PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (Februari 2013)



Hunziker
31 januari 2013, 22:50
Amara, Inez en Dorina zijn al 2 keer gaan kameren. Deborah en Tessa zitten supermooi te wezen. Verder wordt er veel Noorderbuurs gepraat, heb vernomen dat ook Willem-Alexander nog langskomt straks, want die heeft wat te vieren naar het schijnt !

Logisch Maxima (de enige die door mams werd goedgekeurd en door Bernhard is uitgekozen) wordt met de dag ouder.
Leuk om te horen dat onze rosse Alex weer terug is op oorlogspad na Emelie en de hele reeks van knappere dames. :moon:

dankodanko
1 februari 2013, 12:35
Fiona had ik vorige week ook voor een sessie...ik had e rniets over geschreven..wel vermeld in mijn recensie over Stefania:)
Fiona werkt in London, en zal volgens mij niet meer terugkomen in Duitsland...ze wordt blijkbaar helemaal gek van die duitsers!

Ze heeft een erg strak lichaam, en was ook supergeil...toch miste ik nog iets bij haar. Ik denk dat ze er nog een week zal zijn.

BSesamstraat
1 februari 2013, 14:06
Wie is er al in GT??

Picasso 1
1 februari 2013, 16:31
Wie is er al in GT??

Wat maakt dat uit, de drie gokkasten die staan er vandaag ook.

RAUL7
1 februari 2013, 17:09
Wat maakt dat uit, de drie gokkasten die staan er vandaag ook.

Dat is wel een voordeel want hij hoeft zich nooit af te vragen of zijn favoriete dames aanwezig zijn, die zijn er altijd 24/7! :rofl:
Alleen maar welke beren aanwezig zijn of van plan zijn naar GT te gaan, waar hij toch geen tijd voor heeft, tenzij zijn vriendinnen bezet zijn!

ilovethaigirls
2 februari 2013, 12:13
Wat maakt dat uit, de drie gokkasten die staan er vandaag ook.

Inderdaad, sommige ijseberen pannenkoeken zelfs gokkasten :) . Heb gisteren een ijsbeer een trio zien maken met 2 gokkasten. Zal zijn naam niet noemen maar begint met bb...

Willem2
2 februari 2013, 12:33
Zal zijn naam niet noemen maar begint met bb...

Ik begin me anders wel zorgen te maken om die verslaving. Ik dacht alleen dat een andere b daar last van had ;)

bergm550
2 februari 2013, 20:31
Ik ben nu in GT. Het is een gezellige avond. Er zijn leuke meiden. Aanwezige meiden zijn o.a.: Luana, Alya, Lina, Larissa, Chantal, Sonja, Ines, Lola, Medina, Anja, Amy, etc. Aanwezige beren: Rex, Cupido, Ketserr, buttinsky en helaas missen we "de souza" en Van Dattum.

BSesamstraat
2 februari 2013, 22:30
Ik begin me anders wel zorgen te maken om die verslaving. Ik dacht alleen dat een andere b daar last van had ;)

Haha wees niet bang willem, ten eerste benoemen ze niet de keren dat ik er niet achter zit;)... En de meeste weten hoe ik het doe. Zo als 2 x deze week ging met meer geld naar huis dan de damens ;)...

BSesamstraat
2 februari 2013, 22:32
Haha wees niet bang willem, ten eerste benoemen ze niet de keren dat ik er niet achter zit;)... En de meeste weten hoe ik het doe. Zo als 2 x deze week ging met meer geld naar huis dan de damens ;)...

En ja .. Ik heb ook nog geneukt ;) vraag maar aan Denice,jay jay en Camila.. Oh ja en ook Segoja zag ik op de kamer;)...rara hoe kan dat haha

bosbeer
2 februari 2013, 22:48
Bbert, heb je Elena nog gezien de laatste tijd?

BSesamstraat
3 februari 2013, 12:36
Bbert, heb je Elena nog gezien de laatste tijd?

