunnen maken. Nou komt ie een keer in een echte club en dan valt de line - up vies tegen. Dat Sonja nog zal komen is wel zeker, maar daar heeft ie ook niks aan. We zijn hier in afwachting van een horde dames die misschien wel in de file hebben gestaan. Bij de Theke staat een wat oudere dame, mogelijk de moeder of de tante van Tatjana...

satanic surfer
23 januari 2013, 15:08
mooie nieuwe donkerharige zou zomaar ns ... kunnen zijn, voorheen 2 jaar in Londense club gewerkt, prachtfiguur, opvallende tattoos onder de prachtbillen, B-cuppie silicone, spreekt perfect Engels, zotte tante waarmee er een halfuur werd gekwebbeld aan de bar over haar muziekpassie, hoe vaak kom je DVP's tegen die Plastikman&Richie Hawtin als één en dezelfde persoon weten te plaatsen, naja, het was dermate leuk dat ze na een halfuurtje aangaf dat kameren er wegens gute "chemie" niet inzat vooralsnog, naja, dat noem ik nog ns presales zonder geldgewinintenties, amicalerer wordt het niet sneller meer. Ze gaf overigens stellig aan slecht 2 tot 3 weekjes te blijven vooraleer weer naar Londen te verhuizen...

KevinK
23 januari 2013, 15:20
Bedoel je hier Iraanse Denise en Braziliaanse Gabriella?

bosbeer
23 januari 2013, 15:38
mooie nieuwe donkerharige zou zomaar ns ... kunnen zijn, voorheen 2 jaar in Londense club gewerkt, prachtfiguur, opvallende tattoos onder de prachtbillen, B-cuppie silicone, spreekt perfect Engels, zotte tante waarmee er een halfuur werd gekwebbeld aan de bar over haar muziekpassie, hoe vaak kom je DVP's tegen die Plastikman&Richie Hawtin als één en dezelfde persoon weten te plaatsen, naja, het was dermate leuk dat ze na een halfuurtje aangaf dat kameren er wegens gute "chemie" niet inzat vooralsnog, naja, dat noem ik nog ns presales zonder geldgewinintenties, amicalerer wordt het niet sneller meer. Ze gaf overigens stellig aan slecht 2 tot 3 weekjes te blijven vooraleer weer naar Londen te verhuizen...

We gaan de naam zo vragen, ze is er even niet nu....

bosbeer
23 januari 2013, 15:41
Bedoel je hier Iraanse Denise en Braziliaanse Gabriella?

Foutje van mij, ik bedoelde de Dui/Iraanse Denise, maar het blijkt haar niet te zijn. Ik zag alleen de achterkant toen de betreffende dame zich omkleedde en ik langsliep. Maar er is dus ( nog) helemaal geen Denise, geen Iraanse en geen Roemeense.
Jazeker, de Braziliaanse Gabriella. Ken je nog een andere dan? Ja, de Spaanse die al een paar jaar weg is misschien..

bosbeer
23 januari 2013, 16:10
Live from GT:

Net afscheid genomen van mijn vriend SFL. Zijn 2e kamergang was met de Duitse Steffie , een meid met de afmetingen zoals hij ze graag heeft. Hij was er tevreden over en een derde kamergang zat er niet meer in, alhoewel hij graag Tjechische Nathalie nog had geprobeerd. Maar hij komt het nog eens overdoen in GT. Nog steeds is het hier erg rustig, er zijn een paar vrouwen bijgekomen en in de barruimte zitten nu een beer of 12. Please don't stop the music van Rihanna wordt er nu gedraaid, is alweer een paar jaar geleden dat ik dat hier voor het laatst hoorde. Lara had ik nog niet genoemd, net als Katja, Lolly, Heidi, Milena, Crissy, Tara, Daria.
De Souza zit naast Nathalie te flikflooien. Ik zeg 'm net dat ze vandaag voor mij is, maar dan ben ik mooi te laat, zegt ie.
Geen beste dag vandaag voor de dames. Romina loopt wat heen en weer na net een tijd op de gokautomaat gezeten te hebben. Sabrina heeft weer haar mooie felblauwe marinepakje aan waar haar billen goed in uitkomen. Ze komt naast me zitten en aait over mijn been. Het is en blijft een lekkere meid. Daria komt me vragen waarom ik haar naam opschrijf. Een aparte meid met een heerlijk figuur en een opvallende neus. Net ging ze heel sexy bovenop een beer zitten in een bank. Helaas weet ik niet of ze goed is op de kamer.

