PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Poolse)

Bredero
9 oktober 2006, 10:46
Haarkleur/-lengte : Gitzwart stijl halflang
Lengte dame : 1.60 M
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Pools/Engels
Leeftijd : +/- 20
Tatoeages/Piercings : -/ Bauchnabelpiercing
Service: Kussen, Beffen, PZC, NMC, FT?
Voordelen: Goede service
Nadelen: Geen gevonden
Extra’s bij het bezoek: Kust alsof haar leven ervan afhangt

Gisteren even geprofiteerd van de indian summer en naar Oedt getogen. Op aanraden van ons aller hausmeister deze Sonja aan een grondig onderzoek onderworpen. Nou dat viel niet tegen. Mooie bruingebrande body. Op de kamer aangekomen begint ze me daar een partij te tongzoenen waarbij ze vrij onstuimig tewerk gaat. Ze is lichtjes hyperkinetisch. Geen moment zonder actie. Door haar onophoudelijk gekus enigszins moeite moeten doen om over te gaan tot de rest van de actie. Ze genoot volop van de flinke befbeurt. Frans ging vervolgens lekker. Of ze dit ook aanbiedt tot op het einde kan ik er niet bijvertellen wegens al neukend de klus te hebben geklaard. Kortom een fijn uurtje met deze dame. Aan een aantal details merk je dat ze nog niet zo lang in dit vak zit zodat er links en rechts nog wat progressiemarge is maar al bij al zeer tevreden.

Willi69
11 februari 2007, 18:24
Tatoeages/Piercings : Geen bij mijn weten
=Bauchnabelpiercing ;)

Sonja arbeitet auch wieder im PHG. Ich finde leider keinen Bericht von mir (habe wohl keinen geschrieben :rolleyes: ), aber Sonja bietet wirklich einen excellenten Service an! :smkiss: :baby2:

Extra’s bij het bezoek: Kust alsof haar leven ervan afhangt.
100% Zustimmung! :freu:

lustman
15 maart 2007, 21:16
Ook al eens van mogen proeven :eek: GFE op en top :thefinger

Knabbel
20 augustus 2007, 14:00
Gisteren in dubio tussen Sonja en Dascha. Door tijdgebrek kon het maar 1 van beiden worden. Sonja was druk in gesprek met Poolse vriendinetjes en Dascha was vrij. De laatste werd het dus.

Sonja echter staat nog steeds op het verlanglijstje. Mooie, lieve dame. Niet helemaal superslank, maar wel lekker. Gisteren ook verleidelijk in tijgerprint en later volledig in zilver incl. accesoires. Mijsbeer is langdurig met haar op de kamer geweest en advisseerde me telkens Sonja. Hoge illusiefactor van GFE en volop zoenen. Helaas gisteren voor het laatst omdat ze voorlopig weer naar Polen gaat.

mr rocky
16 september 2007, 12:12
Toen ik gisteren rond 2 uur ' s middags aankwam en na het ontbijt (goed idee trouwens van dat gebakken eitje) naar buiten liep om al het moois te aanschouwen viel mijn oog al gelijk op deze mooie dame. Na enige tijd haar aangesproken en een afspraak gemaakt voor een uurtje later , ze was nog wat moe en slaperig. Ondanks dat de naam Sonja mij wel bekend voorkwam had ik haar niet herkend, acheraf bedacht ik mij dat ik al eens een kamer met haar bezocht heb, maar dat was al enkele maanden geleden. Er was toen volgens mij ook enige verwarring tussen GLoria (die toen ook Sonja heette) en deze Sonja(Ze lijken ook qua uiterlijk wel op elkaar, beide zwarte haren, felle ogen en lekker zonnebankbruin). Met Gloria ben ik vorige week geweest , maar ik moet zeggen dat Sonja me beter bevalt. Ze vertelde me dat ze nu nog maar een weekje blijft. Dus misschien volgende week nog een keer gaan om haar nog eens te treffen . Ik vind het een prachtige meid, die weet hoe ze een man moet verwennen !!