Nee maar wel geneukt...;) maar idd wel 3 weken geleden.

bergm550
3 februari 2013, 13:12
Ik ben nu in GT. Om 12:55 uur was ik aangekomen en toen stond er al 20 man voor de deur, waarvan 2 er niet in mochten. Nog voor de club open ging, deed de Thekevrouw al de deur open en zei tegen deze twee Indiërs dat ze er niet in mochten. Deze heren gingen toen verhaal halen bij de parkeerwachter. Ik hoorde ze zeggen: "Are Indians not allowed?" Maar de parkeerwachter deed alsof hij geen Engels kon. Toen keken ze om zich heen of een andere gast kon vertalen. Het enige wat we konden zeggen, is dat de club beslist wie er in mag en wie niet. Omdat er 18 man voor de deur stond, moesten we in groepjes van 6 naar binnen, zodat het niet te druk werd bij de receptie. Aanwezige vrouwen: veel bekende vrouwen die er gister ook waren, voorts zijn ook Romina en Lisa aanwezig. Het weer is koud en winderig, rond 3 graden.

RAUL7
3 februari 2013, 14:28
Bbert, heb je Elena nog gezien de laatste tijd?


Nee maar wel geneukt...;) maar idd wel 3 weken geleden.

Hebt gij haar dan met uw ogen dicht geneukt? :rofl:

bosbeer
3 februari 2013, 15:18
Hebt gij haar dan met uw ogen dicht geneukt? :rofl:

Nee, maar misschien zonder bril?
Maar ik heb reeds vernomen dat ze er gisteren ook weer was.

Cupido
3 februari 2013, 17:54
Elena was er gisteren weer en zag er weer goed uit! Leuke meid!

bosbeer
6 februari 2013, 15:33
De heilige drie-eenheid van GT is compleet vandaag, maar voelt zich allerminst verwend met een zeer zwakke line up. Ace2 arriveerde een uurtje geleden als laatste, terwijl De Souza er al vanaf ca 13.30 uur is. Toen ik rond half 3 bij de Theke stond voor een badmantel kwam Lisa in haar blote boobs om de hoek zeilen en het klotste op en neer. Net pestte ik haar even dat ze in Sixtens niet aan bod was gekomen. Maar ze ontkent in alle toonaarden dat ze daar is geweest en ze kent het niet eens, zegt ze. Ace heeft na binnenkomst een partij namen opgeslagen in zijn Iphone en nu is ie verdwenen. Hij kan niet met Gabriella weg zijn, want die staat hier. Zal wel een ander oosters gevalletje zijn, vermoed ik.
Maar de line up is voor mij beroerd, zowel kwantitatief als kwalitatief. Geen Elena, Nicky, Anja, Nika, Dennis of Kimberly. Wel Paula, en ze ziet er goed uit. Julia en Roxanna (wat heeft ze ook ook mooie boobies) zijn ook weer terug. Barbie zit nu boven me bij de gokautomaat en haar dikke tieten knallen telkens als ze op een knop drukt op en neer. Wel weer een paar mooie nieuwe meiden gezien waarvan eentje met behoorlijke memmen. Dorina komt me net even begroeten en hing met haar blote ballen op mijn neus. Tjechische Nathalie zit tegenover me en heeft niet veel te doen, terwijl ze toch een openbaring op de kamer moet zijn. Ik vermoed dat Ace zo wel in de ether komt met de line up. Die zal niet bijzonder lang zijn.

Stief
6 februari 2013, 16:58
Toen ik rond half 3 bij de Theke stond voor een badmantel kwam Lisa in haar blote boobs om de hoek zeilen en het klotste op en neer. Net pestte ik haar even dat ze in Sixtens niet aan bod was gekomen. Maar ze ontkent in alle toonaarden dat ze daar is geweest en ze kent het niet eens, zegt ze.
Bullshit, ze zal weer goedgezind zijn :-)

Ace2
6 februari 2013, 17:37
Live from GT:

Om 15.00u aangekomen en in een niet zo druk GT aangekomen. Als eerste trof ik DeSouza en Bosbeer, waarmee De Heilige Drie-eenheid compleet is. Wel eentje zonder vrijkaart, maar goed. Later schoof Picasso1 aan, die dit bericht mede zal thanken.