bosbeer
23 januari 2013, 16:32
mooie nieuwe donkerharige zou zomaar ns ... kunnen zijn, voorheen 2 jaar in Londense club gewerkt, prachtfiguur, opvallende tattoos onder de prachtbillen, B-cuppie silicone, spreekt perfect Engels, zotte tante waarmee er een halfuur werd gekwebbeld aan de bar over haar muziekpassie, hoe vaak kom je DVP's tegen die Plastikman&Richie Hawtin als één en dezelfde persoon weten te plaatsen, naja, het was dermate leuk dat ze na een halfuurtje aangaf dat kameren er wegens gute "chemie" niet inzat vooralsnog, naja, dat noem ik nog ns presales zonder geldgewinintenties, amicalerer wordt het niet sneller meer. Ze gaf overigens stellig aan slecht 2 tot 3 weekjes te blijven vooraleer weer naar Londen te verhuizen...

De dame die hier is heet Svetlana en ze komt uit Rusland. Ze is 4 dagen in GT. Ietwat aparte neus heeft ze maar wel een lekker koppie. Ze ging net op een kruk zitten en vouwde haar rechterbeen soepeltjes helemaal op waardoor het leek alsof ze maar 1 been heeft als ze zo zit. Maar ze heeft een paar heerlijke stelten, prachtig gevormd. Ze kwam me ietsje verlegen voor, maar op de kamer kunnen dit soort wijven zich ontpoppen als bloedgeile monsters.....

KevinK
23 januari 2013, 17:26
Foutje van mij, ik bedoelde de Dui/Iraanse Denise, maar het blijkt haar niet te zijn. Ik zag alleen de achterkant toen de betreffende dame zich omkleedde en ik langsliep. Maar er is dus ( nog) helemaal geen Denise, geen Iraanse en geen Roemeense.
Jazeker, de Braziliaanse Gabriella. Ken je nog een andere dan? Ja, de Spaanse die al een paar jaar weg is misschien..

Dacht dat er nog een roemeense variant was. Het is rustig met beren en dames. Het eerste uur is door ariana op haar naam geschreven. Een heel plezierig weerzien na minimaal 2,5 maand.

bosbeer
23 januari 2013, 19:50
Live from GT:

Het is kommer en kwel voor de dames. Alleen de echte professionals en jaagsters slagen erin om een beer te versieren. Lange tijd heb ik het hier niet zo leeg gezien. En zoveel dames zijn er ook niet eens, vele bekende namen zijn gewoon afwezig.
Net terug van een weergaloze kamergang van meer dan een uur met de hongaarse Kimberly. Heerlijk wijfie, soort slangemenslichaam waar geen grammetje teveel opzit en zeer gewillig. Zelf was ze op een gegeven moment helemaal in trance. Dit was vanavond haar 2e kamergang en ik merkte direkt dat ze zelf ook zin had om te genieten. Dit meisje haalt alles uit de kast op de kamer en toch wordt ze weinig geboekt wegens een gebrek aan brutaliteit. Sonja loopt weer verwoede pogingen te doen om beren te verleiden met miauwen en vervolgens de beren stevig vast te pakken. Ook knevelt ze ze geregeld met de ceintuur van hun berenvel. Gabriella ligt al een tijdje in de Kino te wachten op een man. Ze verlangde vandaag vreselijk naar Ace2, vertelde ze me. Maar ik wist haar te vertellen dat hij heel graag gekomen was vandaag maar dat hij echt verhinderd was. Nog 1 andere bekende beer ontmoet die vandaag ff niet met z'n naam in de krant wilde. Rob45 helemaal niet meer gespot sinds het eind van de middag. Mogelijk is hij naar een andere club vertrokken. Alle dames zitten voor het grijpen. Kimberly vertelde me net dat alle hutjes buiten vrij waren op nr 15 na. Zelf had ze ook het liefst een binnenkamer i.v.m de kou. Ik zou zo met De Souza naar MacDonalds gaan, maar hij komt nu vertellen dat hij in de Kino ligt met Sheila uit Berlijn. Een nieuw meisje met donker haar dat in Artemis heeft gezeten. Hij komt zo zeggen of het een kamergang gaat worden want dan eet ik hier nog wat. Ik zal die meid eens even gaan keuren.....
Hmm, zeker niet slecht. Ik had die hele meid nog niet opgemerkt vandaag maar mogelijk is ze nog niet zo lang binnen, net als Duitse Hanna die net komt langslopen. Een vriendinnetje van Bonnie. Zelfs Nikkie heeft het wat minder druk dan anders, maar zit toch ver boven het gemiddelde van de overige dames. Helaas heeft Vriend SFL , die nu in het vliegtuig zit, één van de slechtste dagen van het jaar in GT uitgekozen. Maar ik ben ervan overtuigd dat hij dat nog wel gaat inhalen.....
De Souza komt me net vertellen dat hij toch nog een half uurtje met Sheila de kamer opgaat, dus duik ik de tent nog maar even in voor een hap.

KevinK
23 januari 2013, 20:59
Nikki moet gewoon niet zo chagrijnig kijken. Anders zou ik haar wel geboekt hebben. Heb nu afgesloten met nathalie(cz) en deze meid was echt een toppertje.

seqoya
25 januari 2013, 11:05
oeps zie net dat ik op de verkeerde golden time geschreven heb...admin aub even overplaatsen naar de normale golden time page

henkieh
26 januari 2013, 12:23
Henkie nu in GT,niet te druk, aardig wat dames, (nog) weinig bekenden voor Henkie. Kijken wat de GT dag in petto heeft.

satanic surfer
28 januari 2013, 10:51
euhm... vreemd toch, geen enkele GT-ganger bericht over Fiona... komisch en o ja, er is nog een nieuwe ster aanwezig maar uiteraard ook nog door niemand geboekt...tja dolletjes hier hoer hoor

seqoya
28 januari 2013, 10:53
wie is fiona ?? En de nieuwe ster??

master155
28 januari 2013, 12:11
Roemeens denk ik, normaal elders werkzaam. Nu voor (voorlopig) een tweetal weken in GT. ZE heeft een zeer knap figuurtje. Tieten een stevige B, nogal hard " opgeblazen" . Wat service betreft was het er eentje zoals ik er de laatste weken nog maar zelden heb gehad. Blaaswerk top, en doggy is haar favoriete standje.Voor mij top 3 van hetgeen ik in GT al heb mogen meemaken. Verder een aangename en vloote meid waarmee ook en babbel kan maken.( perfect Engelstalig) Gewoon even proberen, je zal er geen spijt van hebben.....

Bosco
28 januari 2013, 12:30
Deze Fiona?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21985-Fiona-(-Roemeense-)-ex-Lr&highlight=

satanic surfer
28 januari 2013, 12:32
zo schiet het op, thanks master155...helft van seqoya's vraag is al beantwoord...wat gaat het snel... weinig aan toe te voegen, excellente dame idd

satanic surfer
28 januari 2013, 12:33
helaas niet Bosco, is dat geen oude Doos...

Bosco
28 januari 2013, 12:40
helaas niet Bosco, is dat geen oude Doos...