In eerste instantie telde ik 10 vrouwen en 40 mannen. Dat beloofde niet veel goeds, maar dat belooft wel vaker iets. De verhoudingen zijn hersteld en qua vrouwen zie ik zo snel: Stefani Cora Gulcan Emy Alycia Isabel Nicolle/Michelle Romina Lara Nikita Marian Lolly Dominique Sinem (denk ik, maar Bosbeer zegt dat ik gewoon een naam moet schrijven. "Who care?" roept hij er achter aan) Georgina Olga Nora ( Duits nieuw) Nina Rima Rosa Lakeisha Tanja ( dld) Anny Katja Lin Doro Lisa Christina Emma Heidi Laura Roxaba ( volgens DeSouza) Luana Miranda Barbi Dorina Larissa Elisabeth Lori ( Picasso1 ziet haar wel zitten) Claudia Lolita Paula Nara Sophia Martha Maxi Nathalie Nila Meggy (Pools) Bunny Nathasia Stefani Michelle Gaby ( lekker ding) Amara.

Ik ben reeds met Hongaarse Michelle geweest en dat was ok. Ik sprak Nora aan en ze vroeg: "haben wir schon gefickt?" en na mijn ontkennende antwoord loopt ze door. Ze vertelt nu tegen Bosbeer dat ze 18 is en Bosbeer vraagt of ze uit Roemenie komt. Zonder de ironie van de vraag te zien, geeft ze aan dat ze Duits is.

Bosbeer vindt line up matig. Ik vind de line up ruim voldoende. Nora staat nu Picasso1 op te geilen, ook al moet hij omhoog kijken.

We missen HP001.

seqoya
6 februari 2013, 19:02
ja ja ACE2 en je mist mij niet...mooi is dat... ik weet wel weer genoeg...van je familie moet je het hebben... ga wel gezellig met bbertb voortaan op stap

BSesamstraat
6 februari 2013, 19:09
Ja en niet alleen op stap;)... We sleuren alle damens de kamer op en hebben hot sessies met zn vieren ;)... Arme jonge meisjes ;)

bosbeer
6 februari 2013, 20:23
De line up is wel wat verbeterd maar ik blijf ' m wat mager vinden, in tegenstelling tot Ace2. Maar ja, een kinderhand is gauw gevuld. Hij is net van de kamer met Gabriella. Eerst wilde ze niet met hem kameren. Ik heb even navraag gedaan, maar ze vond 'm te licht geschapen. Na flink aandringen mocht ie toch mee. Misschien een kandidate voor Ketserr zaterdag. Ik heb net een dik uur met Duitse Elena gekamerd en dat was weer prima. Eén van de weinige dames die na elke kamergang gaat douchen en dat bevalt me prima. Verer was er voor mij niet veel keus eigenlijk. Wel is er een blonde die Picasso kent uit YY en die moet erg goed zijn. Héél klein beetje aan de zware kant, maar een lekker koppie. Mogelijk volgende week. Picasso vertelde me net onder de douche een fantastische sessie met Barbie te hebben gehad. Ze was al aangekleed maar voor onze Spaanse vriend trok ze alles graag weer uit en ze begaven zich naar de buitenkamer bij de douche. Ondanks de harde muziek kon ik hem in de barruimte nog een paar keer horen gillen.
Net een kwartier met Sonja zitten kletsen. Nu springt ze bij Ace op schoot in de ho op een kamergang. Ze vindt het Scheisse vandaag. Wel leuk met haar te kletsen, u wilt niet weten wat ze allemaal vertelt. Toch blijft het wel een tof wijf. Ze wil misschien wel een SM studio gaan beginnen en ik heb me aangeboden om de administratie daarvoor te gaan doen en de gasten te ontvangen. Maar het voorstel van een jaar vooruitbetaling viel niet in goede aarde. Nu heeft ze ceintuur van Ace te pakken en ligt dubbel van het lachen. Hij vluchtte weg en stond heel even in zijn blote kont midden in de Barraum. Daarna bleef Sonja weer naarst me zitten en kletste weer honderduit. Ze zegt dat er zo weinig beren zijn vanwege het Carnaval. De Souza is net met Tjechische Nathalie naar de kamer geweest en het was wederom fantastisch geweest. Dat moet op de kamer toch wel een pareltje zijn. Alleen heeft het feest op kamer 6 plaats gevonden en die is in 3en verdeeld. Het is nu 6-1, 6-2 en 6-3. Er kan amper een bed op die kamer staan. Elena en Paula zitten nu weer boven me te gokken. Op deze machine kun je niet winnen, zeggen ze. Wat doen ze er dan toch? Picasso zit nu tegenover me te vrijen met Larissa. Hij heeft wel een goeie smaak. Kim is er ook weer eens en staat op haar vretrouwde plekje in de gang, naast Lola met haar prachtige boobs. Nila, ook al zeer rondborstig, loopt weer de hele dag op triootjes te jagen met haar vriendin.
Opmerkelijk veel donkere dames vandaag, Afrikaansen vooral. O.a Amara is er en ook Monique, een grappige schone die een tijd is weggeweest. Het zei me helaas niets want deze types kan ik amper uit elkaar halen. Om te beginnen hebben ze allemaal al zwart haar. Nu komt De Souza naast me zitten en zegt nog wel een kamergangetje te willen pakken. Ik vermoed met Paula. Maar Bonnie staat nu ook al 5 minuten in haar blote reet voor hem en dat vindt ie geen straf. We zullen zien...
Ik ga maar eens even in de tent kijken of er nog iets te eten is.