Das jammer...anders had ik nu in de bolide gezeten.
En idd haar doosje is niet zo oud maar daar kan ze helaas wel in.

seqoya
28 januari 2013, 13:19
en wie is die nieuwe ster aan het front of bedoel je daar die fiona mee?

satanic surfer
28 januari 2013, 13:34
neuh, da's nog een andere hoor...

seqoya
28 januari 2013, 13:36
nou heb je me echt nieuwsgierig gemaakt SS ...vertel eens meer... thanks

gignnl
28 januari 2013, 16:09
FF Mondesir ophalen en dan gaan we eens kijken wat er op het menu staat in GT vanavond,ik vermoed mosselen...

gignnl
28 januari 2013, 19:51
Zoals te verwachten is het erg rustig,aan een dameslijst waag ik me niet ken er teveel niet.wie ik wel ken is Veronica die na een tijdje in een moskee in Roermond gewerkt te hebben weer terug is.dat ik speciaal voor haar naar Roermond was gekomen wist ze nog.
het was nu echter al weer even geleden dus lekker gepannekoekt,haar service is gewoon super.
Andrea likt nu m n oor uit alhoewel ik net gedoucht heb.

Stief
29 januari 2013, 12:09
Heel rustig op dit ogenblik, Inez is gaan douchen want heb net haar tieten volgespoten

Stief
29 januari 2013, 12:56
Amara, Inez en Dorina zijn al 2 keer gaan kameren. Deborah en Tessa zitten supermooi te wezen. Verder wordt er veel Noorderbuurs gepraat, heb vernomen dat ook Willem-Alexander nog langskomt straks, want die heeft wat te vieren naar het schijnt !

countvlad
29 januari 2013, 14:54
is hongaarse krisztina er vandaag?

Ace2
30 januari 2013, 18:44
Live from GT:

Ik zit nu in een rustig GT. Vanmiddag was het wel wat drukker, maar goed te doen. Ik had verwacht DeSouza Bosbeer en HP001 aan te treffen, maar in plaats daarvan moest ik ht doen met HedoStar De Paus Polar en TimD. Wie er ook zijn, zijn: Nikkie Michelle Christina (zowel de Griekse als de Hongaarse versie) Cora Larissa Romina Anny Eileen Lisa (ligt op de bank met een ijsbeer te knuffelen) Doro Maxi Angela Maria Chrystelle (vindt mij een blabla man) Georgina Tanya (Pools) Tanja (Duits) Dorina Lori Suzzy Gia Katja Claudia Martha Elisabeth Laura Innez Gaby ( nieuw Bulgaars jong en mooi) Lin Isabel Kiki Lolita ( die laatste 2 zijn op trio jacht en de financiële nood is zo hoog dat ze zelfs mij op jagen) Barbi Dina Dolly Emy Lilly Amara .

Een goede sessie met Eileen gehad en vlak daarop volgend met Emy. Ze haalde drinken voor mij en voor ik een slok kon nemen zat haar tong in mjn mond. Na ouderwets op de krukjes tr gebben gezoend ging ze een sleutel eten. Daar moesten wij 10 minuten op wachten, hetgeen wij vrijend op de bank deden. Ik snakte naar adem. Na een uur hete sex gingen wij samen douchen en eten. Ze wildf nut gelijk weer de poel des verderfs in.

De meisjes nemen duidelijk meer tijd voor de mannen. Ik heb vandaag al meer met Maxi gesproken dan haar hele werkperiode hiervoor. Persoonlijk vind ik de line up prima. Er is meer te wensen dan ik aan kan. De thekefrauen gaan met champagne rond en het eten ( dat wij vroeger voer noemden) is prima in orde. De muziek is ook al goed en niet te hard. Auw, loopt over mijn teen. Er zijn mannen die daarvoor betalen.

Er lopen een paar mooie nieuwe meisjes rond, maar ober de kwaliteiten op de kamer heb ik nog geen geruchten gehoord.

De dames pakken nog een sigaretje om de tijd te doden. Dat geeft mij de tijd om te zien dat er ook nog zijn: Anna Andrea Rosa JayJay Heidi