masseurke
7 februari 2013, 09:01
Een paar weken niet meer geweest en ik word hier al niet meer vernoemd, mooie vrienden zijn dat!

M

:asshole:

bosbeer
7 februari 2013, 10:00
Een paar weken niet meer geweest en ik word hier al niet meer vernoemd, mooie vrienden zijn dat!

M

:asshole:

Waren we je verdomme eindelijk bijna vergeten en nu krijgen we dit weer, pffffff.

Ace2
7 februari 2013, 18:25
ja ja ACE2 en je mist mij niet...mooi is dat... ik weet wel weer genoeg...van je familie moet je het hebben... ga wel gezellig met bbertb voortaan op stap

Dat ik jou mis is toch vanzelfsprekend.

yep3
8 februari 2013, 17:14
iemand aanwezig voor de line-up?
is mina aanwezig?

Jack42
8 februari 2013, 18:40
iemand aanwezig voor de line-up?
is mina aanwezig?

Waarom?

Picasso 1
14 februari 2013, 21:34
Ik vermoed dat er al een week lang geen wachttijden hier zijn.

masseurke
15 februari 2013, 08:16
Ik vermoed dat er al een week lang geen wachttijden hier zijn.

gisteren in de namiddag niet nee...

ilovethaigirls
16 februari 2013, 07:44
Maar de avond wel, zo maximaal een 20-tal minuten.
Was een van mijn meest bewogen gt-dagen ooit. Verslag volgt nog.

bergm550
16 februari 2013, 18:17
Ik ben nu in GT. Het is gezellig. Er is een goede line-up: Kira, Julia, Romina, Roxanne, Alexandra, Alya, Rex, Cupido, NikXXX, ketserr, Luana, Dina, Lina, Samantha, Georgina, Shiva, Gaby, Karo, Nancy, etc. Het eten was prima. Aardappelsoep, frites met worst en tomaten met garnalen. De muziek is niet te hard. De WIFI-verbinding is redelijk. Ik koop tegenwoordig ook als ik in Duitsland ben een dagpas voor het internet: Travel en Surf voor 4,99 Euro online viaT-Mobile.

BSesamstraat
16 februari 2013, 18:29
Doe de beren de groeten en ook Shiva ;)

KevinK
16 februari 2013, 20:46
Shiva is bezet.

KevinK
16 februari 2013, 20:49
Hoe is eigenlijk die kiki waar shiva mee optrekt op de kamer? Kwam op mij over als grote ervaringsdeskundige met ontevreden gasten tijdens ons praatje.
@ bergm550 is bettina er?

ilovethaigirls
16 februari 2013, 20:58
Bettina heeft me gisteren gezegd dat ze de volgende 10 dagen aanwezig is.

KevinK
16 februari 2013, 23:41
Heb haar dus eindelijk gespot maar ze was dus de hele tijd bezet geweest. Bij het naar huis gaan was ze aan de receptie op een sleutel aan het wachten.

chefkok
17 februari 2013, 01:33
Na mijn blamage van dinsdag ga ik met 2 kameraden toch weer naar de Gt! ik denk dat ik weer van de jonste ben van de beren.

Cupido
17 februari 2013, 03:01
@bbertb shiva was inderdaad bezet en ik weet met wie :) Heb nu pas gezien dat ik de groeten moest doen. Nou dat zal ik de volgende keer dan doen. Maar wat was ze weer lekker. Bettina was er ook vandaag. Kiki kan inderdaad wat ontevreden overkomen en klaagt graag. Maar op de kamer heb ik er toch ook wel een goede sessie mee gehad. Je moet er even doorheen maar dan is het ook meer dan tevree. Tenminste bij mij dan.

bergm550
17 februari 2013, 12:56
Ik ben nu in GT. IJsbeer envert is er ook. Aanwezige vrouwen: Shiva, Paula, Lakisha, Joanna, Jana, Romina, Heidi, Gaby, Anja, Veronica, Luana, Lin, Kim, enz.

chefkok
19 februari 2013, 12:03
Live in GT weinig volk tot nu toe! Eerst maar iets eten in het restaurant

yep3
19 februari 2013, 12:40
Chefkok, roemeense julia of fione gespot?

chefkok
19 februari 2013, 13:22
Nog niet gezien! Mijn 3 mokkes ook nog niet gezien echt triestig vandaag

Jack42
19 februari 2013, 13:35
Chefkok, roemeense julia of fione gespot?

Waarom? 3651 misschien?

chefkok
19 februari 2013, 13:57
Er begint hier eindelijk wat meisjes te komen!

yep3
19 februari 2013, 15:33
Jammer he Jack, ik ben hier!
Omdat je het toch niet geloofd paar dames die ik heb gespot:
De Julia uit roemenië waar ik naar vroeg, angela pl, sandra ro met rood broekje, heidi,
larissa, veronica en de andere limburgse.
Voor jou geen romina.
Verder afwezig fione, jammer genoeg, geen samantha, geen gulcan, geen georgina terwijl ze de afgelopen weken er bijna altijd was.
Het begint drukker te worden maar nog niet veel toppers voor mij tenminste.
No hard feelings Jack42, ik wens jou altijd veel plezier en ik ben positief ingesteld.
Hoop dat het voor de aanwezige beren een leuke dag wordt.

yep3
19 februari 2013, 15:36
Verder aanwezig lulu, lolli en maggy.
Niet aanwezig emma, alya en vele anderen.
Net een voor mij nieuw lange dame gespot met flinke voorgevel, zag er goed uit!

yep3
19 februari 2013, 15:38
Jammer genoeg geen mina en roxanne

yep3
19 februari 2013, 15:39
ik ja, ik begrijp het kofschip! typfoutje

Jack42
19 februari 2013, 15:45
Zo, den yep geeft info ipv dat hij erom vraagt. Hulde!

yep3
19 februari 2013, 16:03
en dat dankzij jou Jack!
Het is alleen niet echt best hier...
Iedereen een fijne avond en sorry dat ik meer vraag dan info geef.

chefkok
19 februari 2013, 22:09
Terug van een dagje GT waar ik een nieuwe Turkse heb ontdekt ben helaas de naam vergeten iemand die mij kan helpen? Ze werkt nog maar een onderhalf maand in Gt
Greets chef

kempie
20 februari 2013, 21:22
Iemand afgelopen week Celina (Roemeense) of Melina (Bulgaarse) gezien? Zou leuk zijn als die er komend weekend zijn (ik weet het is geen garantie)

Boy69
20 februari 2013, 22:30
Iemand afgelopen week Celina (Roemeense) gezien?

Vanavond een glimp van haar opgevangen.
Heb haar verder niet gesproken, dus ik weet niet wat haar plannen zijn voor het weekend

Ace2
21 februari 2013, 19:58
Live from GT:

Om 18.30u aangekomen en hartelijk onthaald door Seqoya en HP001, Gia Nikkie en Eileen. Ook een nieuw Duits meisje Lea (roodharig en grote boesem alsmede diverse tatoos) trok gelijk mijn aandacht. Wie ook mijn aandacht trokken waren: Lin Cora Georgina Sophietje Chrystelle Sandy Nora Stefanie Karja Lakeisha Lulu Jenny Jana Michelle Emy Dolly Romina Anny Dominique Kee Maria Christina (Grieks) Isabel Barbie Tanja (dld) Shiwa Olga Gaby Anastasia Shanti Miranda Esmarelda Louisa Serena Larissa Sonja JayJay Innez Veronica Gabriela Heidi.

Eerst een hapje gegeten en daarna was Nikky te sterk voor mij. Ook op de kant bleek wel.

Megaboob
21 februari 2013, 21:07
@ace2, ja, Lea had ik gisterne ook al gezien, boy69 stelde haar aan me voor! Mooie borsten, echt iets voor jou!

chefkok
22 februari 2013, 14:59
Kan iemand de naam van het nieuwe Turkse meisje een geven of vragen aub? Ze heeft pik zwarte haren lekker koppie en werkt nog maar anderhalve maand in GT.

Ace2
22 februari 2013, 20:11
Ik wil nog even vermelden dat gisteren Nigeriaanse Sylvie weer in GT was neer gestreken. Ze was in trek, waardoor ik niet met haar iest heb kunnen bespreken. Wellicht heeft ze nu een andere naam.

bosbeer
27 februari 2013, 14:56
Live from GT:

Ongeveer een uurtje geleden binnengekomen in de Fickfabrik. Na lockertje 27 te hebben gekregen kwam ik de barruimte binnen en zag dat de line up mooi was. Masseurke, De Souza en RAUL7 zijn ook binnen en het is gezellig. Net heerlijk gegeten met Masseurke en de laatste wetenswaardigheden uitgewisseld met deze gezellige en sympathieke Belgische vriend. Inmiddels is The Saint ook gearriveerd in de hoop natuurlijk dat Samira er is, maar helaas.
O.a de volgende dames zijn aanwezig:
Lola, Nila, Doro, Dorina, Sandra, Nikita, Isabella, Marina, Laura, Lakeisha, Paula, Dennis/ Illona, Minell, Steffi, Sophia, Roxanna, Criss, Larissa, Shiva ( zit gewoon in haar blote kont op een barkruk langs het raam), Cora, Nikkie, Mimi, Kriszina, Amara, Martha, Nicole, Vita, Ghia, Julia/Rosa, Lisa, Bunny, Eileen , Rebecka, Joy, een prachtig nieuw Duits meisje met zwart haar in een staartje, een stralende lach heeft ze. Andrea, Shanti, Sissy, Annie, Crissy, JayJay, Jana, Vivian, Nina ( met bril), Lulu, Maria, Rima ( nieuwe blonde Litouwse en vriendin van Vita), Lia, Kim, Carmen ( nieuw, ex LR), Barbie, Dunya, Serena, Lin, Gabriella ( ligt hier naast me te gillen waar Ace2 blijft, ze houdt het niet meer), Heidi, Adelina, Karina, Klara ( beeldschoon meisje met mooie ogen, grote vlecht en zachtrose bikini), Sylvia uit Ghana ( ligt op bed in de Kino te wachten op een beer), Chantal uit Turkije ook, Lara, Lollie, Miranda en Cassandra komt net in haar kleine spijkerbroekje het pand binnen. Kortom, de line up is vandaag geweldig....
Masseurke heeft net Paula de opdracht gegeven om een sleutel te halen, maar ze blijft te lang weg naar zijn zin. Ik zei hem dat ik haar met een andere beer zag verdwijnen en toen keek ie even raar. Maar hij vermande zich direkt en zei: vrouwen genoeg vandaag.
Een aantal Roemeentjes ontbreken ook vandaag weer, Marianna, Luana, Annabelle( in Magnum), Cassandra, Daira, Elisabeth, Eva, etc zijn er niet. Vita komt nu naast me zitten op het trapje bij de Kino. Ze heeft haar strakke witte jurkje net omgeruild voor een strakke minuscule bikini , zwart met hele kleine witte stipjes. Ze is prima gestemd vandaag . Goewat Aarre Gjoe Gwritingk? was natuurlijk haar eerste vraag. Misschien is ze voor mij toch weer een lekkere kameroptie straks....

chefkok
27 februari 2013, 16:23
Kan er iemand is vragen tot Waneer cora in gt is deze maand aub?

bosbeer
27 februari 2013, 17:51
Ze is er tm vrijdag, en dan is de maand om.

bosbeer
27 februari 2013, 18:21
Het is hier nog steeds een fantastisch feestje met heel veel leuke en mooie meisjes. Er lopen een paar nieuwe bloedmooie pareltjes rond. Masseurke is aan het eind van de middag vertrokken omdat hij nog verplichtingen elders had. Maar hij heeft nog een uurtje genoten met en van de mooie poolse Paula. Ik zit nu op de bank bij de ingang van de barruimte met RAUL7. Hij is ontstemd over Nicky omdat ze altijd eist dat hij met haar naar de kamer gaat als hij er is. Daarom heeft hij haar vandaag genegeerd want hij wil zich niet de les laten lezen. Voor straf wil hij zo met haar vriendin Cora naar de kamer gaan maar vreest een beetje dat ze hem gaat weigeren. No way, zeg ik hem, dat doet ze nooit.Nicky kennende ziet ze hem de volgende keer niet staan. The Saint is al een tijd op de kamer met Dorina. Zijn favorietje Samira is al een tijdje niet meer geweest en hij vreest dat ze niet meer terugkomt.
Verder zijn er nog een aantal meisjes bijgekomen, waaronder Emy, Poolse Meggy, Veronica, Georgiana, Roxanna en Romina. Net lekker gegeten met De Souza , er was een schnitzel met frites en sla. Alleen zaten we tegeover een ajax-fan en dat begon bij De Souza een beetje te botsen.We gaan eens een lekkere kamergang voorbereiden. RAUL twijfelt tussen Cora en de Hongaarse Antonia. Ik heb wel zin in Vita of Veronica, die erg is afgevallen zag ik net.

BSesamstraat
27 februari 2013, 19:08
Raul, doe Cora... is een topperte. Gezellig maar ook mega lekker met pijpen...

bosbeer
27 februari 2013, 20:01
Live from GT:

Ik kan je geruststellen Bbert, Cora kwam zelf al naar RAUL toe om naar de kamer te gaan, dus dat kon hij niet weigeren natuurlijk. Maar hij heeft voor vanavond Antonia nog op zijn programma staan. The Saint had plannen met Medina, maar we hebben net even op het forum gegluurd en dat gaf hem geen vertrouwen. Ik ben net terug van weer een fantastische kamergang met Vita. Een heerlijke vrouw is het toch. Ze haalt alles uit de kast op de kamer en ze heeft een lijf van een meisje van 24. Ze jongleert in allerlei standjes en haalt het uiterste uit je. Ze is ongelooflijk lenig en kan daardoor lekker met je spelen. Daarnaast is ze ook superfris en schoon. Geweldige pijpster ook. Het is hier nog prima om te vertoeven, niet te heet in de barruimte en nog steeds meer vrouwen dan mannen. Alleen moeten ze snel verder met het atrium, want dat is nu een bouwplaats waar ook alle bomen weggehaald zijn. Op dit moment dus niet erg sfeervol. De Litouwse , de vriendin van Vita, zit nu aan de andere kant naast me en ik heb net even een praatje met haar gemaakt. Ze had geen goede dag vandaag. Het is een heerlijke blonde meid met een paar prachtige naturelballen. Echt iets voor Megaboob. Ze heeft iets weg van Viktoria, maar is veel leuker en aardiger. Souza is net met de roodharige Carmen naar een kamer vertrokken. Als ie terugkomt gaan we naar huis.

Ace2
27 februari 2013, 20:07
Live from GT:

............Gabriella ( ligt hier naast me te gillen waar Ace2 blijft, ze houdt het niet meer)....


Ik ook niet.

GBfan
27 februari 2013, 20:45
Bosbeer
De blonde dame is waarschijnlijk de Litouwse Rima: leuk, zeer goede prestaties en leuk om te praten (voor en na).
Ik ben met haar afgelopen zaterdag en ik zal herhalen.

bosbeer
27 februari 2013, 22:38
Bosbeer
De blonde dame is waarschijnlijk de Litouwse Rima: leuk, zeer goede prestaties en leuk om te praten (voor en na).
Ik ben met haar afgelopen zaterdag en ik zal herhalen.

Klopt, ze is Rima. Ik zie dat haar naam is weggevallen, maar bij de line-up in het eerste verslag van vandaag staat ze vermeld. Ze heeft een lekker zacht lijf . Eerder ietsje aan de vollere kant dan de magere, maar mooi gevormd allemaal. Leuke griet, maar ze had de pech dat er vandaag vele tientallen lekkere stukken waren waaronder een aantal nieuwe.

Badslippers
27 februari 2013, 22:43
De Litouwse , de vriendin van Vita, zit nu aan de andere kant naast me en ik heb net even een praatje met haar gemaakt. Ze had geen goede dag vandaag. Het is een heerlijke blonde meid met een paar prachtige naturelballen. Echt iets voor Megaboob. Ze heeft iets weg van Viktoria, maar is veel leuker en aardiger.

Zou het deze kunnen zijn? Id ook een vriendin van Vita
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26800-Lena-(Russische)&p=224296#post224296

bosbeer
27 februari 2013, 22:56
Zou het deze kunnen zijn? Id ook een vriendin van Vita
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26800-Lena-(Russische)&p=224296#post224296

Nee, dat lijkt me uitgesloten. Rima is Litouwse, jonger dan 30, blond ( hoewel dat weinig zegt) en in 2011 zat ze nog niet in het vak. Mogelijk heeft Vita 2 vriendinnen.
Maar wat heet een vriendin in dit wereldje? De voormalige hartsvriendinnen Patrizia en Gaby vechten elkaar nu de tent uit, net als Elena en Nathalie. Overigens heeft Rima niet het perfekte figuurtje, maar ze heeft iets aantrekkelijks, iets wulps.

gignnl
28 februari 2013, 16:23
Kom snel countvlad kun je het halve Ybf ontmoeten

Ace2
28 februari 2013, 20:14
Live From GT:

Het is hier een gezellige boel, met veel schoons zoals HP001 Seqoya De Paus ( die in de bank ligt te slapen) BbertB Jack42 Rolo en Boy69. Niet dat ik er op let, maar ook aanwezig zijn: Eileen Serena Gabriela Lea ( ziet er echt super uit, maar ondanks dat Boy69 laaiend enthiousiast is, vond Seqoya het wat tegen vallen) Lakeisha Jenny Shiva (Bbert kwam kruipend van de kamer) Chris Jayjay Dunya Christina (Hongaars) Martha Cora Nikky Doriana Sandy Anny Jana Adriana Sylvie Amara Gaby Heidi Olga Doro Anny ( heeft Seqoya super gepijpt in de kino) Heidi Olga Innez Silka ( nieuw Turks) Gulcan (oud Turks) Lara Romina Anna Isabelle Paula Nina Stefanie Lulu Elisabeth Barbie Anastasia ( vroeg de de hele tijd naar HP001 en ving hem uiteindelijk, maar werd pas echt opgewonden toen ik ook op de kamer verscheen) Adelina Ilona/Denis Veronica Luna Maria Antoinella ( komt uit Dpanje en een beetje uit Roemenie) Emy Ola Lolly Zarah Alex Ranja ( dld)

HP001 is een beetje harhandig. Hij heeft hard in mijn ballen geknepen en mijn vinger gebroken ( omdat ik iets te lang dringend op zijn borst prikte) Het is goed om vriend Jack42 weer eens te zien. BbertB was vanmiddag bij een gangbang in Rotterdam en komt nu voor de sex naar GT.

Ik vind de line up prima, al is Boy69 het daar niet mee eens. Hij was gisteren in LR en daar kon daar wel 12 meiden neuken. " hier lopen er 80 rond" merk ik op. Het is voor een dondedag weet niet heel druk maar meer dan goed gevuld. Ik had graag meer stoere verhalen verteld, maar mijn mama wacht op mij..................................